PDA

View Full Version : Maak een lijst van alle gitaren die je ooit hebt bezeten.



Pagina's : [1] 2

Wouter J
11 oktober 2004, 03:17
Okee ik speel al achttien jaar gitaar en het leek me eens leuk om een lijst te maken van alle gitaren die ik ooit had en nog heb. Die lijst bleek uiteindelijk 88 instrumenten lang te zijn. De lijst is in het Engels zodat ik hem ook op engelse gitaar forums kan postten.

Je hoeft je niet te schamen als jouw lijst korter is dan die van mij. Ik ben dan ook een gitaar gek in de extreemste soort. :strat:

Telecasters

Vester mid eighties all black Telecaster copy with a scalloped neck – Sold on.
Fender Japanese fifties reissue in Candy apple red – Sold on
Unknown brand parts telecaster with an ash body with wenge top and back, EMG pickups. – Loaned to a friend who had made it disappear without a trace.
1998 Squier Affinity tele. Used to be black but has since been stripped and inlayed with flamed maple and platanus constrast stripes. – Still have it.
Parts Telecaster made of solid Ash – Sold on
2001 Squier affinity tele, baltic blue – Sold on
Hohner Telecaster custom copy in sunburst – On loan by a friend.


Stratocasters

Rockson strat copy, all black. My first electric guitar – sold on
Squier 1989 lipstick red standard Stratocaster – Still have it.
Daytone strat copy, chipwood body – wrecked it.
Early eighties Tokai Goldstar sound strat copy, it had a warped neck – sold on.
Parts strat with a Washburn neck and Seymour Duncan pickups – Sold to the guitarist of the band I was in at the time.
Chevy korean strat copy sunburst – Sold on
Parts strat with a solid ash body with Paduak front and back – Sold on
Squier affinity strat, baltic blue. Refitted with a one piece maple neck coming from an early eighties Fernandes strat and has a full set of texas special pickups – Still have it.
1989 Fender american standard strat, black, left handed, played upside down but couldn’t get used to it. – Sold on
1975 Fender strat, originally olympic white, refinished in Bengal tigerstripes. – still have it.
Early eighties Hondo H76 strat copy, black, fitted with zebra print fluff. – Still have it


Other Fender-y guitars

Early nineties Fender Robben Ford signature model, I never should’ve sold it. – sold on.
Parts Jazzmaster, Duncan pickups, bigsby vibrato and a Squier JV neck – sold on


Peavey T 15

Early eighties Peavey T15, used to be sunburst, refinished in black case included. – Still have it.
Mid eighties Peavey T15. Metallic brown – sold on.
Early eighties Peavey T15, sunburst, refinished pink – Sold to an ex-girlfriend


Les Paul

Early nineties black Epiphone LP 100. Budget model with a bolt on neck, one of the bunch of bad quality guitars that Epiphone made in those days. – sold on
1977 Ibanez Les Paul Custom copy, lovely looking guitar, three hunbuckers. But I don’t understand why people are raving about how good those Ibanez copies were, because the super 70 pickups which were in it sounded like crap – sold on
Late seventies Westbury Les Paul copy, brown, contoured body. It just wouldn’t stay in tune. – sold on
Late eighties Epiphone Les Paul Custom, alpine white. Lovely guitar but sounded like crap. – sold on
2004 Epiphon Bob Marley signature Les Paul, the first decent Les Paul guitar I ever had. – Still have it.


Other Gibson-esque guitars

late seventies Kinor SG copy wine red. – Still have it
Recent Vintage SG copy red, cool guitar but the SG just doesn’t work for me. – sold on
Vantage Les Paul special copy with a through neck construction. – Wrecked it.
Mid nineties Epiphone Flying V black. Once again a bad guitar coming from the E brand. – Sold on
Hondo explorer – for sale.

Misc. Electrics

Welson semie accoustic. Mid sixties Italian made 335-ish guitar with three mini humbucking pickups and a Jazzmaster like vibrato. – sold on.
De armond Jet star. Nice guitar if it weren’t for that razor sharp tail piece. –sold on
Ibanez RT 650 RB. The ‘traditional’ version of their RG line. It had fotoflame maple body in translucent red, I never liked the sound of it though. – sold on.
Recent Cort Jim Triggs model, aqua green. I couldn’t get used to it. – sold on.
Gretsch electromatic Malcom Young signature model. Cool guitar, used extensively on the recording session of the CD of the Worst. But the switches were located directly above the pickups and I kept on slamming into them. – sold on.
Warmoth BC Rich Mockingbird copy. - sold on.

Basses

Vantage P bass copy, used to be navy blue. – still have it.
Ibanez Roadstar mid eighties, fretless bass, all black, no serial number. – sold on
Aria SB 800, early eighties, amber through neck, heavy as a ship anchor. – sold on
Ibanez mid seventies Rickenbacker bass copy, black through neck. Refitted with Dimarzio bass pickups, a Badass bridge and Gotoh tuners – Sold to the bass player of a band I was in at the time, he still has it.
Parts bass, EMG pickups. – Sold to the guitarist of a band I was in at the time who wanted a good bass for studio use.
Early nineties Knooren six string bass. Maple body through neck. Beautifull bass but I couldn’t get used to the wide neck. – sold on
Fenix five string Jazz bass copy, sunburst body. – sold on
Squier Precision bass, white, fitted with a washburn neck – Gave it to my brother
Squier Precision bass, white similar to the one listed above, reshaped the headstock so it looked like a rickenbacker’s, fitted with a Musicman humbucker – Still have it.
Parts bass, sonic blue, Precision model with a Bartolini pickup – sold on.
Samick Precision bass copy fire engine red. - Scrapped to use it’s parts, plywood body tossed in the dumpster
Mid seventies Hondo Rickenbacker copy, sunburst. – Scrapped, neck used in my self made ricky bass.
Mid seventies no name Japanese Gibson EB0 copy – sold on
1977 Ibanez Rickenbacker copy, fitted with parts and electronics from a real Rickenbacker. – sold on
Recent Squier Precision bass special, five string, metallic purple. For some reasoon only four string basses work for me. – sold on
early nineties Pro Session Thunderbird copy. Bad looking bass and the lloks wasn’t the only thing that was bad about it. – sold on.
1978 Ibanez Artist bass, sunburst. Pretty looking bass, heavy as a ship anchor. – planning to sell it.
early seventies japanese made “Jedson” short scale bass – still have it.
Mid eighties Hondo Fame Fender bass copy. - sold on

Selfmade guitars and basses

Boulder 1, lapsteel with a neck made from a plywood plank which was gleud to a fully hollow body made from a champagne crate and could be amplified through a single coil pickup at the bridge. Amazingly, it worked. – scrapped
Boulder 2. lapsteel similar to boulder one apart from having a large center positioned rectangular soundhole. Vibrato tailpiece made from a small piece of plywood glued onto two washing pins. – still have it.
Boulder 3. Similar to boulder 1 save for being a fully functional hollow body electric guitar. It had a neck coming from an old Les Paul copy. – Got damaged beyond repair. Neck used for Boulder 6.
Boulder 4 Bass version of the Boulder 3. Neck from a cheap fender bass copy. It didn’t work out, the thing collapsed under the strain of the pull of the bass strings. – scrapped
Boulder 5. Deluxe version of my Boulder guitars. The champagne crate from which it’s body was made was topped with a laminated spruce top and had very ornate rectangle soundholes at either end of the bridge. Strat neck. I used this guitar live on various occasions. – still have it.
Boulder 6. Boulder 3 rebuilt. It got smashed up at one point, I saved the body. – scrapped.
Weirdo. 4 string solid body and neck entirely made of pine. Body shape BC Rich like. My first solidbody. - Still have it.
Wierdo 2 normal six string version, body made of plywood. I took it apart and the body is now hung upon the wall – still have it.
Scorpion. My first solid body bass. Pine wood body, shaped copied from my Peavey T 15 guitar, neck from the Boulder 4 bass guitar, Dimarzio pickup. – in state of dissasemblement but I still have it.
Monster. Body shape taken from my Martin acoustic with strat horns added. Body made from a solid piece of elm. Monster sustain and monster-like heavy. It didn’t have a long life. – still have the body.
Julie. Green Strat named after a cousin of mine who died because of gunfire. Solid mahogany body, Dimarzio pickup. When I started working with Knooren, I completely rebuilt this one as a shorst scale bass. I fitted the body with a bookmatched striped maple top. And refinished it natural. – Gave it to a friend of mine who wanted to learn how to play bass.
Sandra. Tele shaped solidbody made for my then girlfriend, I guess she still has it. – gave it away
Nylon string strat shaped solid. The first guitar I made when joining Knooren handcrafed in 1998. it has a basswood body with a mahogany neck with an ebony fingerboard. – I still have it
Tele-V A.K.A. “The Pizza slice”. Second guitar I made after I joined Knooren. Made from an offset triangle shaped left over piece of very beautifully figured maple. Fitted with a neck coming from a tele copy. I routed it out for a single tele bridge pickup and finished the guitar in transparant red. Unfortunately, it sounds way to brittle to usefull. – still have it.
Rickenbacker copy bass. Made from the neck of my hondo and a body consisting of maple and platanus. Has been my main bass. – still have it.
The Plank. Made from a leftover piece of maple, left rough and with the bark still on it. – Still have it.
TelePaul. My cross between a Les paul junior and a Telecaster. Recently refinished in sunburst – still have it.
SG copy. I love the look of the SG shape but I couldn’t get used to the real thing so I made an SG to my own vision, it has a bolt on maple fender style neck, body made of a sanwich from oak at the top and pine at the bottom, non trem top loading strat bridge and two dimarzio humbuckers. – still have it.
Misty. As yet unfinished solid with a Jaguar/non reversed Firebird body. It’ll have two humbucking pickups and will be in sunburst. – in the works
Thunderbird bass copy. Made for a friend. – sold on.
Flying V copy. Made from a left over piece of alder. The youngest son of my boss kept begging me to bring it along again since he liked the body shape so much. So being the pussycat I am I obliged. – gave it to Victor Knooren the youngest on of my boss who’s currently learning how to play it.

Accoustic

My first guitar, nylon string of an unknown brand. Got damaged beyond repair – put it at the garbage.
Steel string sunburst. Bought at a flea market, I eventually traded it at school to a buddy for a transformer, haven’t seen it since. – Traded it in
Mid eighties Aria nylon string. Bought to replace the unknown branded nylon string first guitar. My first proper guitar. – still have it.
Mid eighties Martin Sigma DR 18H. Given to me for my twentieth birthday. – still have it.
Early seventies Ibanez 12 string. Good sounding guitar but with a bend neck it also was a bitch to play. For some reason me and Ibanez don’t mix. – sold on
Mid sixties plywood “Famos” sunburst archtop guitar. Bought as a prop. – I don’t know why but I still have it.
Ukelele. Bought a flea market, solid koa top and sides. Beautifull little thing. – still have it.
Unknown fifties Spanish made nylon string. I still need to find the time to fix this one up. – Still have it.
Baritone Ukelele. Nothing special Samick branded instrument of plywood top, back and sides. – still have it.


And that’s all of them. 88 in total

michielv
11 oktober 2004, 07:49
Je hoeft je niet te schamen als jouw lijst korter is dan die van mij. Ik ben dan ook een gitaar gek in de extreemste soort. :strat:



*puke* Doet me denken aan een doorgedraaide kennis van me: die heeft (niet had, heeft!) meer dan 100 gitaren. Allemaal lief, leuk en aardig maar ik ben toch meer onder de indruk van iemand die gewoon een goed instrument heeft en daar tevereden mee is.

Ik schaam me er niet voor dat mijn lijstje korter is dan dat van jou: zo te zien heb je een hoop crap gehad waar ik altijd al met een grote boog omheen gelopen ben :D

BartL
11 oktober 2004, 08:57
Peavey Predator Plus
Fender Strat Plus USA
LAG rx200 (Verkocht)

-robbert-
11 oktober 2004, 09:02
ibanez RG 550
Aria pro II ltd ed. (verkocht)
Hondo II les paul custom kopie (kapot :wink: )
epiphone SG

dejohan
11 oktober 2004, 09:21
Brakke ouwe Hofner 173, low budget ding uit de jaren 60, dient als decoratie.
Brakke ouwe aziatische gitaar van het merk Vantage, 10 jaar intensief op gespeeld, is nu met pensioen.
USA Fender Stratocaster, 5 maand gehad en dan geruild voor:
USA Fender Jazzmaster, en daar ben ik nu tevreden mee.

Bobbel
11 oktober 2004, 09:26
ok hier die van mij:

Die ik nu heb:

Fender '62 Reissue Jaguar (USA)
Fender Stratocaster (USA)
Fender Jag-Stang (Japan, worden ze ook alleen maar gemaakt)
Squier Affinity Stratocaster (ligt in puin vanwegen auto ongeluk)

Die ik had:

Squier Stratocaster (lmt. edition, halle hardware en electronica was van Fender)

guvnor
11 oktober 2004, 09:27
In chronologische volgorde:

* Hondo klass. accoustic (ligt ergens in een kast, 25 jaar in bezit)
* no name Telecaster bas bj '74 (geruild tegen wah)
* Maya LP copy '79 (ingeruild bij aanschaf onderstaande)
* Squier Bullet 1 '86 MIK (ben ik aan het modden voor m'n zoon)
* Squier Telecaster '88 MIJ (ingeruild bij aanschaf onderstaande)
* Ibanez Artstar '8x (ingeruild bij aanschaf onderstaande)
* Epiphone LP Classic Birdseye (ingeruild bij aanschaf laatste in het rijtje)
* Aria Pro II Mad Axe Strat kloon (verkocht)
* Squier Contemporary Standard Stratocaster '86 MIJ (heb ik nog)
* Aria Pro II FA70 Jazzkast (heb ik nog)

Zijn er best weinig...

P****Fred
11 oktober 2004, 09:49
- CasHiMira klassiekje
- Ibanez PGM1000 Paul Gilbert Acoustic
- Epiphone LP100
- Peavey Wolgfang QT
- Fender US Standard Stratocaster
- Gibson ES135 LE
- Paul Reed Smith McCarty "10"

heb ze nog allemaal, krijg het niet over m'n hart om er weg te doen :-)

The Mule
11 oktober 2004, 10:00
Alembic Series I bas
Alembic Orion bas *
Alembic EVH Signature bas *
Alembic Elan bas *
Crate 15W practice amp
Crate 2110 Vintage Club amp
DeArmond Pilot Deluxe bas
Epiphone ES-335 The Dot
Fender Squier Bullet
Fender Jazzmaster MIJ
Fender Esquire Custom GT
Fender Precision bas
Fender Bassman export amp
Fender Deluxe 90 amp
Gibson Flying V '67 reissue
Gibson Les Paul Deluxe reissue
Glockenklang 'The Passenger' bass amp *
Guild Starfire III
Guild B-301 fretless bas *
Hartke Kickback 12 bass amp
Harte HA1400 bass amp + 2100 Pro cab *
Hofner 4550 acoustic archtop
Ibanez JPM model 3
Ibanez Lonestar acoustic *
Ovation (Applause) travel acoustic
PRS Custom 22 Artist
Samick mandoline

Van (bijna) alles heb ik het gezelschap zeer op prijs gesteld, maar alleen de gear gemarkeerd met * heb ik momenteel nog...

Anders Destium
11 oktober 2004, 10:15
Squier Affinity Strat
Washburn Maverick
Ibanez RG470
Ibanez RX750
Ibanez S520
Ibanez PGM90HAM
Ibanez RG2027x
Ibanez RT650
Ibanez JPM P3
Ibanez RG2820
Ibanez JEM77 Blue Floral Pattern
Ibanez Destroyer II
Gibson Explorer Gothic
PRS custom 24 flame
PRS custom 24 quilt
PRS custom 22 Artist Package
Godin LGX

Akoestische vergeten:
Naamloos geval
Alhambra

Ik speel 10 jaar, en heb 6 jaar gedaan met de Ibanez RG470 en RX750. Het verzamelen is nu zo'n 3 jaar, maar er is zicht op achteruitgang (who am I kidding :lol: )

Valt nog best mee toch?

marc_o
11 oktober 2004, 10:20
Nou, wie weet vergeet ik er een paar...dit moet het ongeveer zijn de laatste 19 jaar...

Avora electrisch (model onbekend)
Hondo Flying V
Hondo Les Paul
Westone Thunder 1
Charvel Model 2a
Fernandes telecaster "the Revival"
Yamaha rgx 112
Suzuki micro V (kinderdingetje)
Gibson SG
Ibanez Roadstar 2
Fender strat plus
Gibson Les Paul standard
Hillman electric (model onbekend)
Patrick Eggle Berlin standard
Patrick Eggle Berlin Pro Deluxe
Patrick Eggle New York
Musicman EVH
Musicman Silhouette
Musicman Axis Sprot
Musicman Axis Supersport
Zwier Custom Telecaster 1
Zwier Custom Telecaster 2
Crafter acoustic J-15

hmm, lang niet slecht, zal ook een lijstje versterkers maken.

Heb nu nog over

Suzuki micro V (hahaha)
Charvel
Musicman EVH
Patrick Eggle berlin standard
Zwier tele 1
Zwier tele 2
Crafter J-15

Mr.Bluesbreaker
11 oktober 2004, 10:51
Over de afgelopen 5 jaar: (chronologisch weet ik het niet precies)


-Samick stratocaster (muurdecoratie en hobbyproject, bij gelegenheden wil ik hem nog wel es opnieuw afstellen en bespelen :oops: )

-Boston stratocaster (na 2 weken heel snel weer de deur uit)

-Fender P-bass mexico. (tijdelijk)

-Alhambra 1P (na hafjaar klassiek les weggedaan)

-Fenix strat. (tijdelijk bezeten, multiplex piece of crap.)

-Alhambra 1P ceder (iets andere uitvoering teruggekocht, toch wel leuk)

-Ibanez JS-100 (ingeruild, main axe geweest van 2001 tot begin 2004)

-Merkloze western (van me ma, muurdecoratie)

-Fender Tom Delonge sig strat. (Ff geruild tijdelijk, niet echt je van het maar een leuke strat met heel veel output.)

-Almira spaanse gitaar (piece o' crap, uit Turkije meegenomen voor weinig)

-Yamaha CPX-8 (fantastische western met element, nog steeds mijn acoustisch favoriet)

-Fender 1972 Re-issue, Japan. Gebouwd in 1986. (main axe voor cleane/bluesdingen.)

-Gibson Les Paul Standard 2001. (zoveel ik kan speel ik hierop.)

amon
11 oktober 2004, 10:55
yamaha CS-60 (akoustische 3/4)
Alabama (elektro-akoustische)
Yamaha EG-112 (verkocht)
Ibanez RG270DX (verkocht)
Ibanez RG750
Fernandes Vertigo Standard
oude japanse strat kopie

Iced Dragon
11 oktober 2004, 11:04
Squier strat (gekregen op 10/02/'95)
Jackson PS3 (verkocht) (eind '95, oktober of zo)
Ibanez RG 570 (te koop) (maart '96 of zo)
Jackson PCS Dinky '94 (1/05/'98)
Jackson RR1 LTG '98 (Januari 2001)
ESP Horizon '90 (november 2002)

1 klassieke ('96)
1 Yasmine akoestische ('98)

Negative K3 fan
11 oktober 2004, 11:21
1 goedkope klassieke 3/4 gitaar(spanje)
1 kapotte oedkope juan nogwattes gitaar(spanje)
1 giannini klassieke gitaar (brazillie)
1 goede cortis carpio model 2a klassiek (spanje)
1 squier strat ligt al lang uitgeleend(china ofzo)
1 zelfgebouwd uit een bouwpakket basswood strat met seymour duncan p90(nederland dus :))
1 agile les paul kopie, met sperzel locking tuners, grafieten topkam, SD JB in debrug en SD 59 in de nek etc. etc.(korea)
1 zwarte squier strat (binnenkort)

nou nog wat ander veel belangrijkere kroam:
gorilla tc-110 150 watt 112 "tube screamer"
Peavey 5150 combo met een paar mods (verkocht)
Vox AC30 top boost 212 reissue met greenbacks
Marshall 1960 TV (greenbacks)

en nog een podxt

Jim Marshall
11 oktober 2004, 11:37
BC Rich Warlock
Fender USA HM Strat
Jackson ps2 EMG 81/85
Washburn acoustic

Deze week komt erbij:

Gibson Explorer Gothic


Nog nét geen 88......

vinni
11 oktober 2004, 11:42
Nou...oké dan....

Lijstje van de afgelopen drie jaar... speel nog niet zo lang gitaar:

-Fender Telecaster deluxe 1996 (ingeruild)
-Fender Standard Stratocaster 1983 (verkocht...erg jammer :-( )
-Ibanez JS100 (verkocht)
-Ibanex JS1000 (ingeruild)
-Peavey Wolfgang standaard (geruil met Chiel)
-ESP Eclipse II (ingeruild)
-PRS McMarthy (heb ik nog)
-Vigier Excalibur Ultra (heb ik nog)

Tja....je maakt in het begin nogal wat foutjes. Ook ben je nog niet bereid de beurs te trekken voor de wat duurdere gitaren. Maar ja....na verloop van tijd wil je toch het beste wat je kan krijgen.
Duurt ook effe voordat je weet wat je wilt.

Zo weet ik een aantal dingen nu zeker:
-slechts twee gitaren heb ik nodig
-geen EMG elementen meer
-een korte honkbalknuppels ala de Wolfgang
-allround gitaren
-locking tuners
-tremolo's
-geen snelle super dunne halsjes meer

De PRS en de Vigier voldoen voor 90%.
De PRS heeft een fantastisch geluid maar wel beperkt en geen locking tuners. Ook geen tremolo. Dus die gaat eruit.....

Gebruik de gitaren alleen maar live....
Voor studiogebruik zou ik ook 100 gitaren hebben.

