PDA

View Full Version : FX Loop JCM 2000 DSL



Plain
8 oktober 2004, 10:32
mogge!

ik heb problemen met mijn FX loop van mijn JCM2000 DSL 40 watter combo. Als ik het Overdrive kanaal kies en ik draai de FX loop open dan neemt de output van mijn overstuurde geluid substantieel af, de kracht gaat er helemaal uit. Tenzij ie dicht staat, maar dan heb je totaal geen effect meer over het geluid (ik heb een paar standaard effectpedalen in de loop staan), heeft iemand hier ervaring mee? Of wat het probleem zou kunnen zijn?

dank alvast voor de reactie

ieme
8 oktober 2004, 11:23
snoer van je pedalen kapot, battery van pedaal leeg

Plain
8 oktober 2004, 11:41
nee en nee, heb adaptors, bovendien heb ik geen problemen met de zelfde pedalen via het send en return kanaal van mijn JCM900 dual reverb top, maar die is groot en zwaar om altijd bij je te hebben

ieme
8 oktober 2004, 11:48
Doe in je DSL eens een kabeltje van send naar return.... dan zie je of t aan de loop ligt of ergens anders aan

Plain
8 oktober 2004, 11:51
goeie tip! het vreemde is wel dat op het cleankanaal er geen verlies van output is

Plain
11 oktober 2004, 10:05
heb test met alleen kabeltje tussen send en return gedaan, en je hoort duidelijk verschil in volume onstaan als ik de FX level knop open en dicht draai, maar het grappige is dat dit nu net andersom gebeurt dan wanneer er wel effecten tussen zitten. rara?!
kent iemand een goeie (kleine, betrouwbare) muziekhandel in de buurt van Rotterdam die veel weet van Marshallversterkers? dank alvast