PDA

View Full Version : Morley Bad Horsie II



RedBuell
8 oktober 2004, 17:36
Iemand bekend met dit wah pedaal. Schijnt dat ze bij harmony central wel tevreden zijn over dit ding.

Mischien weet iemand een prijsje van dit ding.

RedBuell
8 oktober 2004, 17:45
En deze.

VOX WAH GUITAR PEDAL. MODEL V847



Veel vragen ik weet het jongens maar ik zit een beetje te struinen op e-bay en vond deze wah voor betaalbare prijsjes.

urezna
15 oktober 2004, 16:34
ik heb er een, ben er erg tevreden mee. maakt geen gebruik van slijtagegevoelige onderdelen, heel solide, je kunt er op stampen als je wilt.
dat ie vanzelf uitgaat zodra je het pedaal loslaat vinnik ook errug prettig. en dan kom je waarschijnlijk al gauw op de wazige discussies van "true by pass" enzo, nou ja, hoe dan ook, ik merk geen singaalverlies of klankverandering, of het pedaal er wel of niet tussen zit.
en voor de rest heb ik gemerkt dat iedereen duidelijk verschillende smaken heeft over wah pedalen, dus das een kwestie van luisteren, uitproberen etc.
dr zit in elk geval wel een schakelaar op waarmee je een soort toonregeling kunt aanzetten, zo kun je bijv zorgen dat het effect in de lage regionen wat duidelijker is (zo gebruik ik het, dan hoor je de wah ook goed op een lage B ;-) )
en mja, het is wel een van de duurdere wah wah's....

ijff
16 oktober 2004, 02:07
Ik heb 'm ook en ben er erg over te spreken... het is wel zo ongelooflijk fijn om op een willekeurig moment tijdens een solo even een uithaal met de wah te kunnen geven!

ijff
16 oktober 2004, 02:07
Ik heb 'm ook en ben er erg over te spreken... het is wel zo ongelooflijk fijn om op een willekeurig moment tijdens een solo even een uithaal met de wah te kunnen geven!