PDA

View Full Version : squier Precision en Pilot Bass



scholier
17 oktober 2004, 11:35
Wat is het verschil tussen een Pilot en een Precision bass van het merk squier?? bij feedback (op de site) staat er namelijk een pilot bass en een limited edition precision bass voor hetzelfde geld maar ik vind de gewone mooier maar als de recision beter is dan koop ik die.[/b]

scholier
17 oktober 2004, 22:20
niemand
:???:

sickpunk
18 oktober 2004, 10:33
tjah die pilot lijkt me nogal een normale precission bass hoor... je kna natuurijk gewoon naar feedback gaan... wat uitproberen en gewoon vragen wat het verschil nou is ;)

scholier
18 oktober 2004, 10:46
ja maar ik kan nog niet basgitaar spelen en ik wil de overstap van elechtrische naar elechtrische bas maken.

scholier
18 oktober 2004, 11:04
dus dan word uitproberen een beetje moeilijk (ik kan nog geen basliedjes doen :oops: )

Venomer
18 oktober 2004, 12:20
Waar zie je die Pilot? Ik kan hem niet vinden...

frenske
18 oktober 2004, 12:46
Dat maakt twee! Ga anders naar www.fender.com and bekijk de specificaties van de basgitaar.

Wat je ook kiest, probeer eerst de bas uit! Neem iemand mee die wel verstand heeft van basgitaren. Of zoek een 2de hands gitaar; algemeen genomen zakt de prijs van een 2de hands minimaal en af en toe maak je zelfs winst als hem verkoopt. :-D

Indiana Joost
18 oktober 2004, 15:31
Er staan twee Squier precisions van € 189,- .. als je op ze klikt krijg je een beschrijving waarin ze 1 van beide Pilot gaan noemen.

scholier
18 oktober 2004, 18:54
bedanklt voor de reacties en het is niet zo dat ik nog nooit op een bas heb gespeeld hoor :-D maar als ik hem ga kopen doe ik het denk ik gewoon nieuw ik kan een beetje moeilijk op marktplaats enzo gaan kopen omdat ik nogmaar 12 ben en me ouders niet overal heen willen rijden. :roll:

scholier
18 oktober 2004, 18:54
bedanklt voor de reacties en het is niet zo dat ik nog nooit op een bas heb gespeeld hoor :-D maar als ik hem ga kopen doe ik het denk ik gewoon nieuw ik kan een beetje moeilijk op marktplaats enzo gaan kopen omdat ik nogmaar 12 ben en me ouders niet overal heen willen rijden. :roll:

Anavrin
19 oktober 2004, 11:03
als je al electrische gitaar kan spelen, dan kun je ook bas spelen (in ieder geval met 1 vinger een beetje de tonen pakken). Het is ook niet zo dat je ongelooflijk voor lul staat als je in een gitaarwinkel komt en zegt dat je een bas wil kopen, maar nog bijna nooit bas hebt gespeeld (iedereen begint toch zo)...

bat
19 oktober 2004, 11:41
Lijkt mij ook helemaal geen probleem. Iedereen heeft ooit eens moeten beginnen...

En op marktplaats zou je ook gewoon wat bij je in de buurt kunnen kijken, als jij je ouders vertelt dat het je flink geld scheelt als ze een keer meerijden...

Venomer
19 oktober 2004, 11:48
Ik zou sowieso niet beslissen puur op de plaatjes op de site van Feedback. Ga er eens heen en probeer wat dingen uit. Op de site staan ook altijd aanbiedingen waar de prijs niet bijstaat. Misschien kun je nog wel iets leukers scoren voor een zacht prijsje.