PDA

View Full Version : Welke telecaster nieuw?



Gerben Bervoets
13 oktober 2004, 20:52
Ben op zoek naar een nieuwe gitaar met een lekkere vette sound, dus kom ik uit op een Fender telecaster.
Het wordt een nieuwe aangezien ik na jarenlang twijfelen eindelijk een beslissing heb genomen, (yes yes hij komt eraan) ,en geen zin heb om nog enkele maanden de tweedehandsrubrieken af te schuimen en ik ook niet zo veel van gitaren ken.

mijn vraag nu welke nieuwe telecaster (wil het klassieke telemodel dus geen fancy stuff zoals de custom of thinline)?
Mijn ultime tele is de 52 reissue maar die cost over 1500 euro dus dit ligt iets boven het budget.

dus opties:
-Highway one tele (750 euro)
-Highway one texas
-American telecaster ash (1150 euro)
-classic 50's series (625 euro)
-standard series (475 euro)

Dus welke is de beste prijs-kwaliteit.
-Verder wil ik geen dikke hals (alhoewel ik denk dat al deze modellen een dunne hebben, mogelijk is er een verschil in frets)
-heb in de winkel een een american en een highway vastgehad en de american zag er beter uit (mooier hout, lakwerk en de hals leek mij ook iets beter afgewerkt)
-Ik denk dat de standard automatisch afvalt (ziet er niet goed uit en de kwaliteit zal ook wel minder zijn)
-kleur liefst zo naturel mogelijk (gelijk ne 52 reissue) of waar je de hout nerf nog doorziet)

voila genoeg info lijkt me
Dus graag enig advies van mensen met ervaring in tele's.

Bigfoot414
13 oktober 2004, 21:23
Prober eens een Mexicaanse Tele uit. USA onderdelen door Mexicaanse handen in mekaar gezet.

prs
13 oktober 2004, 21:31
Is de Fender Lite Ash Telecaster niets voor je? Zit onder de 600 euro..(kun je de elementen als die je niet bevallen eventueel nog vervangen).

http://img96.exs.cx/img96/6243/Fenderliteashtelecaster.jpg

Gerben Bervoets
13 oktober 2004, 22:17
die little ash (is da ne mexicaan?) ziet er inderdaad mooi uit, ma verkopen ze die nog nieuw?
Is er veel kwaliteitsverschil tussen mex en usa? Of verschilt enkel de assemblage?

iam
13 oktober 2004, 22:19
die lite ash is uitgerust met Seymour Duncan elementen (goede kwaliteit)en wordt in Korea geproduceerd... denk dat dat wel beter zal zijn dan die mexicaanse (er zit een mooie birdseye maple hals op)
en ziet er nog eens goed uit ook!

ik weet wat mijn volgende aankoop zal zijn :D

Gerben Bervoets
13 oktober 2004, 22:26
ben er ook wel voor gewonnen, had hem eerst niet zien staan op de site.
(maar waar zitten dan de verschillen met ne us standard tele, qua sound?)

of is het verschil te nauwelijks hoorbaar?

Hier is ne review, klinkt goed
http://www.tdpri.com/reviewpost/showproduct.php?product=129

denk da ik hem morgen ga bestellen want de highways had ik dezelfde mening over als hem.

prs
13 oktober 2004, 22:55
Mooi Gerben. Ben blij dat ik je in de richting heb kunnen helpen.
Vooral deze zin uit de review vind ik erg goed (wel subjectief natuurlijk)

In my opinion, this Lite Ash Telecaster is 20 times the guitar the Highway 1 model is and it's much nicer than any other Fender I've played in this price range. This Tele feels like a top of the line Fender guitar in every way. No kidding.


Succes (morgen) en laat even weten wat je uiteindelijke keuze is geworden.

iam
13 oktober 2004, 23:18
ben er ook wel voor gewonnen, had hem eerst niet zien staan op de site.
(maar waar zitten dan de verschillen met ne us standard tele, qua sound?)

of is het verschil te nauwelijks hoorbaar?

Hier is ne review, klinkt goed
http://www.tdpri.com/reviewpost/showproduct.php?product=129

denk da ik hem morgen ga bestellen want de highways had ik dezelfde mening over als hem.

zoek anders een winkel waar ze hem in stock hebben, anders mag je veel te lang wachten...

500€ is een goede prijs ervoor denkek

bij thomann kostie iets minder (8€ verzendingskosten)

Tupelo
13 oktober 2004, 23:25
Check de blade delta standard (of als je meer geld hebt de Delta Classic) ook eens.

http://www.bladeguitars.com/guitargallery.html

Bluesbreaker
13 oktober 2004, 23:43
ik zou voor de Mex Classic 50's gaan, goede degelijke gitaar met prima tele-geluid. Deze gitaar heeft geloof ik ook nog eens dunnere frets dan de rest (niet veel, maar scheelt wel wat).

oja, en ik vind de vintage gloss maple hals toch de mooiste kleur voor een hals :)

prs
13 oktober 2004, 23:48
Bij www.muziekhandeljoosten.nl (weet niets over deze zaak en heb er verder ook geen belang bij dat deze zaak de gitaar verkoopt).

Adviesprijs € 578,00 Winkelprijs € 518,00 Internetprijs: € 486,00

Fender Lite Ash Telecaster

Fabrikage: Japan
Body: Essen
Hals: Esdoorn (Birds-eye)
Halsvorm: C-Model
Fretten: 22 Medium Jumbo
Toets: Esdoorn (Birds-eye)
Elementen: 2x Seymour Duncan Single Coils
Slagplaat: 1-Laag (zwart)
Electronica: Mastervolume, Toonregeling & 3-Standenschakelaar
Mechanieken: Gesloten
Brug: Vintage met 3 zadels
Hardware: Verchroomd
Snaren: Fender Super 250L

€ 486,00 als je hem via internet besteld. Best een mooie prijs lijkt me...

Gerben Bervoets
13 oktober 2004, 23:53
gene blade voor mij, toch bedankt voor de suggestie, en voor de vele replies.
Een Fender tele is gewoon de ultieme oergitaar (iedere gitarist moet minstens een tele in huis hebben).

Heb juist nog wa zitten surfen keus is terug uitgebreid:

-MiM 50's reissue (two color sunburst, elementen? afwerking?)
-MIK lite tele ash (goede elementen, perfecte aafwerking, voorkeur omdat die in naturel komt)
-Muddy waters tele (schijnt de favoriet te zijn op het fenderforum, best value for money, US-onderdelen, :-( rode kleur)

In de winkel (JnR Hasselt staat enkel de muddy waters tele) dus de rest moet ik bestellen met voorschot.

Heeft iemand al op deze drie gespeeld en wat is de voorkeur? Muddy valt omwille van de kleur af, tenzij de kritieken natuurlijk ongelooflijk goed zijn.

Volgens mij kun je echter met geen van deze drie iets misdoen.

Zoveel mooie teles, heb nog een geluk da ik nie meer geld heb uit te besteden

Gerben Bervoets
13 oktober 2004, 23:55
486 euro is inderdaad spotprijs voor nene goeie tele.

Gerben Bervoets
14 oktober 2004, 01:07
beslist: het wordt de MIK tele lite ash, na het lezen van enkel positieve commentaren.
En het goede nieuws is dat het ook nog de goedkoopste is, ongelooflijk.

mercikes

BartL
14 oktober 2004, 01:52
Ga toch nog maar wat andere proberen...al is het maar om je verwachtingen nog maareens te bevestigen!

Gerben Bervoets
14 oktober 2004, 02:24
dast probleem juist, bij de winkels bij ons in de buurt hebben ze momenteel enkel ne muddy waters tele, ne highway1, en ne american. Dus degene die ik wil (50's reissue of ne lite ash) zitten er nie tussen. En om ze te bestellen moet je 50 euro voorschot betalen.

sash
14 oktober 2004, 02:35
Hmm jah das behoorlijk klote.

Alleen weet zelf haast wel zeker dat je met 1 van die gitaren willekeurig al heel goed zou zitten. Uit ervaring weet ik dat de Mexicanen beter zijn dan de Koreanen, dus voor mij persoonlijk zou die Lite Ash afvallen.
Als de Muddy Waters tele nergens te krijgen is raad ik je de 50's Classic aan. Heb zelf een 60's Classic Strat gehad waar ik uiterst tevreden over was.

iam
14 oktober 2004, 09:00
van waar ben je ergens? aan je typen vermoed ik dat je belg bent? (srry als dat ni zo is)

in de guitarshop van gent hebben ze de Lite Ash

ik denk toch dat de Lite met zijn SD elementen een extra troef heeft boven de MIM tele's hoor!
Qua hout denk ik ook (met Ash kan er toch weinig gesjoemeld worden?)

BartL
14 oktober 2004, 10:43
van waar ben je ergens? aan je typen vermoed ik dat je belg bent? (srry als dat ni zo is)
Alsof dat een belediging zou zijn :-D

dejohan
14 oktober 2004, 11:40
En wat vind je van de standaard USA Tele?

http://www.fender.com/products/show.php?partno=0118400

Is het standaard model, geen toeters of bellen, geen re-issue, gewoon een goede oerdegelijker Fender USA telecaster zoals ze nu gemaakt worden. Meer hoeft dat toch niet te zijn?


Kost 1004€ bij Joosen http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.html?lang=nl&target=d327.html&lmd=38273.623333 .

Je hebt trouwens ook een USA Ash Telecaster, staat er onder.

ieme
14 oktober 2004, 11:43
Check de vd haar telecasters eens, €1250 helemaal naar wens gemaakt...

Anders Destium
14 oktober 2004, 12:16
Ben op zoek naar een nieuwe gitaar met een lekkere vette sound, dus kom ik uit op een Fender telecaster.

Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :lol:


Even serieus, heb je al gitaren geprobeerd naast Fenders of is er maar 1 gitaarmerk in jouw universum? Als je altijd al een Fender en/of tele hebt willen hebben (wat een beetje uit je verhaal blijkt) is daar natuurlijk niets mis mee, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ook een andere gitaar aan jouw specifieke wensen voldoet!

Uitproberen is natuurlijk altijd het verstandigst, wees erop bedacht dat iedereen (hier) een eigen mening heeft over een lekkere vette sound. Als iedereen zegt dat je die en die tele "moet" hebben, kan het nog steeds zo zijn dat een ander meer bij je past :)

Gerben Bervoets
14 oktober 2004, 12:54
-yep, ben een belg :-) uit omgeving Hasselt (limburg) dus even gaan testen in Gent behoort niet tot de mogelijkheden.

-Ik zit al jaren te dromen van een fender telecaster dus ik ben absoluut zeker van mijn keuze.

-wat betreft de american standard? heb ik zoiets van, waarom geen koreaan of mexicaan aangezien eigenlijk niemand iets slechts over die dingen kan zeggen. Dus waarom betaal ik eigenlijk bijna het dubbele van de prijs, buiten het feit dat er made in the USA op staat(hogere loonkosten), en je er een dure koffer 'gratis' bijkrijgt?

-Verder zijn de meeste reviewers er over eens dat de Made in Korea of Made in Mexico fenders minstens even goed zijn dan de tele Highway1's (720 euro). En toen ik ne highway in de winkel vastgehad heb liet mij die eerlijkgezegd ook koud. Lakwerk trekt op niet veel en de hals voelde heel slecht aan. De tele standard USA daarentegen na je vast en je voelde, zag dat die gitaar af was.

-dus: Tele usa standard is zeker een mooi machientje, maar waarom geen mex of koreaan voor de helft van de prijs. (elementen kunnen altijd later vervangen worden, hoewel ik nog geen slecht woord gehoord heb over die seymour duncans buiten het feit dat ze niet dienen om mega metal te spelen wat ik ook niet van plan ben)

dus wat vinden de mensen die al op een Mex tele classic, een Korean Lite Ash, en een standard usa tele ash gespeeld hebben?

guitardude
14 oktober 2004, 13:23
IK denk dat je toch wel voor kwaliteit betaald. Ze maken hem niet voor niks 2x zo duur. Afwerking is gewoon nog wat beter. Maar als je echt al jarenlang er over aan het nadenken bent. Lijkt mij het slim ( zowiezo) om gewoon een dagje naar een grote gitaarwinkel te gaan waar ze veel tele's hebben om uit te proberen. Het is toch een flink bedrag. Suc6 :)

prs
14 oktober 2004, 13:41
Gerben, ben je ook al bij 'LL music center in Maaseik geweest?
Dat ligt best in de buurt van Hasselt dacht ik.
Ik weet verder niet of hij iets op voorraad heeft.

Anders Destium
14 oktober 2004, 14:15
Ik denk dat je gewoon een USA tele moet kopen, zelfs als je daarvoor moet doorsparen. Waarom? Wat je zelf zegt: de Amerikaanse was "af", en bovendien is het je droomgitaar! Ik weet zeker dat als je een Mexicaan of Koreaan koopt je op een moment toch zult gaan neigen naar "de echte". Dat heeft helemaal niets te maken met het verschil in kwaliteit, maar meer met de magie van een Amerikaanse Fender :)

Bluesbreaker
14 oktober 2004, 14:23
Ik vond de Mex Classic 50s toch echt lekkerder dan de USA, dus dan zou ik toch voor de Mex Classic gaan

dejohan
14 oktober 2004, 15:05
Ik denk dat je gewoon een USA tele moet kopen, zelfs als je daarvoor moet doorsparen. Waarom? Wat je zelf zegt: de Amerikaanse was "af", en bovendien is het je droomgitaar! Ik weet zeker dat als je een Mexicaan of Koreaan koopt je op een moment toch zult gaan neigen naar "de echte". Dat heeft helemaal niets te maken met het verschil in kwaliteit, maar meer met de magie van een Amerikaanse Fender :)

Idd. Het is belachelijk, ik weet het, maar toch voel ik dat ook zo aan. Een Mex is gewoonweg "not the real thing".

Bouke
14 oktober 2004, 15:31
Ik denk dat je gewoon een USA tele moet kopen, zelfs als je daarvoor moet doorsparen. Waarom? Wat je zelf zegt: de Amerikaanse was "af", en bovendien is het je droomgitaar! Ik weet zeker dat als je een Mexicaan of Koreaan koopt je op een moment toch zult gaan neigen naar "de echte". Dat heeft helemaal niets te maken met het verschil in kwaliteit, maar meer met de magie van een Amerikaanse Fender :)

Idd. Het is belachelijk, ik weet het, maar toch voel ik dat ook zo aan. Een Mex is gewoonweg "not the real thing".

Hehehe, alleen al daarom zou ik dus een mex of koreaan kopen :D

Bouke

dejohan
14 oktober 2004, 15:46
Ik denk dat je gewoon een USA tele moet kopen, zelfs als je daarvoor moet doorsparen. Waarom? Wat je zelf zegt: de Amerikaanse was "af", en bovendien is het je droomgitaar! Ik weet zeker dat als je een Mexicaan of Koreaan koopt je op een moment toch zult gaan neigen naar "de echte". Dat heeft helemaal niets te maken met het verschil in kwaliteit, maar meer met de magie van een Amerikaanse Fender :)

Idd. Het is belachelijk, ik weet het, maar toch voel ik dat ook zo aan. Een Mex is gewoonweg "not the real thing".