Groet,
Vinni

Anavrin
11 oktober 2004, 11:51
Van begin naar nu:
-Dreamotion strat-kopie
-Hohner Western gitaar (vorige week verkocht)
-TCS P-bas-kopie
-Rick Les Paul-kopie (vorig jaar de body van verkocht, hals zit nu op m'n SG)
-Yamaha RBX-260 bas
-Fender Jaguar
-Custom-made bas
-Zelfbouw-SG

binnenkort ff m'n Yamaha inruilen tegen een Ibanez SR500 bas

LordRiffenstein
11 oktober 2004, 12:10
FF denken, in chronologische volgorde:

-no name acoustische bak (staat bij mijn ouwelui)
-Epiphone stratoid (verkocht)
-Fender USA Telecaster
-Fender MIJ 62RI Stratocaster (verkocht)
-Fender MIJ 57RI Stratocaster (verkocht)
-Yamaha FN-535 acoustisch/electrisch
-Fender MIJ Flame (verkocht)
-Fender USA Fat Telecaster (verkocht)
-Fender USA Stratocaster
-PRS Standard (verkocht)
-NICE Thinline Telecaster (verkocht)
-Haar Telecaster
-Fender Clapton Stratocaster

Wicked Willy
11 oktober 2004, 12:29
In chronologische volgorde:

-Spaans merkloos oefengitaartje 1992
-staalsnarige sunburst Segovia 1994
-Dayton elektrische gitaar 1994
-zwarte Gibson Les Paul Studio 1999
-Fender DG 19 staalsnarige gitaar 1999
-zelfbouw superstrat (floyd rose, humbucker etc.) 2001
-Fender American Series sunburst Telecaster 2002
-Vintage Sunburst Paul Reed Smith Custom 22 2004

(allemaal nog steeds in bezit)

bloodboiler
11 oktober 2004, 12:43
k heOk mijn planken zijn
-Mad Axe slechte strat imitatie klonk nergens naar maar je moet toch ergens op beginnen.
-B.C. Rich, super strat, dus niet zo'n puntig geval, paltinum series klinkt ook nergens naar
-Gibson L.P. Studio, originele elemeten vervangen door E.M.G 81's klinkt en speelt super
-Epiphone Sheraton, hier zaten Duncun 59-ers in klinkt geweldig alleen nogal topzwaar
-P.R.S. Custum 24, helemaal niks op aan te merken
-E.S.P. Ltd FB 200, bariton gitaar leuk scheurijzer

De enigste gitaar die ik ooit heb weggedaan is een Fender American Standard strat, het geluid en bespeelbaarheid van Fenders heeft mij eigenlijk nooit bevallen. Waarschijnlijk heb ik hem in een moment van verstandsverbijstering gekocht. Tja iedereen maakt fouten...

Jeroenvanhulsteijn
11 oktober 2004, 12:43
in chronologische volgorde

#Raimundo klassieke gitaar. Geen idee welk model dat was.
#Aria Pro II FS serie strat model. Was van MDF geloof ik. (met pensioen)
#Dean D92 koreaanse superstrat van Dean. (verkocht)
#Basgitaar, shortscale, flatwounds, precicion achtig. Beetje Eko/Hondo achtig ding. (uitgeleend)
#Alliance semi akoestische basgitaar. Erg mooi ding. Klinkt zeer goed, zeker voor die prijs. Gevlamd bovenblad. Ik dacht zelfs massief. (verkocht)
#Rok Axe 5 snarige warwick copie. De 1e viel uit elkaar (body was uit 3 stukken gelijmd. Lijm liet los :razz: ). De 2e is nog heel.
#Harimu sg achtig model. Tja....(verkocht)
#Hohner G3t. Mijn gitaar waar ik nu op speel.

Tja, geen hoogstaand materiaal. Maar die Hohner zal waarschijnlijk wel mn main axe blijven totdat ik mss een Steinberger koop.

Josdevos
11 oktober 2004, 12:57
Ok here it comes :razz: :

Gibson LP Studio
Squier Strat MIJ
Ibanez RG570
Ibanez JS1000 Satriani
Ibanez RG2550
Parker P38
Ibanez JPM100-P2 Petrucci
Gibson SG '61 RI
Gibson Explorer '76 RI
Ibanez RG7620 1
ESP ltd EC-1000
Schecter 007 Elite
Gibson LP Standard '60
Ibanez RG7620 2
ESP Horizon II FR
ESP Eclipse II STBC
ESP Eclipse I CTM
Gibson LP Standard '50

Die in't vet heb ik nog. Sommige topgitaren heb ik niet weggedaan omdat ze niet voldeden maar omdat ik toch eerder naar iets andres op zoek was.

Swan
11 oktober 2004, 13:12
Squier Strat
BC Rich NJ Warlock*
Jackson RR10dx*
Jackson KE3
Jackson USA Dinky

*=verkocht

Javaca
11 oktober 2004, 13:15
Suzuki steelstring
Egmond nylonstring
Morris klassieke gitaar
Epiphone Dreadnought
Maxtone kutgitaartje
Squier Strat
Gretsch Traveling Wilbury's
Zelfbouw Bas
Hohner Jaguar
Mini Esquire (zelfbouw)

(Die in het vet zijn nog in huis)

Mithrandir
11 oktober 2004, 13:20
Op chronologische volgorde, aangeschaft van 1994 - 2004

Admira klassiek geval (eerste gitaar)
Squier strat (eerste electrische)
Vantage western
Epi LP Custom
Gibson SG
Hofner Nightingale

allemaal nog in huis en ik ben er voorlopig ook klaar mee, de Nightingale is helemaal mijn sound en de SG scheurt zo lekker.

lespaul57
11 oktober 2004, 13:24
Gibson les Paul historic goldtop
Gibson Les Paul Studio EMG ZW kit
Fender strat USA

Ik zou nog willen. Een Telecaster met HSS elementen en een floyd rose tremolo. Zou ik dit kunnen maken??

THW
11 oktober 2004, 13:29
Ik ben beniewd of Wietse zich hieraan gaat wagen :-D

Mijn lijst is kort:
Onbekende Akoestische
Yamaha Pacifica 112 SJ
Gibson SG Special

Mithrandir
11 oktober 2004, 13:31
Ik zou eigenlijk ook wel de periode willen weten waar we het over hebben. Gewoon om eens te kijken hoe gestoord sommigen van jullie eigenlijk zijn. Dus edit je post even en zet erbij binnen hoeveel jaar je alles hebt aangeschaft, verkocht etc....

Josdevos
11 oktober 2004, 13:33
Ok here it comes :razz: :

Gibson LP Studio
Squier Strat MIJ
Ibanez RG570
Ibanez JS1000 Satriani
Ibanez RG2550
Parker P38
Ibanez JPM100-P2 Petrucci
Gibson SG '61 RI
Gibson Explorer '76 RI
Ibanez RG7620 1
ESP ltd EC-1000
Schecter 007 Elite
Gibson LP Standard '60
Ibanez RG7620 2
ESP Horizon II FR
ESP Eclipse II STBC
ESP Eclipse I CTM
Gibson LP Standard '50

Die in't vet heb ik nog. Sommige topgitaren heb ik niet weggedaan omdat ze niet voldeden maar omdat ik toch eerder naar iets andres op zoek was.

Ik heb 4 jaar met m'n Gibson LP Studio gedaan, en 3 jaar geleden is het spelletje begonnen... :)

Jim Marshall
11 oktober 2004, 13:41
Met m'n 100 gulden waaibomen akoestische en m'n 150 gulden strijkplank-beginners-stratmodel die ik niet eens genoemd had want ze zijn zo'n 14 jaar geleden al ritueel afgeslacht meegerekend probeer ik nu 15 jaar gitaar te spelen.

bat
11 oktober 2004, 13:42
Epiphone superstrat geval
Squier Silver Series Telecaster (made in Japan)
Epiphone SG geval (heel snel weer verkocht)
Fender Stratocaster (made in Mexico, 1995)
Squier Standard Telecaster

de vetgedrukte heb ik nu nog.

The Mule
11 oktober 2004, 13:45
Alembic Series I bas
Alembic Orion bas *
Alembic EVH Signature bas *
Alembic Elan bas *
Crate 15W practice amp
Crate 2110 Vintage Club amp
DeArmond Pilot Deluxe bas
Epiphone ES-335 The Dot
Fender Squier Bullet
Fender Jazzmaster MIJ
Fender Esquire Custom GT
Fender Precision bas
Fender Bassman export amp
Fender Deluxe 90 amp
Gibson Flying V '67 reissue
Gibson Les Paul Deluxe reissue
Glockenklang 'The Passenger' bass amp *
Guild Starfire III
Guild B-301 fretless bas *
Hartke Kickback 12 bass amp
Harte HA1400 bass amp + 2100 Pro cab *
Hofner 4550 acoustic archtop
Ibanez JPM model 3
Ibanez Lonestar acoustic *
Ovation (Applause) travel acoustic
PRS Custom 22 Artist
Samick mandoline

Van (bijna) alles heb ik het gezelschap zeer op prijs gesteld, maar alleen de gear gemarkeerd met * heb ik momenteel nog...

In antwoord op... heeft me inmiddels zo'n 12 a 13 jaar prettig beziggehouden... 8-)

Alain
11 oktober 2004, 13:48
Daytone stratocaster copy (verkocht)
Charvel model 1 A
Washburn something (verkocht)
Ibanez RG 550
Ibanez S540 Ltd
Ibanez Universe Uv 777 PBK

Quadrifoglio
11 oktober 2004, 14:22
Ibanez St50
Ibanez RG742x (die zonder jengel stengel)
Fender Ultra Stratocaster
Eigenbouw imitatie Stratocaster
Cort S2500
Samick Acoustic

London City DEA 120 MK IV
Mesa Boogie Dual Rectifier
Traynor TS15

Ronald
11 oktober 2004, 14:28
ik begon met een goedkope aria pro II die nie eens van mij was

daarna had ik een ibanez rg250 ( heb ik nogsteeds)

en nu een ibanez 1527 7-string

pol
11 oktober 2004, 15:01
1.Ibanez van multiplex hout, 1ste gitaar, rotslechte kwaliteit, slechte tremolo, slechte pickups.
2. Gibson Sg *
3. gibson Flying V *
4 Hohner "the jack" bass
5. jackson randy rhoads performer
6. akoestische, merk ben ik vergeten, was wel een goede gitaar, maar het lag me niet zo
7. ltd mhb-400 baritone *.

ik wil er nu nog een goeie les paul bij.[/b]

maylingjv
11 oktober 2004, 16:45
moest de deur uit :
alliance akoestisch lh gitaarke(prul)
alhambra 5p lh (was ok maar ni genoeg)
takamine fp360 sc lh (leuk sologitaartje)
takamine g series omgebouwd naar lh (was leuk voor wat fingerpicking)
hohner devil explorer model (eerste elektrische)
yamaha pac tele (goed gitaartje)
schecter usa lh strat (zeer goed maar niet mijn ding)

wat ik nu heb :
Gordon smith graduate 60 lh (supergitaar,mijn lieveling)
Tokai breezysound tele lh (vintage he :wink: )
furch G24 sr lh (tja dikke pluim voor furch)
furch D20 sm lh 12string
yamaha klassiek gitaartje(voldoet maar ga ik ooit nog wel is vervangen door een goeie klassieke)

AlterEgo
11 oktober 2004, 16:47
ik heb:

Een ibanez GSA 60

Ik had niets hiervoor. Ik koop binnenkort:

Of een Peavey Randy Rhoads Of een andere flying V ofzo.

Wormaap
11 oktober 2004, 17:05
Sinds 21 februari 2002 :P
Die dag heb ik mijn Epiphone Goth LP gekocht.
Daarna kwam er een Stagg Stratje van 89 euro, dat de dag erna terug is gegaan.
En nu sinds het eind v.d. zomervakantie m'n Charvel Model 6.

ED BOB
11 oktober 2004, 17:26
ach ja wel leuk, waarom ook niet...

- een of ander onbekend merk el. gitaar, stratocaster model
- onbekend merk spaanse gitaar
- Aria el. gitaar
- Gibson Sonex 180 deluxe, el gitaar
- Aria AC8 klassieke gitaar (heb ik nog steeds)
- Fender accoustische gitaar
- Fender stratocaster USA uit 1978 (nog altijd spijt dat ik die heb weg gedaan)
- Fender stratocaster plus Japan uit 1985
- Ibanez blazer series el gitaar uit 1982 (heb ik nog steeds)
- Ibanez JEM flower patern uit 1989
- Hohner el. accoustisch
- Fender stratocaster USA uit 1996, met semour duncan bij (wilkinson)brug (heb ik nog steeds)
- Gibson Les Paul Studio uit 2000 (heb ik nog steeds)
- Fender Telecaster Nashville powerbridege (met piëzo el.) (laatste aanwinst, heb ik nog steeds)
- Kindergitaar voor mijn dochterjte...(is nog steed heel)

Volgens mij was het dat wel zo'n beetje...
Oh ja... het tijdsbestek is bijna 24 jaar.

greetz, Ed

vulvasonic
11 oktober 2004, 18:18
- Maya SG (kopie)
- Fender stratocaster USA (1982) non-trem, sienna sunburst
- Fender stratocaster USA (1982) non-trem, cherry sunburst (verkocht)
- Fender stratocaster Japan, ondefinieerbare kleur
- Fender stratocaster Japan met Kahler, ooit zwart, nu transparant (de lak dus...)
- Fender stratocaster USA, zwart (verkocht)
- Fender telecaster USA, zwart)
- Zelfbouw Esquire
- Gibson ES 347 (zwart)
- Ibanez RG570EX (cyber pink, dus zilver)
- Hyundai precission bass (kopie, goudkleur)
- Yamaha RBX 800A (winered)
- Aria ProII, acoustisch dingetje
- Yamaha Weetikveel, acoustisch dingetje
- Beenen guitars, acoustische gitaar
- Kalamazoo Sport Model, een heel geinig beginnersgitaartje uit de Gibson fabriek van 1925 ofzo. :)



[/list]

spanky_franky
11 oktober 2004, 18:35
ok.. nou die van mij is alles behalve impressive.. maar goed zo oud ben ik ook weer niet :lol:

gitaren:
Juan Salvador Modelo 1 (akoestisch geval)
Squier strat std.
Crafter GAE-8
Gibson Les Paul special faded ebony (mijn schatje :P )

zooi:
Vintage oefenamp (10wt geloof ik)
Zoom 707 II
Peavey Bandit 112
Marshall vs65r (gaat waarschijnlijk binnen een jaar de deur uit voor `n JCM 800)

alles heb ik nog, op de bandit na.

wietse
11 oktober 2004, 18:42
die lijst is gelukkig niet zo lang als wat ik nog heb :-D

egmond jazzgitaar
merkloze japanse jaguar kopie (god wat was dat ding slecht)
een iwama
merkloos spaans brol
the animal junior LP kopie
stagg warlock bas
rockster stratachtig ding met aparte paint.
playwood tele achtige
een strat kopie waarvan het merk me ontschoten is ,speelde wel erg lekker dat ding beetje spijt van dat die weg is.
egmond kansas semi
merkloze duitse jazz gitaar
kawai plankje met 1 pu
sakai SG (gesloopt , pu's zitten nu in m'n astro en ieme heeft de body en hals).
ibanez EX (gesloopt was een auto overheen gereden hals heb ik nog die is nog goed)

hopelijk binnenkort hier aan toe te voegen
onbekende duitse jazzgitaar
epi flying V
harmony DC model
musima bas

heb nog ... fuck kijk zelf maar is me veel te veel typ werk :-D

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4476681-8139.jpg

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4476770-7973.jpg

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4476785-7459.jpg

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4476789-8320.jpg

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4505196-8575.jpg

http://www.guitar.com/Discuss/img/100/4476185/m4476667-5417.jpg

http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,449/squierbody.jpg

http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,464/melodystratmodel.JPG

andy
11 oktober 2004, 19:53
Allereerste gitaar Rokkoman LP model, brandhout (gejat)
no2: Fender Lead 1. (verkocht, te eenzijdig)
no3: Squire Stratocaster 84. (gejat)
no4; Charvette. (nu speeltje van mn jongste zoon)
no5: Jackson Pro Soloist (hoofdgitaar)
no6: Jackson Pro Fusion EX (back up)
no7: Fender Stratocaster, Japan, 87. (omdat ik ook wel eens niet wil scheuren).

En dan heb ik nog een Aria Pro II bas en een onduidelijk akoestisch ding.

Mitch
11 oktober 2004, 19:58
Qua gitaren ben ik erg bescheiden gebleven....

Begonnen met:
Ibanez H-S-H geval met fotoflame, waarvaen door te scherp zadel de hoge E altijd brak. Nog geen klote verstand van techniek, dus dat heeft me aardig wat snaren gekost....INGERUILD


Epiphone Les Paul Custom, een zwarte uiteraard. Niet voor de looks, maar die klonk toen duidelijk beter dan de andere (mooiere) Epi's. Ik beschouw dit altijd als mijn 'echte'eerste gitaar, heb hier echt op leren spelen. Lang op gespeeld ook, uiteindelijk wel SD's in gezet, maar op een gegeven moment (door de Godins dus) kon hij niet meer boeien... VERKOCHT.

Richwood ES335 kloon. LAT relatie, slechts één gitaar, tja....op beide adressen een gitaar zou wel lekker zijn. Aardige aanbieding, goede looks, maar erg matige tuners. Dan maar samenwonen :wink:
VERKOCHT (verzonden via Marktplaats onder rembours. Bizar !)

Squier Tele Custom (humbucker bij hals). Optreden, maar één gitaar....backup nodig ! Dit was niet beroerd voor het weinige geld, later nog een SD Quarterpounder bij de brug gezet: man wat een scheurijzer !
Maar ja, het was een zeer matige hals en de MDF body hield ook al niet over. VERKOCHT.

Godin LGX, tweedehands, uitermate veelzijdig door zowel single coil, humbucker als piëzo sounds en niet bepaald een lelijk eendje. Maar verwend door de LP's kortere schaal kon ik toch niet wennen aan de 25,5" schaal van de LGX......Anders Destium is er nu blij mee. VERKOCHT.


http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/Godinskopie.jpg


Godin LG SP90. Nieuw, donkerrood transparant. Fijn ding, had alleen een iets tammere P90 nodig bij de hals, de SD Custom daar was iets te veel van het goede. Super hals qua dikte, heeft uiteindelijk model gestaan voor mijn trots:



De Gier custommade Jazzmaster meets Gretsch 6120.
Vanaf hier is er geen weg terug. Ongelofelijk stabiele en comfortabele hals, killer looks, distincte toon, tja....


http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/gier/elfde/total%20diag%20flash.jpg

Baco
11 oktober 2004, 20:56
Gehad:

Ibanez RG-7620
Gibson Les Paul Standard
PRS Tremonti
Ibanez S540-LTD
Yamaha APX-4A

Nu nog:

een of andere akoestische gitaar
Vester Stage series (mijn eerst elektrische gitaar)
Dean Time Capsule Z
Dean Time Capsule ML
Dean Time Capsule V

Diedo
11 oktober 2004, 21:03
Gehad:
- The Animal strat
- Fender Squier Series

Nu in bezit:
- Ibanez RG570
- 2 stuks akoustische maar daar doe ik nooit wat mee.

@iro
11 oktober 2004, 21:05
1. Daytone strat
2. Hyundai western
3. Danelectro Rumor bass
4. Fender MIM tele 2001 (verkocht)
5. Richwood strat (verkocht)
6. Fender MIM Strat 2000
7. Fender MIM Jazz bass
8. Fender MIM Strat '96 (verkocht)
9. Ibanez SA 160 qm
10. Epiphone Les paul standard plus
11. Yamaha DW-7L
12. Gibson SG special

alhambra
11 oktober 2004, 22:10
Alweer ff denken net bij versterkers ook al en wat denken betreft ben ik net een vrouw, ik kan het niet goed :-D

Washburn N2
Squier strat
*kuch* fender strat *kuch*
Gibson explorer gothic
Framus ding acc
XS acc
Cort NTL 20
Cort S2600
Hamer centaurer ofzo
Lag Roxanne prestige
Dean sultan of zoiets
Lag Rx100
Yamaha pacifica 302 tele
Westone thunder
Westone thunder AIII die moet ik weer terug
Aria ???? a40 jazz bak

De eerste 3 is van 15 jaar terug de rest van de laatste 4 jaar :oops: en dan ben ik vast nog wat vergeten

Blijepanda
11 oktober 2004, 22:59
-Merkloos acoustisch ding
-Squier stagemaster
-Cort (acoustisch)
-Gibson SG

Antoon
11 oktober 2004, 23:10
Jesus mina, ik dacht dat ik erg was.. Of verkopen we steeds maar dezelfde instumenten onderling aan elkaar?

OK dan:

3/4 spaanse gitaar (verbrand, brandde als benzine!)
'Alfesta' dreadnought (smashed, moet je een keer gedaan hebben..)
Hondo el. gitaar ('only a Hondo is good enough', inderdaad verkocht)
merkloze Jaguar kopie (ingeruild en die hebben hem als wegwijzer gebruikt, stelletje barbaren!)
1973 (?) zwarte Fender Stratocaster maple neck (lang geleden verkocht, wie zou hem nu toch hebben?)
1982 Gibson BB King 'lucille' (verkocht maar zwerft hier op het forum nog rond volgens mij)
'Bjarton' spaanse gitaar (weggegeven)
Blade R3 strat (een van de eerste, uit mijn funk tijd, ligt ergens te verstoffen nu)
Music Man Stingray I el. gitaar (lompste gitaar ooit, thans tot bass VI omgebouwd)

*krijgt het vintage virus*

1977 Gele (!) Fender Strat (resideert thans in Die Heimat, door (ja door, niet 'aan') mijn ex verkocht)
1964 SB Fender Stratocaster (eigenlijk te pocherig :oops: )
1956/1964 SB Fender Telecaster B-bender (een frankenstein maar mijn main axe!)
1964 Gibson SG Standard (kaalgeplukt, mijn andere axe)


Niets is zo fijn als een goed gevulde Rock-Stand.. hm, misschien nog ooit een Gibson Byrdland?

vinni
11 oktober 2004, 23:12
Nou...oké dan....

