PDA

View Full Version : Windows CE mp3 player met pitch shift/tempo slow



general.failure
13 oktober 2004, 22:09
Gezocht "amazing slowdowner" voor windows CE

Ik weet niet of ik nu op het goede forum zit, maar vooruit:

op mijn PC gebruik ik om loopjes te oefenen en om guns'n'roses een toontje hoger (en langzamer!) te laten spelen het programma "amazing slowdowner".
Je kunt hiermee tempo vertragen zonder toonhoogte te verliezen of toonhoogte veranderen zonder tempo te wijzigen (of combinatie)

Dat is voor mij een hele hulp bij het oefenen.

Nu heb ik sinds kort een Windows CE handheld computertje, maar ik ben een soortgelijk progje hiervoor nog niet tegen gekomen.

Iemand anders wel?

X-Pensive Wino
14 oktober 2004, 12:51
probeer Transcribe eens

general.failure
15 oktober 2004, 20:00
Transcribe is toch dat handschrift-toetsenbord dat standaard in de PDA zit? hoe moet ik daar mp3tjes mee vertragen

H.Manback
15 oktober 2004, 20:55
Langzaam schrijven? :roll: (Inderdaad transcribe is de handschriftherkenning)

Ik hoop maar dat dat een serieuze typfout was ofzo. Maar als ik jou was zou ik het zoeken in een veel te uitgebreide mp3 player voor de pocket pc oid. Ik heb eerlijk gezegd ook m'n twijfels of een pocket pc wel voldoende rekenkracht heeft hiervoor... langzaam afspelen en toonhoogte behouden werkt volgens mij met Fourier transformaties als ik zo snel ff bedenk hoe je dat zou doen...

general.failure
15 oktober 2004, 22:08
gewoon mp3tjes spelen gaat prima. een plugje in de line in van mijn amp en draaien. kwaliteit is niet heel belangrijk. het is maar voor te oefenen.
Als je teveel vertraagt met "amazing slowdowner" klinkt ket ook bescheten, maar om een riff te oefenen meer dan genoeg.