PDA

View Full Version : Waarom ik zoveel gitaren te koop heb staan....



Anders Destium
15 oktober 2004, 12:31
Voordat mijn inbox helemaal uitpuilt door mensen die zich afvragen of ik nu helemaal gek ben geworden. Geen paniek, het is niet zo erg als het lijkt:

Het zit zo: Iemand op een PRS forum biedt een gitaar aan die zowel mijn custom22 en custom24 in een klap overbodig maakt Hij combineert de looks van de een met de functionaliteit van de ander en is daarnaast zeldzaam (solid East Indian Rosewood nek!). Ik moet dus nu zo snel mogelijk geld bij elkaar zien te krijgen, en het is dus meer zo dat ik als ik 1 of 2 gitaren verkocht heb ik waarschijnlijk de rest weer van de markt afhaal. Ik had me net voorgehouden om een tijd niets meer te doen, maar ja dit was een te mooie aanbieding!

http://img21.photobucket.com/albums/v64/guitarbaba/P1010037.jpg
http://img21.photobucket.com/albums/v64/guitarbaba/P1010038.jpg
http://img21.photobucket.com/albums/v64/guitarbaba/P1010035.jpg
http://img21.photobucket.com/albums/v64/guitarbaba/P1010036.jpg

Groetjes Erik

Lacrymosa
15 oktober 2004, 12:49
<drool mode> damn, wel een hele nette axe, die kleur..............</drool mode>

CheerS!!

munkie
15 oktober 2004, 12:54
Waarom Ik Mijn Gitaren verkoop, goed topic Eric :D
Ik ben oud en der dagen zat, ik speel al jaren niet meer in bands en doe dus veel te weinig met al die gitaren. En zoals iedereen met een gitaar verzameling weet zijn het juist de gitaren waar je het meest aan gehecht bent die hun waarde hebben gehouden, zoals de Tokais. Dus daar gaan ze :cry: :cry: :cry:
Mijn Ibanez S540FM waar ik in 1990 2300 gulden (in geld van die tijd dus!) heb betaald is onverkoopbaar. Wil geen hond meer hebben en er zit een scheur van ± 10 cm in de lengterichting van de hals :o :-? :-(

Baco
15 oktober 2004, 12:59
Ah zo, 'k begon het mij al af te vragen wat er loos was. Succes met de verkoop. Er zitten wel wat interessante gitaren tussen, maar het is een beetje bad timing :oops:

Good luck :wink:

Josdevos
15 oktober 2004, 14:02
Dacht het wel dat er zoiets gaande was, wist enkel nog niet voor wat...

Nicci
15 oktober 2004, 15:59
dit is toch gewoon spam . . . . . . .

of nie?
:D

Quink
15 oktober 2004, 16:07
dit is toch gewoon spam . . . . . . .

of nie?
:D

Nou gewoon, gezien de kwaliteit van het gebodene zou ik zeggen, dit is luxe spam. :-D

prs
15 oktober 2004, 16:38
Dat is een prachtige gitaar Erik. Heb op BAM ook al een bericht achtergelaten met de mededeling dat deze echt naar Nederland moet komen!

Succes met de verkoop!

sash
15 oktober 2004, 16:41
SPAM!



:D

Fluffy
15 oktober 2004, 16:45
PAPEGAAI !!!!!!!!!!!!!!!

:roll:

he erik hoop dat het je lukt dude. je hebt daar zobiezo al aardig wat mooie gotaren, dus zal die nieuwe wel heel wat moeten zijn :)

Anders Destium
15 oktober 2004, 17:04
Dit is meer een topic omdat ik vanochtend opeens een paar priveberichten had of ik gek ben geworden, en dan ook nog een topic bij off-topic of ik gek ben geworden. Terwijl iedereen natuurlijk al lang weet dat ik niet spoor :D

Ik zeg toch niets over de gitaren die ik aanbied, het is meer het hoe en waarom!

