PDA

View Full Version : elementen



FireFox
24 mei 2002, 13:50
waar in nederland zijn er eigenlijk muziek winkels die elementen (bv emg) op voorraad hebben (ook ben ik nog een beetje op zoek naar een floyd rose tremelo blok maar dat kan ik tot nu toe ook alleen nog bestellen)
als iemand een winkel hiervoor weet (liefst omg rdam zou ik erg blij zijn :smile:

DOLBY
24 mei 2002, 14:50
Vox Humana in Vlaardingen heeft aardig wat onderdelen op voorraad

menneke
24 mei 2002, 14:53
In heerlen. Heb mijn gitaar gebracht en na 3 dagen hadik emg's er op. Voor 15 gulden heeft hij ze er op gezet.Ik kom even niet op de naam

FireFox
24 mei 2002, 15:26
hardstikke bedankt voor de reacties, dr opzetten lukt me zelf ook wel, maar ik had weinig zin ze te bestellen (ik koop over t algemeen liever direct) en de humbuckers die nu op mn bcrich zitten vind ik niet zo geweldig... dus vandaar dat ik op zoek ben naar een paar emg's, Heerlen is wat ver weg voor mij :razz: (wel mn geboorte stad) maar die zaak in vlaardingen ga ik zeker even bezoeken binnenkort thnx!!!

jackson tom
24 mei 2002, 22:30
die zaak heet arons,
heb er ook mn emg's in laten leggen...

sebass
25 mei 2002, 10:15
Op 2002-05-24 13:50, schreef FireFox:
waar in nederland zijn er eigenlijk muziek winkels die elementen (bv emg) op voorraad hebben (ook ben ik nog een beetje op zoek naar een floyd rose tremelo blok maar dat kan ik tot nu toe ook alleen nog bestellen)
als iemand een winkel hiervoor weet (liefst omg rdam zou ik erg blij zijn


Peer Dellen in den Haag heeft er wel wat op vooraat. Daar heeft mark Knopfler zijn strat laten bouwen. Ik heb daar trouwens ook mijn humbies gekocht. Verder als je per se in rotterdam wilt, moet je maar even kijken of feedback ze heeft. Als het goed is hebben ze er een paar op voorraad.

sash
26 mei 2002, 12:17
Volgens mij heeft feedback ze niet op voorraad, maar Vox Humana is erg goed, daar haal ik al m'n onderdeeltjes.