PDA

View Full Version : En? Wat vonne we ervan ?



waarismijnplectrum
21 mei 2002, 20:54
Ik zou eens willen weten wie er allemaal naar pinkpop zijn geweest, en wie er welke band echt bagger vond spelen, of juist bruut...

En als je nog wat leipe dingen hebt uitgespookt, meld dat er dan ook eens bij, ben ik wel nieuwsgierig naar moet ik zeggen.

PeArLjAm
21 mei 2002, 21:34
Ik vond de Dropkick Murphys erg goed. Verder Muse gezien, black rebel motorcycle club, Lenny Kravitz, After forever, Rammstein en ga zo maar door. Muse was erg goed en Rammstein gaf echt een supervette show weg. Lenny Kravitz was opzich ook wel goed alleen wat kan die gozer overdrijven zeg!

Verder heb ik nog wel een leuk verhaal over direct. Ik en een maat van me zaten in het gras bij die ingang van het Noordpodium waar al die busjes van die bands voorbij rijden. OPeens ziet hij die drummer (met die lange haren) en ja hoor, gelijk een hele horde 12 jarige koters erop af. We hadden ze al zien spelen en waren ook echt slecht, en die 12jarige koters zijn ook iets om je aan te ergeren. Dus die vriend van me zegt, als ze langrijden steek jij je middelvinger op en maak ik een foto. Dus ik stond naast dat busje en hij maakte dus die foto. Nu even kijken of ie goed gelukt is, dan zet ik hem wel op internet ofzow..

Nu ga ik echt slapen, ben doodmoe van 4 dagen pinkpop..

Kjiratsiekoedel
21 mei 2002, 23:56
Sorry dat ik het zeg, maar
ALLE BANDS/GROEPEN DIE IK OP TV HEB GEZIEN VOND IK NIET LEUK

nu komt dit omdat ik de gespeelde muziekstijlen niet leuk vond


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kjiratsiekoedel op 2002-05-21 22:57 ]</font>

lars
22 mei 2002, 00:07
uh tja....


kijk dan niet ofzo??

vond bij s.o.a.d. wel grappig dat et geluid af en toe niet klopte en dat je dan daarachter van die geluidsmannetjes als een gek zag rennen enzo

vond zoiezo et geluid best slecht af en toe

waarismijnplectrum
22 mei 2002, 16:43
ik vond Lenny kravitz' show echt wel super, en dat ie overdrijft is gewoon lekker part of the show, is gewoon leuk om te zien vind ik.

Bij dropkick murphy's ben ik ook helemaal uit mijn dak gegaan.
Jewel vond ik ook wel relaxed(dat was voor ze begon te jodelen)

mja, voor de rest heel het weekend stoned en bezopen geweest...

MetalliCat
22 mei 2002, 17:04
Ik von Muse egt mega vet, zoals die zanger uit zijn dak ging, daar kon egt geen andere band die op pinkpop was aan tippen.

Kitaarhiero
22 mei 2002, 19:48
Lenny Kravutz overdrijft wel heeeeel erg hoor... Matt Bellamy ook... maar die overdrijft op een leuke manier. Lenny Kravitz waant zich op woodstock :razz:

MetalliCat
22 mei 2002, 21:47
Ik vin et juist wel leuk, dat met die versterker was in elk geval wel origineel :wink:

Kitaarhiero
22 mei 2002, 23:02
Kurt Cobain rolde ook over versterkers heen...
de engelse manier bevalt me wel :grin:

Ditmar
23 mei 2002, 20:53
Op 2002-05-22 18:53, schreef Noctiis:
dat vind ik een domme opmerking, want dat aanstellerige van Muse vond ik zooooo verschrikkelijk irritant! Een beetje over je versterker vallen om een dom solotje te spelen...
Nee, ik vind het een erg slechte manier van expressie.
Ik heb niks tegen show hoor, ben dol op showelementen, en de zanger van mn band heeft ook genoeg ideeen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> Maar dan niet op zon nichterige engelse manier


Heb je het over z'n tweelingbroer ??? If so, dan kom ik zeker kijken !!!!!!!