PDA

View Full Version : Seymour Duncan TB-5 Duncan Custom



Lacrymosa
13 oktober 2004, 14:12
Ey mensen,

Ik heb van sinis een SeymourDuncan TB-5 Duncan Custom overgenomen.
Heb em gister meteen in mn Ibanez SAS32FM gezet

Heb em gister laat pas in mn gitaar gezet, dus heb ik em nog niet op hoog volume kunnen proberen.
Maar zaterdag eerst repteren en daarna een gig, dus ik ben benieuwd

wat ik op laagt volume kon horen,
was ie zeer gedefineerd, en idd een opgefokte paf sound, ben er zeer tevreden over

Ik hoop dat ie op hoog volume deze eigenschappen ook nog heeft
Hij heeft ongeveer evenveel output als een Dimarzio tone zone, alleen is hij was feller/scheller dus heb ik nog wat minder gain nodig, wat de dynamiek weer ten goede komt

CheerS!!

Negative K3 fan
13 oktober 2004, 15:40
klinkt goed!!1

zon custom lijkt me ook wel wat, maar ben nu al erg tevreden over de JB in mn agile, misschien in een toekomstige gitaar.

bedankt ook voor de vergelijking tussen custom en tone zone!

Lacrymosa
13 oktober 2004, 16:19
Als ik ooit nog is tijd ga vinden, ga ik proberen om alle elementen die ik heb is in de zelfde gitaar te stoppen, en dan alles op te nemen.

gaat denk ik wel cool worden, en met mn nieuwe stekkertjes systeem gaat dit wel wat sneller ook

alleen heb ik de komende tijd gewoon geen tijd, ik wor dr helemaal gek van

CheerS!!

Vexx
13 oktober 2004, 21:43
Als ik ooit nog is tijd ga vinden, ga ik proberen om alle elementen die ik heb is in de zelfde gitaar te stoppen, en dan alles op te nemen.

gaat denk ik wel cool worden, en met mn nieuwe stekkertjes systeem gaat dit wel wat sneller ook

alleen heb ik de komende tijd gewoon geen tijd, ik wor dr helemaal gek van

CheerS!!

Superrelaxed idee! Ik kijk ernaar uit.. (ook omdat je een aardig stukkie kan spelen.. :razz:)

SiNiSTRaL
13 oktober 2004, 22:48
kijk, aardige jongen die sinis....hij krijgt nog een deel van het geld van die TB-5 trouwens :P