PDA

View Full Version : Welke versterkers heb je nu in de aanbieding?



Fatality
11 oktober 2004, 20:58
Ik zie hier altijd in verschillende signatures aangeboden versterkers etc. staan. Zou het niet handig zijn als alle (of enkele) forummers de gear die ze aanbieden in 1 centraal topic pleuren?

TS begint, maar TS heeft niets.
Volgende!

SiNiSTRaL
11 oktober 2004, 21:07
uh...spam?
er was ooit al zoiets gezegd: in de sigs wordt spam 'gedoogd' maar posten enzo niet...
maar ik had tot voor kort een Marshall Vs-230 in de aanbieding, die is verkocht (zo goed als dan...)

BartL
11 oktober 2004, 21:09
Een topic met deze zelfde suggestie is al een keer of 8734 langsgekomen. VOor adverteren is de signature, gitaarmarkt, marktplaats en de rest, maarniet in de berichten op dit forum.

andy
11 oktober 2004, 21:12
Gratis af te halen, mag dat wel???? :razz:
Maar idd: Er is al zo vaak gezegd: GITAARMARKT

SiNiSTRaL
11 oktober 2004, 22:15
Gratis af te halen, mag dat wel???? :razz:

nee, dat al helemaal niet, dat mag ook niet in signature, daar is 1 regel voor: PM sinis ;)

skabouter
11 oktober 2004, 22:20
spam ten top, maar goed, waarom dan ook niet :D


IK VERKOOP EEN JCM800 2204 HALFSTACK !!!!!!!!!!!!!!

Negative K3 fan
11 oktober 2004, 22:30
IK VERKOOP EEN JCM800 2204 HALFSTACK !!!!!!!!!!!!!!

pardon??? en dat hoor ik nu pas??

ik verkoopt trouwens een vox ac30 top boost (kijk mn sig).

Fatality
11 oktober 2004, 22:53
Een topic met deze zelfde suggestie is al een keer of 8734 langsgekomen. VOor adverteren is de signature, gitaarmarkt, marktplaats en de rest, maarniet in de berichten op dit forum.

En toch zou het handiger zijn.

Daarnaast kom je uit limburg.



IK VERKOOP EEN JCM800 2204 HALFSTACK !!!!!!!!!!!!!!

pardon??? en dat hoor ik nu pas??

ik verkoopt trouwens een vox ac30 top boost (kijk mn sig).

Kijk.

skabouter
11 oktober 2004, 23:34
[quote="Negative K3 fan"]pardon??? en dat hoor ik nu pas??quote]

net besloten ! hij is toch echt overbodig, de dragon crunch is nog mooier eigenlijk, en ik wil geld voor studioapparatuur. ik had hem alleen voor het geile, en dat vind k nu toch eigenlijk wel zonde. dus je mag hem kopen, lenny boy :)

BartL
11 oktober 2004, 23:59
Een topic met deze zelfde suggestie is al een keer of 8734 langsgekomen. VOor adverteren is de signature, gitaarmarkt, marktplaats en de rest, maarniet in de berichten op dit forum.

En toch zou het handiger zijn.

Daarnaast kom je uit limburg.
:-? ?
Leg uit :)

Negative K3 fan
12 oktober 2004, 10:09
[quote=Negative K3 fan]pardon??? en dat hoor ik nu pas??quote]

net besloten ! hij is toch echt overbodig, de dragon crunch is nog mooier eigenlijk, en ik wil geld voor studioapparatuur. ik had hem alleen voor het geile, en dat vind k nu toch eigenlijk wel zonde. dus je mag hem kopen, lenny boy :)

ja pfft, je maakt het me wel lastig. Kan ik de head ook los kopen voor wat jij ervoor hebt betaald :)

NeeraDJ
12 oktober 2004, 10:17
Ik denk dat die forumregel afzwakt. Ik snap deze regel zowiezo niet helemaal, op het Bassieforum hadden we ook een speciale Trading Post sectie en die bleek toch erg succesvol! Geen lastige shit enzo, maar gewoon het overzichtelijk plaatsen van je spul. Een aantal forummers wisten zo gemakkelijk te kopen en te verkopen. Ik heb zelf ook een poging gedaan en reacties ontvangen

Nouja ik verkoop een Marshall JCM800 2210 100W/EL34/2 kanaals en reverb met ieder eigen toonregelingen/bijna mint voor een amp van bijna 15 jaar oud incl. footswitch. Dit was dus de JCM800 die vaak door '80's Rock/Metal bands werd gebruikt omdat ie zo gemakkelijk te modden was.

