PDA

View Full Version : Metallica verkoopt schoenen



The_RockeR13
16 oktober 2004, 17:39
Metallica maakt naast muziek nu ook
schoenen. Via de website van de groep kan je skate-schoenen bestellen die
veelbelovende namen als Dazed en Cats meekregen. Snel zijn is wel de boodschap,
want er is maar een beperkt aantal paar voorradig.

Bron: http://www.new-frontiers.nl/

:o

Thom TK
16 oktober 2004, 17:52
kutband

ozzy
16 oktober 2004, 17:53
kutband :???:

Embryoyo
16 oktober 2004, 18:22
Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...

THW
16 oktober 2004, 18:37
kutband

Embryoyo
16 oktober 2004, 18:48
kutband

lupoloco
16 oktober 2004, 18:51
kutband

The_RockeR13
16 oktober 2004, 19:08
hebben ze geen geld genoeg?

Toffe gozer
16 oktober 2004, 19:15
Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...



Ik verbaas mij over het feit dat sommige mensen, bepaalde bands geweldig vinden die nog nooit wat fatsoenlijks hebben uitgebracht :roll:

Iced Dragon
17 oktober 2004, 08:54
nu zijn ze toch wel heeel erg laag bezig. dan nog skate schoenen, moesten het nu nog legerbottinen zijn... :-?
sukkels

(nooit gedacht dat ik dat nog ging zeggen over hen)

Ronald
17 oktober 2004, 12:21
Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...


en da zegt dan iemand die dan ook echt naar bands luistert die regelrechte klassiekers neer zetten he :roll:

lupoloco
17 oktober 2004, 13:35
Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...


en da zegt dan iemand die dan ook echt naar bands luistert die regelrechte klassiekers neer zetten he :roll:

hij heeft imo wel gelijk

Embryoyo
17 oktober 2004, 14:45
Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...



Ik verbaas mij over het feit dat sommige mensen, bepaalde bands geweldig vinden die nog nooit wat fatsoenlijks hebben uitgebracht :roll:

Verbazingwekkend dat er nog zoveel mensen zijn die die band nog steeds geweldig vinden terwijl ze toch al zo'n twaalf jaar niks fatsoenlijks meer hebben uitgebracht...


en da zegt dan iemand die dan ook echt naar bands luistert die regelrechte klassiekers neer zetten he :roll:De bands waar ik vaak naar luister hebben ook niet zoveel fans.

ozzy
17 oktober 2004, 17:39
Raar, he? :wink: