PDA

View Full Version : Epi Les Paul Custom



Chroxy
16 oktober 2004, 13:11
ik kan een epiphone les paul custom kopen voor 200 - 250 euro,

de epiphone is al tijden nie meer gebruikt en is nog in goede werkende staat, er is alleen een klein stukje hout uit een hoek.. is dit te repareren, heeft het invloed op het geluid en is het dan nog een goede prijs..?

alvast bedankt voor de hulp

Iron Maiden
16 oktober 2004, 13:18
Hallo

Heb je mischien foto's, Ik denk dat het er ook aan licht waar het stukje hout er af is, maar 200/250 euro is denk ik niet duur voor als de gitaar het nog doet.

Chroxy
16 oktober 2004, 13:21
ik heb helaas geen foto, maar het is op de plek waar je elleboog ongeveer ligt als je gitaar aan het spelen bent..

ik hoop dat dit duidelijk is ..

Iron Maiden
16 oktober 2004, 13:55
hallo,

Ik denk dat het niet echt uitmaakt, maar ik denk dat het er niet zo mooi uit ziet mischien kan er dan nog wel wat van de prijs af.
probeer het gewoon, ik weet niet of het echt uitmaakt voor het geluid.

Chroxy
17 oktober 2004, 11:26
nog iemand die weet of dit een goede prijs is voor de gitaar..?

en is zulke schade slecht voor het geluid of is het alleen maar slecht voor de looks..?

En is zowiets op de vullen en helemaal weg te werken..?

doncker
17 oktober 2004, 11:43
Het doet niets aan het geluid, moet je geen zorgen over maken.
Cosmetisch ligt aan je eigen, voor dat geld zou ik er persoonlijk niet om malen maar het kan door een gitaarbouwer wel weggewerkt worden.

Mitch
17 oktober 2004, 12:13
Het is geen slechte prijs voor een beschadigsd instrument. Kijk, bij Fenders is het stoer als ze er afgeragd uitzien, bij een LP Custom ziet een beschadiging er stom uit. Zo zijn de regels.... :roll:
Ja, het is te repareren, vraag is of de gitaar dat waard is en nee, het beïnvloedt het geluid niet.

Chroxy
17 oktober 2004, 15:40
ja ik wil hem dus graag kopen omdat ik al langer zoek naar een epiphone les paul custom, maar je ziet ze zelden voor onder de 350 euro.

ik ben dus blij dat het niks uitmaakt voor het geluid, maar ik twijfel toch nog wel.

hier is trouwens een foto: http://solar-flare.a4dableweb.com/epi.jpg

iam
17 oktober 2004, 15:53
ja ik wil hem dus graag kopen omdat ik al langer zoek naar een epiphone les paul custom, maar je ziet ze zelden voor onder de 350 euro.

ik ben dus blij dat het niks uitmaakt voor het geluid, maar ik twijfel toch nog wel.

hier is trouwens een foto: http://solar-flare.a4dableweb.com/epi.jpg

ik denk echt niet dat het iets uitmaakt van geluid hoor!

probeer nog wat af te bieden en binnehalen die hap!

Bigfoot414
17 oktober 2004, 15:57
200 is een mooie prijs hoor! Niet laten liggen zou ik zeggen.

bert k
17 oktober 2004, 16:39
Likje zwarte verf doet wonderen.

AART
17 oktober 2004, 17:03
de binding is zelfs nog intact, gewoon doen, en idd, een likje zwarte verf doet hier wonderen... :)

EmgMaster
17 oktober 2004, 20:26
waar je nog wel kans van hebt is, dat als hij gevallen is, dat er nog andere schade is. Even goed op letten, misschien dat de nek een klap heeft gehad????
In ieder geval is dit een mooie aanbieding

guitardude
17 oktober 2004, 20:48
koop je hem via marktplaats of van een vriend ofzo???
damm ik zou hem echt 100 % kopen. Zou der heen rennen voor die prijs. :razz: probeer em voor 175 te krijgen :-D

Chroxy
19 oktober 2004, 16:21
ja ik kon hem via marktplaats kopen, maar was in het weekend even weg en we hadden een deal, (zo goed als) en na het weekend was hij verkocht, balen..