PDA

View Full Version : steeds een andere



scholier
16 oktober 2004, 19:02
heey ik vroeg me af of ik de enige ben met dit probleem:

Ik heb steeds voor een paar weken een gitaar die ik echt MOET hebben. De ene week is het een explorer dan een les paul dan een firebird enz. Nu wil ik een basgitaar maar ik ben bang dat als ik een nieuwe gitaar koop dat ik die een week later niet meer mooi/goed vind :-? .
Zijn er andere mensen met dit probleem of heeft iemand een tip laat maar horen! :-D

soup
16 oktober 2004, 19:05
ik denk wel dat iedereen dit probleem heeft he :)

Fluffy
16 oktober 2004, 19:12
jup iedereen wel denk ik. neem sash en zijn tokai. de ene week koopt hij een gitaar(tokai), de weken erna vertelt hij hoe geweldig die is. en een tijdje daarna heeft hj weer een andere :wink:

wietse
16 oktober 2004, 19:22
dat noemt men GAS iedere gitarist heeft er last van , kijk maar eens op m'n webshots weet je wat ik bedoel :-D .

Bluesbreaker
16 oktober 2004, 19:23
maar er zijn wel die je er van af helpen hoor

Anders Destium
16 oktober 2004, 20:04
voor even dan :roll:

:D

Swan
16 oktober 2004, 20:14
puberteit

BLOK182
16 oktober 2004, 20:45
Na een tijdje spelen ga je je toch maar richten op een bepaald soort gitaren. Sommige gitaren vallen in real life erg tegen, maar goed, door de ervaring kom je er pas achter.

ieme
16 oktober 2004, 20:54
IK BEN HET ULTIEME VOORBEELD VAN GAS!!! :-D

Anders Destium
16 oktober 2004, 20:58
puberteit

jij hebt het geld gewoon niet, en toch GAS :razz:

amon
16 oktober 2004, 21:00
ik heb hét middel tegen jouw ziekte en andere GAS-patienten.

blijf kopen...


(en zoek zonodig een baantje)

THW
16 oktober 2004, 21:34
heb ik ook altijd, ene week iceman, Andere week lp
best normaal onder de gitaristen

Das Schaap
16 oktober 2004, 21:55
Tof ik ben abnormaal 8)

BramVersteeg
16 oktober 2004, 22:36
Ik vind vele gitaren mooi en zou er vele eens in mijn bezit willen hebben maar echt de drang om verschillende gitaren te kopen heb ik niet.

scholier
16 oktober 2004, 22:36
@ wietse: ik krijg juist gas van die foto's :-D :roll:

@ iederee: ik heb al wel op een paar gitaren gespeeld bij keesdee maar ik weet er natuurlijk niet zo heel veel van ik weet wel hoe ze heten enzo.
Maar ik weet zeker dat als het een gitaar word(misschien word het wel een bas 8-) ) dat ie dan humbuckers heeft :gitarist:

sir_oinksalot
17 oktober 2004, 12:33
mmm, ik heb er niet zoveel last van, ik zweer bij tele's, hoewel, dan wil ik de ene week weer een thinline en dan waar een '52 reissue

vulvasonic
17 oktober 2004, 14:43
Ik heb er niet vaak last van, maar ALS ik het heb, dan is het ook meteen tegen het zieke aan. Ik kan er letterlijk niet meer van slapen. Ik kan nergens anders meer aan denken. Er komt niets meer van me terecht TOT ik de bewuste gitaar eindelijk heb weten te scoren, of tot ik mezelf er eindelijk van heb weten te overtuigen dat het er financieel ECHT NIET in zit.

