PDA

View Full Version : Diedo - Saint james infirmary



Diedo
13 oktober 2004, 20:27
jajaja, mijn eerste opname...

http://onlinerock.com/musicians/diedo/diedo_-_saint_james_infirmary.mp3

de begeleidingspartijen zijn niet helemaal correct, omdat ik ze los van elkaar moest inspelen (ik snapte het opname programma nog niet zo goed). zelfde geval met de timing van het themaatje.

over de solo ben ik zelf wel tevreden (na de nodige takes :) )

op het eind heb je weer hetzelfde themaatje geknipt en geplakt, dus die is ook niet echt goed.

laat maar horen wat je ervan vindt en wat er te verbeteren valt!

Diedo

belfrink
13 oktober 2004, 20:46
De timing klopt niet helemaal op sommige stukken, sommige akkoorden iig.

Tis niet echt mijn ding, maar het zit wel grappig in elkaar, apart geluid ook. :)

Axl Rose
13 oktober 2004, 21:16
Timing is af en toe niet helemaal lekker nee, maar dat zal inderdaad zoals je zelf al zei door het knippen en plakken komen met zo'n muziekprogramma'tje. Ben zelf ook geen ster met knip en plakwerk. :D

Ik vind het thema mooi en de solo is ook tof met een heel warm geluid. (vind ik persoonlijk)

meer, meer, meer!! 8-)

Diedo
13 oktober 2004, 21:43
jaja, nu ik weet hoe ik kan opnemen zal er denk ik nog wel eens iets langskomen.

timing is in de begeleiding en themas te wijten aan knippen en plakken (maar ook wel een beejte aan mezelf :) )

Das Schaap
13 oktober 2004, 21:56
Gezien het je eerste opname is, zal ik de dingen die je zelf ook vast wel weet besparen. :P
En hij klinkt op zich wel lekker, is dit je POD ? Alleen de ietwat snellere stukjes erin klinken beetje onzeker nog enzo. Verder wel ok geluid, geinig schema´tje en solo´s lekker basic. 8-)
Al met al best netjes. :)

Diedo
14 oktober 2004, 16:04
ja dit is opgenomen met POD en RG570 in CooleditPro2.
de snelle stukjes zijn een beetje tja,... zonder pit dat is wel zo. maar veel beter werd het niet :)