PDA

View Full Version : Winkel met grootste selectie versterkers



pimmetje
13 oktober 2004, 12:01
Ik ga binnenkort amps testen met iemand die er eentje zoekt voor de volgende 10 jaar van z'n leven of zo.

Nu is die jongen niet erg geduldig als 't op dit soort zaken aankomt. Het is al een wonder dat ik 'm heb kunnen ompraten om op z'n minst één dag te gaan testen als een wilde. Leek me vooral handig omdat hij er zelfs niet uit is of 't een buizenbak of een modelingbak of whatever moet worden :D.

Nu is de vraag dus: waar is de grootste selectie versterkers om een dag los te gaan? (liefst in Nederland).

Shaggy
13 oktober 2004, 12:15
feedback heeft een hele range aan amps en heeft er aardig wat staan

ook kun je een trip maken van rockpalace (ze hebben niet veel bijzonders staan op wat mesa boogie's na) naar waveworld (heeft coole orange amps en een vintage paarse marshall full stack, als ze die nog hebben) en dan door naar feedback (waar ze van berhringer tot bogner en diezel hebben) .. volgens mij kun je wel zo'n tripje maken van 's gravenzande toch ??

charlie45
13 oktober 2004, 13:50
neem hem mee naar jukebox in boekel, als ie daar niet iets fijns vind weet ik het ook niet meer.

Bigfoot414
13 oktober 2004, 13:56
Schreeven in Nijmegen heeft ook een leuk keldertje met amps. Pas nog geweest en het staat er helemaal vol met ENGL's, KOCH, Marshall wat minder maar wel veel Fender en Line6.

Negative K3 fan
13 oktober 2004, 15:50
musik produktiv

Droffie
13 oktober 2004, 16:01
Dijkman heeft ook aardig wat amps staan. Mesa, Koch, Fender, Marshall, Line6 enzo.
Alleen jammer van die trekdrop boven.

En idd Jukebox in Boekel. Gave zaak. Aparte grote ruimte waar je alle shit op een rijtje kan zetten en blazen. Zeker de rit waard...

ieme
13 oktober 2004, 16:06
JUKEBOX

skabouter
13 oktober 2004, 16:06
Peter Verspuy (r`dam) heeft ook aardig wat, maar bel dan even wat ze op voorraad hebben. normaal helemaal vol, maar laatst zag ik er ineens niets leuks meer tussen. ze hebben vooral Engl, Mesa en Ashdown en marshall

Baco
14 oktober 2004, 21:35
Peter Verspuy (r`dam) heeft ook aardig wat, maar bel dan even wat ze op voorraad hebben. normaal helemaal vol, maar laatst zag ik er ineens niets leuks meer tussen. ze hebben vooral Engl, Mesa en Ashdown en marshall

O/T: Ska, kijk hier eens: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46653&item=3753057028&rd=1

Raffel
15 oktober 2004, 11:03
Beyers musik

Baco
15 oktober 2004, 11:49
Beyers musik

They got my vote :wink:

Heel groot aanbod van amps, allen testklaar :D

ieme
15 oktober 2004, 15:21
Beyers musik
Geen bogner aanwezig

Droffie
15 oktober 2004, 15:28
Beyers musik
Geen bogner aanwezig
Heb even gekeken maar was niet onder de indruk van hun collectie.
Hoe zit dat bij Kees Dee? die heeft toch ook wel veel staan? zijn daar ook goede test mogelijkheben?

ieme
15 oktober 2004, 15:29
Beyers musik
Geen bogner aanwezig
Heb even gekeken maar was niet onder de indruk van hun collectie.
Van beyers of van bogner?

Droffie
15 oktober 2004, 15:32
Beyers musik
Geen bogner aanwezig
Heb even gekeken maar was niet onder de indruk van hun collectie.
Van beyers of van bogner?
Beyers natuurlijk...Wie kan niet onder de indruk zijn van Bogner :-D

ieme
15 oktober 2004, 15:33
Beyers musik
Geen bogner aanwezig
Heb even gekeken maar was niet onder de indruk van hun collectie.
Van beyers of van bogner?
Beyers natuurlijk...Wie kan niet onder de indruk zijn van Bogner :-D
nou bogner heeft 4 modellen, misschien is dat je niet genoeg....

Droffie
15 oktober 2004, 15:37
Beyers musik
Geen bogner aanwezig
Heb even gekeken maar was niet onder de indruk van hun collectie.
Van beyers of van bogner?
Beyers natuurlijk...Wie kan niet onder de indruk zijn van Bogner :-D
nou bogner heeft 4 modellen, misschien is dat je niet genoeg....
Meer dan genoeg. Kan ze alleen niet betalen. Da's jammer...

Baco
15 oktober 2004, 15:59
Zou inderdaad wel leuk zijn mochten ze Bogner hebben, dan had ik ze ook al lang getest. Nu ja, ik denk niet dat een Bogner de plaats van mijn SE zal innemen :wink: Zou toch graag eens een Ubershall aan te tand voelen, maar die staat ergens halverwege mijn to-do lijstje :lol:

Je mag trouwens hun website niet echt als maatstaf gebruiken. Ga daar even langs en je zal zien dat ze veel meer staan hebben dan hun site van spreekt. Onlangs was hun site niet beschikbaar, stilletjes hoopte ik dat ze deze aan het aanpassen waren, maar hij is niet echt veranderd naar wat ik zie...
Het is de rit meer dan waard, ik kan het je verzekeren!

Droffie
15 oktober 2004, 16:04
Zou inderdaad wel leuk zijn mochten ze Bogner hebben, dan had ik ze ook al lang getest. Nu ja, ik denk niet dat een Bogner de plaats van mijn SE zal innemen :wink: Zou toch graag eens een Ubershall aan te tand voelen, maar die staat ergens halverwege mijn to-do lijstje :lol:

Je mag trouwens hun website niet echt als maatstaf gebruiken. Ga daar even langs en je zal zien dat ze veel meer staan hebben dan hun site van spreekt. Onlangs was hun site niet beschikbaar, stilletjes hoopte ik dat ze deze aan het aanpassen waren, maar hij is niet echt veranderd naar wat ik zie...
Het is de rit meer dan waard, ik kan het je verzekeren!
Waar ligt Beyers?

Baco
15 oktober 2004, 16:05
Waar ligt Beyers?

Eentje in Bochum en eentje in Keulen (Guitar Center of zoiets). Ben al een paar keer in Bochum geweest, maar nog niet in Keulen (eind dit jaar komt dit er wel eens van...)