PDA

View Full Version : Nieuwe (oude) bas erbij en een nieuwe amp.



alhambra
11 oktober 2004, 21:52
Vandaag een setje opgehaald wat ik al ff op het oog had. Een Westone thunder I basgitaar en een Trace Elliot BLX-80 versterker.
Versterker is echt als nieuw, okee 1 klein krasje, en klinkt als een euuuhhhh versterker, maar dan wel een goeie :D .

Maar die westone wat een lekker ding knorren als een beer en kan niet kapot, anders was dat al wel gebeurt met een bas uit 72 :wink:

Heb meteen mijn Carvin te koop gezet, ondanks dat dat een meer dan goede bas is. Maar 1 bas is genoeg voor mij en die westone is lekker afgeragt en klinkt super. Die carvin is wel veel meer funky en heeft een lekkere dunne hals (ja ja verkoop praatje :oops: ) maar ik wil knorren.

http://www.lane36.freeserve.co.uk/wesbass1.jpg

starscream
11 oktober 2004, 22:01
Mooi! :) ik=jaloers! Wat heb je voor die bas betaald als ik vragen mag? :oops: ... Ik had laatst ook een westone thunder op marktplaats gezien...maar de verkoper deed hem niet weg onder de 350..dat vond ik een beetje veel!
Owja het was deze bas:
http://www.basspalace.com/images/inventory/DCP2389.JPG
Maar dan linkshandig

alhambra
11 oktober 2004, 22:13
Je wil het niet weten :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

300 euro voor de versterker plus de bas plus standaard plus hoes voor versterker plus gigbag plus snoer plus stemapparaat, okee nog 1 omdat het zo'n lekkere deal was :-D

Anavrin
12 oktober 2004, 00:09
dat heb je best goed gedaan, en Trace Elliot is echt super, mijns inziens het beste merk voor basversterkers, maar ja, die kloothommels van Gibson hebben de hele shit overgenomen, en nu maken ze alleen nog maar acoustische gitaarversterkers :-(







(die hoes krijg je er trouwens altijd bij...)

The Mule
12 oktober 2004, 09:45
Is dat nou een echte neck through, of een neppert :???:
Niet helemaal mijn smaak qua uiterlijk, maar toch gefeliciteerd! :)

AntY
12 oktober 2004, 09:49
tja we kunnen niet allemaal een alembic hebben :wink:

ik heb geen hoes voor mijn blx-130 hoor :) maar wel fijne versterker. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEL LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGG.

voor zon klein ding :)

en natuurlijk t welbekende TE geluid :)

geen fijn slapversterkertje overigens.

The Mule
12 oktober 2004, 10:01
tja we kunnen niet allemaal een alembic hebben :wink:


Ik maak me best wel eens schuldig aan schaamteloos patsen (verwacht: review Glockenklang combo :-D)
maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet... :(

Maar gelukkig: :wink:

Venomer
12 oktober 2004, 15:09
Ik heb eens zo'n BLX-80 gewonnen bij een verloting op internet. :-D

Inderdaad een puik versterkertje. Wel zwaar door zijn aparte design, maar een groots geluid voor zo'n klein apparaat!

Ik heb hem een aantal jaren geleden voor Hfl 750 verkocht, dus dat zou nu zo'n EUR 340 zijn. Ken je nagaan!

Lazy B.
12 oktober 2004, 16:27
Zo'n BLX-80, is dat zo'n Trace met zo'n rare verticale spleet voor de speaker? Nooit begrepen wat daar de gedachte achter is. :???:

Maar je hebt wel een mooie deal hoor! :D

Anavrin
12 oktober 2004, 16:35
yep, da's met zo'n spleet. Check trouwens dit, hier vragen ze er 498 voor:

http://www.meibergen.nl/main/info.html

die opmerkingen trouwens bij die gear (zou dat nu beter verkopen?)
Edit: check die opmerking bij die Hartke B20 :-D

Lazy B.
12 oktober 2004, 17:02
yep, da's met zo'n spleet. Check trouwens dit, hier vragen ze er 498 voor:

http://www.meibergen.nl/main/info.html

die opmerkingen trouwens bij die gear (zou dat nu beter verkopen?)
Edit: check die opmerking bij die Hartke B20 :-D

Ik weet niet wie de tekstschrijver van die tent is, maar ik kan me niet voorstellen dat 't de verkoop stimuleert. :???:

Een kleine greep:
"HOORT HIER EIGENLIJK NIET"
"WAARDELOOS GEVAL"
"MOOI MAAR DUUR"
"TJA, HET IS GEEN BEHRINGER"
"EUH"
"DAT WAS DUS ECH NICS"
"OOIT EEN HEEL GOED MERK"

Hilarisch is 't wel... :razz:

Anavrin
12 oktober 2004, 17:16
zal vast wel gezellig zijn daar in die zaak :lol:

Clunk
12 oktober 2004, 19:12
Maar die westone wat een lekker ding knorren als een beer
http://www.lane36.freeserve.co.uk/wesbass1.jpg

knorren op een P-bas?
dat is nieuw voor mij :o

Anavrin
12 oktober 2004, 19:41
ik kan met m'n P-kopie ook best lekker knorren... No problem, alleen ff met de equalizer klooien.