Lijstje van de afgelopen drie jaar... speel nog niet zo lang gitaar:

-Fender Telecaster deluxe 1996 (ingeruild)
-Fender Standard Stratocaster 1983 (verkocht...erg jammer :-( )
-Ibanez JS100 (verkocht)
-Ibanex JS1000 (ingeruild)
-Peavey Wolfgang standaard (geruil met Chiel)
-ESP Eclipse II (ingeruild)
-PRS McMarthy (heb ik nog)
-Vigier Excalibur Ultra (heb ik nog)

Tja....je maakt in het begin nogal wat foutjes. Ook ben je nog niet bereid de beurs te trekken voor de wat duurdere gitaren. Maar ja....na verloop van tijd wil je toch het beste wat je kan krijgen.
Duurt ook effe voordat je weet wat je wilt.

Zo weet ik een aantal dingen nu zeker:
-slechts twee gitaren heb ik nodig
-geen EMG elementen meer
-een korte honkbalknuppels ala de Wolfgang
-allround gitaren
-locking tuners
-tremolo's
-geen snelle super dunne halsjes meer

De PRS en de Vigier voldoen voor 90%.
De PRS heeft een fantastisch geluid maar wel beperkt en geen locking tuners. Ook geen tremolo. Dus die gaat eruit.....

Gebruik de gitaren alleen maar live....
Voor studiogebruik zou ik ook 100 gitaren hebben.

Groet,
Vinni

Nou ik quote mijzelf effe....en wel om een hele blije reden!

Heb net een Parket NiteFlty gekocht :-D :-D :-D :-D
Postitieve punten:
Hals is fantastisch
Piezo elementen
Erg licht
Sperzel tuners
Blijft erg zuiver
Intonatie

Twee minder puntjes:
midden en hals element zijn single coils (ik hou het wel zo)
de Brug humbucker is zaad.....dat pas ik dus aan....

Groet,
Vinni

Anders Destium
11 oktober 2004, 23:13
Volgens mij zijn er hier al een stuk of 3/4 mensen die een Gibson Gothic Explorer hebben (gehad), en dan ken ik nog tenminste 2 forumleden die er ook eentje hebben maar hier nog niet hebben gepost (Helleke, Jay Cal). Wat nou zeldzame gitaar :wink:

vinni
11 oktober 2004, 23:14
Oh ja.....

Beetje spammen....

Die PRS McCarthe Soapbar is dus te koop!

Zie mijn onderschrift voor foto's

Eur 1800

Groet,
vinni

ieme
11 oktober 2004, 23:25
Dit alles in zo'n 5 jaar... kan hier en daar es 1 of 2 missen.... het grootste deel is verkocht, die VET zijn heb ik nog

MERK TYPE KLEUR/ SPECIFICATIES
Santana Nylonstring Naturel
Sanana Nylonstring Naturel
Takamine g-serie Naturel signed by kane
Samic Nylonstring Naturel
Aria nylon 3/4 sting
Crafter GAE33 Naturel
Cort NTL Naturel
Washburn N2 Naturel
Epiphone Hummingbird Sunburst
Taylor 414 Naturel
Morris Gibson copy Black
Hyundai Strat copy Black
Peavey telecaster Black
Epiphone LP standard Sunburst 2001
Burns Brian May Cherry red, korea 2003
Burns Brian May Cherry red, korea 2004
Custom Brian May
OLP Musicman Photoflamed orange
Fender Stratocaster Black 2tex specials& pearly gates humbucker korea 1984
Fender Stratocaster Sunburst USA 1994
Fender Stratocaster Red Mexico 1994
Fender Telecaster Vintage white USA 1991
Gibson Les paul Studio DC sunburst USA1996
Gibson Les paul Junior stripped USA 1957
Gibson Les paul Custom 3 pu’s gold black USA 1974
Gibson SG Cherry red, Standard, USA 2003
PRS Singlecut Amber 10top, bird inlay 2003
Dearmond Jetstar Black
Ibanez RG Black 7string
Haar Les paul Junior sunburst p90 2003
Haar Stratocaster Sunburst, 2 Suhr lp Hausel humbucker, mapleneck, rio fingerboard
Haar Stratocaster Sunburst, Fralin bluespickups, birdseye maple neck

vinni
12 oktober 2004, 00:33
Ieme jonguh!,

Shit hee....

Wat een gitaren in vijf jaar tijd!

Nou ja.....
Als je dr lol aan hebt....

Groet en plezier dr met,
vinni

Bigfoot414
12 oktober 2004, 00:48
mijn bescheiden lijstje:

- Cheap-ass strat kopie, gooi- en smijtgitaar. Ook leuk om mee te prutsen.
- Epiphone G400 Deluxe. Sg-kopie met fireburst top.
- Fender Tele Japan '83, met vintage elementen en een Squier hals.
- Aria spaanse gitaar. Mn eerste gitaar. Is van mn vader (RIP) geweest, veel emotionele waarde.
- Bruce Wallace semi-akoestische gitaar.

Dit alles in 3 jaar en ik heb alles nog 8-) 8-)

Ik wil nog:
- Gibson Les Paul, liefst Honeyburst ofzo. Als iemand er eentje weet voor ongeveer €1500...
- Goeie Strat. Merk maakt niet echt uit. Heeft niet zoveel haast.

MonkeyFace
12 oktober 2004, 00:51
ooit gehad:
-nylonsnarig stuk brandhout --> weg
-Epiphone Strat kloon SunBurst --> verkocht
-Epiphone AJ10 Southern Dreadnought --> verkocht
-Richwood semi-akoustische mini-jumbo met cutaway see-thru black --> ingeruild

nu in bezit:
Jackson DK2 Pro (althans... zo stond ie op de bon ;) kan het nergens bevestigen)
http://whieee.homelinux.net/gitaar/jackson.jpg

Epiphone Les Paul Limited Edition
http://whieee.homelinux.net/gitaar/lespaul.jpg

Fender Splatter Stratocaster Special Edition
http://whieee.homelinux.net/gitaar/strat.jpg

Crafter D6/N
http://whieee.homelinux.net/gitaar/crafter.jpg

Ovation Celebrity DeLuxe
http://whieee.homelinux.net/gitaar/ovation.jpg

V-Amp2
http://whieee.homelinux.net/gitaar/vamp.jpg

Op het verlanglijstje staan nog:
-Gibson ES335
-Fender Telecaster (Ebony fingerboard)
-ESP Eclipse II
-Jackson Soloist
-PRS Standard / Custom 22/24

-Ovation Legend
-Adamas SMT
-Crafter GAE model
-Crafter GAE-12

vester86
12 oktober 2004, 01:12
Vester Stage SEries
Ibanez RG 2570
Richwood RJ-80 (akoestisch)

ieme
12 oktober 2004, 10:06
Ieme jonguh!,

Shit hee....

Wat een gitaren in vijf jaar tijd!

Nou ja.....
Als je dr lol aan hebt....

Groet en plezier dr met,
vinni
Dankjewel

Franc
12 oktober 2004, 10:38
Tsjaaa, dan moet ik ook maar.
Erg bescheiden verzameling hoor.

Ooit begonnen op een rode gitaar van het 'merk' Action :)
Het ding was van MDF en volledig dekkend rood gelakt met 2 single coils.
Klein dingetje, kleiner dan een Strat, wel een beetje die vorm.
Ik moest en zou een rode gitaar want Mark Knopfler had er ook een :P
Wist ik veel....
Ding is inmiddels bij het grofvuil beland. De hals heb ik nog eens kaalgeschuurd (en leek toen van mahonie te zijn), maar het fretboard was zwartgeverfd waaibomenhout dus uiteindelijk ook weggegooid.

Toen een EVH Music Man kopie van Hyundai (!). De kop was gewoon a la Strat dus daar gelijk de zaag in gezet (tot afgrijzen van mijn moeder ;) )
Twee humbuckers en klinkt best lekker. Kwalitatief niet te vergelijken met de echte, maar ik moest en zou de gitaar van Eddie hebben :D
Helaas wel van mulitplex. De top is achteraf bezien vreselijk en ik denk erover om hem zilver te spuiten ofzo :) lijkt me lachen en misschien geef ik hem dan aan mijn nichtje die net begonnen is met spelen.

Na een gitaar-stop van zo'n 10 jaar een Ibanez RG320FA gekocht.
Vind ik erg mooi uiterlijk en speelt heerlijk. Alleen de tremolo valt tegen.
Later bleek dit type ook de slechtste die Ibanez ooit heeft geproduceerd..
Hij rammelt en kraakt en de hendel heeft speling.
Misschien ooit nog eens een andere opzetten.

Kort daarna van iemand een Yamaha overgenomen. Type beetje onduidelijk, RGX nogwat. Mooie sunburst alleen iets te witte elementen, dus die moet eigenlijk even onder de zonnebank ofzo ;)
Speelt lekker heeft een smallere hals dan de Ibbi. 2 Humbuckers en een single coil.

En afgelopen weekend een Richwood RE-125 'Les Paul' gekocht :)
Daar hoef ik niets meer over te zeggen, dat staat allemaal in mijn post van zaterdag.
www.soscastoa.com/franc/lp1.jpg

Zou ik bijna mijn akoestische Tenson Western vergeten. Een of ander Duits merk geloof ik. Heel goedkoop gekocht om mee te slepen op vakanties en zo. Heerlijk voor bij de tent of op het strand :)

Niet heel erg imponerend als ik het zo vergelijk met de rest :-( maar goed, ik ben geen verzamelaar (en ook geen erg goeie speler eigenlijk :-D )

Ik wil ooit nog een Peavey Wolfgang USA hebben, een echte Gibson Les Paul en misschien nog de SG waar ik afgelopen weekend eigenlijk voor op pad ging.

Franc.

episua
12 oktober 2004, 13:48
Mijn lijst:

Washburn D-12 acoustisch (nog steeds in bezit)
TCS strat kopie (verkocht)
Aria Pro 2 Ta 61 335 (verkocht)
Essex Jazz bass (nog steeds in bezit)
Epiphone Les Paul Custom (verkocht)
Epiphone G-400 (nog steeds in bezit)
Richwood Les Paul (verkocht)
Richwood vintage strat (nog steeds in bezit)
Epiphone Wildkat (nog steeds in bezit)

schwalbe
12 oktober 2004, 14:29
Tis niet veel maar goed...

- naamloze zelfbouw stratachtige....ongelovelijk slecht.. heb hem weggegeven aan iemand die er een staalplaat op geschroefd heeft die hij voor de show tijdens optredens met een slijptol te lijf gaat.
- daytone firebird-copy. gaat binnenkort de verkoop in
- dean evo special in quilt amberburst
- godin LGT in cream

imlikeajungle
12 oktober 2004, 14:32
kort lijstje hoor, maar allez, here we go:

fender mex strat '95
ibanez edr260 (verkocht)
dearmond starfire special (verkocht)
lag roxane standard
gibson sg-x

alvarez spanjaard (verkocht)
daytone folk

iets zelfbouw uit '60 van mijn vader, erg cool maar totaal onbruikbaar.

bert k
12 oktober 2004, 14:44
Mijn lijst:

Charvel model 4, nieuw gekocht in '86, was mijn main axe
Gibson LesPaul Custom, erfstuk van mijn vriendin
Zelfbouw Strat van ESP spul, is heel goed gelukt
Hayman 3030, zeldzaam ding uit jaren 70, restauratieding
Lakewood M32, akoestisch, supergave gitaar, nu mijn maindinges...
Cort basgitaar, goedkoop, wel aktief, ok basje

en gehad:
Godwin Les Paul kopie, mijn eerste elektriesche, uit Italië
Gibson ES347, semi-hollow, ingeruild voor de Charvel SPIJT! (Niet van de Charvel, wel van de Gibbie)

SiNiSTRaL
12 oktober 2004, 21:10
Squier affinity stratocaster (ligt nog steeds ergens)
Epiphone explorer goth (heb ik nog steeds)
Dean ML XT noir oid (snel weggedaan)
Aria Jazzbass (heb ik nog steeds)
Shadow (weet t model niet, Uberstrat ;) ) (gaat nooit meer weg ;) )

prs
13 oktober 2004, 15:01
- Squier Stratocaster (black/white pickguard)
- Epiphone Les Paul (sunburst) (Sold long time ago)
- Cort 'Short scale' bass.
- Knooren 5-string
- Ibanez classical guitar
- Yamaha Pacifica (Telecaster model)
- Aria Pro II "The Cat"
- 1986 PRS Custom 24 vintage yellow
- 1961 natural Levin 320/M2

Megadeth
13 oktober 2004, 19:20
Ibanez RG550 LTD (Gone)
Epiphone Flying V (Gone)
Dean Custom 450 (here to stay)
Ibanez SZ320 (Krijgt nieuwe PU's of gaat weg)

Bastin
13 oktober 2004, 20:35
merkloze strat van oom gekregen (rap weer terug gegeven)
1996 epiphone Les Paul Limited Edition Red Sparkle (verkocht)
1989 fender telecaster japan (verkocht)
2003 Charvel model A plus (huidige vriendin)

binnenkort komt er nog een kramer imperial bij.

en we kijken nog wel verder wat GAS ons brengt

sash
14 oktober 2004, 00:08
Pfoe let's see....

-Sunn Mustang Strat
-Elvis (ja zo heet dat merk echt :D ) P-Bass
-Hohner fretless P-Bass
-Gibson Les Paul Studio
-Fender Mexican Standard Strat
-zelfbouw Strat
-Epiphone ES335
-Fender Mexican Classic sixties
-Fender American Vintage '57 Strat
-Fender American Vintage '57 Strat
-Fender '63 Strat
-Yamaha FX210 (ofzo) akoestisch geval, erg lekker voor weinig geld :)

stringer
16 oktober 2004, 19:50
Kinor SG (mijn eerste gitaar, absoluut zaadding)
Maya Les Paul
Ibanez Blazer
Blade strat
Jackson Prof Fusion
Fender Strat plus deluxe *
Robberts
Ibanez Les Paul 76 *
Ibanez JS700
Ibanez Les Paul 1973 *
Ibanez Rocket Roll 1982 *
Ibanez Frankenstein Explorer (samengesteld uit andere planken) *
Fender USA Strat *
Yamaha APX7 *
Takamine el/ac

Natuurlijk wel wat meer gehad, maar dan voor verkoop en niet voor eigen gebruik.

Nog op zoek naar: Ibanez Destroyer, Ibanez RR flying v, Chiquita.
Wil ook strat ruilen tegen SG

www.vbb.komt.nl

Anders Destium
16 oktober 2004, 20:03
>Stringer

Coole collectie!

Heb je foto's van je Ibanez Les Pauls en de Rocket Roll?

KramerAmsterdam
17 oktober 2004, 00:39
Chronologisch:

Westone (model? eiken 2 hb''s)
Ibanez Blazer
Tokai Strat
POS acoustische western gitaar
Kramer Baretta wit
Kramer Striker 424
Kramer Pacer de Luxe, blauw
Kramer Pacer Custom 1
Kramer Focus Classic
Kramer Baretta zwart
Kramer Pacer De Luxe, rood
Kramer Pacer Special
Kramer Proaxe, rood
Kramer Proaxe, wit
Kramer Proaxe, wit
Kramer Paul Dean
Wasburn Nuno N4
Ibanez Les Paul
Kramer Ferrington, wit
Kramer Baretta roze
Kramer Baretta wit
Kramer 650G
Kramer Floyd Rose
Kramer Ferrington wit
Jackson Strat San Dimas
Kramer Nightswan
Kramer Focus 3000
Kramer Classic Tele in delen
3x Kramer projecten (nek-body-FLoyd-pu's is aanwezig dus tel ze mee)
Kramer 450B (bass)
Kramer Sustainer

Het meeste is al weer weg helaas.

Groeten,
Remy

Iced Dragon
17 oktober 2004, 08:43
betrekkelijk weinig jacksons moet ik zeggen :-?

guitardude
17 oktober 2004, 09:50
Mijn geweldig lange lijst :P

ibanez grx140
epiphone gothic explorer
amuse akoustische gitaar

serenata akoustische gitaar : ( Juan Teijeiro music co. ltd lonn 8 cg-360)
Weet er iemand misschien iets meer van de bovenstaande serenata gitaar??

MazeMouse
17 oktober 2004, 11:40
Bassen:
Samick Fairlane FN-1 BK (blijft. Sentimentele waarde ;))
OLP Stingray5 (blijver. Main axe op dit moment)
Daisy Rock Stardust Elite (verkocht)

Gitaar:
Dean EVO XM (blijft voorlopig)
Fender DG-4 (verkocht)

BLOK182
17 oktober 2004, 12:01
Squier Affinity (verkocht)
Epiphone LP Studio (verkocht)
Stagg strat (verkocht)
PaulReedSmith Classic22 (BLIJFT)
Peavy Wolfgang Special USA (verkocht)
Fender USA strat (all seymour duncan, is der nog)

TMKXL
17 oktober 2004, 13:23
DeArmond M65 (mijn allereerste electrische gitaar!)
Ibanez SA160
Parker P38
Ibanez SA2020FM Prestige
Jose Fernandes spaanse gitaar (mijn allereerste gitaar, heb ik nog steeds)

Binnen 2 maand heb ik eindelijk mijn Suhr binnen, dan gaat de Ibanez prestige de deur uit, denk ik.

Man
17 oktober 2004, 13:24
vantage gitaar (?) uitgeleend
ibanez rg470 , staat nu naast me
fenix telecaster, verkocht
fender strat ( japan ) , staat naast me
cort actionbass , staat naast me

twee slechte accoustische gitaren waarvan ik de naam niet eens ga noemen.

munkie
17 oktober 2004, 13:24
Les Pauls

Morris LP Custom black, geschroefde hals, zware body, prima gitaar, moesten natuurlijk Dimarzio´s op en Schallers, verkocht aan een vriend.
Ibanez LP goldtop, had ik SD P90s op en toen klonk ie nog niet, gedeeltelijk holle body van aan elkaar gelijmde stukjes hout, was nix.
Gibson LP Custom black 20th anniversary 1974, de Dimarzio bij de brug vervangen door OBL PAF, 5 jaar op gespeeld, nooit gepoetst…, verkocht mid 80s voor HFL 1250,-…
Tokai LP standard sunburst, eerst Gibson en later SD humbuckers, nieuw gekocht in zaak in Den Haag die een week later failliet was, is te koop maar niet onder de prijs…

Strats

Fernandes strat pink, rosewood, OBL "rails" op gehad, leuke gitaar,verkocht.
Squier Korea red, maple neck, was nix, verkocht.
Fernandes strat black, maple nek, frets waren doorgesleten, verkocht.
Fender Mex wit, 2 jaar bruiloften mee gespeeld, dooie gitaar, ingeruild op:
Tokai Goldstar Sound, ash body sunburst, rosewood, Fender USA elementen, is te koop maar niet onder de prijs…

Ibanez "superstrats"

Ibanez S540, paars met glittertjes (…), Floyd, HB/S/S, 3 aparte schakelaartjes, lekkere hardrock gitaar maar ik werd gek van die inbus boutjes, dus ingeruild voor…
Ibanez S540FM, sunburst, mahonie body met maple fineerlaagje, geschroefde maple nek waar nu een scheur van 10 cm in de lengterichting in zit… SD JB, Schaller mechanieken, de gitaar waar ik mee blijf zitten….

Es335 stijl

Ibanez AS100, ik dacht met Dimarzio, ingeruild op:
Ibanez AS200, sunburst, mooie en goede Jap gitaar, 2 jaar Rockabilly mee gespeeld, vond ik wat te dun klinken voor jazz, verkocht, toch wel spijt van gehad.
Gibson ES335 Studio black, lelijke zwarte gitaar, slecht afgewerkt. Had ik SD jazz/PAF op, leuk voor jazz/blues maar onbruikbaar voor rock, verkocht.
Yamaha SA2200, sunburst, de goedkoopste en de beste, verkocht aan een handelaar die zich niet als zodanig heeft voorgedaan…

Tele

Fenix, geel, maple nek, heb ik de body helemaal van afgeschuurd, laagje lag op 3 mm plastic op stukje triplex op 5 latjes op elkaar gelijmd…
Fender Tele Mex, eigenlijk helemaal niet slecht voor het geld, degelijke hardware en goede elementen, echter het is natuurlijk niet het echte hout en dan haal je de echte toon er ook niet uit, verkocht.

Jazz bakken


Ibanez ES175, sunburst, erg lekker spelende en goede 70s Ibbie, in de verkeerde tijd verkocht…
Gibson ES175 sunburst, maple nek, 80s gitaar, was wat feller dan gebruikelijk door die maple nek, verkocht, ja waarom eigenlijk?
Epiphone Joe Pass, naturel, slechtste gitaar ooit? Hals trok krom nadat ik er een setje 012 flatwound op had gezet, kwam niet meer goed…
Ibanez AF200, mooie en goede Jap gitaar, prachtig afgewerkt. Maar was qua sound geen partij voor…
Gibson L4CES, sunburst, oei wat een smak geld maar wat een Stradivarius, gitaar voor het leven.

Ook lachen

Casio MG500 MIDI gitaar, nog altijd de enige gitaar met volledige MIDI converter aan boord, ja dat SF model, toch een verrassend goede en lichtgewicht gitaar, zat wel wat vertraging op de MIDI. Verkocht.
Mijn Eerste Gitaar (Klira?) , vage plank met van die keukenstoel rode plastic bekleding met een wit biesje. De electronica eruit gesloopt, nieuw slagplaatje gemaakt, humbucker erop, body metallic blauw gespoten enz. enz….

De akoestiese afdeling laat ik maar onbesproken. Ja Het Is Wat Beste Mensen.

Michael AE
17 oktober 2004, 14:20
Gehad:
- Fender MIM Strat
- Fender Prodigy Strat
- Squier 80-er jaren strat
- Fender AG acoustisch

Heb nu:
- Fender Plus Deluxe strat
- Fender YJM strat
- Fender Floyd Classic strat
- Fender '78 strat
- Fender '72 strat
- Fender MIJ '69 reissue strat
- Fender MIJ '52 tele
- Gibson LP Classic
- Gibson '54 Black Beauty Reissue
- Gibson Explorer
- Ibanez JPM P3
- Ibanez RG2027xvv
- LTD M207
- Grassroots KH
- Tom Anderson Grand Am
- London City Spitfire
- Takamine acoustisch
- Larrivee l-01

Candyman
18 oktober 2004, 00:58
Animal strat
Epiphone LP100
Ibanez ergodyne
Yamaha APX 8-D
Musicman Luke 2
OLP MM Axis
Patrick Koopman superstrat
Fender Sambora mex

Lucky
18 oktober 2004, 10:47
Hohner strat rood
squier strat wit
Gibson Les paul standard blonde
Gibson Firebird
Ibanezz rg777
Fender Telecaster blond
Peer dellen strat naturel
fender strat wit
Gibson Les Paul standard cherryburst
Fender Tele rood
Epiphone Joe pass naturel
Guild CE100 jazzbak
Fender Tele naturel

Nu heb en speel ik de Peer Dellen, de naturel Tele en de Guild.
Het meeste verkoopspijt heb ik van de Firebird.

