PDA

View Full Version : Vraagprijs Boss gt-5



Stimp
13 oktober 2004, 10:27
Ik zit met een klein probleemje waar jullie me misschien bij kunnen helpen..

Ik speel de laatste tijd een stuk minder gitaar dan ik vroeger deed, en wil daarom eigenlijk mijn boss gt-5 gaan verkopen. (slecht van mij.. ik weet het :wink: )

Maar hebben jullie een idee hoeveel ik ervoor kan vragen? Wat hij nog waard is? Zelf heb ik het idee dat het een vrij geliefd beestje is wat nieuw niet meer verkocht wordt, en dat ik daarom wel voor een leuk prijsje verkopen kan :).

Shaggy
13 oktober 2004, 12:16
250 maximaal

Jeroenvanhulsteijn
13 oktober 2004, 13:27
idd, 250 max. zo geliefd issie ook weer niet geloof ik. bovendien zijn de meesten denk ik toch meer geïnteresseerd in de ME50 en de GT6 als ze al op zoek zijn naar Boss.

MightyMike
13 oktober 2004, 13:31
De enige reden waarom iemand een GT-5 of een GT-3 zou kopen* is wanneer het budget meespeelt en men geen splinternieuwe GT-6 wil kopen. De ME-50 is inderdaad ook een populair alternatief.

Dus de tweedehandsprijs van een GT-5 moet in de categorie : "koopje" vallen.





* Heeft er eigenlijk ooit iemand een GT-4 gezien????

Speeddemon
13 oktober 2004, 14:26
nope. GT-4 is er niet.

Ik heb me laten vertellen dat de '4' het ongeluksgetal is in Japan, en dat er daarom nagenoeg geen (er is wel een Boss PQ-4 bijvoorbeeld) Boss producten zijn met een 4.

alhambra
13 oktober 2004, 14:40
Hmmm en waarom mag hde GT6 dan wel 449 euro kosten, Aha snap het al je betaald je een ongeluk :-D :-D

Joop M
13 oktober 2004, 15:25
Gt-6 nu al 425 bij Dirk Witte.
Ik vind ze toch best wel snel zakken in prijs , zou er iets nieuws aan komen?

Grz Joop