PDA

View Full Version : Papa



AcousticFreak
12 oktober 2004, 15:00
Liedje dat ik anderhalf jaar terug heb opgenomen voor de verjaardag van m'n vader.. Weer met dat goedkope microfoontje en m'n vorige gitaar.

http://www.sjorsonline.nl/mp3/papa.mp3

De tekst past precies bij ons..

AART
12 oktober 2004, 15:44
klinkt wel grappig...

je zou het moeten verkopen aan blof ofzo :P

maken ze ook een keer een iets beter nummer :-D

AcousticFreak
12 oktober 2004, 16:23
klinkt wel grappig...

je zou het moeten verkopen aan blof ofzo :P

maken ze ook een keer een iets beter nummer :-D

haha! als het mijn nummer was....

Bouke
12 oktober 2004, 17:03
je zou het moeten verkopen aan blof ofzo :P

maken ze ook een keer een iets beter nummer :-D

:o :???:

Bouke

Br@mbo
12 oktober 2004, 19:31
papa is een bekend liedje van Stef Bos (denk ik ?) voor de duidelijkheid
(sla me if i'm wrong)

mooi gecoverd

Bouke
12 oktober 2004, 20:35
Liedje dat ik anderhalf jaar terug heb opgenomen voor de verjaardag van m'n vader.. Weer met dat goedkope microfoontje en m'n vorige gitaar.

http://www.sjorsonline.nl/mp3/papa.mp3

De tekst past precies bij ons..

Hey Accufreak,

Klinkt, op wat rare timingkjes in het gitaarspel na (vanaf 1:40), niet verkeerd hoor. Je stem past wel bij dit soort liedjes. Lekker duidelijk en helder. Hier en daar nog wat aan de uitspraak werken denk ik ('krijg' op 0:19 en 0:49 komt er wat vaag uit, mag duidelijkerrrrr en 'goddeloosch' op 2:15 klinkt wat binnensmonds en bekakt).

Je gitaareert aardig, alleen die rare timing die ik eerder noemde. Komst vast omdat je tegelijk speelde en zong en het daar even moeilijk mee had?

Verder vind ik het leuk en het blijft een mooi lied.

@ Aart: Je moet nog maar eens wat vaker naar Blof luisteren. Over erg mooie liedjes gesproken...

Groets,

Bouke

Blijepanda
12 oktober 2004, 21:19
papa is een bekend liedje van Stef Bos (denk ik ?) voor de duidelijkheid
(sla me if i'm wrong)

mooi gecoverd

Is inderdaad van Stef Bos

klaashendrik
13 oktober 2004, 19:09
Zeer strak gespeeld, en gezongen, sjors waar heb je die tabs vandaan?
keb ff op je website gekeken, waar heb je die nederlandse tabs vandaan?want ik vind van deze liedjes alleen maar chords. :)

AcousticFreak
13 oktober 2004, 20:55
Bedankt allemaal! Het is van een tijdje terug, dus ik hoor de oneffenheden zelf nu inmiddels tot het vervelends toe! :razz:

Ik heb nergens tabs gevonden, maar ik pingel er een beetje naar eigen inzicht op los rond de akkoorden die boven de tetst staan. maar blijkbaar is het goed gelukt dus?? :roll:

Ik vind zelf dat het 'vrouw' na het 'goddeloosch' er nog bekakter en beroerder uitkomt.. :D

Axl Rose
13 oktober 2004, 21:02
tof man, een keer nederlandstalige muziek is erg leuk om te horen. Ik luister trouwens af en toe welleens naar Blof. Trouwens, De Dijk vind ik ook erg goed! de cd: 'de zevende hemel' is hele goeie cd van ze.

AcousticFreak
13 oktober 2004, 21:34
Je kan je veel beter uitdrukken met nederlandse muziek omdat mensen simpelweg beter naar de tekst luisteren!

Jammergenoeg vinden veel mensen het 'uncool' 8-)