PDA

View Full Version : BIG MUFF



john.3001
12 oktober 2004, 12:52
test

john.3001
12 oktober 2004, 12:52
Heb een beetje zitten zoeken en t valt me op dat de Big Muff van EHX een hoop mensen heel tevreden maakt, en de rest vind t maar niks...
Dat is natuurlijk wel te verwachten met zo'n onderscheidend pedaal, maar de grootste klacht die ze dan hebben is dat het pedaal veel ruis creeert... mmm... heet het daarom niet een FUZZ-pedaal?
Bovendien zijn er zoveel verschillende versies die, volgens mij, allemaal door elkaar heen worden gehaald (originele, reissue USA, reissue Russia), en bovendien per categorie ook nog es onderling verschillen, dat er eigenlijk helemaal geen sprake is van vergelijking...
Wat is mijn punt nu eigenlijk....

Kijk, dit haal ik van Harmony-Central:
---
Ease of Use: 1
who cares any pedals easy to use unless your retarded

Sound Quality: 1
this is the worst pedal ive ever used. the sustain doesnt sustain and there is only ONE TONE and its fucking BAAAADDD its shit it makes my balls bleed

Reliability: 6
wo FCUKING CARES if its biult like a fucking nuclear bomb, your not going to fucking shoot it or play in the fucking sea with it...so wtf is the point of that WTFFF

Customer Support: N/A
never bothered

Overall Rating: 1
let me just say...its based on an old pedal which the likes of hendrix used....or whoever i dont really care....it is shit one tone one sound and that sound is fucking poor ....boss mt-2 superb loads of tones oh shit...its got more than 1 fucking nob jesus thats difficult to use ? WTF sustains superb and its fucking loud. muff is as good as a drowning dog in a spoonful of milk ...fs
---
Dan denk ik dus: WTF! Waarom koop je dat ding dan...

Bluesbreaker
12 oktober 2004, 12:59
ach... weer een revieuw van een gefrustreerde gitaarnetter op Harmony Central?

maargoed, een fuzz pedaal hoeft geen ruis te hebben hoor, het gaat om de vervorming van het geluid, niet om het toevoegen van ruis

Antal
12 oktober 2004, 13:06
Wat is nu je punt? Want er zijn al miljoenen topics over dit onderwerp.

john.3001
12 oktober 2004, 13:12
Weet ik eigenlijk ook niet meer, die kerel irriteerde me gewoon :evil:

jorrit
15 oktober 2004, 09:29
whaha maak je je niet te druk over iemand mening over een pedaaltje zou nog wel eens slecht voor je hart kunnen zijn :razz:

jaywalker
15 oktober 2004, 11:45
Idd. Er zijn altijd wel lui die iets helemaal ruk vinden, terwijl het geweldig goed is

Fuhgawz
15 oktober 2004, 15:07
Och, het grootste deel van de recensies op Harmony Central zijn van pubers die hun spullen geweldig vinden omdat ze het toch nergens anders mee kunnen vergelijken, of van idioten die zo er zo overtuigd van zijn dat hun spullen geweldig zijn dat ze alles wat vergelijkbaar is gewoon afkraken zonder er ooit op te hebben gespeeld. Dan heb je ook nog eens van die mensen die de moeite niet nemen hun spullen eerst fatsoenlijk in te stellen en als er dan niet meteen een goed geluid uitkomt plaatsen ze wel meteen een overdreven slechte recensie.
Dan blijven er nog maar weinig recensies over op Harmony Central die je echt serieus kunt nemen, en dan nog heb je daar vrij weinig aan omdat spullen op de gear van de een wel goed kan klinken terwijl dat over een ander zijn gear niet eens hoeft te zijn.