AlterEgo
18 oktober 2004, 10:49
Ik heb nu:

Peavey Vortex II
Ibanez GSA 60

jaywalker
18 oktober 2004, 10:59
Ibanez MIJ spaanse gitaar 1967
Roderich Paesold Western made in Holland
Squier Stagemaster 2 singles 1 humbucker, reversed headstock.
Ibanez Artcore semie acoustic model (halve klankkast)
Fender 57' Strat MIJ 1994
Fender 1965 Reďsue Jaguar MIJ 2002

Ik heb nog aan paar maanden een dobro van samick gehad, maar die heb ik verkocht aan dirtypool.

AART
31 augustus 2005, 18:04
nou, even grafgraven dan:

Ibanez GSA 60
Yamaha 10 W ampje
Stagg 15 W ampje
Marshall 2100 JCM 900 100 W SL-X
Marshall 2x12
Ibanez Talman tc 350(oid)
Ibanez RG 750
Peavey 5150 mark II
Selection 4x12
ZB 2x12
Ibanez RG 420
Ibanez RGT 3020 QM

Vette dingen heb ik nog.

M.COM
31 augustus 2005, 18:09
*Gibson SG Standard
*Marshall JCM800 2204
*Marshall 1960A 4*12

No way dat ik nu nog verander, misschien hoogstens van cab. Ik heb genoeg aan deze setup!

Greetz

maarten69
31 augustus 2005, 18:15
Gibson SG Special see trough mahonie
Stagg Sg
Yamaha Acoustic
Volcom Acoustic (weet het merk niet is cheapass opgetuned gitaartje)
Cube 30
Fender Frontman


ik ga nooit een gitaar wegdoen, zelfs mijn stagg niet ook al is ie crap het is wel mijn gitaar :) :oops:

BassAgent
31 augustus 2005, 18:33
Om AART na te apen, de vetgedrukte dingen heb ik nog steeds:
Yamaha RBX270
Yamaha BB N5II
Yamaha RBX270F
Fender Jazz Bass Standard Fretless lined
Crate ampje (weet niet meer welk type)
Roland DB500
Admira Estudio
Yamaha APX4a
Richwood Tele
Daar gaat zeker nog wel verandering in komen, ik ben voorlopig nog niet klaar met sparen :D

Mike McCready
31 augustus 2005, 18:38
- Akoustische Juan Salvador II
- Epihone LP-100 (verkocht)
- Fender USA strat 1997
- Fender 50th anniversary deluxe USA strat
- Richwood RE-44 bsb (verkocht)
- Richwood custom LP

d'oh
31 augustus 2005, 18:50
- Gibson ES 347 (zwart)
[/list]

he vulvasonic, kun je daar eens een fototje van mailen?
mijn gitaarleraar heeft het altijd over die gitaar, die hij 20 jaar geleden heeft verkocht (en dar nog steeds superveel spijt van heeft)

Anders_Destium
31 augustus 2005, 18:51
Squier Affinity Strat
Washburn Maverick
Ibanez RG470
Ibanez RX750
Ibanez S520
Ibanez PGM90HAM
Ibanez RG2027x
Ibanez RT650
Ibanez JPM P3
Ibanez RG2820
Ibanez JEM77 Blue Floral Pattern
Ibanez Destroyer II
Gibson Explorer
PRS custom 24 flame
PRS custom 24 quilt
PRS custom 22 Artist Package
Godin LGX
Tom Anderson Drop Top
PRS Singlecut
PRS McCarty Rosewood
PRS Custom 24 Rosewood

Akoestische:
Naamloos geval
Alhambra

Djurre
31 augustus 2005, 18:52
- stagg strat
- ibanez grg 270 b

:)

Daniël_san
31 augustus 2005, 19:02
Ik heb alles nog :)
RW Tele
Motion TC901 Nylon
Lakewood M1CP

De rest wat ik heb/had had ik dus te leen. (ik ken de goeie mensen)

vulvasonic
31 augustus 2005, 19:37
- Fender Stratocaster USA (geruild met tele)
- Fender Stratocaster USA (verkocht)
- Fender Stratocaster USA
- Fender Stratocaster JAP
- Fender Stratocaster JAP
- Fender Telecaster USA
- Gibson ES 347
- Gibson Les Paul Standard DC
- Ibanez RG 570EX CP (verkocht)
- Maya SG
- Zelfbouw Esquire
- Aria Pro II AC-7
- Kalamazoo Sportmodel
- Henk Beenen ASG-3

vulvasonic
31 augustus 2005, 19:41
- Gibson ES 347 (zwart)
[/list]

he vulvasonic, kun je daar eens een fototje van mailen?
mijn gitaarleraar heeft het altijd over die gitaar, die hij 20 jaar geleden heeft verkocht (en dar nog steeds superveel spijt van heeft)

Heet jouw gitaarleraar toevallig Bert Konig? :D

Dit is 'm trouwens (de ES 347) Eerdere versies hadden de single coil schakelaar op de onderste hoorn, andere elementen, een koperen topkam en vergulde elementringen. De mijne is dus iets anders. Beter en mooier natuurlijk :-D :

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/ES347.jpg

FruscianteFan
31 augustus 2005, 19:44
Ik heb alle gitaren die ik ooooit heb bezeten nog steeds :). Dus een Jackson en een Squier... die akoestische Cimar is eigenlijk van m'n vader (ook al ben ik zowat de enige die er op speelt, en dan staat-ie ook nog eens permanent op mijn kamer).

d'oh
31 augustus 2005, 19:53
nee, mijn gitaarleraar is niet bert konig

maar dit is inderdaad de gitaar die hij had, echt een prachtding
persoonlijk ben ik ook helemaal weg van de ES-series van Gibson
alleen liggen ze niet echt binnen mijn budget :cry:

BassAgent
31 augustus 2005, 19:56
@de topictitel: mag het ook zijn: noem alle gitaren waarvan je bent bezeten? :D

Orpheo
31 augustus 2005, 20:03
@ anders:

jij had een ibanez jem blue floral pattern, en die heb je niet meer???? wtf??
hoe "durf" je die te verkopen?? imo de mooiste gitaar na de strat en les paul!!! ik gas zo erg op dat ding, nie normaal. dan maar bij shamray een soortgelijk ding laten maken. maar man......ik zou er een moord voor doen...

RS-Rik
31 augustus 2005, 20:23
Squier Affinity, Sunburst - Terug gegeven
Jackson Dinky JS 1, Duncan Designed Invaders - Hebbem
Hohner Acoustische Gitaar, kwam van Anavrin - Hebbem
Pearl Export Custom, kwam van Cubensis - Verkocht zonder verlies
Custom Strat, GFS Vintage dinges elementen - Hebbem
Gibson Flying V 67 Reissue - Hebbem

Anders_Destium
31 augustus 2005, 20:53
@ anders:

jij had een ibanez jem blue floral pattern, en die heb je niet meer???? wtf??
hoe "durf" je die te verkopen?? imo de mooiste gitaar na de strat en les paul!!! ik gas zo erg op dat ding, nie normaal. dan maar bij shamray een soortgelijk ding laten maken. maar man......ik zou er een moord voor doen...

Ik was een jaar of 7 verliefd op die gitaren en had me voorgenomen "als ik ooit..." en toen heb ik er dus eentje gekocht. Alleen had hij hetzelfde nadeel als alle andere basswoodgitaren: zeker zonder mapletop klinkt het nogal iel en dat was de reden dat hij weer is verdwenen. Als ik het geld echt kan missen komt er wel weer eentje, ik vind het nog steeds de mooiste JEM die er is.

Er komt er elk jaar wel een keer of twee eentje langs, waarom een gitaar laten namaken als je voor minder het origineel kan hebben :-?

ieme
31 augustus 2005, 21:50
MERK TYPE KLEUR/ SPECIFICATIES
Santana Nylonstring Naturel
Sanana Nylonstring Naturel
Takamine g-serie Naturel signed by kane
Samic Nylonstring Naturel
Aria nylon 3/4 sting
Crafter GAE33 Naturel
Cort NTL Naturel
Washburn N2 Naturel
Epiphone Hummingbird Sunburst
Taylor 414 Naturel
Morris Gibson copy Black
Hyundai Strat copy Black
Peavey telecaster Black
Epiphone LP standard Sunburst 2001
Burns Brian May Cherry red, korea 2003
Burns Brian May Cherry red, korea 2004
Custom Brian May
OLP Musicman Photoflamed orange
Fender Stratocaster Black 2tex specials& pearly gates humbucker korea 1984
Fender Stratocaster Sunburst USA 1994
Fender Stratocaster Red Mexico 1994
Fender Telecaster Vintage white USA 1991
Gibson Les paul Studio DC sunburst USA1996
Gibson Les paul Junior stripped USA 1957
Gibson Les paul Custom 3 pu’s gold black USA 1974
Gibson SG Cherry red, Standard, USA 2003
Gibson les paul historic 57 goldtop
Gibson ES135 black P100
Gibson ES135 red humbuckers
Gibson ES135 blueburst humbuckers
PRS Singlecut Amber 10top, bird inlay 2004
Dearmond Jetstar Black
Ibanez RG Black 7string
Haar Les paul Junior sunburst p90 2003
Haar Stratocaster Sunburst, 2 Suhr lp Hausel humbucker, mapleneck, rio fingerboard
Haar Stratocaster Sunburst, Fralin bluespickups, birdseye maple neck
Haar Tele, lake placid blue suhr pu's

Mitch
31 augustus 2005, 22:08
Verkocht:

mijn eerste gitaar:
Ibanez, starters H/S/H superstrat, heerlijke paarse photoflame :D
Epi LP Custom, lang gehad, SD's ingezet. Heeft voor mijn nick gezorgd en was mijn eerste gitaar waar ik serieus op leerde spelen.
Toch verkocht, want de sound was het gewoon NIET. Ondanks SD's.
Squier Affinity Fat Tele. Quarterpounder bij de brug gezet, vreselijk scheurijzer, maar baggerhals. Aardige backup.
Richwood ES335 kopie. Al lang vóórdat het een hype was. Zat aardig in elkaar, maar ontstemde te snel, klonk te donker en ik had een goede koper.
Godin LGX: puik geluid, hals kon me niet bekoren. Staat nu bij Anders_D in de lijst :wink:

In bezit:

De Gier Custom. Mijn absolute main guitar. Behoeft verder geen uitleg.
Fender Telecaster '52 RI MIJ. Na 14 jaar gitaar mijn eerste Fender :D Heerlijk ding, ik ben er helemaal verliefd op.

En recentelijk een Yamaha S08 synthesizer, maar daar zal ik niemand mee vervelen hier. Geweldige bang for the buck synth.

Te koop:

check sig....o shit, SPAM :o

bert k
31 augustus 2005, 22:30
nee, mijn gitaarleraar is niet bert konig

maar dit is inderdaad de gitaar die hij had, echt een prachtding
persoonlijk ben ik ook helemaal weg van de ES-series van Gibson
alleen liggen ze niet echt binnen mijn budget :cry:
Toen ik het las dacht ik: Hee, heb ik jou les gegven? :D Ik ook 20 jaar terug een 347 verkocht. SPIJT! Maar ik had een bruine sunburst.

Johannes
1 september 2005, 10:45
- Squier stratocaster made in Korea
- Fender Jazzmaster MIJ
- Gibson Explorer Gothic
- Condor Flying V (in "renovatie")
- Squier stratocaster MIJ
- Fender stratocaster made in Korea** (http://www.linusz.de/Musik/Index.html)
- Gerrinez ES-335
- Charvel model 4
- Framus jazzding type onbekend
- Gitaarluit geen merk

** toen in 1987 de Fenderfabriek in Japan was overstroomd, is de produktie van de strats voor 7 maanden verhuisd naar een fabriek in Korea. Raar maar waar.


Volgens mij zijn er hier al een stuk of 3/4 mensen die een Gibson Gothic Explorer hebben (gehad), en dan ken ik nog tenminste 2 forumleden die er ook eentje hebben maar hier nog niet hebben gepost (Helleke, Jay Cal). Wat nou zeldzame gitaar :wink:
De teller staat inmiddels op 6 Gibsons en 2 Epi's correct me if i'm wrong.
Lijkt me hoogtijd voor een Explorer Gothic meeting :-D :razz:

d'oh
3 september 2005, 18:30
nee, mijn gitaarleraar is niet bert konig

maar dit is inderdaad de gitaar die hij had, echt een prachtding
persoonlijk ben ik ook helemaal weg van de ES-series van Gibson
alleen liggen ze niet echt binnen mijn budget :cry:
Toen ik het las dacht ik: Hee, heb ik jou les gegven? :D Ik ook 20 jaar terug een 347 verkocht. SPIJT! Maar ik had een bruine sunburst.

mijn gitaarleraar had een bruine, soort van walnootkleur
maar zo te horen was het een perfecte gitaar

Hendrix
3 september 2005, 19:12
-Spaanse gitaar
-witte strat-imitatie
-Epiphone Flying V '67(verkocht omdat ik de hals niks vond)
-Fender Duo Sonic '93

Wabbie
3 september 2005, 19:13
In volgorde van aanschaf


El-cheapo strat kopie-geen idee meer wat voor merk, is 16 jaar geleden. Ingeruild
Fender 1990 MiM Stratcaster--> Mijn eerste echte gitaar. Ik heb haar nog steeds. Ze doet nu dienst als studiogitaar/backup voor mijn jazzmaster. 'K heb zelfs een tattoo die gezet is naar een foto van deze gitaar :cool:

Hohner Pro Les Paul Goldtop--> die heb ik gekocht toen ik op zoek was naar een tele maar er achter kwam dat tele's niet echt mijn ding zijn. Briljante gitaar, erg geod gebouwd en prachtig geluid uit de p90's. Niet zoveel dienst gedaan als de Stratcaster maar wordt tegewoordig gebruikt bij een van mijn muziekale projectjes

Vantage Model VIB basgitaar--> Mijn eerste basje, ondertussen naar vele jaren trouw dienst afgeschreven, wil ik ooit nog eens een keertje helemaal opknappen

Jackson Kelly basgitaar--> de opvolger van de Vantage. Briljante bas, briljante looks, vette tone. Nog steeds mijn main bassaxe

Fender CIJ Jazzmaster--> Over liefde op het eerste gezicht gesproken. Permante vervanging van mijn strat als mainaxe. Komen binnenkort duncans in voor nog meer "wreednes".

Epiphone Genisis uit '79--> ook wel bekend als "de tank". Gekregen van een vriend voor mijn verjaardag. lag helemaal uit elkaar, 'k heb d'r volledig opgeknapt. Gescheurd als de tering en blaast iedere hudige Epi er makkelijk uit. Alleen een beetje heel erg zwaar.

Sunn Mustang--> degelijke stratkopie. Ligt atm helemaal uit elkaar omdat ze een nieuwe paintjob krijgt en nieuwe elektronica/onboard effecten.

Action spaanse gitaar--> die van 18 euro. :cool: het grootste stuk brandhout wat ooit de titel gitaar heeft gedragen. gekocht voor de vakantie, heeft het wonder boven wonder overleeft.

amon
3 september 2005, 20:22
Mijn lijstje is iets korten dan de meeste in dit topic.

In chronologische volgorde (vetgedrukt heb ik nog):

Yamaha 3/4 akoustische
Yamaha EG112
Ibanez RG270DX
Alabama elek-ak
Ibanez RG750
Japanse stratcopy (ik noem het mn Japstrat) waarmee ik een pging wilde doen hem op te knappen, maar nog altijd niet fijn speelt...
Fernandes Vertigo Standard

Tupelo
3 september 2005, 20:27
E:
The animal strat
Burny LP custom
Condor ES335
Fernandez APG500
Fender strat plus
Yamaha AEX500
Gibson the Paul
Blade Delta Standard Telecaster

De Blade & de Fernandez waren veruit de betere gitaren voor me. De Blade is de enige elektrische gitaar die ik op dit ogenblik nog bezit.

A:
Ibanez performer
Epiphone ... 12 snarig
Tonica archtop
Crafter ...
Regal RD 45 Resonator
Höfner 457 Archtop

De Höfner gaat de verkoop in om toch een 2e elektrische gitaar te kunnen financiëren.

Walternativo
3 september 2005, 22:13
ibanez gio140
valencia akoustisch
martinez akoustisch

turboblues
4 september 2005, 02:06
Teveel om op te noemen,.. wie leest er eigenlijk al die lijstjes? Niemand toch?

gerrekat
4 september 2005, 10:13
Vantage LP Copy

Gibson SG deluxe 1972
Giibson SG standard 1991
Gibson V 1987
Gibson Explorer 1991
Gibson Les Paul Deluxe 1976
Gibson Les Paul Custom 1981

Jackson RR-1T 1996

BC Rich Mockingbird Nechthru 1991
BC Rich Stealth Neckthru

ESP Viper standard 2004

Jackson JJ-1 bass

Dean Z standard 1980
Dean Z standard 1981
Dean Z standard 1979
Dean E'lite 1980
Dean ML standard 1980
Dean ML flame 1981 black
Dean ML flame 1981 braziliaburst

Dean Time Capsule Z 2002
Dean Time Capsule ML 2002
Dean Time Capsule ML custom Blueburst 2002
Dean Time Capsule V 2003
Dean Custom V 2004
Dean Custom ML 2003
Dean Doa Caddilac 2004

almarvk
4 september 2005, 11:40
Hondo II
Ibanez GSA60
Ibanez SA160
Ibanez RG320FMAM
Kay Les Paul '75
Morris '73 acoustic

djgitarist
13 september 2005, 11:29
Mijn electrische gitaren:

squier stratocaster
epiphone les paul
eko (fender mustang kopie uit jaren 60)
epiphone es335

Alleen de eko heb ik helaas verkocht toen ik snel geld nodig had, nog altijd spijt van.

Wietse.com
13 september 2005, 13:44
Chronologisch (10 jaar terug 1e gitaar)...

* Standaard simpel 3/4e nylon snarig gitaartje - Nooit weg kunnen doen
* Ibanez nylon snarige gitaar - Kweet'nie waar gebleven (Volgens mij bij oom/tante)
* Squier Strat, simpel standaard ding - Ingeruild (Geen seconde spijt van gehad gezien d'r een Fender Strat voor terug kwam met opleg natuurlijk)

En daarna de volgende gitaren aangeschaft die ik allemaal nog in bezit heb...
* Fender USA Strat uit 1996, Maple
* Landola DCE2000 Semi (Erg fijn ding)
* Gibson Les Paul Classic '60 uit 2003
* Fender Telecaster USA uit 2004, Maple
* Fender Highway One

En nu zit ik te azen op een Gretsch Nashville...

Amps:
* Samick LA15R (Eerste ampje, heb ik nogsteeds doe ik nooit meer wat mee)
* Hughes & Kettner Club Reverb 60w (Fijn ding, doe ik nooit meer wat mee maar heb nog wel...)
* Ibanez Troubadour (Acoustische amp, fijn ding, gebruik nog regelmatig)
* Fender DeVille 210 Tube (Gebruik ik dagelijks)

Effecten (Allemaal in bezit en geen andere effecten gehad):
* Boss GT6
* Hughes & Kettner WARP
* Dunlop Cry Baby

Ben 17 en heb dus de nodige jaren en gitaren vast nog wel te gaan, en nee, mijn ouders hebben nooit een cent bijgedragen (alleen aan de lessen) en ik heb er dus zelf hard voor moeten werken...

FrankS
14 september 2005, 10:33
- Hondo H76 stratkopie (weg)
- Ibanez 440S (weg)
- Ibanez Les Paul Standard of Custom (?) (weg)
- Ibanez RG560 (weg)
- Ibanez RG620FM (weg)
- Carvin DC127C (weg)
- Lag AK100 (weg)
- Ibanez S620X (weg)
- Ibanez S2120XAV (weg)
- Ibanez JEM77FP (weg)
- Hopf electro-acoustisch (weg)
- Vaag merk 12-snarige acoustische (nu kapot agv wild feestje :lol:)
- Bo-El GG Classic
- Ibanez RG7620
- Bo-El MC-7

Luca P
14 september 2005, 10:40
Jezus als je al dat geld bij elkaar had gespaard van die ex-Ibanezjes, had je nu een mooie Gibson Super 400 ofzo!
:D

Mooie site heb je overigens.

FrankS
14 september 2005, 11:12
Jezus als je al dat geld bij elkaar had gespaard van die ex-Ibanezjes, had je nu een mooie Gibson Super 400 ofzo!
:D
Hahahaha ja en dan weer aan jou doorverkopen ;) Maar al die Ibanezjes kwamen na mekaar, beetje inruilen/verpatsen etc. Als ik die allemaal tegelijk had gehad.. tering..


Mooie site heb je overigens.Thanx :D

Enterprice
4 oktober 2005, 21:11
Frima gitaar, wanneer je die gebruikte bewoog heel het bovenblad op en neer, weggegeven.
Multiplex gitaartje van het merk Shadow, rot ding dus weggeven.
Yamaha sg500, was best lekker gitaartje, verkocht
Gibson the Paul, verkocht.
Gibson ES335 om Alvin Lee na te spelen, verkocht.
Hamer Sunburst, goed geluidje, verkocht en later wel spijt ervan.
Ibanez Lee Rittenour, ook verkocht.
Fender USA Strat Elite, heb ik nog steeds.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een gitaartje verkocht hebt en er later spijt van kreeg...

De Teng
4 oktober 2005, 22:14
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een gitaartje verkocht hebt en er later spijt van kreeg...

Dagelijks... toch wel...

Eerste was een Vester Strat (zo'n oefending)
Tweede... Epiphone Sheraton II (kutgitaar was't)
Derde.... een G&L Legacy... waarvan ik eigenlijk nog hunkeringen krijg.

