PDA

View Full Version : ergernis



L4A
21 mei 2002, 23:08
Kmoet 't toch effe kwijt, dat ik me loop te ergeren aan de posts die onder de naam 'CN' worden gedaan.

Waarom? Omdat het iemand is die heel erg probeert een bepaalde band te pushen, tw Coup de Grace.

FF wat voorbeelden:
Dobbe festival Koudum, Take a walk festival Sittard (beide dezelfde tekst: ben je geweest? Welke bands vond je goed? (vis vis))
Vervolgens: blues aan zee, 1x aankondiging, vervolgens nav reply's: .......Het was een groots opgezet festival. Het hoogtepunt was de jonge punkblues formatie Coup de Grace. Het publiek reageerde zeer uitbundig. Op een gegeven moment stond de gitarist tussen het publiek te spelen en de bassist ergens boven op een tafel...

Bleh!

Ik heb ff de site gecheckt, muziek geluisterd (da's waarschijnlijk het doel) en dat vond ik okee klinken, dus da's het probleem niet.

Wel ongelofelijk irritant vind ik het dat er iemand hier zichzelf op een quasi onopvallende manier ontzettend loopt te promoten en ook nog eens op een niet-interactieve manier: ik heb nog geen enkele "normale" thread/reply gezien van CN.

Let wel: ik vind het hartstikke leuk wanneer bezoekers van dit forum wat van hun eigen muziek laten horen, da's voor mij juist een van de redenen om hier ff rond te kijken! Maar dan dus wel op de manier waarop we dat hier gewend zijn: beetje l*llen, beetje luisteren, maar niet plompverloren maar wat berichtjes op dit forum pleuren en zoek het verder maar uit.


Ben ik de enige die zich hieraan loopt te storen? Begin ik (nu al) oud te worden? Of zijn er meer mensen die dit is opgevallen?

Markie
22 mei 2002, 08:37
Het was mij nog niet opgevallen, Sherlock!

Ik zal eens kijken wat je bedoelt.

pimmetje
22 mei 2002, 10:44
Kan me er niet zo aan storen... op ieder forum barst 't van de vervuiling. Dit soort onversneden reklame-uitingen zijn dan wel de minst inspirerende vorm van vervuiling, maar om me er nu aan te gaan ergeren.... nee :smile:

Er zat nog een kern van waarheid in ook: dat Coup de Grace was bij Blues aan Zee echt heel goed. De twee bands die ik die avond het beste vond, waren juist HELEMAAL NIET in mijn smaak:
- Swamp ... zydaco cajun blues
- Coup de Grace ... Jimi & SRV gitaarwerk