PDA

View Full Version : laat ik ook eens iets opnemen :)



savecracker85
8 oktober 2004, 22:20
ik zit hier al een tijdje op het forum maar heb eigenlijk nog nooit iets voor deze rubriek opgenomen..Dus ik dacht laat ik dat ook eens doen... En omdat ik niet zo handig ben met backingtracks maken en vandaag even geen band bij de hand had :P ..Heb ik die uit het 'riff-contest gebeuren' maar gebruikt :)
En aangezien de opname kwaliteit en mijn gitaarkunsten niet echt van het niveau uit de wedstrijd zijn...Plaats ik hem maar gewoon hier :roll:
Kep trouwens geprobeerd om met de backingtrack mee te spelen, ipv het als ondergrond van een grote gitaarsolo te zien..Zoals de mensen uit de riff-contest doen (niet negatief bedoeld overigens ;) )

http://home01.wxs.nl/~meijn036/riff.mp3

al het commentaar is welkom :D

FrankS
9 oktober 2004, 15:13
Nou ik luister nu :)

Lekker slagje en lekker cleanish wahsolootje!! Lekkere feel hey. Donders funken whehe. Nice!! Ah lekker randje in de sound ook :D. haha cool hoor :) Gewoon "[RIFF-CONTEST]" voor zetten man!!! Paul is best wel een hippy en zal dit vast wel cool gaan vinden ;) Keer wat anders dan van al ons "shredders" :)

savecracker85
10 oktober 2004, 16:48
thnx :)

maar 1 reactie, niet echt een geweldige response terwijl ik zie dat dit topic toch al 85 keer bekeken is :(
Dus schroom niet en plaats je reactie, al het commentaar is welkom

FrankS
10 oktober 2004, 18:34
thnx :)

maar 1 reactie, niet echt een geweldige response terwijl ik zie dat dit topic toch al 85 keer bekeken is :(
Dus schroom niet en plaats je reactie, al het commentaar is welkom
Jah mee eens! De meesten hier kijken neem ik aan naar de namen die ze al kennen en dan weten ze dat ze het cool gaan vinden.. maar bij deze nog maar ff omhoog kicken deze post ;)
Maar zet er gewoon Riff-contest voor joh ;) Tenzij je wat nieuws ervoor wilt opnemen, want volgens mij ben je veel te bescheiden.

c.hultermans
10 oktober 2004, 19:20
Ik vind m ook wel lekker klinken iig!!!!!

Die wah-wah solo klinkt een beetje Hendrix-achtig en das een compliment hoor!!

Klein minpuntje;

Je slaggitaar klinkt een beetje vals (das een kwestie van stemmen, denk ik) en een paar bendings zaten met een hun broek op half zeven.....

Verder vind ik t gewoon wel ok!!

Grtz,

Conrad

Jkanters
10 oktober 2004, 22:37
Idd, misschien een beetje finetunen op de punten die genoemd zijn maar voor de rest vond ik het toch zeker lekker klinken.

Alleen een punt waar je nog even naar moet kijken (vind ik dan) is het eindje. Die laatste paar noten komen er niet echt helemaal uit omdat ze heel dun klinken naar mijn mening.

Maar eigenlijk mag ik helemaal niet zeuren want zelf neem ik niks op en post ik ook niets. :lol:

FrankS
11 oktober 2004, 10:38
Je slaggitaar klinkt een beetje vals (das een kwestie van stemmen, denk ik) en een paar bendings zaten met een hun broek op half zeven.....

Verder vind ik t gewoon wel ok!!

Yeah

savecracker85
11 oktober 2004, 16:00
ok bedankt voor de reacties, daar heb ik tenminste wat aan :) ...Wat het commentaar op de ritme partij betreft, daar zit idd wel wat in..

Ik heb het nummer in verschillende sporen opgenomen...Dus dan kan ik alleen de ritme partij eruit halen en weer opnieuw inspelen..Dat zal ik van de week nog wel doen en het resultaat weer hier neerzetten
en misschien zet ik er dan ook nog wel [riff-contest] voor :wink:

Blijepanda
11 oktober 2004, 16:05
Ik vind m ook wel lekker klinken iig!!!!!

Die wah-wah solo klinkt een beetje Hendrix-achtig en das een compliment hoor!!

Klein minpuntje;

Je slaggitaar klinkt een beetje vals (das een kwestie van stemmen, denk ik) en een paar bendings zaten met een hun broek op half zeven.....

Verder vind ik t gewoon wel ok!!

Grtz,

Conrad

Hier ben ik het wel mee eens; de slaggitaar is inderdaad wat vals, maar het geheel kan er goed mee door :)