PDA

View Full Version : Bouke again... (met gitaren en zang deze keer )



Bouke
9 oktober 2004, 22:28
Hey gitaarnettersforumgastenenzo,

Ik ben weer eens aan het internetjammen geweest (USA-forumpje http://146.145.5.218/board/cgi-bin/ultimatebb.cgi ). Volgens mij is dit wel een grappig stukkie...

De backing (drums, bass, keys en akoestische gitaar) zijn van forummember 'Klif' aldaar. DE lyrics komen van forummember BlueCrystalMan (Mark, de eigenaar van het forumpje)

Ik heb wat extra vette gitaren ingespeeld en de leadpartijen. En... de vocalen (uiteraard zou ik bijna zeggen :oops:)

De link: http://members.home.nl/boukejanssen/FNJ_2004-10-09_Bouke.wma

Enjoy (and comment :D)

Bouke

AART
10 oktober 2004, 01:25
klinkt lekker 8-)

bluegate
10 oktober 2004, 02:31
Lekkerrrr...! 8-)

spanky_franky
10 oktober 2004, 13:43
met dezelfde lui als die andere internet jam?

klinkt hoe dan ook erg goed.. mooi nummer, wel een beetje cliche/popperig moet ik zeggen.

ReinoutV
10 oktober 2004, 16:16
Zo, dat klinkt lekker. Goede productie, lekker nummer, lekker gezongen, echt jouw stem. Je solo-lickjes zijn misschien iets te cliché, maar ze klinken wel lekker. Ook lekker gespeeld, met die pinch-harmonics :).

Bouke
11 oktober 2004, 12:34
Hey,

@AART: Thanks! 8-)

@Bluegate: Thanks! 8-)

@Spanky: Thanks! Nee, andere mensen deze keer. Ja, cliche is het wel een beetje...

@ReinoutV: Thanks! Ik vond de zang ook wel aardig. Gitaarspel is mwah.. en cliche, maar wel grappig denk ik. IK vind de rhythmpartijtjes wel leuk.

Groets,

Bouke

MonkeyFace
12 oktober 2004, 00:34
*toe voegt aan playlist* :D

Dit klinkt echt lekker... goeie vocals ook :)

m^rton
13 oktober 2004, 15:17
Alles wat ik van jou hoor vind ik gewoon helemaal geweldig!
Lekker nummertje dus.

Axl Rose
13 oktober 2004, 18:46
Dis echt supervet!!!! toffe stem en vette gitaren!! 8-)

Hempo
27 oktober 2004, 20:37
mooie opname, coole 2e stem. klinkt wel lekker.

vind jouw stijl van bluesrockachtig gitaarspelen cooler, dan hier, maar das smaak. Muzieksmaak ook, maar dat wist je misschien al.

grt.
hempo

Negative K3 fan
27 oktober 2004, 21:36
klinkt echt supergeweldig, redelijk leuk gezongen, goede 2e stem, erg mooie toon! is het een strat van je en heb je het met de pod opgenomen?

Bouke
28 oktober 2004, 11:40
Hey,

Thanks again!

Het is met de PodXt opgenomen (de leadgitaar + de heavy (L+R panned) parts). Vocals trouwens ook :D

Dit nummer wordt momenteel uitgewerkt tot complete song.

Bouke

AcousticFreak
28 oktober 2004, 12:49
Het geheel klinkt erg gelikt! Mooie rauwe stem. En ze manier van drummen spreekt me ook aan.. voor zover ik er verstand van heb.. Ikzelf moet het doen met een 'Streets of London kinda like' stem.. :-? Bij de oudjes scoor ik best goed haha!

Misschien moet ik eens gaan roken :roll:

Bouke
28 oktober 2004, 13:40
Misschien moet ik eens gaan roken :roll:

NEEEE!!! (Sorry, ik liet me even gaan :D)

Hehehe, je bent zo'n beetje de eerste die mij een rauwe stem toedicht :D

Drums is geprogrammerd, de rest is wel op de gebruikelijke manier ingespeeld. Ik vind de hi-hatpartijtjes niet echt geweldig moet ik eerlijk zeggen, maar ja, andere mensen, andere meningen en smaken.

Roken sucks big time! Zo, weer een mening de wereld in. Ik ben er nu 5 jaar vanaf en ik ben er supertrots op. Ik zong echt niet anders toen ik nog wel rookte. Ik zag je 'rolleyes' wel staan, maar ik moest er even over beginnen, hehe.

Ik vind jou stem ook helemaal niet verkeerd, uitspraakjes hier en daar nog niet helemaal ok, maar duidelijke zangstem.

Groets,

Bouke