Hehehe, alleen al daarom zou ik dus een mex of koreaan kopen :D

Bouke

Dat heb dan weer met auto's, daar koop ik liefst een ouwe rotbak ipv betrapt te worden in een een pokkedure blufwagen.

treblemaster
14 oktober 2004, 16:11
Ik heb een Japanse 50's Reissue Telecaster en wil nooit meer anders ;). Zij speelt super, ziet er mooi uit en is mooi afgewerkt. Ik heb 'm nieuwe gekocht, maar weet niet of ze nog makkelijk te vinden zijn.

Als je er nog ergens 1 ziet, zou ik die zeker uitproberen!

marc_o
14 oktober 2004, 16:13
Bij Feedback gaan de Highway 1's op het moment voor € 599,- en daar zou ik geen 2 keer over na moeten denken, omdat, ze 2ehands al duurder worden aangeboden en, maar dat is persoonlijk, me de lak wel aanstaat. De klank vind ik zeer zeker niet verkeerd, echt een tele zoals ie naar mijn mening hoort te klinken. Ga er toch ook maar eens 1 halen.....

sir_oinksalot
14 oktober 2004, 17:02
ik heb een '72 custom telecaster, en die humbucker/single coil configuratie is gewoon ontzettend veelzeidig, heeft iets van een €750 gekost, zeker een aanrader, nuja mijn droom blijft nog steeds een '52 reissue

Gerben Bervoets
14 oktober 2004, 19:44
ok, ben vandaag bij de gitaarstore langsgegaan. Na even onderhandelen wilden ze 2 gitaren invoeren mits voorschot, waaruit ik er dan één kan kiezen. Dus heb de Mex 50's tele (2color sunburst)en de Ash tele (maple hals, naturel)besteld. Dus daaruit kan ik dan kiezen.(mex=632 euro, Lite=518 euro)

Verder heb ik de american tele en de highway uitgetest . De highway vond ik niets aan. De american was echt wel de moeite. Heb ook ne mexicaanse met 3 elementen gezien en die zag er ook prachtig uit.

(btw. de verkoper wist me te melden dat de fabrieken slechts een 200 km van elkaar liggen)

Nu nog hopen dat de levertijd niet te lang is (wat bij Fender wel eens het geval kan zijn), en dan :-)

ben???
14 oktober 2004, 19:51
Levertijd is bij fender niet zo lang dacht ik, enige ellende is dat er na de overname van Jackson wat ellende in t programma is gekropen... dat zal nu al wel voorbij zijn. Fender heeft vrij veel distributiepunten etc in europa, en die twee teles zijn niet bepaald zeldzaam dacht ik zo...

butters
14 oktober 2004, 20:02
@gerben

goed man, hou ons op de hoogte, ik ben ook geïnteresseerd in die lite ash tele 8-)

Bluesbreaker
14 oktober 2004, 20:30
levertijd is bij fender dus wel lang..... 2 weken geleden een Mex Classic 50s strat besteld, is over 4 weken pas in de winkel.....

Gerben Bervoets
14 oktober 2004, 20:38
levertijd: morgen gaat de winkel mij effen terugbellen ivm levertijd.
gelukkig is binnen 2 dagen de squier strat terug uit de shop zodat ik me in de tussentijd het nog een beetje kan uithouden

En zal iets laten weten wat de ASh lite betreft. wordt vervolgd....

Daniël_san
14 oktober 2004, 21:18
Check de vd haar telecasters eens, €1250 helemaal naar wens gemaakt...

Weet jij misschien wat ie voor een les paul vraagt? (custom) Ik kan namelijk er niets over vinden op de site van vd haar.

cortjakje
14 oktober 2004, 21:29
in de gitarist van oktober staat een test van de london city comet mk1
telecaster 249 euro en komt er heel goed af met het echte telecaster
geluid.

Bluesbreaker
14 oktober 2004, 22:01
Check de vd haar telecasters eens, €1250 helemaal naar wens gemaakt...

Weet jij misschien wat ie voor een les paul vraagt? (custom) Ik kan namelijk er niets over vinden op de site van vd haar.

wtf, jij wilt echt elke gitaar waar op het forum over gepraat wordt ook hebben....

Bobbel
14 oktober 2004, 22:37
Check de vd haar telecasters eens, €1250 helemaal naar wens gemaakt...

Weet jij misschien wat ie voor een les paul vraagt? (custom) Ik kan namelijk er niets over vinden op de site van vd haar.

wtf, jij wilt echt elke gitaar waar op het forum over gepraat wordt ook hebben....

dat heb ik ook met veel gitaren hoor :wink:

Anders Destium
14 oktober 2004, 22:46
levertijd is bij fender dus wel lang..... 2 weken geleden een Mex Classic 50s strat besteld, is over 4 weken pas in de winkel.....

Vind je dat lang :-? Is hij er dan bij de importeur of moet hij nog uit de fabriek komen? Als je een PRS bestelt bij de fabriek is de wachttijd meer dan een jaar :o

Bluesbreaker
14 oktober 2004, 22:57
levertijd is bij fender dus wel lang..... 2 weken geleden een Mex Classic 50s strat besteld, is over 4 weken pas in de winkel.....

Vind je dat lang :-? Is hij er dan bij de importeur of moet hij nog uit de fabriek komen? Als je een PRS bestelt bij de fabriek is de wachttijd meer dan een jaar :o

hij moet nog uit de fabriek komen, maar voor een doodgewone fender strat zonder verdere bijzonderheden vind ik dat lang. Een PRS is toch een stukje meer handwerk dan een massaproductie strat. Voor een PRS SE zou ik 6 weken ook lang vinden.

telecastermaster
15 oktober 2004, 12:22
Ik zie dat je d'r al uit bent en die lite versie ziet er erg goed uit. Ik wou alleen nog even de aandacht vestigen op een Telecaster van het Duitse merk Rockinger. Die kosten nieuw € 525 en ik vind ze erg goed.

http://www.rockinger.de/showroom/bausaetze.htm

Anyway, laat ons maar horen hoe het afloopt.

succes ermee.

Daniël_san
15 oktober 2004, 15:50
Check de vd haar telecasters eens, €1250 helemaal naar wens gemaakt...

Weet jij misschien wat ie voor een les paul vraagt? (custom) Ik kan namelijk er niets over vinden op de site van vd haar.

wtf, jij wilt echt elke gitaar waar op het forum over gepraat wordt ook hebben....

Nee ik wil namelijk geen Dean V en een ML niet en een eclipse niet en Ibanezzen niet enz enz. Maar waarom ik dus een Les Paul wil hebben van vd Haar is: Ik kan hem laten bouwen mewt 25,5 scale. Erg of niet?

Koekje
16 oktober 2004, 14:07
Suggestie :

probeer eens een tribute ASAT classic premium (G&L goedkopere versie 550-600 €) ... en leg daar eens een Fender naast ... (doe maar een 'echte' USA, die Mexicanen en/of Koreanen laat die maar links liggen ... een Jap is wel het proberen waard) ...


voor de mierenneukers die per se een echte fender willen :
G&L is opgericht door Leo Fender nadat hij bij Fender was vertrokken ... of iets dergelijks ... ken het perciese verhaal niet ...)

Tupelo
16 oktober 2004, 15:16
Ik zou in ieder geval nooit een gitaar bestellen. Koop alleen gitaren die ik in mijn handen gehad heb en waar ik op heb kunnen spelen. Mijn ervaring is dat een type wel iets zegt maar dat ze individueel nog weleens af willen wijken. Als je Fender fetisj je aanspoort hoe dan ook een Fender te willen spelen prima zit goed spul bij. Ik heb zelf wat Mexicaanse Fender tele's uitgeprobeerd onlangs maar toen ik de Blade Delta Standard tegenkwam heb ik mijn 'het moet een Fender zijn' toch maar aan de kant gezet. Hoe dan ook, veel plezier ermee!