Maar anders kon ik geen bas betalen. ;)

(ik kom hier weinig meer maar zag zo'n herkenbaar regeltje...)

mistressforchristmas
5 oktober 2005, 20:41
chronologische volgorde:

- Squier affinity stratocaster
- Harley Benton (geen id hoe het model heet maar het is een fake showmaster) (ingeruild)
- Epiphone les paul special II (verkocht)
- Epiphone SG G400
- Fender standart stratocaster
- Epiphone les paul custom black beauty (verkocht)
- Fender showmaster
en bijna van mij
- Fender '72 telecaster thinline

Nielsje
5 oktober 2005, 20:49
in chronologische volgorde:

Squir strat
Les Paul Gem '96
Takemine akoestiche (geen idee welk typ)
Fender Jap Strat '83
Hondo iets (alweer verkocht)

Verder heb ik wel eens op een telecaster gezeten, maar das vast niet de bedoeling van het topic :oops:

mvktje
6 oktober 2005, 17:45
wat ik allemaal heb gehad laatste drie jaar

fender stratocaster mex
fender stratocaster usa highway
fender musicmaster 78
fender bronco 77
ephiphone sg400
ephiphone lp
squier stratocaster 86 met floyd rose
squier affinity


op de bronco speel ik nog steeds top gitaartje :roll:

AART
6 oktober 2005, 21:18
*update*

in chronologische volgorde:


Ibanez GSA 60(geruild tegen:)
Ibanez Talman(verkocht)
Ibanez RG 750(verkocht)
Ibanez RG 420(verkocht
Ibanez RGT3020QMSPB met Emg 85 in de rbug en v7 in de hals + pickuprings en tremsetter.
Richwood Les Paul(verkocht, bovendien overhyped, wel goed, maar toch...)


Alleen de RGT3020 heb ik nog dus, echt een superfijne axe, hopelijk hou ik die mening, je weet maar nooit, half jaar geleden helemaal blij met een 5150, maar die vind ik nu te bruut.

EmgMaster
7 oktober 2005, 08:26
Chronologische volgorde:

Aria ProII, strat model
Jackson Dinky EX
Ibanez bas(type weet ik zo niet uit het hoofd)
Epiphone g-400, upgraded met Seymour duncans.

En ik heb ze allemaal nog :D
Heb dan misschien ook niet zoveel GAs als sommige anderen hier, of ben wel verstandig :wink:

Josdevos
7 oktober 2005, 08:49
Gibson Les Paul Studio Winered
Squier MIJ Stratocaster
Ibanez RG570
Ibanez JS1000 Satriani Sig
Ibanez RG2550
Ibanez JPM Petrucci Sig
Gibson SG '61 Reissue
ESP/ltd EC-1000
*EDIT* Gibson Explorer vergeten
Ibanez RG7620
Schecter 007
ESP Eclipse II QM
ESP Horizon II FR
ESP Eclipse I CTM
Ibanez RG7620
ESP Viper Urban Camo
Gibson Les Paul Standard Ebony 60s profile
Gibson Les Paul Standard Ebony 50s profile
Dean Time Capsule V Cherry Burst
Dean Hardtail USA Emerald Green
Dean Time Capsule V Blueburst Limited
Gibson Les Paul Custom Ebony

alles verkocht buiten:

ESP Horizon II FR
Dean Time Capsule V Blueburst Limited
Gibson Les Paul Custom Ebony

jpb
7 oktober 2005, 09:37
Ooit bezeten:
- +/- 1979: Ibanez el. gitaar met 5-ply neck die doorliep in de body (model??). Vond hem zo mooi dat ik hem gekocht heb zonder dat ik nog geld had voor versterker! Vier jaar later verkocht.
- Goedkope ES-330 kopie (merk?); beviel niet en teruggebracht naar Dirk Witte. Was geen probleem, goeie winkel!
- 197? Ibanez Howard Roberts. Lawsuit-model met schitterende sunburst. Tien jaar geleden verkocht voor Hfl 600,-. Stom stom stom. Had er veel meer voor kunnen krijgen vandaag.

Nog in bezit:
- Oude Yamaha klassieke gitaar. Heb ik tien jaar mee in accoustische (jazz-)band gespeeld. Helemaal afgeragd, maar gaat nooit weg.
- 1974 Fender Telecaster Custom. Absolute blijver!
- 1948 Gibson L-7. Uniek in alle opzichten. Wordt nooooooit verkocht.
- 1961 Epiphone Sorrento (thinline). Na wat gedoe met brug en ge-re-set-te neck erg tevreden; karakertistie geluid; mooie Gibson mini-hum er op.

hansmans
8 oktober 2005, 19:15
ibanez grx 40

zo ik ben snel klaar :D

djgitarist
18 juni 2006, 15:41
Santana spaanse gitaar (na gebroken nek hangt ie nu opnieuw beschilderd met een blauwe top met roos voor de sier aan de muur.
Epiphone pr-350 uit de jaren 70
Squier Stratocaster met dimarzo pafpro humbucker (verkocht)
Epiphone Les Paul
Eko - Fender Mustang kopie uit de jaren 60 (verkocht)
Gibson j-45 uit 1964 (verkocht)
Epiphone es-335 (verkocht)
Jack & Danny 12-string
Jack & Danny Jumbo
Gibson Les Paul special faded
Epiphone Sorrento (oranje)

TMKXL
18 juni 2006, 15:46
DeArmond M65 (mijn allereerste electrische gitaar!)
Ibanez SA160 (huidige gitaar)
Jose Fernandes spaanse gitaar (mijn allereerste gitaar, heb ik nog steeds)

Volgende week heb ik er een nieuwe bij.

Update:

*Jose Fernandes spaanse gitaar (huidig)
*DeArmond M65 (sold)
*Ibanez SA160 (sold)
*Parker P38 (sold)
*Ibanez SA2020FM (huidig)

wietse
18 juni 2006, 17:05
eerst wat ik nog heb

1 lion teardrop
2 audition stratlike
3 merkloze prs achtige
4 gumika lp
5 zelfbouw superstrat met drie dimarzio hums (godzilla)
6 japanse squier model powerstrat
7 arirang 22 frets
8 arirang 24 frets
9 hondo II dc (matsumoku)
10 vantage vs 600
11 hagstrom futurama
12 teisco et-460
13 hsinmi
14 hofner 173
15 merkloze japanse mustang kopie
16 kay lp met ingebouwde effecten
17 huiting telecaster nashville
18 de gele tele ook huiting blijkt nu
19 klira haiti deluxe
20 harmony LP
21 daytone firebird
22 dynacord dc-3v
23 astro es335 model
24 merkloze vortex kopie, waarschijnlijk aria
25 hsg (gherson)
26 hohner rhoads model
27 kasuga SG
28 japanse ESP strat
29 klira kentucky
30 egmond typhoon
31 eko manta
32 meinel und herold viool gitaar
33 sakai thinline tele
34 mismaakte melody strat
35 audition hollowbody
36 migma hollowbody
37 EKO modello 990 VI (bariton)
38 EKO 200 vox style
39 EKO tramp II
40 aria ta-60
41 lindberg jazzbak
42 kay hollowbody (teisco model)
43 melody SG
44 samick LP
45 fasan glittermof
46 condor explorer
47 hohner V
48 el maya em-1100
49 crucianelli elite (te koop)
50 EKO kiwi bas (te koop)
51 vision super strat ( te koop na reperatie)
52 Arirang 24 frets (te koop)
53 ariana western (te koop)
54 kawai ding (te koop na reperatie)

dan zweeft er nog een custom SG en een hofner 173 in onderdelen in de tent rond.

verkocht/gesloopt

55 hondo II DC ( matsumoku)
56 EKO manta
57 egmond kansan
58 egmond solid 7
59 stagg v
60 stagg warlock bas
61 stagg gothic lp
62 merkloze japanse jazzbas
63+64 Vantage stratachtige 2X
65 epiphone V (kleinebody hockeystick headstock)
66 iwama
67 egmond jazzbak
68 vester strat
69 playwood tele
70 sakai SG
71 rockster superstrat
72 musima p bas
73 adonis western
74 alliance western
75 nashville western
76 merkloze duitse jazzer
77 nashville lp
78 boppeslach klassieke gitaar (yamaha)
79 merkloze japanse jazzbas
80 hondo II lp junior goldtop (die heeft ondertussen heel nederland al doorkruisd :D)
81 hondo II mustang
82 hondo II LP
83 kawai bas
84 ibanez GIO grx 20
85 meazzi minibas
86 jolana disco
87 melody gitaarbanjo
88 hondo fame series fatstrat
89 klira bas
90 yamaha klassieke gitaar
91 art deco jazzbak
92+93 the animal strat 2X
94 the animal lp
95t/m97 1 pu kawai brollen 3X
98 musima klassieke
99t/m101 merkloze jazzbakken 3 X
102 EKS performer series stratachtige (kindergitaar)
103 merkloze mini lp
104 harmony DC model
105 yamaha rgx 612s
106 egmond parlor gitaar
107 musima banjo
108 venlonia banjo

zo, dat vroeg soms behoorlijk hard werken van m'n harde schijf, sommigen waren zolang geleden dat ik er geen foto's van heb.
moest dus uit mijn steeds minder wordende geheugen putten :D.

valt nog mee heb er meer verkocht dan gehouden.

BLOK182
18 juni 2006, 19:03
1. Squier Affinity stratje
2. Epiphone LP Studio
3. Peavey Wolfgang USA Special
4. Fender USA strat
5. Stagg strat
6. Charvel Model 6

En dat was het wel zo'n beetje, van vorige gitaren:)
Momenteel nog:

1. Paul Reed Smith Classic 22
2. Gibson Les Paul Custom '73
3. Gibson Les Paul Classic Premium Plus
4. Afri-Can Township (zo'n stoer olieblik!!)

Herman
18 juni 2006, 20:25
Chronologische volgorde:
Yamaha Pacifica

:roll:

Hoop in de zomervakantie ook een acoustische gitaar te bezitten...

nielsduursma
18 juni 2006, 20:29
samick nylonsnarige gitaar - nog steeds hier
frima (egmond) semi akoustische vioolgitaar - verkocht
epiphone western uit de jaren 60 - nog steeds hier
squier stratje (m'n allereerste electriche) - nog steeds hier
ibanez artist uit 81 - nog steeds hier

Daniël_san
18 juni 2006, 20:31
lakewood m1cp
richwood tele
motion tc901 = me'n eerste :cool:

E-J
18 juni 2006, 20:31
Heb ik gehad:
- Epiphone Explorer Gothic

Heb nu:
- London City Spitfire MKII
- Ibanez GSA-60000000000000000000 (oftewel 60)
- crappy Kijkshop akoestisch gitaartje

Nu ze nog eens goed af laten stellen + nieuwe potmeters in de LC...

GunMetalBlue
18 juni 2006, 20:44
eerst wat ik nog heb

1 lion teardrop
2 audition stratlike
3 merkloze prs achtige
4 gumika lp
5 zelfbouw superstrat met drie dimarzio hums (godzilla)
6 japanse squier model powerstrat
7 arirang 22 frets
8 arirang 24 frets
9 hondo II dc (matsumoku)
10 vantage vs 600
11 hagstrom futurama
12 teisco et-460
13 hsinmi
14 hofner 173
15 merkloze japanse mustang kopie
16 kay lp met ingebouwde effecten
17 huiting telecaster nashville
18 de gele tele ook huiting blijkt nu
19 klira haiti deluxe
20 harmony LP
21 daytone firebird
22 dynacord dc-3v
23 astro es335 model
24 merkloze vortex kopie, waarschijnlijk aria
25 hsg (gherson)
26 hohner rhoads model
27 kasuga SG
28 japanse ESP strat
29 klira kentucky
30 egmond typhoon
31 eko manta
32 meinel und herold viool gitaar
33 sakai thinline tele
34 mismaakte melody strat
35 audition hollowbody
36 migma hollowbody
37 EKO modello 990 VI (bariton)
38 EKO 200 vox style
39 EKO tramp II
40 aria ta-60
41 lindberg jazzbak
42 kay hollowbody (teisco model)
43 melody SG
44 samick LP
45 fasan glittermof
46 condor explorer
47 hohner V
48 el maya em-1100
49 crucianelli elite (te koop)
50 EKO kiwi bas (te koop)
51 vision super strat ( te koop na reperatie)
52 Arirang 24 frets (te koop)
53 ariana western (te koop)
54 kawai ding (te koop na reperatie)

dan zweeft er nog een custom SG en een hofner 173 in onderdelen in de tent rond.

verkocht/gesloopt

55 hondo II DC ( matsumoku)
56 EKO manta
57 egmond kansan
58 egmond solid 7
59 stagg v
60 stagg warlock bas
61 stagg gothic lp
62 merkloze japanse jazzbas
63+64 Vantage stratachtige 2X
65 epiphone V (kleinebody hockeystick headstock)
66 iwama
67 egmond jazzbak
68 vester strat
69 playwood tele
70 sakai SG
71 rockster superstrat
72 musima p bas
73 adonis western
74 alliance western
75 nashville western
76 merkloze duitse jazzer
77 nashville lp
78 boppeslach klassieke gitaar (yamaha)
79 merkloze japanse jazzbas
80 hondo II lp junior goldtop (die heeft ondertussen heel nederland al doorkruisd :D)
81 hondo II mustang
82 hondo II LP
83 kawai bas
84 ibanez GIO grx 20
85 meazzi minibas
86 jolana disco
87 melody gitaarbanjo
88 hondo fame series fatstrat
89 klira bas
90 yamaha klassieke gitaar
91 art deco jazzbak
92+93 the animal strat 2X
94 the animal lp
95t/m97 1 pu kawai brollen 3X
98 musima klassieke
99t/m101 merkloze jazzbakken 3 X
102 EKS performer series stratachtige (kindergitaar)
103 merkloze mini lp
104 harmony DC model
105 yamaha rgx 612s
106 egmond parlor gitaar
107 musima banjo
108 venlonia banjo

zo, dat vroeg soms behoorlijk hard werken van m'n harde schijf, sommigen waren zolang geleden dat ik er geen foto's van heb.
moest dus uit mijn steeds minder wordende geheugen putten :D.

valt nog mee heb er meer verkocht dan gehouden.


HOE ONTHOUD JE HET! (waar laat je ze?? :chicken: )

mijn lijst: Fender mex, stagg S302(in consignatie)

zeppo
18 juni 2006, 21:15
Vet: heb ik nog ...

Aria AC-10
Gibson The Paul
Squier Stratocaster Japan (1985 )
Fender Gemini II
Peavey T-30
Peavey T-60 Naturel / Maple
Peavey T-60 Zwart / Rosewood
Aria Pro II TA 62
Flame Tell I-S
Peavey Predator Plus
Peavey Generation Custom EXP
Aria Pro II TA-60
Gibson The Paul (1978 )
Hagstrom Superswede (1978 )
Peavey Limited ST EXP HSS
Peavey T-60 Naturel / Maple

hendrix2
18 juni 2006, 21:19
ik heb ze nog allemaal:

Alhambra Klassieke gitaar
Yamaha FX310
Epiphone Les paul
Fender stratocaster
Harley benton telecaster (met nieuwe hals/elementen/slagplaat)
Cool (kweet het model niet juist, tis een beetje ibanez achtig)

Stagg ME50 (elektro akoestische mandoline A model)
Fender FM63S (akoestische mandoline F model)

Aron Maiden
18 juni 2006, 21:23
Vetgedrukte gitaren heb ik nog

Morgen stratocaster
jackson fusion ss pro
ibanez dtx 120
morgan wg20
epiphone les paul custom plus
London city telecaster
Gibson es 135

dit zijn alle gitaren die ik heb of heb gehad

Harm
19 juni 2006, 08:06
Erg weinig gitaren gehad eigenlijk.... Ik heb ze gewoon nog steeds bijna allemaal..

- Alhambra Acoustische gitaar (de brug eraf gesprongen, geen zin om te repareren, weggedaan)
- Yamaha 312 (ingeruild tegen tuner die ik nog steeds heb, was zo krom als een hoepel!)
- Ibanez JPM-100b (ik heb er nog een :-p)
- Ibanez Jem 10, nr 053 (Ik kon er niet op spelen... Supermooie gitaar maar...)
- Gibson Classic Plus (supergitaar, maar de Huber is mooier, lekkerder en past beter bij mij)
- MM EVH 1991, trans gold.. Super gitaar en verkocht aan een dorpsgenoot die er compleet aan verknocht is nu, heb er geen spijt van en ben blij dat hij het een supergitaar vindt... heb er trouwens nog 2 :-D)

Zo, dat was mijn korte lijstje...

FrankS
19 juni 2006, 10:17
Hondo H76
Ibanez 440S
Ibanez Les Paul
Ibanez RG560 (Sonic Ranger dr in laten bouwen, en lefty hals dr op gezet)
Ibanez RG620FM
Carvin DC127C
Ibanez Jem 77FP
Ibanez RG7620
Bo-El GG Classic HH
Bo-El MC-7
in dronken bui half gesloopte 12 snarige acoustische met 11 stemsleutels
plastic speelgoedgitaar met geluid \m/
BC Rich aansteker

fenderke
15 juli 2007, 19:13
Fender Highway One Transparant wine
Roland cube 30x
Fender frontman II 15 G

Piekhaar
15 juli 2007, 20:21
Mijn lijstje is niet zo lang, vet gedrukt heb ik nog.

Verster Stage Series (meerdere malen verbouwd)
Squier Fat Strat met Floyd Rose (exacte type weetik niet meer)
Ibanez Ex Series
Epiphone Les Paul Custom, Ebony
Epiphone Les Paul '57 Goldtop

BLOK182
15 juli 2007, 20:24
Wat ondertussen weg is:

-Squier affinity strat
-Epiphone LP Studio
-Fender USA strat
-Charvel Model 6
-Peavey Wolfgang Special USA

En voor de rest heb ik nog alleS:-)

Dweezman
15 juli 2007, 21:00
Fender Contemporary Stratocaster MIJ 1985, sparkle red, hele maffe kleur
Fender Stratocaster Texas Specials USA 1996, sunburst
Fender Stratocaster '72 reďssue MIJ 1987, vintage white
Fender Jaguar '62 reďssue 1992, sunburst
Fender Telecaster USA 1997, vintage white
Fender Stratocaster USA 1997, daphne blue
Richwood Telecaster Vintage, sunburst[/B]
Tokai Silver Star 1982, olympic white
Fender Telecaster Deluxe 1977, mocca
Tokai Love Rock 1992, gold top
Guild D40 CE accoustic

glowshadow
16 juli 2007, 01:39
ik zit nooit op een gitaar :P


behringer :sneaky:

squier affinity met EMG's! :satisfie: :strat:

epi special 2

ibanez 350

en binnekort een ESP LTD EC1000.. woei

Harm
16 juli 2007, 08:24
Erg weinig gitaren gehad eigenlijk.... Ik heb ze gewoon nog steeds bijna allemaal..

- Alhambra Acoustische gitaar (de brug eraf gesprongen, geen zin om te repareren, weggedaan)
- Yamaha 312 (ingeruild tegen tuner die ik nog steeds heb, was zo krom als een hoepel!)
- Ibanez JPM-100b (ik heb er nog een :-p)
- Ibanez Jem 10, nr 053 (Ik kon er niet op spelen... Supermooie gitaar maar...)
- Gibson Classic Plus (supergitaar, maar de Huber is mooier, lekkerder en past beter bij mij)
- MM EVH 1991, trans gold.. Super gitaar en verkocht aan een dorpsgenoot die er compleet aan verknocht is nu, heb er geen spijt van en ben blij dat hij het een supergitaar vindt... heb er trouwens nog 2 :-D)

Zo, dat was mijn korte lijstje...

Kijk!

Even de lijst aanvullen:
- Ibanez JS10th Chromeboy (ik speelde er niet op)

vinni
16 juli 2007, 09:27
Ehm....

Nou ik!

Fender California series Telecaster
Fender Strat
Peavey Wolfgang
Ibanez JS100
Ibanez JS1000
PRS McCarty Soapbar
Vigier Excalibur Ultra
Parker Nitefly SA
Heritage H535
Gibson The Paul
ESP Eclipse II

Gebruik nu :
Heritage CM150 met Voodoo PU's
Blade Strat met Voodoo PU's
Acoustic. (ben ff het merk kwijt)

Vinni

imlikeajungle
16 juli 2007, 15:02
Fender MIM Stratocaster
Ibanez EDR160
LAG Roxanne (Franse, niet de Aziatische)
DeArmond Starfire Special
Gibson SG-X
PRS CE24
Gibson SG Special
Gibson LP Gothic
Tokai SG '61 RI
Orville LP Custom
Gibson SG Custom
G&L Asat Special

Alhambra Spaanse
Daytone akoestische
Yamaha F310P

Marshall VS102R
H&K Triamp + 4x12
Peavey 5150
ENGL 4x12 V30
Framus 4x12 GBs
Bogner 2x12 OS V30
Fender Deluxe Reverb '73
2 4x12s London City GBs
Orange Retro 50 Custom Shop
Orange OR120
CAA 4x12 met ouwe GBs

Hoogstwaarschijnlijk gaat of de Retro50 of de OR120 weg, en of de CAA of de Bogner.

Vetjes heb ik nog!