En eventueel een ENGL Fireball, ongemod, 2 maanden oud, zit zelfs nog 9 maanden garantie op, originele buizen en alles incl. footswitch

Mithrandir
12 oktober 2004, 10:26
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Quink
12 oktober 2004, 10:55
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Tsja,

Gezien de snelheid waarmee sommige mensen hier voortdurend van gear wisselen.....

Je in een topic conversaties kunt vinden zoals deze:

Topicstarter: Woepie, ik is blij. Ik heb het nu helemaal gevonden. XXXX is het helemaal, dit is echt mijn sound!
Forummer 1: Leuk, gefeliciteerd. Foto's?
Topicstarter: Ja, komen binnenkort. Ga nu gauw eerst weer even spelen.
Forummer 2: WTF? Staat er nou in je sig "XXXX te koop"?
Topicstarter: Ermm, ja viel toch wat tegen, kan er een goede prijs voor krijgen, verder kijken bla bla bla.
Topicstarter: Hee jongens, ik heb het nu gevonden hoor, XXXZ. Dat is het voor mij.

Hebben een hoop mensen meer plezier aan het aan- en verkopen en uitproberen van nieuw spul dan aan het gitaarspelen. http://smile.smilies.nl/1562.gif http://smile.smilies.nl/1562.gif

Mithrandir
12 oktober 2004, 11:00
Typisch he, het is iets waar ik me al heel lang over verbaas en soms vraag ik me wel eens af of IK nou gek ben dat ik niet mee doe aan die onzin.

Ah well....to each his own.

BramVersteeg
12 oktober 2004, 11:20
Ik zal niet spammen! Dat staat al in m'n sig. DUS ALLEMAAL KIJKEN! :razz:

maylingjv
12 oktober 2004, 13:01
ok ik ga spammen,aangezien het een topic is waar iemand vraagt wat hij of zij aanbied ga ik een antwoord geven :wink:
Koch multitone 50watt combo met footswitch : 1000euro vast

Chiel
12 oktober 2004, 14:59
Nou, ik dan ook maar :-D .

Wegens overcompleet aangeboden:

SOLDANO SP77 Series II

t.e.a.b.

NeeraDJ
12 oktober 2004, 15:19
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Oh dus als ik iets zoek en ... die toevallig heeft, maar ik daar weer niks van af weet dan degradeer ik me tot marktkooplui? En visa versa. Stel dat iemand die al 10 jaar Metal heeft gespeeld op een Ibanez, nu wat ouder is geworden en wat rustigere muziek is gaan waarderen, en een Fender Strat wil hebben. Oh shit mijn maandlasten zijn me net iets teveel, nouja dan maar die Ibanez verkopen. Toevallig post er hier iemand die wel zo'n oud Ibanezje wilt hebben, maar niet weet dat iemand hem te koop aanbied. Dit forum lijkt me daarom dus een perfect medium

bluegate
12 oktober 2004, 15:39
@Chiel, heb jij de CAE3+ van SRV-man overgenomen?
Bij hem staat ie niet meer als huidig in het lijstje...

Heb zelf niets meer te koop.

Negative K3 fan
12 oktober 2004, 15:44
Nou, ik dan ook maar :-D .

Wegens overcompleet aangeboden:

SOLDANO SP77 Series II

t.e.a.b.

die staat al heel lang best vaak op gitaarmarkt of niet? schiet niet ec ht op de verkoop.

Mithrandir
12 oktober 2004, 15:48
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Oh dus als ik iets zoek en ... die toevallig heeft, maar ik daar weer niks van af weet dan degradeer ik me tot marktkooplui? En visa versa. Stel dat iemand die al 10 jaar Metal heeft gespeeld op een Ibanez, nu wat ouder is geworden en wat rustigere muziek is gaan waarderen, en een Fender Strat wil hebben. Oh shit mijn maandlasten zijn me net iets teveel, nouja dan maar die Ibanez verkopen. Toevallig post er hier iemand die wel zo'n oud Ibanezje wilt hebben, maar niet weet dat iemand hem te koop aanbied. Dit forum lijkt me daarom dus een perfect medium

Ik zeg alleen maar met dat sommigen gezien de frequentie en hoeveelheid van hun aan- en verkopen meer lijken op handelaren dan op gitaristen. Dat is geen kritiek hoor, alleen een constatering.