Negative K3 fan
16 oktober 2004, 15:26
Suggestie :

probeer eens een tribute ASAT classic premium (G&L goedkopere versie 550-600 €) ... en leg daar eens een Fender naast ... (doe maar een 'echte' USA, die Mexicanen en/of Koreanen laat die maar links liggen ... een Jap is wel het proberen waard) ...


voor de mierenneukers die per se een echte fender willen :
G&L is opgericht door Leo Fender nadat hij bij Fender was vertrokken ... of iets dergelijks ... ken het perciese verhaal niet ...)

G&L is opgericht nadat fender bij musicman was vertrokken geloof ik, george fullerton heeft ook bij fender gewerkt meen ik, george & leo, een soort improved fender dus.

ik hoor niets behalve goeds over G&L en ik kan wel begrijpen waarom! afgaande op specs dan, ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen.

butters
16 oktober 2004, 16:03
nu het onderwerp toch op de tribute asat komt.
weet er iemand het verschil in klank tussen de asat classic premium en de asat special premium?

gitaarwonder
16 oktober 2004, 22:29
Ik heb zelf een telecaster copie van Diego ( een nevenmerk van Duesenberg) en speelt vet jongens. Echt een aanrader. Heb hem in Nederland bij Wessing gekocht. Kende het zelf niet, maar ben wel echt wild van deze gitaar. Mot je effe probere zei de verkoper. Heb ik gedaan. Misschien een tip om voor een goeie prijs een fantastische strat te kopen.
Proberen die handel !

Bluesbreaker
16 oktober 2004, 22:44
strat?

Gerben Bervoets
17 oktober 2004, 17:25
Ben uiteindelijk voor de American standard vintage white, maple neck gegaan.

Ook al kunnen die mex en lite goede gitaren zijn. De Lite was echt niet mooi (logo trekt op niets, houtsoort van de hals is niet mooi, die parelmoeren inleg is ook niets, en de body is meer afgerond en de lak is niet mooi),

de mex valt al iets beter mee, maar toch....

dus ben voor de gitaar gegaan die mij voor de volle 100% bevalt, ook na het bespelen ervan.

iam
17 oktober 2004, 20:25
hoeveel heb je dan betaald?

Gerben Bervoets
22 oktober 2004, 00:41
Ok, het is terug een andere geworden . Ze leverden hem niet meer in vintage white. Voor ca1190 euro armer, is het een American telecaster ash (honey blond) geworden.

Wel nog 3 weken wachten :-(

marc_o
22 oktober 2004, 09:49
Lijkt me een hele mooie gitaar. Laat maar eens een fotootje zien als je 'm hebt.

Anders Destium
22 oktober 2004, 09:56
gefeliciteerd alvast :)

iam
22 oktober 2004, 15:49
Ok, het is terug een andere geworden . Ze leverden hem niet meer in vintage white. Voor ca1190 euro armer, is het een American telecaster ash (honey blond) geworden.

Wel nog 3 weken wachten :-(

hoe weet je dan datie beter is?

is wel een supergeile uitvoering!

Gerben Bervoets
23 oktober 2004, 03:41
Heb ik ergens gezegd dat de American tele ash beter is?

Voor mijn beperkt gitaarspel (momenteel :-) maakt het niet zo veel uit denk ik of ik nu een american of een mexican tele of iets anders koop.

ik ben uiteindelijk gewoon voor mijn favoriete gitaar gegaan, met de mooiste afwerking.

De Ash versie is een mix tussen de 52 reissue en de american tele. Dus kan niet mis gaan denk ik zo.