BLOK182
15 oktober 2004, 17:11
Solid rosewood neck is idd super, heb eens op een McCarthy met zo'n nek gespeeld, heerlijk!

Anders Destium
15 oktober 2004, 17:23
Het was allemaal wat voorbarig geloof ik, hij wil de gitaar nu ineens niet meer graag kwijt (alleen de interesse aan het peilen) :-(

Het is ook niet zo dat ik momenteel niet tevreden ben :)

BramVersteeg
15 oktober 2004, 18:28
Wat een balzak! Ben je net je gitaren aan het verpatsen, neemt ie z'n voorstel terug!

Bobbel
15 oktober 2004, 18:34
ik vind hem helemaal niet mooi... het model wel... maar die kleur en dat motiefje in het hout... gadverdamme

Baco
15 oktober 2004, 20:00
Jammer voor jou dat het niet door gaat. Persoonlijk vind ik de achterzijde niet echt mooi (alsof dat wat uit maakt natuurlijk), de neck is erg mooi, maar de body steekt een beetje te veel af. Just my 2 cents.

Trouwens, hoe veel moest je ervoor betalen (als je dat wil zeggen, natuurlijk)? Zal wel de moeite geweest zijn als je al die gitaren plots verkoopt...

The Mule
15 oktober 2004, 20:20
Hey Erik, wat zijn (waren) nou de specs van die beoogde nieuwe? Als zogenoemde mix tussen je beide PRS-en denk ik gelijk aan een CU22 met trem, maar is dat ook zo? En die zebra-elementen, hoe zit dat, standaard of replacement? Die hals, tja, wel cool als feature, levert visueel niet echt een mooi plaatje op moet ik eerlijk zeggen, maar zal wel lekker aanvoelen. Beetje vergelijkbaar met Warwick halzen, dat 'blote' hout. Nou ja, wordt ongetwijfeld vervolgd, wel koppie erbij blijven houden... :)

P.S. Wel onwijs herkenbaar dit, blij dat ikzelf qua G.A.S. een beetje in rustiger vaarwater terecht ben gekomen... :wink:

gerrekat
15 oktober 2004, 20:43
Supervet kleurtje man....maar ja klote als het niet doorgaat.

Tja ik ben zelf een beetj op het punt dat ik weer aan downsizen zit te denken, speel toch alleen maar op mijn 4 beste gitaren...

De rest is eigenlijk net zo goed maar Tja sl je er zoveel hebt dat blijven ze ene beetje in hun case..

Anders Destium
15 oktober 2004, 20:57
Ik was ook helemaal niet bezig met wat dan ook, maar GAS komt altijd op de meest onverwachte momenten opzetten (ik heb er ook helemaal geen tijd voor :oops: ). De rosewood neck is er als optie slechts 2 weken geweest, in die tijd konden alle dealers orders opnemen (en zelf gitaren bestellen). Dit zorgt ervoor dat er in totaal misschien een paar honderd van zijn, en dan ook nog in veel verschillende kleuren!

Hij heeft alles wat ik op een PRS custom zou willen hebben:
Custom 24 met East Indian Rosewood Neck
Artist Package
Blue Matteo Quilt
HFS/Vintage zebra (bij de fabriek zo besteld)
Wide Thin
Hij zou hem misschien veranderen in McCarty switching, maar het kan ook zijn dat hij nog steeds de rotary heeft

>Baco
Hij was inderdaad de moeite, maar ik ga mezelf geen complex aanpraten als het niet doorgaat :lol:

>Bram
Hij had vantevoren al aangegeven dat "he was testing the waters" , ik had gehoopt dat mijn Blitzkrieg strategie zou werken! Het was van mijn kant nogal impulsief allemaal (dat houdt het leven spannend)

>Bobbel
Ieder heeft zijn eigen smaak gelukkig, ik zie het weer niet zo zitten met jouw gitaren :)

Bobbel
15 oktober 2004, 22:17
Ik was ook helemaal niet bezig met wat dan ook, maar GAS komt altijd op de meest onverwachte momenten opzetten (ik heb er ook helemaal geen tijd voor :oops: ). De rosewood neck is er als optie slechts 2 weken geweest, in die tijd konden alle dealers orders opnemen (en zelf gitaren bestellen). Dit zorgt ervoor dat er in totaal misschien een paar honderd van zijn, en dan ook nog in veel verschillende kleuren!