Dekkz0r
16 juli 2007, 15:06
Haha leuk, daar kom ik dan :P

-Keiper E-Gitarre (ja lach maar, ding heeft een heerlijke neck :P)
-Adonis PRS Model (ja nu mag je echt lachen, ding speelt voor geen meter, de neppe HB's doen t wel vrij aardig)
- Epiphone SG Special (met Dimarzio Paf pro en SD SH-6)

Quadrifoglio
16 juli 2007, 15:49
Ibanez RG7421
Ibanez RG320 FMAM
Ibanez ST50BK
Cort S2550
Gloria StratoFaster
Fender Stratocaster Deluxe USA -> verkocht

minas
16 juli 2007, 16:23
Heb:
PRS Custom 24
Gibson Les Paul Lite (staat wel te koop)
Fender Fat strat
Squier Silver-series strat
Yamaha APX

Had:
Charvel 750xl

rickert
16 juli 2007, 16:29
Ibanez AXS32
Ibanez RG320 FM
Ibanez PF350 Performer '80
Emperador SG kopie OUD:p
Ibanez PF200 Performer '77
Ibanez RS100 Roadster '79
Richwood RD 12
Ibanez TCM50
Ibanez Concord 647 '76
60euro akoestisch spaans geval

alles uit mn sig en dat spaanse ding heb ik nog!

casper innosence
16 juli 2007, 16:50
In volgorde?

een of andere accoustische (weg)
naamloze bass (weg)
Ibanez ATK 100 (te koop)
Ibanez Talman 630 (behoeft een goed brug element en een nieuwe volume potmeter)
Epiphone Les Paul Custom (flame)
ESP VIPER std black

versterkers:
Marshall Bassstate B65
Marshall Valvestate 100
Marshall JCM 900 (verkocht)
Marshall JCM 2000 (verkocht)
Mesa Boogie Triple Rectifier (te koop)
Soldano Avenger (gaat nooit meer weg)

Speakerkast
Marshall 1960 AV

johns
16 juli 2007, 18:55
Chronologish..
Een nylonsnarig ding dat ik ooit van m'n vader gekregen heb
Hondo stratocaster replica
Gibson S1
Fender HM Strat
Squier stratocaster
Charvel model 1
Charvel staalsnarig acoustisch
Ibanez GAX 75
Epiphone Les Paul standard
Ibanez S470

De gitaren in het rood heb ik niet meer. Van de Charvel weet ik waar die is :)
De Hondo was ruk en de Gibson was niet te intoneren. De rest zijn best aardige gitaren :)

Edit: ah ja, versterkers..
En miniscuul Vox transistor versterkertje
Fender studio 85
Marshall 9004 pre-amp, voor ik een eindversterker had ingeruild op een:
Marshall 30W buizentop met 2x12" kast
Orange crush 10W
Behringer V-amp2 voor thuis prutsen

Rood=weer hetzelfde verhaal. De Fender is in de buurt van de Charvel, dus ook die weet ik te staan :)

Blend
16 juli 2007, 18:59
Spaans ding van Juan Salvador -> kapot, verhuist naar m'n muur
Seagull S6 Cedar
Motion Ukelele 8-)
Fender imitatie (stratocaster) weet effe niet meer welk merk -> weg
Yamaha 12string

Blend
16 juli 2007, 19:06
Teveel om op te noemen,.. wie leest er eigenlijk al die lijstjes? Niemand toch?

Het feit dat nog niemand hierop gereageerd heeft, heb je gelijk denk ik..

BartL
16 juli 2007, 19:15
Peavey Predator Plus
Fender Strat Plus USA
LAG rx200 (Verkocht)

Kleine toevoeging:
2 x Charvel Model 4
Charvel Model 6
Gibson LP Studio
Blade Texas Tele
Fender MIJ '62 ri
Squier strat
2 x London City Comet
...en nog een paar.

Nu heb ik nog:
Peavey Predator plus (mijn startersgitaartje)
PRS Standard 22 met gelijmde hals & maple top...

Misschien komt er morgen een Allparts strat met een mooie top, Schaller lockings, Fender CS69 elementen (zie marktplaats) bij.

Butcher
19 juli 2007, 06:14
In chronologische volgorde:

-Raimundo Spaanse gitaar (heb ik nog steeds)
-Cyclone Superstrat (verkocht)
-Gibson Les Paul Studio (verkocht)
-Fender Standard Stratocaster (USA) (ingerolen)
-Fender '52 Reissue Telecaster (Japan) (verkocht)
-Ibanez RG570Ltd (Aan m'n broertje gegeven)
-Ibanez Custom Shop JS (gestolen)
-Ibanez JEM777 (verkocht)
-Collings D2H (heb ik nog steeds)
-Fender Corona Stratocaster (USA) (heb ik nog steeds)
-Fender '62 Reissue Telecaster (Japan) (verkocht)
-Fender Nashville Telecaster (B-bender) (USA) (heb ik nog steeds)
-Ed Beaver Stratocaster (heb ik nog steeds)
-Ed beaver Stratocaster (heb ik nog steeds)
-Ed Beaver Telecaster (heb ik nog steeds)
-Peavey Briarwood (heb ik nog steeds)
-Ed Beaver Baritone (verkocht)
-Duesenberg Starplayer Special (heb ik nog steeds)

Itarildë
19 juli 2007, 16:15
-stagg akoestisch nylon beginnerspakket
-ibanez GRX40J jumpstart
-WA akoestisch steelstring

Orgasmocaster
19 juli 2007, 16:20
Het feit dat nog niemand hierop gereageerd heeft, heb je gelijk denk ik..

IDD ik heb niks aan lijstjes! als je dan graag zo stoer wilt zijn, post dan fotoos. dan hebben wij in iedergeval nog wat gitaar porno!
oh, en LC's, Affinity Strats, Epi LP's, Richwood etc qualificeren niet als porno :sneaky:

zo, ik ga nu er even voor zitten om een lijstje te maken van alle plectrums die ik ooit bezeten heb!

Matsvansanten
19 juli 2007, 16:34
Fender Stratocaster Mexico (heb ik nog)
Epiphone G400 Korina (verkocht)
Ibanez RG3120 (verkocht)
TCS Guitars Stratocaster (verkocht)
Musicman Petrucci 6 string (heb ik nog)
Musicman Petrucci 7 string (heb ik nog)
Ibanez GRG170DX (verkocht)
Musicman Petrucci 6 string (heb ik nog)
Acoustische Gitaar (heb ik nog)

new deep
19 juli 2007, 16:53
In chronologische volgorde mijn (relatief) bescheiden lijstje;

Cyclone (?) strat gedrocht...way back in '91
Charvel superstrat
Steinberger spirit
Fender strat deluxe (MIM)
Gibson Les Paul Studio
Washburn N2 (nog in bezit)
Musicman Axis Super Sport
Fender strat plus (met cs'54 pu's, nog in bezit)
Ibanez AW 90 (nog in bezit)

Scotfan
19 juli 2007, 17:41
Ibanez RG7-420 BP 7-string
Epiphone Flying V custom
OLP MM612 doubleneck
EKO Performance P.100
BC Rich Warlock Bronze Series
Epiphone EM-2 SB
Hondo Stratocaster
Altai Stratocaster
Avora Dolores Classical Guitar
Estruch Classical Guitar.

Ik had ooit ook nog een Linko stratocaster maar die heb ik geruild tegen de EKO.

YannickH
19 juli 2007, 19:08
knalrode elektrische maison(onbekende rommel)*weg*
epiphone gibson mIIspecial *bezit*
jackson js 30rr *bezit*
ltd kh-602 *bezit*
tuniko 12string(onbekende rommel) *bezit*
acoustische onbekende met 3nylon snaren *weg*
acoustische obekende met ijzer snaren *bezit*
yamaha acoustisch ding met 3nylon snaren *weg*

dat is het :satisfie:

jemke
19 juli 2007, 19:18
Aria Pro 2 superstratje
Godin G1000
Kramer Baretta

Gibson LP Studio (*)
Gibson Faded LP Special met P90's
Gibson LP 40th anniversary (*)

Fender CIJ fotoflame '60 strat
Fender CS Champagne Sparkle strat
Fender 25th anniversary strat(*)

Ibanez Jem 77FP(*)
Ibanez Jem 777DY
Ibanez Jem 10th anniversary
Ibanez JS1000 BSB
Ibanez MC300

PRS McCarty
PRS Custom24(*)

Ovation Breadwinner(*)
Ovation Deacon

Brian Moore C90TP(*)

(*) nog van mij!

Ghostface
19 juli 2007, 19:59
In volgorde:

Aria stg-003 (Startersding)
Cort MR710F (Electro-akoestische gitaar)
B.C. Rich Mockingbird Bronze Series
Epiphone Les Paul Standaard
Vantage 525B (Basgitaar)


De dikgedrukte heb ik nog.

pietvanbuiten
19 juli 2007, 20:24
eko sg model
fender mustang
gibson sg 68
gibson sg 74
fender strat 76
fender strat 62
ibanez rg 550
tele custom weetikveelmerk met bill lauwrens humbuckers *
fender strat 72 *
fender strat 87 *
gibson les paul custom Black 84 *
ovation celebrity *

vanaf 1970, dus dat valt nog wel mee....
de gitaren met * heb ik nog.

joesman
19 juli 2007, 20:28
klassiek:

Asturias 10
José Ramirez Classe 1a


akoestisch:

Santana ???
Taylor 210E
Guild D50CE

bas:

Morris ???
Squier Jazz bass

elektrisch:

Vester superstrat
Gibson Nighthawk Deluxe
Gibson ES135
Ibanez Pat Metheny PM-100
Zion Custom Shop
Tokai ES60
Fender Jaguar japan
Fender Tele '50 Mexicaan
Fender Tele Thinline 72
Fender Strat USA 2002 met CS69 pickups
Fender Strat American Vintage Reissue '62 uit 2006,Olympic White(sinds vandaag,heeeeerlijk!!!!!!!)
Haar tele custom made,lake placid blue,dubbele binding etc


vet gedrukt:nog steeds in bezit

Saf
19 juli 2007, 20:32
beginnend met wat ik nog redelijk vak gebruik:

Fender musicmaster bas lefty 74
Fender musicmaster lefty 75
Zelfbouw lefty 1
Elite semie akoestische bas 63
naamloze vioolbas
Epiphone eb-0
Dean stylist bas
harmony jazzbas lefty
Hohner koploze bas lefty
Squier badtz mary bronco bas
Custom (ibanez) pre lawsuit les paul
Mayhill les paul lefty
Squier strat
Squier strat lefty
Pro session elektro akoestisch
contrabas
SD Curlee standard one bas

Verzameling

AMKA vier gitaren twee mandolienes en een banjo-mandoliene
Venlonia/famos 30 stuks

Verkocht heb ik samen gevat want dit is niet meer bij te houden ik heb ook niet meer overal foto's van, maar hier een voorzichtige schatting.

Egmond collectie (65 stuks nu nog 5 van over)
Oude duitse akoestische gitaren. (20 stuks nu nog 1 van over)
Japannertje budget modellen (45 a 55 stuk allen verkocht)
Basgitaren varieerend van showstaat tot afgeragt, van oud tot nieuw. verkocht zo'n 50 stuks.
Nederlandse gitaren verkocht (lewa etc) 5 stuks

als project wacht nog

twee pro sesion strats waarvan een lefty
hondo II les paul
aria pro II ZZB explorer bas
Jolana galaxis bas
en nog verschillende halzen of bodies waarvan het andere deel verkocht is. te veel om op te noemen

Versterkers

Kustom bass III (verkocht)
Squier sp10, aria, qtx, 2 merkloze oefenversterkertjes (allemaal verkocht)
Fender bassman 50 plus kast 73 (top verkocht)
Fender musicmaster bascombo 76
Fender bassman 135 plus kast 77?
fender massman batterij versterker(tje)
London city DEA250 ofzo (verkocht)
Sound city 100 mark 3 custom built
plus nog twee zelfbouw speakerkasten

26 losse effect pedaaltjes plus een bass v amp

Banjo
viool
timple
ukelele
harp
cither
dulcimer
autoharp
concertzither
indiase banjo
mandoliene
banjo mandoliene
luit
lapsteel
saz
balalaika
afrikaans snaarinstrument 3x
oed
cither met fretboard

Verder van de niet snaarinstrumenten

2 schuiftrombones
4 tin wistles
2 mond harmonicas
1 wasbord
1 kazoo
en nog wat ander los spul.

Had op het hoogte punt zo'n 125 tot 150 gitaren in huis heb dat aantal teruggebracht naar een 75. Heb met mijn vrouw afgesproken dat er geen geld meer in de verzameling gaat maar dat het geld wat de verkoop op leverd wel weer in gitaar en aanverwante zaken gestoken mag worden.
Is heb nu totaal quit gespeeld met de collectie en nog een netjes cent over om straks na de vakantie 2 of 3 gitaren uit de states te bestellen.

Het is een verslaving begon met de egmond op het toen nog prille marktplaats en de diverse vlooienmarkten (waar ik in eerste instantie alleen heen ging om met pap LP en singles te scoren, ook al collectie van 629 en 2488). Egmond toen nog voor 2,50/5 gulden te koop. later erg goed verkocht en daarmee begon het pas echt.

Jayjay
19 juli 2007, 23:18
Rock Axe Les Paul
Yamaha Strat Pacifica
Yamaha Strat Pacifica de duurste
Samick Greg Bennet Royale RTL3
Ibanez SA nogiets
Hamer
Kijkshop Les Paul
Ibanez Ergodyne ook de duurste versie
Yamaha Pacifica Tele model met 2 keer humbucker
Matsumoko Aria Thor sound 300 (TS-300)
Yamaha Fg340 akoestisch
Partrick and Simon semi akoestische ceder versie
Fender Lite Ash
Washburn met floyd rose ..begin jaren tachtig

Fender Jazzmaster Bas

(had ik maar meteen 1 goede gekocht....)

Marshall valvestsate VSR 2x12 celestion
Peave Classic 50
Mashall Superlead
Koch kabinet

Wah Wah original vox
Ibanez soundtank tube screamer
Korg AGX1500
Marshall Drivemaster

Senheiser wireless
Samson Wireless

geloof het of niet..ik zweer bij mijn 1979 Matsumoko Aria Thor sound 300 (TS-300)


Dan heb ik nog twee drumkits gehad van Tama
Diverse Mondharmonica's
Saxofoon Selmer
Orgel phillecorda
Nog een orgel Phillecorda
Piano
Accordeon
Yamaha(alweer) keyboard

PFF..ik realiseer me nu eigenlijk waarom ik geen spaar rekening heb op mijn 28 ste

EricSw
19 juli 2007, 23:42
Ongelofelijk!
Er zijn hier mensen die al een flinke winkel kunnen vullen.

Mijn bescheiden lijstje:

Yamaha ERG121, mijn eerste gitaar. Weggegeven aan mijn neefje als verjaardagskado.
Akoestische met nylon snaren, hier zit een label ingeplakt waarop staat :Josef Neuner gitarrenbauwmeister (nooit van gehoord en niets te vinden op internet) Deze gitaar heb ik gekregen in ruil tegen 2 parker pennen. :)
Akoustische met stalen snaren merk: LAG type: 4 seasons Spring
PRS santana SE
Fender 60 anniversary stratotocaster

drap
20 juli 2007, 00:00
Eén of andere Spaanse gitaar.
Squier strat, van ergens begin '80.
Ibanez RG270L of zoiets (wist ik veel).
Fender Standard tele (Mex).
Fender Highway One strat.*
Epiphone Les Paul Custom.
Eén of andere akoestische gitaar van Cort.*
Fender Custom '62 reissue tele (Jap).*
Ibanez Artcore AS93L.
Gibson SG Standard '83.*

*Heb ik nog.

Eigenlijk valt het best mee als ik het zo bekijk, tien op de kop af. Voor m'n gevoel waren het er meer.

MjS
20 juli 2007, 00:17
Samick Strat-copy (HSH)
PRS Santana SE
Yamaha CPX5-S
Fender Classic 60's Strat (na paar maanden weggedaan)
EB Music Man Silhouette Special HSS

heinz3110
20 juli 2007, 01:15
-Een of ander kawai prul electrische gitaar (heb ik verzaagd, denk ik)
-Harmony Les Paul junior( ook verzaagd, was ook een prul)
-Egmond Stratocaster prul( geleend, gauw weer teruggegeven)
-Grand Suzuki Les Paul (leuk, lekker ding, helaas gejat)
-Zelfbouw Explorer ( ook verzaagd, gelukkig, mislukt projekt)
-Gitaarbanjo (verkocht)
- Harmony Stratocaster(geleend toen, best een leuk ding)
- Ibanez dreadnought western gitaar( na een refurb laklaag geweldig verprutst,verkocht)
- Marlin superstrat( teruggebracht na 2 dagen, prul!)
-Peavey Milestone (degelijk en goed, maar verkocht. klonk te lief)

Welke ik nog heb:
-Zelfbouw BC Rich Mockingbird (goed en vooral nasty! A real bitch!)
-Fender San Miguel western (mijn akoestische werkpaard)
-Yamaha Pacifica (staat in een hoekje zielig karakterloos te zijn)
-Richwood re125 les paul ( lekker, crunchy en creamy )
-Richwood stratocaster (twang, twang, punchy en lekker dus)

thomastt
18 augustus 2007, 17:56
De vetgedrukte heb ik nog.

Acoustische spaans beginners (75euro)
Alhambra spaans

ARIA PRO 2 strat (superslecht)
Kramer baretta (cheapo met quadrails)
Lag Rockline The Beast Custom shop '95 (vet maar iets té extravagant)
Blade R2 (korean denk ik)
Tom Anderson Pro am '93
Fender Strat Olympic White (fake '62 vintage Reďssue reďssue, heb mij laten wijsmaken dat het een echte was)
Ibanez 540RHH (voorganger van de huidige satriani's), customized.
Ibanez ST1200 double neck '82

Royal Bass (kapot)

------------

For Sale:

Bogner Ecstacy classic (juist retubed en biased) €2850
Bad Cat 2-Tone €500, Voor 450 is hij van jou.

:punk:

Kaboemba
18 augustus 2007, 18:32
Ik zou het werkelijk niet meer kunnen zeggen.


En wat maakt het uit het gaat om de gitaren die je nu hebt :strat:

Pepe
19 augustus 2007, 03:14
oh, het zijn net ex'en.. je onthoud ze nooit allemaal, sommige verdwijnen in een zwart gat
wat me nog bijstaat (in rood heb ik nog)

Fender competition mustang rood '73
Fender mustang blauw '69
Fender competition mustang oranje '71
Fender musicmaster geel '59
Fender strat antiqua '79
Fender strat mocha '75
Fender strat sunburst '73
Fender strat zwart '82
Fender strat sunburst '86
Fender Custom tele sunburst '76
Fender stand tele blond '83
Fender tele wit '73
Fender custom tele zwart '77
Fender stand tele zwart '78
Fender thinline jap mahonie '86
Fender tele jv jap butterscotch '83
Fender strat jv jap sunburst '82
Tokai strat wit '79
Tokai strat sunbust '81
Gibson marauder blank '76
Gibson LP junior sunburst 2001
Gibson Melodymaker sunburst '63
Gibson es 135 sunburst '92
Epiphone coronet mahonie '63
Epiphone casino korea '98
Epiphone sorrento korea '97
Ibanez 335 rood '75
Ibanez Lp custom black '77
Ibanez Lp custom agent sunburst '78
Ibanez personal '75
Ibanez As50 sunburst '81
Ibanez As50 rood '81
Ibanez firebird sunburst '76
Ibanez sg twinneck mahonie '74
Ibanez Es 345 walnoot '77
Ibanez rg560 zwart flames '88
Fernandes strat zwart '84
Silvertone amp in case zwart/wit '59
DanElectro U2 mintgroen '98
Framus Sorella sunburst '58
Egmond 3 pickups zwart vinyl '64
Kumika 12string blank '82
Gretsch tennessean walnoot '63
Gretsch projet zwart '2004
Welson 335 sunburst '66
Yamaha APX 8 groen sunburst '97
Eko Bolero blank '68
Hanika 7N blank '84
Ovation 1614 blank '78
Piët stratocaster rood '83
Frankenstein strat zwart 2005
Frankenstein strat -lead neck- vintage wit 2006
Greco Super Real EGF 850 LP '80

en nog een paar dingen die blijkbaar niet zo memorabel zijn

Wausser
19 augustus 2007, 03:31
jezus man wat een gitaren

ik zal het nu nog voorlopig moeten doen met:
Ibanez GRG170DX
Ibanez BTB06LTD(Bas)
Yamaha APX500(elektro akoustisch)

Orpheo
19 augustus 2007, 07:52
wat ik heb gehad:
gibson LP custom winered '76 2 pup
gibson LP custom natural '76 3 pup
Edwards LP custom vintage white 2 pup
Fresher les paul custom met ingebouwde effecten
Gretsch akoest (goldtop met neckmount jazzelement)
fender strat, 50 style, MiM
fender lite ash strat
fender '86 contemporary strat
Jackson Phil Collen Signature
PRS McCarty rosewood hals
PRS swamp ash special
Parker nitefly
Charvel model 6
Arirang (japans/koreaanse gitaar)

Wat ik nu nog heb:
gibson LP custom '76, 3 pup
gibson LP studio, '94, ebben toets
gibson LP standard, class 5 (zover gibson 't zelf weet)
Gibson LP standard faded (herlakt)
Gibson LP BFG
Gibson SG faded
Epiphone Flying V 7 snaar
Warmoth1, purplemist burst, 3 pickup les paul custom
Warmoth2, trans purple, 3 pickup, les paul custom
Fred-tele (walnut/maple body, ebben hals en toets)
Fred-strat (met karper-inleg)

wat er nog gaat komen? ik weet 't niet. zeker is dat er nog een witte LP custom komt, een 50ies style strat en tele, 60ies style strat en tele, en 2 gretsches en een toffe akoest, en een witte flying Vee.

vulvasonic
19 augustus 2007, 16:12
Deze gitaren heb ik nog steeds (let wel; de Fender Musicmaster is niet van mij!):

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/GitaarFamilie.jpg

En dan heb ik slechts 3 gitaren gehad die ik helaas heb verkocht:

Fender stratocaster non-trem (Smith - 1982), Cherry Sunburst, essen body. Vrijwel identiek aan die Sienna Sunburst op het plaatje hierboven. Dat was de reden waarom ik 'm kocht en tevens de reden waarom ik 'm weer verkocht.
Fender American Standard Stratocaster. Zwart, all maple hals, mooiste gitaar ooit (in mijn optiek), maar HET geluid zat er gewoon niet in. Ik heb haar geruild tegen de telecaster die hierboven te zien is.
Ibanez RG 570EX CP; Bloedmooie gitaar met een kutgeluid. Ik dacht 'm nodig te hebben en toen ik 'm zag was ik meteen verliefd op het ding. Toen bleek dat het project (waarvoor ik 'm nodig dacht te hebben dus) niet doorging, heb ik 'm nooit meer om m'n schouders gehad. Ik heb 'm uiteindelijk verkocht, een klein bergje geld erbij gelegd om de Les Paul Standard DC van hierboven te kunnen kopen.