Negative K3 fan
12 oktober 2004, 15:57
eigenlijk is iedereen wel een beetje handelaar, handelen doe je trouwens met een doel, niet zomaar ergens om, bij gitaristen is het vaak het doel betere toon en bij handelaren-handelaren is het winst maken, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik kan er trouwens niet mee zitten.

ReinoutV
12 oktober 2004, 16:06
Komtie:

Te koop: Line 6 DuoVerb HD + 2x12" cab + FBV shortboard. Iemand toevallig een AC-30 in te ruilen?

Chiel
12 oktober 2004, 17:03
Heb eigenlijk vandaag eigenlijk pas besloten dat die SP77 in de verkoop mag :) . Maar goed hij staat niet in de weg ofzo. Jammer alleen dat ie nu niet gebruikt wordt :-( .

Heb idd de CAE van srv-man overgenomen. Vet ding hoor, beetje veel gain, maar dat went vanzelf wel weer denk ik :D . Net nieuwe buisies erin gezet en hij klinkt boven verwachting en m.n. in het clean. Ben er in iig nog niet helemaal uit of ik de Ernst Fliek weg doe. Twee vette preamps is een beetje overdone (momenteel zit enkel de CAE in mijn rack). Tja, de tijd zal het wel weer leren :wink: .

alhambra
12 oktober 2004, 17:09
Tja kijk maar ff hieronder.
Btw ik verkoop bijna alles, als ik winst kan maken :-D , dat i s het voordeel van niet kunnen spelen.

Joop M
12 oktober 2004, 18:40
Nog een leuke Dean Markley K-65 in de aanbieding
Grz Joop :razz:

jaywalker
12 oktober 2004, 19:05
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Tsja,

Gezien de snelheid waarmee sommige mensen hier voortdurend van gear wisselen.....

Je in een topic conversaties kunt vinden zoals deze:

Topicstarter: Woepie, ik is blij. Ik heb het nu helemaal gevonden. XXXX is het helemaal, dit is echt mijn sound!
Forummer 1: Leuk, gefeliciteerd. Foto's?
Topicstarter: Ja, komen binnenkort. Ga nu gauw eerst weer even spelen.
Forummer 2: WTF? Staat er nou in je sig "XXXX te koop"?
Topicstarter: Ermm, ja viel toch wat tegen, kan er een goede prijs voor krijgen, verder kijken bla bla bla.
Topicstarter: Hee jongens, ik heb het nu gevonden hoor, XXXZ. Dat is het voor mij.

Hebben een hoop mensen meer plezier aan het aan- en verkopen en uitproberen van nieuw spul dan aan het gitaarspelen. http://smile.smilies.nl/1562.gif http://smile.smilies.nl/1562.gif

su true :-D

jaywalker
12 oktober 2004, 19:06
Zoals eerder door iemand anders opgemerkt:

"Zijn jullie gitaristen of marktkooplui?"

Tsja,

Gezien de snelheid waarmee sommige mensen hier voortdurend van gear wisselen.....

Je in een topic conversaties kunt vinden zoals deze:

Topicstarter: Woepie, ik is blij. Ik heb het nu helemaal gevonden. XXXX is het helemaal, dit is echt mijn sound!
Forummer 1: Leuk, gefeliciteerd. Foto's?
Topicstarter: Ja, komen binnenkort. Ga nu gauw eerst weer even spelen.
Forummer 2: WTF? Staat er nou in je sig "XXXX te koop"?
Topicstarter: Ermm, ja viel toch wat tegen, kan er een goede prijs voor krijgen, verder kijken bla bla bla.
Topicstarter: Hee jongens, ik heb het nu gevonden hoor, XXXZ. Dat is het voor mij.

Hebben een hoop mensen meer plezier aan het aan- en verkopen en uitproberen van nieuw spul dan aan het gitaarspelen. http://smile.smilies.nl/1562.gif http://smile.smilies.nl/1562.gif

su true :-D