PDA

View Full Version : draaloos kopen. welke???



Nocki
22 mei 2002, 22:37
hee allemaal ik wil een draadloos set.
ikben best wel bezig met mijn geluid en heb ook allemaal goede kabels in mijn rack zitten dus dat vind ik belangrijk.,

ik wil een draadloos set aanschaffen maar welke., het moet dus goed zijn en de samson troep valt af. die heb ik al gehad dus nu iets van senheiser of shure ofzo.
heeft iemand ervaring mee.
ik wil ermee op het podium staan en een beetje de zaal in lopen en de andere muzikanten pesten door naar ze toe te gaan zonder dat de kabels door de war gaan.
zijn de geluids mensen blij als ik dat heb of worden ze boos omdat het stoort.

alvast bedankt
Nocki

Yek
23 mei 2002, 08:21
De Evolution-serie van Sennheiser bevalt onze band heel erg goed.



Op 2002-05-22 22:37, schreef Nocki:
hee allemaal ik wil een draadloos set.
ikben best wel bezig met mijn geluid en heb ook allemaal goede kabels in mijn rack zitten dus dat vind ik belangrijk.,

ik wil een draadloos set aanschaffen maar welke., het moet dus goed zijn en de samson troep valt af. die heb ik al gehad dus nu iets van senheiser of shure ofzo.
heeft iemand ervaring mee.
ik wil ermee op het podium staan en een beetje de zaal in lopen en de andere muzikanten pesten door naar ze toe te gaan zonder dat de kabels door de war gaan.
zijn de geluids mensen blij als ik dat heb of worden ze boos omdat het stoort.

pimmetje
23 mei 2002, 08:30
Als 't setje stoort, dan moet je 'm niet hebben. Dat zou ik dan niet voor de geluidsmensen laten, maar voor mezelf.

Ik heb jaaaaaaren terug een keer een of ander draadloos ding gekocht van ik meen Rexer en ik meen zo'n 800 gulden. Doet 't nog steeds prima... gebruik 'm sinds kort weer wat vaker.

LordRiffenstein
23 mei 2002, 08:49
Heb net een Sennheiser EW172 aangeschaft en die is wel echt heel goed. Ik vind zelfs dat het nu beter klinkt dan met mijn Monster Cables. Batterijen gaan behoorlijk lang mee en na een tijdje wil je niet meer terug naar kabels gaan, ga je zelfs je wireless tijdens de repetitie gebruiken!!

Yoeri

Rwin
25 mei 2002, 09:34
Binnenkort heb ik de nieuwe van AKG. De AKG WMS 40 PT UHF.

Errug goed en nie duur :grin: (We blijven nederlander he)

Schijnt vrij goed te zijn... ik ben dus benieuwd...

Ciao!
_____
Rwin

jizz
31 mei 2002, 12:57
Hoeveel kost die De AKG WMS 40 PT UHF die je wilt gaan kopen.
Op de site van AKG kan ik alleen de GB 40 vinden.

idono
31 mei 2002, 16:05
SENNHEISER EW 172 :grin: :grin: :grin:

Greetz Henk