PDA

View Full Version : cabinets



tijs12
8 oktober 2004, 21:55
welke zijn de goedkoopste cabinets die wel een goedegeluidskwaliteit hebben ? ik heb er een niet te dure nodig voor in mijn band te spelen wil hem op een kustom quaid 100 watt aansluiten

Javaca
8 oktober 2004, 21:58
Beste Tijs,
Hiervoor hebben we het Moderne Versterkers gedeelte op het forum.

Je zou eens kunnen kijken naar Behringers.

Op marktplaats.nl kun je ook wel London City cabs tegenkomen voor een zacht prijsje.

Bobbel
8 oktober 2004, 22:18
Beste Tijs,
Hiervoor hebben we het Moderne Versterkers gedeelte op het forum.

Je zou eens kunnen kijken naar Behringers.

Op marktplaats.nl kun je ook wel London City cabs tegenkomen voor een zacht prijsje.

Een cabinet is dat nou de versterker of de speakerkast? want als het een versterker is kan ik je een Marshall MG100 HDFX aanraden... ik heb hem ook en het mag dan een transistor zijn, maar ik vind hem geweldig klinken...

-robbert-
8 oktober 2004, 22:25
Tijs, welkom op het forum

Behringen cabinets hebben een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

www.behringer.com
www.musik-produktiv.de

bert k
9 oktober 2004, 00:54
Een cabinet is de speakerkast. Een amp is een versterker, en een combo is versterker en speaker in 1 doosje.

andy
9 oktober 2004, 02:02
Op marktplaats.nl kun je ook wel London City cabs tegenkomen voor een zacht prijsje.

Precies. G12H 30 watts. 4 stuks..... Zucht. :evil:

alhambra
9 oktober 2004, 10:14
Soms heel soms kom je ook nog wel is een Kitty Hawk 4x12 tegen.
Selection G12M 70 watt speakers erin 280 watt dus, echt een aanrader :D

munkie
9 oktober 2004, 11:44
Klinkt lekker hoor zoŽn 4X12 maar je tilt je er een breuk aan en het kost veel ruimte op het "podium" (lees: tussen het biljart en de plee in de kroeg). Mijn tip: Marshall 1922, de kleine 2X12, wordt niet meer gemaakt, zie je af en toe nog langskomen 2dehands voor 200 euri. Als je er zuinig op bent kan je daar nix op verliezen. Compact draagbaar ding met 2X Celestion 75W, kan je stereo en mono aansluiten. Kan je in de breedte neerzetten maar ook verticaal. Gaat keihard met een goede buizentop.
Hee nog geen smilie gebruikt! :D :-D :) :o 8) 8-) :cool: :lol: :P :razz: :roll: :wink:

andy
9 oktober 2004, 13:45
FF over die zware 4 keer 12 bakken. Ik zeg wieltjes. :-D
En als je direkt contact met het houten podium wil, voor wat extra laag, pleur je hem toch op de zijkant??

AART
10 oktober 2004, 15:09
FF over die zware 4 keer 12 bakken. Ik zeg wieltjes. :-D
En als je direkt contact met het houten podium wil, voor wat extra laag, pleur je hem toch op de zijkant??

of je haalt de wieltjes er ff af, paar keer schroeven?

ieme
10 oktober 2004, 19:38
Behringer