Luke-wannabe
19 augustus 2007, 16:22
Jij hebt zeker een toffe collectie, Vulva! Wat gebruik je nou écht?

bass blom
19 augustus 2007, 16:44
ook vanuit t 50 jaar oude geheugen dan maar een poging..
min of meer in chronoligische volgorde.

gehad:
eko staalsnarig akoesties, was voor les op 10 jarige leeftijd.
vaag merk spaanse nylonsnaar (zusje heeft hem nog).
hofner bas, 100 gulden, body leek van balsahout, zo licht.
toen (1972) is de tweede s bij mijn naam geplakt :D
rooie eko SG zat geloof ik ook soort bigsby, maestro? op.
hofner, zo'n ding met van dat vinyl op de body, rood met goud, deed aan interieur chinees resto denken, waar ik alleen slag op kon spelen, bleek een bariton oid te zijn (fl 100).
morris les paul, was een goeie maar wist ik toen nog niet.
fender strat, blank, maple toets, cleane cowboy bass periode, dual showman eronder :P
fender jaguar, zelf geel gespoten, is in ubuis topdogs clipje te zien ;).
een heel vaag gibson SGtje, soort crisis/studentenmodel, bijna kaal hout en strat achtige elementen (ook heel ff in clipje te zien).
framus hollow body iets als S51110 oid, met een DIN plug als output, van 1963 (geruild voor de hofner).
epi emperor II joe pass (geruild voor de framus en toen vet verkocht (€ 450) :D).
taylor 710 of 712? electro akoesties, spijt :(

heb nog:
gibson les paul custom bb (nieuw gekocht in 1976 hehe).
half zelf gebouwde klira bas (staat een hele van wietse naast moeten samen 1 worden soortvan).
fender strat mex, 1 van de eersten (later piezo graphtec zadels bijgezet).
aria 5 string actief, jazzbass achtig.
volcano babystratje, 59 euro nieuw met gigbag en nieuwe tuners want wat er op zat was 3 x nix.
gibson SG classic van 2000 met P90's :P
richwood el cheapo akoesties met piezo.

vulvasonic
19 augustus 2007, 19:02
Jij hebt zeker een toffe collectie, Vulva! Wat gebruik je nou écht?

Alle gitaren heb ik, in ieder geval voor een lange periode, erg veel bespeeld. Dat was natuurlijk voor een deel afhankelijk van de muziek die ik maakte, maar ook van het feit dat ik in sommige gevallen toen nog geen betere alternatieven had.

Op dit moment zijn er drie gitaren waar ik erg veel op speel. En dat is al jaren zo. In zekere zin zou je dat mijn 'lievelingsgitaren' kunnen noemen. En dat zijn:

Die zwarte Fender Telecaster
Die Gibson ES 347
Die transparante Japanse stratocaster met tortoise slagplaatje.
De Andere Gibson gebruik ik tegenwoordig als back-up bij De Zingende Fresia's. En da's eigenlijk zonde, want ten eerste klinkt en speelt die gitaar waanzinnig goed, en ten tweede neem ik altijd een andere back-up mee als we moeten spelen met De Zingende Fresia's.

De strat (die transparante dus) is de belangrijkste gitaar als ik met Vulvasonic speel.

Rinze
19 augustus 2007, 19:05
Alle gitaren heb ik, in ieder geval voor een lange periode, erg veel bespeeld. Dat was natuurlijk voor een deel afhankelijk van de muziek die ik maakte, maar ook van het feit dat ik in sommige gevallen toen nog geen betere alternatieven had.

Op dit moment zijn er drie gitaren waar ik erg veel op speel. En dat is al jaren zo. In zekere zin zou je dat mijn 'lievelingsgitaren' kunnen noemen. En dat zijn:

Die zwarte Fender Telecaster
Die Gibson ES 347
Die transparante Japanse stratocaster met tortoise slagplaatje.
De Andere Gibson gebruik ik tegenwoordig als back-up bij De Zingende Fresia's. En da's eigenlijk zonde, want ten eerste klinkt en speelt die gitaar waanzinnig goed, en ten tweede neem ik altijd een andere back-up mee als we moeten spelen met De Zingende Fresia's.

De strat (die transparante dus) is de belangrijkste gitaar als ik met Vulvasonic speel.

Heb jij helemaal geen akoestische gitaren?

Luke-wannabe
19 augustus 2007, 20:20
@ Vulva: Leuk! Ik heb ook ongeveer net zo veel gitaren als jij maar gebruik ze lang niet allemaal voor in een band o.i.d. Maar dat zal nog wel komen.

vulvasonic
19 augustus 2007, 22:54
Heb jij helemaal geen akoestische gitaren?

Jawel, maar daar doe ik helemaal niets mee.
Ik heb een Aria, spaanse gitaar (m'n eerste gitaar), ik heb een Spaanse gitaar die door mijn schoonvader is gebouwd, maar die hij nooit volledig af heeft kunnen maken, dan liggen er nog twee Spaanse gitaren die eigenlijk van mijn vrouw en mijn zusje zijn, dus die tellen niet mee, en ik heb nog een hele oude Kalamazoo by Gibson uit 1936 of zo, die helaas niet meer bespeelbaar gemaakt kan worden voor een redelijk bedrag.

Ik altijd al een goede staalsnarige acoustische gitaar willen hebben, maar dat is er nooit van gekomen.

Dutch K9
14 december 2007, 22:10
Alfabetisch, met een sterretje heb ik nog steeds.
Action.ES-335 copy
Alfesta.CX-030
Alliance VP.VP-05C (-N)
* Amuse.1/3 children's guitar (voor m'n jongste dochtertje)
Aria/Aria Pro II.CS-250
Ariana.a575
* Arirang.602/N (Spanish) (eerste gitaar, hangt met meccano bijeen)
AXtech.Stratocaster copy
Chery.Telecaster
* Cimar (by Ibanez).Unknown Stratoid (1980, mooi!)
Cimar (by Ibanez).377 (spanish)
Cimar (by Ibanez).D302 (12-string)
Concerter.GK-200
* Cort.Effector Strat (met ingebouwde wah, distortion, chorus, delay etc)
Cort.G200
Cort.S2550
* Cremona.Unknown Spanish (Tjechisch)
Eko.Manta Bass
Eko.Rio Bravo
Eko.Studio L
Fender.DG-4(BLK)
Fenix.TC-10
Fenix (by Young Chang).D-12M
Fenix (by Young Chang).D-50M
* Fenix (by Young Chang).L-20CE (akoest met piezo en fishman eq)
Fuego.SGS-C90
Gomez.001-YW
* Granada.Les Paul - copy
* Greco.SA-550 (1976) (true hollow ES-335-model)
* Hohner.Professional ST Lynx (80's rock powerstrat)
* Ibanez.482 (1967) (Hollow body Gretsch 6120-model)
Ibanez.AFS75T
* Ibanez.AK86 (hollow body Artcore)
Ibanez.AXD71
Ibanez.GRX40
Ibanez.GRX70JU
Ibanez.GW-10
Ibanez.RG270
Ibanez.V300 western
* Ibanez.VS100NT (solid spruce top western, favoriet)
KCC.CK392
Maya.ES-335 copy
Music All In.Stratocaster copy
* Music All In.1/2 western (voor m'n oudste dochtertje)
* Nashville.Mini-Strat (voor m'n oudste dochtertje)
QTX.Strat copy
Reed Man.RM-170
Richwood Guitars.RE-400
Richwood Guitars.Stratocaster copy
Richwood Guitars.Teaser Standard (Tele-copy)
* Rockwood.LX-90 (stratje, heb ik alleen nog omdat ik de hals maar niet recht krijg)
Rokkomann.Les Paul - copy
Sojing.Silent-44
Squier.Bullet Special
Sunn.Sunn Mustang
* UNKNOWN Gretsch 6120-like hollow body (ziet er nog uit als Michael Jackson)
Vanderson.VS-150 (SB)
Vantage.318T
* Vantage.635T Special (ES-335 model -nu- met Bigsby, favoriet)
Vantage.635V
* Vantage.VIB-31 (P-bass Special)
Vantage.VS-15 Western
Yamaha.F-310
Yamaha.Pacifica 112J NYS

(foto's en specs van al deze gitaren op guitardir.com)
Nee, ik ben GEEN verzamelaar (toch?). Ik vind het gewoon lekkuh :sssh:
Kees

Mr.Fingers
14 december 2007, 23:21
Okee, wat ik hier al door m'n pollen heb doen gaan... (Hoofdletters heb ik nog)

FENDER TELECASTER BIGSBY
FENDER FAT STRATOCASTER
FENDER JAZZ BASS
GIBSON SG
EPIPHONE DOT
KEIPER 12 STRING AKOEST.
STAGG 6 STRING AKOEST.
Fender Telecaster Deluxe (Mocha)
"Fender" Telecaster Custom-achtige
Epiphone Les Paul
Epiphone Wildkat

dodeboboeror
15 december 2007, 00:59
Mijn eerste en enige Spaanse gitaar is een Terada N2 heb ik zo'n 25 jaar geleden gekregen van mijn broer. Jaren later ging ik "elektrisch" middels een 2de hands Hondo Strat (verkocht), vervolgens een "vergeten merk" Explorer (verkocht)..In '90 kwam ik een Gibson LP Custom tegen voor een mooie prijs en niet veel later een 12 snarige Ibanez western. Bij Robberts een Rich Bich laten bouwen (verkocht)
Halverwege jaren 90 een tijdje gaan bassen op een H.S. Anderson BB1 en sinds vorige maand een Gibson LP Standard aangeschaft.



:dance:

TimoSomers
15 december 2007, 01:03
Nja tot nu toe dus ong:
-Ibanez K7
-Ibanez Universe (UV777PBK)
-Ibanez RG Prestige customised

Azrael
15 december 2007, 01:06
Ibanez GRX-40 (dies weg)
London City Telecaster
Ibanez RG3120 (dies ook mooi pleiten)
Crafter D8
Cort basgitaartje

pietvanbuiten
15 december 2007, 01:19
ik heb in de loop der jaren verkocht:
fender strat usa 62
fender strat usa 76
ibanez rg550
gibson sg 70
gibson sg 76

ik heb nu nog:
kasuga telecaster
fender strat usa 87
fender strat usa 72
ovation celebrity
gibson les paul custom black 82
in 33 jaar, een bescheiden lijstje......

new deep
15 december 2007, 10:14
wat een bizarre lijsten allemaal. :satisfie:

Mijn bescheiden lijstje voor de afgelopen 17 jaar oid

Vroegere:

Cyclone-iets
Charvel superstrat
Steinberger Spirit
Gibson Les Paul Studio
Fender Strat deluxe Mex
Music Man Axis super sport


Nu:
Washburn n2
Fender strat plus
Ibanez AW

zeppo
15 december 2007, 10:58
Zag dat mijn laatste update alweer ruim van een jaar geleden was, dus tijd voor een nieuwe versie

Vet: heb ik nog
cursief: toevoegingen / wijzigingen sinds vorig jaar ...

Aria AC-10
Gibson The Paul
Yamaha SG-400
Squier Stratocaster Japan (1985 )
Fender Gemini II
Peavey T-30
Peavey T-60 Naturel / Maple
Peavey T-60 Zwart / Rosewood
Aria Pro II TA 62
Flame Tell I-S
Peavey Predator Plus
Peavey Generation Custom EXP
Aria Pro II TA-60
Gibson The Paul (1978 )
Hagstrom Superswede (1978 )
Peavey Limited ST EXP HSS
Peavey T-60 Naturel / Maple
Peavey Limited ST USA HSS
Peavey Odyssey Custom
Peavey Odyssey Rood
Peavey Odyssey Sunburst
Peavey Reactor Rood
Peavey Reactor Wit
Peavey Impact Milano
Peavey Predator USA groen
Peavey Predator USA rood
Peer Dellen Custom

omni
15 december 2007, 11:53
Peavey T26
Epiphone Les Paul
Gretsch Synchromatic Elliot Easton Sig.
Hagstrom Swede
Gibson S-1
Gibson Marauder
Gibson L-6s
Gibson '76 Explorer
Gibson SG studio
Gibson Les Paul Pro
Gibson Firebird
Gibson Les Paul Classic
Gibson Les Paul Custom
Gibson ES 135

joskedentweede
15 december 2007, 12:32
ok, dit is mss een beetje zinloos, minder gitaren dan de meeste :sneaky:

Fender American Standard Telecaster
Fender Heartfield Talon II
Squier Standard Strat

3 jaar bezig

Iceman
15 december 2007, 12:36
Onbekend SG model
Ibanez LEs Paul
Squier Stratocaster
Kramer Baretta
Hohner Destroyer
Hohner Explorer
Gibson Flying Vee
Gibson Explorer '84
Fernandes Steeler Randy Roads
BC Rich Warlock Platinum
BC Rich Warlock Neck Tru
Ibanez RG 550 LTD
Ibanez RG 7620
Ibanez Musician MC500
Ibanez Studio ST50
Ibanez Artist AR2617
Ibanez Iceman ICJ100WZ
Ibanez Iceman IC300
Burny Les Paul Standard honeyburst
Burny Les Paul Joe Perry
Epiphone Supernova
Ibanez Icemanbas ICB500
Ibanez BTB1006E
Ibanez Soundgear SR1000
Ibanez RG bass
Hamer USA Explorer bass
Carvin 6 string Walnut bass.
LTD V350 Vee
LTD EC1000

Vast een paar vergeten.

De Ibanez Musician MC500 uit '79 of '80 was de beste gitaar die ik ooit heb bespeeld. Enorme spijt van de verkoop. De koper weer terug gevonden, maar hij wilde er geen afstand van doen. Moet ooit weer eens gekocht worden.

rickert
15 december 2007, 12:40
Ibanez AXS32
Ibanez RG320 FM
Ibanez PF350 Performer '80
Emperador SG kopie OUD:p
Ibanez PF200 Performer '77
Ibanez RS100 Roadster '79
Richwood RD 12
Ibanez TCM50
Ibanez Concord 647 '76
60euro akoestisch spaans geval

alles uit mn sig en dat spaanse ding heb ik nog!

Ibanez AXS32
Ibanez RG320 FM
Ibanez PF350 Performer '80
Emperador SG kopie OUD:p
Ibanez PF200 Performer '77
Ibanez RS100 Roadster '79
Richwood RD 12
Ibanez TCM50
Ibanez Concord 647 '76
60euro akoestisch spaans geval
Gretsch White Falcon
Fender Telecaster

5 maanden later :satisfie:

heinz3110
15 december 2007, 12:40
Peavey T-30
Peavey T-60 Naturel / Maple
Peavey T-60 Zwart / Rosewood
Peer Dellen Custom

Gaaf, Ik wil ook nog eens een T60. Linkshandig graag. Zal altijd een mooie droom blijven, ben ik bang.

minas
15 december 2007, 12:43
Had:
Charvel 750xl
Gibson Les Paul lite

Heb nog:
PRS custom 24
Fender fat strat
Squier Silverseries strat jap.
Yamaha apx5
Ibanez Expresionist (bas)

catmanx28
15 december 2007, 13:42
Welke gitaren hebbe we gehad?

Legend Telecaster standaard
Ibanez jem555Blk jem junior
En nylon akoustische gitaar van een
onbekend merk.

Maar heb nog steeds in bezit :
ibanez jem777sk
Ibanez jem777dsy met synth p.u
Ibanez jem7vwh
Ibanez js100Blk
Gibson flyin-V '67
Fender Stratocaster us stand.
Akoustische gitaar nylon ( onbekend merk )

Tho
15 december 2007, 13:44
Ibanez RG370 (zwart)
Epiphone Custom EMG (midnight ebony)

bezit ik nu:
Jackson RR24 (red bevels)
Jackson USA SL2HT (trans. black)

zeppo
15 december 2007, 13:49
Gaaf, Ik wil ook nog eens een T60. Linkshandig graag. Zal altijd een mooie droom blijven, ben ik bang.
Poeh, ik weet eigenlijk niet eens of ze linkshandig zijn gemaakt! Maar als je echt interesse hebt: ik heb wel eens contact met de ontwerper van de T-60 (Chip Todd).
Voor zover ik weet heeft hij wel de mogelijkheden om dat na te zoeken. Bovendien maakt hij nog steeds gitaren, en dan is een leftie t-60 misschien ook wel mogelijk.
Hij heeft bij zijn vertrek bij Peavey meerdere honderden necks en bodies gekregen van Hartley Peavey ...

Ach, en anders leer je toch gewoon rechtshandig spelen? :satisfie:

De Beer
15 december 2007, 16:46
Chronologischchcgg dan maar:

-The animal Les Paul (wehkamp de gekste, sold)
-Gibson Les Paul Studio '94 black/chrome
-??? accousic (ingeruild)
-??? 12 string birds eye acoustic (ingeruild)
-Richwood RW-314ce acoustic (taylor copy)
-Ibanez RG470cosmic blue
-Paloma 1/5 nylon string (speelgoed, doch bruikbaar)
-Epiphone korina flying "V" 7-string (verkocht aan die kerel met de LP fettish)
-Ibanez Prestige RG1527galaxy black(sd loaded)
-Columbus stratocaster burst(oud en kut)
-Fender classic 50's Telecaster (sd loaded)

Orgasmocaster
15 december 2007, 17:13
Poeh, ik weet eigenlijk niet eens of ze linkshandig zijn gemaakt! Maar als je echt interesse hebt: ik heb wel eens contact met de ontwerper van de T-60 (Chip Todd).
Voor zover ik weet heeft hij wel de mogelijkheden om dat na te zoeken. Bovendien maakt hij nog steeds gitaren, en dan is een leftie t-60 misschien ook wel mogelijk.
Hij heeft bij zijn vertrek bij Peavey meerdere honderden necks en bodies gekregen van Hartley Peavey ...

Ach, en anders leer je toch gewoon rechtshandig spelen? :satisfie:

Worden die T60's dan toch inmiddels een beetje collectors items? ik kom ze regelmatig tegen voor weinig geld... vorige week nog een zwarte voor 140$.

Otje
15 december 2007, 19:22
Ik denk niet da'k ze allemaal kan herinneren, maar deze staan me nog bij.


Een EKO strat-style met 1 humbucker en transparante lak.
Een witte Hohner strat-style met 3 single coils en maple hals/toets. Ik was jong en dom en had het briljante idee er een Floyd in te zetten en een humbucker.
Een witte Fender Strat met 1 humbucker en rosewood toets, hals en stemkop waren gitzwart gelakt en het ding had een merkwaardige Fender tremolo met locking nut. Ik weet nog dat de gitarist van Manowar er in die tijd ook zo eentje had.
Een prototype-Squier Strat. Gewoon een USA Fender maar dan met Squier erop.
Een van de eerste Ibanez Universe gitaren met serienummer 000013.
Een Gibson Explorer.
Een rode Fender American Standard Strat.
Een Fender Telecaster Plus met Lace Sensor elementen.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cf/Tele%2Bteleplus.jpg
De onderste, dus. Die heb ik onwijs veel bespeeld. Is twee keer opnieuw gefret, Seymour Duncan's erin, tremolo erop. Uiteindelijke weggedaan omdat er geen liedjes meer in zaten. Ben benieuwd wie 'm nu heeft.
Een sunburst Fender Strat met Floyd Rose
Een Gibson Nighthawk
Een Martin D15.
Een Gibson Les Paul Studio Gem (heb ik nog steeds).
Een Epiphone AlleyKat met een P94.
Een Epiphone EJ300-S Jumbo acoustische (sinds een paar weken)
Een Hagstrom Super Swede (is in bestelling).

Thijssie06
15 december 2007, 19:36
Ik ben zo klaar: :)

Ibanez SA
Ibanez EW
LTD DV-200

Stagg Les Paul :chicken: :confused:

Manuvdv
15 december 2007, 22:50
Jim Harley Les Paul Standard
Dean ML Dime-O-Flame

'maar' 2, en heb ze nog steeds beide!

s0ck
16 december 2007, 00:04
Hier komt de enorm lange lijst :

Hyundai stratocaster , in lelijk groen zwart met een gewicht van 20 kilo ofzo :)
Ibanez RG 270 DX BK
ESP LTD EC-1000 VBK

Oh en bijna vergeten, een acoustische Motion TC nogwattus :)

StereoX
16 december 2007, 11:39
heb nog:

Ibanez SZ520QM
aria pro 2 strat
Ibanez soundgear 305 bas
Ibanez atk 400 bas
squier P-bass
Yamaha apx 5A

heb gehad:

Gibson les paul standard
Gibson flying v gothic
Epiphone les paul standard deluxe
Ibanez btb nog wat
spaans nylon monster

Luke-wannabe
16 december 2007, 11:55
Nou ik ook dan maar. Dikgedrukt heb ik nog.

Epiphone Les Paul Std
Epiphone Les Paul Special p90
Epiphone Les Paul Junior
Epiphone Wilshire Reissue
Epiphone Sorrento
Epiphone Nighthawk
Fender Jap Stratocaster '54 RI
Fender Mex Telecaster Deluxe '72 RI
Fender Jap Jazzmaster '62 RI
Gretsch Electromatic G5120
Ibanez Roadstar II (made in japan, 1983)
OLP MM1 (van mijn vriendin gekregen voor mijn 18de verjaardag)
OLP MM1
Squier Stratocaster

Volgens mij is dat het wel zo'n beetje.

Mattia
16 december 2007, 12:43
- 'Baracuda' strat kopietje met flutversterker erbij: uit elkaar gehaald, oefenhals om mee te fretten.
- Fender Mexi strat, circa 1998, verkocht om zelfbouw te bekostigen.

- Warmoth parts strat, mahogany, piezos, EMGs
- Zelfbouw #1, zwarte semi-hollow PRS-achtige
- Zelfbouw #2, Headless travel gitaartje, overgebleven hout van #1+ hardware en pickups betaald door verkoop strat
- Zelfbouw #3, Baritone solidbody acoustic (met Buffy/Angel inleg in top)
- Zelfbouw #4, Indisch Palisander/Euro Spruce Grand Auditorium, PUTW pickup


Verder nog enkele gitaren voor vrienden gemaakt, dus die heb ik nooit echt zelf 'gehad'. Tenminste, zo zie ik dat. Voor mezelf heb ik nog een strat en tele die nog steeds op lak zitten te wachten, daarna een black limba/cocobolo neck singlecut achtig iets, een white limba LP junior-achtig iets (dual P-90), en enkele akoestische gitaren. Ik halve plannen om op termijn misschien een 'gitaar ruil' te doen met wat andere bouwvrienden van me, zo'n 'ik bouw iets voor jouw, jij voor mij' ding, lijkt me leuk, maar de tijd ontbreekt me nu eventjes...