AntY
12 oktober 2004, 23:00
nou mijn BLX-130 is anders lastiger weg te krijgen....

Anavrin
12 oktober 2004, 23:13
hoezo? Wil je er vanaf dan?

AntY
13 oktober 2004, 00:28
nu ik op kamers ben niet meer, maar eerst wel.

trouwens, ik denk er wel over me trace stack te verkopen, t gaat niet zo denderend meer met mn bandje, en het ding staat thuis alleen maar in de weg...

emielow
13 oktober 2004, 08:58
yep, da's met zo'n spleet. Check trouwens dit, hier vragen ze er 498 voor:

http://www.meibergen.nl/main/info.html

die opmerkingen trouwens bij die gear (zou dat nu beter verkopen?)
Edit: check die opmerking bij die Hartke B20 :-D

Ik weet niet wie de tekstschrijver van die tent is, maar ik kan me niet voorstellen dat 't de verkoop stimuleert. :???:

Een kleine greep:
"HOORT HIER EIGENLIJK NIET"
"WAARDELOOS GEVAL"
"MOOI MAAR DUUR"
"TJA, HET IS GEEN BEHRINGER"
"EUH"
"DAT WAS DUS ECH NICS"
"OOIT EEN HEEL GOED MERK"

Hilarisch is 't wel... :razz:

GA NOOIT NAAR DIE ZAAK!!!! zodra je binnen bent staan ze meteen met 5 man om je heen (niet overdreven!) wat een kutzaak

als je ze vraagt of je een gitaar mag proberen, (als je er zonder te vragen er 1 pakt, worden ze boos omdat anders de snaren oxideren....) maargoed als je het vraagt zeggen ze dat de gitaar in de fabriek ook al is uitgeprobeerd :-? stelletje lamme donders

en als je vervolgens nix koopt worden ze boos

alhambra
13 oktober 2004, 09:45
yep, da's met zo'n spleet. Check trouwens dit, hier vragen ze er 498 voor:

http://www.meibergen.nl/main/info.html

die opmerkingen trouwens bij die gear (zou dat nu beter verkopen?)
Edit: check die opmerking bij die Hartke B20 :-D

Ik weet niet wie de tekstschrijver van die tent is, maar ik kan me niet voorstellen dat 't de verkoop stimuleert. :???:

Een kleine greep:
"HOORT HIER EIGENLIJK NIET"
"WAARDELOOS GEVAL"
"MOOI MAAR DUUR"
"TJA, HET IS GEEN BEHRINGER"
"EUH"
"DAT WAS DUS ECH NICS"
"OOIT EEN HEEL GOED MERK"

Hilarisch is 't wel... :razz:

GA NOOIT NAAR DIE ZAAK!!!! zodra je binnen bent staan ze meteen met 5 man om je heen (niet overdreven!) wat een kutzaak

als je ze vraagt of je een gitaar mag proberen, (als je er zonder te vragen er 1 pakt, worden ze boos omdat anders de snaren oxideren....) maargoed als je het vraagt zeggen ze dat de gitaar in de fabriek ook al is uitgeprobeerd :-? stelletje lamme donders

en als je vervolgens nix koopt worden ze boos

En ik maar denken dat het alleen in Deventer een ruk zaak is.
Wil je iets kopen begin je over inruil, toch heel normaal in de muziekhandel, zeggen ze iets als "sorry dat merk verkopeb we niet dus kan je dat ook niet inruilen". Die gasten snappen er echt niks van en idd ze hebben liever niet dat je aan de spullen zit blijven er constant bij staan met een blik van "ik vertouw je niet".

Btw vandaag beide bassen nog maar is uitvoerig geprobeerd en ik weet niet welke ik weg moet doen. Dus beide maar te koop gezet en dan zie ik wel welke gaat :???:

Lazy B.
14 oktober 2004, 09:59
Btw vandaag beide bassen nog maar is uitvoerig geprobeerd en ik weet niet welke ik weg moet doen. Dus beide maar te koop gezet en dan zie ik wel welke gaat :???:

:???: :???: :???: