PDA

View Full Version : 1x12" Kitty Hawk cabinet



ReinoutV
10 oktober 2004, 15:54
Voor mijn Kitty Hawk junior 1x12" ben ik op zoek naar een 1x12" cabinet, het liefst een met een houten kast:

http://www.stillus.nl/foto/rep060604/07.jpg

Heeft iemand enig idee of deze dingen sowieso bestaan en of ze ergens te koop zijn? In mijn combo zit een G12M-70. Iemand tips of suggesties?

alhambra
10 oktober 2004, 16:41
Ik heb wel een kitty hawk 4x12 met g12m 70 speakers erin te koop staan, wel ff iets groter maar ook wel ff iets lekkerder.

ReinoutV
10 oktober 2004, 16:59
Wat zie jij dan als voordeel van een 4x12" extensie cabinet (kheb geen head) tegenover een 1x12" extensie? Ik denk niet eens dat dat ding in de bus past, met alle andere zooi erbij (4x12 Marshall en 4x10 Hartke van de andere bandleden). ;)

alhambra
10 oktober 2004, 19:19
Wat zie jij dan als voordeel van een 4x12" extensie cabinet (kheb geen head) tegenover een 1x12" extensie? Ik denk niet eens dat dat ding in de bus past, met alle andere zooi erbij (4x12 Marshall en 4x10 Hartke van de andere bandleden). ;)

Het gaat mij toch om de verkoop niet om wat jij er mee doet, desnoods hang je hem aan de trekhaak :wink:

Quink
10 oktober 2004, 19:30
Wat zie jij dan als voordeel van een 4x12" extensie cabinet

Het gaat mij toch om de verkoop niet om wat jij er mee doet, desnoods hang je hem aan de trekhaak :wink:

Kijk, dat dat nog bestaat, een eerlijke verkoper :o Voordelen, voordelen, neuj, niet echt, ik moet gewoon van de rotzooi af. :-D

Nocki
10 oktober 2004, 22:51
Hoi.

kijk eens naar een mesa cab... kost wel wat maar je amp gaat er van praten. kitty amps zijn ripoffs van mesa dus zal de maat het zelfde zijn...

wat kost die kitty 4x12????

Nocki

ReinoutV
12 oktober 2004, 16:01
Ik hoef niet per se een mesa cab te hebben. Ik wil er eentje, omdat ik m'n geluid bij kleine optredens dan beter kan spreiden. Hij moet dus ongeveer hetzelfde klinken als deze die ik nu heb. En als ie ook nog een gelakt is uitgevoerd als mijn versterker zou dat helemaal mooi zijn! Ik heb al ergens een 1x12" cabinetje zien staan, maar daar zit een Fane speaker in. Dit schijnen niet erg beste te zijn? En hoe is de combinatie van een G12M-70 en een V30 (lekker warm)?

Jeroenvanhulsteijn
14 oktober 2004, 10:29
"Mark S" heeft een Bag End kastje te koop. Was de gelakte versie. Zijn trouwens geen goedkope kastjes. Wel erg goed. En klein! Mss iets te klein voor onder je combo. Je kan natuurlijk ook het tolex van een kast afhalen. Beetje schuren en dan lakken maar!

Fane staat geloof ik wel goed bekend hoor. Vooral in de PA wereld denk ik. Het is denk trouwens helemaal geen gek idee om 2 verschillende speakers te nemen. Kan je geluid toch heel wat breder maken. Volgens mij is er ook zo'n peperduur merk dat in een 2x12" 2 verschillende spkrs heeft zitten.

ReinoutV
14 oktober 2004, 11:53
Wat zou een leuke prijs zijn voor een Kitty Hawk cabinet (1x12") met Fane speaker, zwarte tolex en een basbuis opening? Ik kan er misschien een kopen.