The red Strat.
16 december 2007, 14:19
sorry voor de eindeloze lijst:

fender american vintage 62 strat
alhambra 5P AZ

Ritch
16 december 2007, 14:37
Cort S400
Eko Western Akoestisch
Ibanez SZ520GAB
Egmond Akoestisch
'87 Squier Stratocaster Korea
'86 Charvel Model 4
'84 Fender Stratocaster Japan

De vetgedrukte heb ik nog.

Thunders1988
16 december 2007, 18:08
Epiphone les paul junior (p-90)
Squier '51
Burny Super Grade (uit de jaren '70-'80)
Ibanez GRG06LTD
DeArmond M-75

en nu heb ik er geen meer :chicken:

maar geen nood: er is een Epi LP Studio op komst...

Acap
16 december 2007, 18:45
muhaha hier komt mijn uber lange lijst :

Epiphone les paul std :)

hehe

ik hoop dat er nog velen komen, sinds paar weken ben ik helemaal into gitaren damn dat ik nooit eerder eigenlijk interrese in had . wel een dure hobby:P

catmanx28
16 december 2007, 19:04
Lijstjes mania.

Binnen :
Ibanez jem777sk
Ibanez jem777dsy w/ synth p.u
Ibanez jem7vwh '03
Ibanez js100Blk
Fender Stratocaster Us stand.
Gibson Flyin-V '67
Akoustische gitaar met nylon snaren.

Buiten :
Akoustische nylon gitaar
Legend Telecaster stand.
Ibanez jem555Blk jem junior

Deze hoop ik ooit nog 's te bezitten :
Ibanez jem777lng
Ibanez jem77brmr
Ibanez js10th "chrome boy"
Fender stratocaster sea foam green
Gibson les paul standard.
Ibanez universe ( de oude of de multicolor )
Ibanez jem77Fp
Fender Telecaster stand.
o.a

pietjeekes
16 december 2007, 19:26
acoustische gitaar van het merk desperado (weet neit van waar maar cheap as gitaar is het wel).
squire stratocaster (kleien mod extra switch (on/of) zodat ik 7 standen heb)
LTD EC-50

ik bezit ze nog allemaal

Nikolai
16 december 2007, 19:27
Hoe kun je dat allemaal onthouden?

pietjeekes
16 december 2007, 19:29
gwoon de gitaren waar je op speelt vergeet je niet zo snel hoor.

je kan als ej een grote lijst hebt dit natuurlijk nooit onthouden maar de grootste hoop weet je wel
het is dan de slechteste rommel en de beste die je nog weet zo is dat toch bij mij

bass blom
16 december 2007, 19:53
kleien aan een gitaar heb ik nog nooit gedaan :D

bart_g
16 december 2007, 19:53
Kort lijstje:

Ibanez SA120 (verkocht, geen spijt)
Epiphone Dot (verkocht, af en toe een klein beetje spijt)
Hagstrom Super Swede (deze blijft voorlopig...)

tabmaniac
16 december 2007, 20:00
Akoestisch:

*Sevilla akoestisch
*Sevilla akoestisch
*Stagg western
*Ukelele

Electrisch:

*Galaxis custom
*Richwood strat
*Epiphone SG
*Ibanez RGR

gieros
19 december 2007, 16:12
Deze heb ik inmiddels niet meer:

Gibson Explorer
Fender MIM Strat
Danelectro U56
Epiphone Wildcat
Marlin Strat
Prince Strat
Suziki acoustic
Hondo acoustic

PGR
20 december 2007, 10:08
Oude - verkochte - gitaren:

80's
Yamaha HSS superstrat rood (exacte model weet ik niet meer - was goedkoop)
Fender MIJ HSS strat met Kahler trem parelmoer met zwarte slagplaat en headstock

90's
Charvel Dinky HSS superstrat met FR-trem zwart
Fender Jazzmaster Sunburst 1966
Gibson Les Paul Standard Heritage Cherry Sunburst 1993

Huidige gitaren:

Paul Reed Smith CU22 Vintage Yellow Birds stoptail 10-top flame 2001
Paul Reed Smith CU22 Whale Blue Birds stoptail 10-top flame 1994 ('pre-factory')

Otje
9 januari 2008, 14:58
Ik denk niet da'k ze allemaal kan herinneren, maar deze staan me nog bij.


Een EKO strat-style met 1 humbucker en transparante lak.
Een witte Hohner strat-style met 3 single coils en maple hals/toets. Ik was jong en dom en had het briljante idee er een Floyd in te zetten en een humbucker.
Een witte Fender Strat met 1 humbucker en rosewood toets, hals en stemkop waren gitzwart gelakt en het ding had een merkwaardige Fender tremolo met locking nut. Ik weet nog dat de gitarist van Manowar er in die tijd ook zo eentje had.
Een prototype-Squier Strat. Gewoon een USA Fender maar dan met Squier erop.
Een van de eerste Ibanez Universe gitaren met serienummer 000013.
Een Gibson Explorer.
Een rode Fender American Standard Strat.
Een Fender Telecaster Plus met Lace Sensor elementen.
Een sunburst Fender Strat met Floyd Rose
Een Gibson Nighthawk
Een Martin D15.
Een Gibson Les Paul Studio Gem (heb ik nog steeds).
Een Epiphone AlleyKat met een P94.
Een Epiphone EJ300-S Jumbo acoustische (sinds een paar weken)
Een Hagstrom Super Swede (is in bestelling).


http://www.keesdee.nl/upload/images/DSC09354.JPG

Een fototje gevonden op de site van Kees Dee van mijn eerste gitaar, de EKO. De mijne had 1 element in plaats van 2, maar was verder identiek aan deze.

dml
9 januari 2008, 15:32
Niet in chronologische volgorde:
-Grand Suzuki LP-kloon cherry sunburst
-Westone Villain blauw
-Charvel Fusion Plus sunburst
-Robin Tedley IV transp. rood
-Samick Radio Ten HT rood
-Steinberger Spirit GT-pro deluxe zwart
-Peavey Destiny Custom transp. zwart
-Yamaha APX6 naturel
-Fender Strat std. MIM wit
-Fender Strat std. MIM sunburst
-Fender Strat std. USA zwart
-Ibanez SA160 burst
-Ibanez 540 Saber zwart
-Ibanez S7320 zwart
-Dean Baby ML zwart
-Squier Showmaster-7 HT zwart
-Squier Showmaster-7 FR blauw
-Gibson LP Studio transp. rood
-Heritage H-150CM
-Musicman Silhouette FR (HSS) sunburst
-Musicman Silhouette HT (HSH) zwart
-Musicman Silhouette HT (HSH) wit
-Musicman Silhouette HT (SSS) zwart
-Parker P40 transp. zwart
-Vigier Marilyn blauw
-Squier Double Fat Tele deluxe rood
-Squier Double Fat Tele deluxe rood
-Squier Double Fat Tele deluxe blauw

De laatste drie heb ik nog.

Fatal Fairytale
9 januari 2008, 15:33
Pleitos:

-Starfield beginnerstratje, aan mn zusje gegeven toen die gitaar wilde gaan spelen;
-Epiphone Explorer Gothic, leuke gitaar, mooie klank maar absoluut mijn type hals niet;

Nog in bezit:
-Ibanez RG570 met Dimarzio's
-Ibanez RG7321
-Jackson Dinky Reverse met Dimarzio's, gaat er binnenkort uit

Z.S.M. in bezit:
-iets van een les paul-achtige gitaar, of een Epiphone LP Gothic of een PRS SE Singlecut

BartL
9 januari 2008, 21:15
Weer mijn lijstje aangevuld:
Fender Strat Plus USA zwart
LAG rx200
Charvel Model 4 zwart
Charvel Model 4 gelakt
Charvel Model 6
Gibson LP Studio
Blade Texas Tele
Samick jaguar
Squier Aff. Strat
Fender MIJ '62 ri strat
London City Comet sunburst
London City Comet butter
PRS Standard 22
Peavey Predator Plus
Ibanez 450S
Fender Strat Plus USA blauw

Momenteel mogen heb ik nog mijn PRS Std22, Peavey, Ibanez 450S en blauwe Fender strat plus. De laatste drie raak ik nooit aan eigenlijk, de laatste 2 mogen dan ook weg...heb best zin in nog een PRS, maar dan eentje die als strat klinkt :???:

MatthijsDH
14 maart 2008, 11:55
Ik speel linkshandig.

Heb een:
Takamine c-128 Spaanse gitaar, ca. 12 jaar oud
Ibanez RG donkerblauwe electrische gitaar, ca. 6 jaar oud
Squier Stratocaster zwart/witte electrische gitaar, ca. 7 jaar oud

Ik heb nooit andere gitaren gehad, de Ibanez en vooral de Takamine zijn erg goed gebleven, de Squier strat is nogal afgeragd. Maar aangezien ik de laatste tijd meer verschillende stijlen en in verschillende stemmingen speel wordt het tijd voor een nieuwe electrische en een staalsnarige akoestische.

Wss eerst een Agile PRS-stijl gitaar, misschien ook nog een 7-snarige Ibanez of Agile, of een 2ehandse Gibson SG. Ik moet me nog wat meer verdiepen in staalsnarige akoestische gitaren, maar aangezien Takamine me erg goed is bevallen wordt het misschien weer een daarvan.

Chroxy
14 maart 2008, 12:52
Wat ik heb gehad/geleend voor lange tijd in chronologische volgorde

Yamaha RGX 612a (geleend van oom)
Squier Showmaster HSS
Spaanse kindergitaar
Epiphone Les Paul Standard plus
Squier Stratocaster Affinity
Morris Telecaster
Japanse Les Paul
Zelfbouw Telecaster
Hondo Spaanse gitaar
Nog een spaanse prul
Fender HSS strat USA
Ibanez RG550 Japans
Squier Custom Telecaster P90's
Fender Classic Stratocaster
Cort Earth 70ns
Squier Strat
Squier Tele
Fender Jazzmaster MiJ
Gibson Les Paul Studio

De zwartegedrukte heb ik nog :)

Mr.Fingers
14 maart 2008, 14:35
Wat ik nog heb:

Fender USA Fat Stratocaster
Fender CIJ/USA Telecaster Bigsby
Fender USA Jazzbass
!!! Fender CIJ Jazzmaster!!! (vandaag binnengekomen!)
Epiphone Dot Korea
Stagg 6-string akoest.
Keiper 12-string electro-akoest.

Wat ik had:

Epiphone SG
Gibson SG
Gretsch Electromatic Pro Jet
Fender Telecaster Custom (die met de humbucker & LP-wiring)
Fender Musicmaster Bass

demetalenman
14 maart 2008, 14:40
Ibanez GIO ?
epiphone les paul
fender standaard telecaster (mex)
fender stratocaster 1983 (japanner)
Gibson SG standaard 1996
Gibson les paul studio 2003.

Uiteraard spijt dat ik bepaalde modellen verkocht heb. Zoals de SG en de les paul. Toch trek ik altijd naar fender, vanwege de feel en sound. Maar toch vind ik dat ik weer een gibson in mijn bezit moet hebben, ook al ben ik vertrouwd en vergroeid met mijn tele MIA.

Saf
4 januari 2009, 23:16
ben nu bezig mijn archieven door te spitten kijken of ik in ieder geval voor mij zelf tot een totaal plaatje kan komen van de aflopen 10 jaar. Momenteel heb ik 102 gitaren/bassen en nog een 30/40 andere snaarinstrumenten in mijn bezit het meeste is bespeelbaar maar sommige zijn projecten.

Ik vermoed dat het totaal ergens rond de 300 of nog meer zal komen te liggen. alleen de egmond die ik had waren er al bijna 100. Als ik er over nadenk begint het wel erg zieke vormen aan te nemen.

kenx
4 januari 2009, 23:28
Na 9 maanden was dit nog al een redelijk zinloze post...


grtz

frankiiee
4 januari 2009, 23:47
vind ik dus helemaal niet, in tegenstelling tot jouw post.

Waarom wordt er zo vaak negatief gereageerd op posts, staat het je niet aan negeer het dan, maar ga daar toch niet over zagen.

(ik besef natuurlijk dat ik mijn eigen stelling tegenspreek, maar dit moest ik even zeggen)

richwoodplayer
5 januari 2009, 00:12
starters pakket die de volgende dag alweer terug gestuurd had.
ibanez gio gax 32
merkloos klasiek
richwood rd-12-cebk
richwood re-129-bk
gibson les paul classic

zwart gedrukt heb ik nog.

Riky
5 januari 2009, 00:41
valencia nylon gitaar
crafter d6n
qtx strat (big boss geval)
lagarkane am 100
vintage v6 relic
washburn n2

en er gaat er geen een weg:)

Saf
5 januari 2009, 00:54
kwam via de zoek fuctie op deze topic uit, zocht iets op over dearmond jetstar bassen, dacht he leuk topic lang niet meer gezien. Had niet naar de datum van de laatste post gekeken. Voord diegene die zich daar aan storen: Sorry, voor diegene die zo dit topic herondekken en het leuk vinden: graag gedaan.

zal even een lijstje posten van wat ik op dit moment heb, heb door het archief gekeken en van waar i knog foto's van heb word die lijst anders veel te lang:

Basgitaren:

Aria Short scale
Daisy Rock Heartbreaker
Danelectro Longhorn
Dean Stylist
DiMavery Jazz - Bass
DiMavery Percision Bass
Eastwood Hi-Flyer
Egmond Scout
Egmond Tempest
Egmond Tornado
Egmond Tornado
Egmond Typhoon
Egmond Typhoon
Elite Semie akoestisch
Epiphone EB-0
Epiphone EB-1
Fender Musicmaster
Fender Musicmaster
Hohner B2A
Hondo EB-3
Hondo P75
Ibanez 1915
Jolana Basso IX
Magic EB 2
Magic B2
Merkloos Telecaster
Merkloos Vioolbas
Motion B05L
Orfeus Vioolbas
S.D. Curlee Standard one
Servaas Percision Bass
Squier Bronco
Squier Bats Maru Bronco
The Asama 8 snaar
Zelbouw Het blok
Zelfbouw Project bas

Gitaren divers:

Catania Carmelo ERA IV
DIA Les Paul
Egmond Archtop
Framus Atlantic
Hondo II Melody Maker
Mayhill Les Paul
Merkloos Spaanse gitaar
Merkloos Stratocaster
Merkloos Kleine Flattop
Merkloos Archtop
Migma / Vox -
Squier Stratocaster
Squier Stratocaster
Symphonie Flattop
Unicon Archtop Klein 1
Unicon Archtop Klein 2
Unicon Archtop Klein 3
Unicon Archtop Klein 4
Unicon Archtop Klein 5
Unicon Archtop Klein 6
Unicon Archtop Klein 7
Unicon Archtop Groot 1
Cort Jade2 PBM steelstring

(spam modus aan: de unicons e nde dia zijn te koop)

Venlonia/famos gitaren etc

Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Kleine Archtop
Famos Mandoliene
Famos Flattop
Famos Flattop
Famos Flattop
Famos Western
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Grote Archtop
Famos Flattop
Famos Grote Archtop
Famos Kleine Archtop
Magic EB 2
Magic B2
Magic Flattop
Magic Flattop
Magic Solid Body
Magic Archtop
Venlonia Banjo Mandoliene
Venlonia Banjo Mandoliene
Venlonia Banjo Mandoliene
Venlonia Mandoliene
Venlonia Parlour
Venlonia Archtop
Venlonia Flattop
Venlonia Archtop
Venlonia Archtop

Amps

Fender Bassman 135 met bassman 100 4 x 12" kast
London City DEA130 MK V met 2 x 15" kast
Zelfbouw JCM800 2204 met zelfbouw 2 x 12" kast
Floyd 100 watt buizen amp
Pamphonic ab-fi buizenampje uit 1954
Fender Musicmaster bascombo

Divers:

2 banjo bandolienes
4 snarige banjo
6 snarige banjo
lapsteel
mandoliene
saz
contrabas
harp
dulcimer
autoharp
10 cithers diverse uitvoeringen
timple
ukelene
Oed
Luit gitaar
2 violen

een rijtje aziaatische en afrikaanse instrumenten.

Dan komen er nog 3 bassen deze kant op.

Ace 1.15.19
5 januari 2009, 01:06
Hondo II Melody Maker
Saf wat doe je me aan. :p

RobertoL
5 januari 2009, 08:54
Dik gedrukt heb ik nog:

Merkloze akoestische gitaar(klein)
Merkloze akoestische gitaar(iets groter)
Bruce Wallace western
Music all in western
Yamaha Pacifica 012
Epiphone The Dot

MichaelSS
5 januari 2009, 09:55
Hondo 2 Deluxe
Epiphone les paul standard
Ibanez JS100 zwart
Ibanez JS100 rood
Fender Stratocaster USA
Gibson Les paul Std. Faded

Verder nog wat troep:
Oude Martinez
Oude egmon
Oude Legend gitaar, tevens mijn eerst
Chinees gevaarte

Versterkers:
Oude Samick GA-30 geloof ik
Fender Cyber Deluxe 65 Watt
Peavey Valveking VK100-TOP

Cabinets:
Marshall JCM800

Microfonen:
4x Sennheiser MD421
Beyer M55
Shure SV2020

Effecten:
Cry baby WahWah
Boss MT2
Line6 Toneport UX2
:satisfie:

wietse
5 januari 2009, 10:31
dan ook maar een nieuwe lijst van mij.
wat ik heb .

astro es model
astro/gima Es model
Audition hollowbody
dynacord DC/3V
EKO 200 vox style
EKO tramp II
EKO modello 990 baritone
Defil malwa II
fasan/klira/isana hollowbody
Georg hirsch viool gitaar
kay wildwood
Lindberg tango (hoyer)
lion teardrop
migma hollowbody
sakai thinline tele
EKO manta
Arirang necktrough 24 frets
Arirang necktrough 22 frets
Arirang necktrough 24 frets germanized carved top.
Arirang EG 202T
Aria pro YS-500
Aria pro RS inazuma II
Aria vortex model
Aria 1803 T
Condor antigua burst strat
custom l6s model
Daytone firebird
egmond typhoon
ESP strat
El Maya EM-1100
fasan glittermof
gumiko the paul
Godwin deluxe les paul
Harmony les paul
Harmony H9000AB
Hondo II dc model
hondo II genesis model
hofner 173
HSG ( gherson)
hagstrom futurama
huiting nashville tele
hohner rhoads
hohner V
hsin mi spectrum bodyshape
hsin mi mosrite bodyshape
ibanez Ar30
kasuga SG
klira haiti deluxe
klira star club
klira kentucky
onbekend klira model
klira stratmodel
huiting tele
kay lp met ingebouwde effecten
melody arrow
melody stratachtige
maya black beauty
maral mosrite achtige
japanse squier "powerstrat"
sakai telecaster
spacer
Teisco ET-460
vantage VS-600
vantage 817gdt
merkloos prs model
zen on SG
merkloze paisley achtige tele
melody 4V

verkocht/te koop/gesloopt
sakai SG
egmond jazzbak
arai pro II ta40
merkloze 3pu jazzer
crucianelli elite
keiper semi les paul model
EKO 100 met element
artdeco jazzgitaar
ratjetoe jazzbak
aria FS series strat
Crafter cruiser tele
custom SG
essex lp junior DC
egmond solid 7
framus "the ugly"
framus strat
frankenibanez
fame strat
fame series 763
king stratmodel
life les paul
merkloze mustang
melody SG
jolana disco
ibanez gio
hoyer (zwaar verminkt)
guyatone enkelelements gitaartje (2x)
hondo II lp
hondo II lp junior goldtop
hondo II mustang
marathon strat
nashville LP
rover strat
rockster
kawai tele
stagg gothic lp
stagg V
samick LP
the animal strat
yamaha RGX612S
kawai ding
condor explorer
dreamotion strat
phoenix stc -33
vantage 418 T
SCS nl special
audition enkelelements gitaartje
epiphone V
iwama
vantage strat
harmony DC model
merkloze strat
duitse jazzer met catseye F holes
adonis western
egmond kansas
stagg warlock bas
japanse jazzbas
musima bas
boppeslach spanjool
melody gitaarbanjo
vantage vs-15
Kyairi western
kumiko western
egmond kansas bas
nashville western
junvel jazzer
egmond jazzer met catseye f holes
kay model 6161
bird western
eko kiwi bas
kawai bas
meazzi minibas
klira kentucky bas
wave 12 snaar
egmond blauwe hamerslag jazzbak
partita klassieke gitaar met cutaway
telecaster mini bas
aria bas
dobor merkloos
fender gemini III
palmer western
stefano caponetto

er zijn wel meer geweest maar dat weet ik niet meer precies.

koentjo
5 januari 2009, 10:33
dan ook maar een nieuwe lijst van mij.
wat ik heb .

astro es model
...
stefano caponetto

er zijn wel meer geweest maar dat weet ik niet meer precies.

wat een lijst! :o

Dweezman
5 januari 2009, 10:37
Fender Contemporary Stratocaster MIJ 1985, sparkle red, hele maffe kleur
Fender Stratocaster Texas Specials USA 1996, sunburst
Fender Stratocaster '72 reďssue MIJ 1987, vintage white
Fender Jaguar '62 reďssue 1992, sunburst
Fender Telecaster USA 1997, vintage white
Fender Stratocaster USA 1997, daphne blue
Richwood Telecaster Vintage, sunburst
Tokai Silver Star 1982, olympic white
Fender Jaguar AVRI, surf green
Fender Telecaster Deluxe 1977, mocca
Tokai Love Rock 1992, gold top
Guild D40 CE accoustic
Tokai Silver Star 1982, sunburst
Fender Stratocaster MIJ, 1996, blue photoflame
Fender Jaguar 1965, sunburst
Fender Stratocaster USA, Limited Edition 171/250, fiesta red
Fender Telecaster Thinline, MIJ, 1982
Fender Bullet Deluxe, 1982