Ik heb wat tijd vergooid met GAS. :)

Braindead
17 oktober 2004, 15:46
Ik heb ook last van GAS al is het niet zo vaak meer als vroeger, ik ben dus al aan de betere hand.
Wat voor mij altijd erg GAS verwekkend was waren catalogussen van feedback, maar voorla Music Store Koln en MP
Whaha daar krijg ik altijd vette GAS van. Als zo'n catalogus bij mij s'morgens in de bus ligt dan is mijn dag altijd weer goed.
:lol:
Pas ook op met teveel naar gitaarzaken te gaan!

scholier
17 oktober 2004, 16:23
ja ik ga morgen (met me ouders :oops: ) naar purple guitars in scheveningen dat word ook wel weer een gas aanval :-D.

Bluesbreaker
17 oktober 2004, 16:53
je (iedereen) praat het jezelf (zichzelf) ook gewoon aan

Swan
17 oktober 2004, 17:27
puberteit

jij hebt het geld gewoon niet, en toch GAS :razz:


maar dat verschilt niet per week :razz:

ToTaL FaKe
17 oktober 2004, 20:31
ja ik ga morgen (met me ouders :oops: ) naar purple guitars in scheveningen dat word ook wel weer een gas aanval :-D.
boeie niet voor schamen all1 maar chill :lol:

ik mogt eerst een gitaar voor me verjaardag uitkiezen van max. 400 euro.. Uiteindelijk was het er 1 van 750 euro

zo zie je maar weer :-D

Anders Destium
17 oktober 2004, 20:58
puberteit

jij hebt het geld gewoon niet, en toch GAS :razz:


maar dat verschilt niet per week :razz:

bij mij ook niet hoor, het is tegenwoordig per maand :amp:

scholier
17 oktober 2004, 21:20
Uiteindelijk was het er 1 van 750 euro

zo zie je maar weer

Als ik zoveel geluk zou hebben :cry: :o :D

BramVersteeg
17 oktober 2004, 22:55
Ik heb ook last van GAS al is het niet zo vaak meer als vroeger, ik ben dus al aan de betere hand.
Wat voor mij altijd erg GAS verwekkend was waren catalogussen van feedback, maar voorla Music Store Koln en MP
Whaha daar krijg ik altijd vette GAS van. Als zo'n catalogus bij mij s'morgens in de bus ligt dan is mijn dag altijd weer goed.
:lol:
Pas ook op met teveel naar gitaarzaken te gaan!

Vooral die gitaarzaak ja.
Gitaren zien er wel leuk uit en leuke prijzen, ok............
Maar ik heb pas echt GAS als net iets super moois heb geprobeerd in een winkel. Dan duurt het wel even voor ik alles op een rijtje heb wat voor gaat, en waar ik geld voor heb.

schizo910
17 oktober 2004, 23:19
Met gitaren heb ik dat niet, GAS, ik heb het meer met effecten, al wordt dat ook steeds minder...

Neals
18 oktober 2004, 00:24
ikzelf heb juist het probleem dat ik juist geen bakken met geld durf uit te geven aan gitaargear.

Paar keer stond ik op het punt echt dure shit te kopen, maar koos uiteindelijk voor een auto.

Gitaarspelen is een belangrijke hobbie voor mij, maar het moet niet ten koste gaan van mijn andere activiteiten op financieel gebied.

Wel is de GAS voor een LP al helemaal over, omdat ik het toch niet mijn ding vind, hoewel ik nu wel op een strat loop te gassen :S

Lacrymosa
18 oktober 2004, 10:51
Ik heb idd ook momenten dat gas heel mijn leven kan beheersen.
Af en toe zit ik er wel is bij na te denken.....waarom doe ik mijn opleiding eigenlijk...........omdak dan laten knaken kan verdienen............waarom??..............gitaren te kopen

klinkt ziek, maar die gedachtes gaan vaak genoeg door mijn hoofd heen.

helemaal als ik weer is zit weg te dromen met het dikke boek van MP of MS koln.

of als ik een mooie amp zie staan
of een mooie jazz bak, of een mooi scheurijzer................oje..........daar ga ik weer

CheerS!!