Hij heeft alles wat ik op een PRS custom zou willen hebben:
Custom 24 met East Indian Rosewood Neck
Artist Package
Blue Matteo Quilt
HFS/Vintage zebra (bij de fabriek zo besteld)
Wide Thin
Hij zou hem misschien veranderen in McCarty switching, maar het kan ook zijn dat hij nog steeds de rotary heeft

>Baco
Hij was inderdaad de moeite, maar ik ga mezelf geen complex aanpraten als het niet doorgaat :lol:

>Bram
Hij had vantevoren al aangegeven dat "he was testing the waters" , ik had gehoopt dat mijn Blitzkrieg strategie zou werken! Het was van mijn kant nogal impulsief allemaal (dat houdt het leven spannend)

>Bobbel
Ieder heeft zijn eigen smaak gelukkig, ik zie het weer niet zo zitten met jouw gitaren :)

wat zijn mijn gitaren dan :razz:

Mitch
15 oktober 2004, 22:41
Toch heb ik nog steeds de indruk dat jij van blauwe PRS'en houdt.

Bobbel
15 oktober 2004, 22:42
Toch heb ik nog steeds de indruk dat jij van blauwe PRS'en houdt.

Wie? ik? niet met dat houtmotiefje hoor...

Fluffy
15 oktober 2004, 22:55
denk niet dat hij jou bedoelt bobbel :razz: . ga maar eens op zoek na de equipment van Anders D

Bobbel
15 oktober 2004, 22:56
denk niet dat hij jou bedoelt bobbel :razz: . ga maar eens op zoek na de equipment van Anders D

ah ok :razz:

Anders Destium
16 oktober 2004, 00:31
Laat ik maar zeggen dat ik niet zo'n Fendertype ben :D

Niets mis met blauwe PRSen toch 8-)

http://www.freewebs.com/ead_martens/indetuin1JPG.jpg

Bobbel
16 oktober 2004, 09:37
Laat ik maar zeggen dat ik niet zo'n Fendertype ben :D

Niets mis met blauwe PRSen toch 8-)

http://www.freewebs.com/ead_martens/indetuin1JPG.jpg

oh ik vind PRS een verschrikkelijk mooi merk... maar niet in die finish... eigenlijk vind ik dat houtmotiefje niet mooi, maar ze klinken geweldig, ja en die vogeltjes inlay vind ik wat teveel van het goede, maar dat is nog acceptabel... :razz:

P.S. die linker vind ik ik wel mooi... want dat is niet zo'n overdreven houtmotiefje... en je moet in je bericht ff dat .jpg veranderen in .JPG... dan doet die foto het... :wink:

zo dus:

http://www.freewebs.com/ead_martens/indetuin1JPG.JPG

Anders Destium
16 oktober 2004, 09:39
Als je dit houtmotiefje al lelijk vind moet je eens kijken naar de 3piece bodies van F-woord :lol:

Bobbel
16 oktober 2004, 09:40
Als je dit houtmotiefje al lelijk vind moet je eens kijken naar de 3piece bodies van F-woord :lol:

wat is daarmee dan?

1959SLP
16 oktober 2004, 10:03
Anders,
waarom laat je bij PRS ook niet gewoon ene maken naar je eigen wensen? (just like me). Ben je in 1 keer van alle zeik af. Wel 10 maandjes geduld hebben.

Ohzoso