PDA

View Full Version : bagger blues



appelmoes
8 oktober 2004, 08:47
try

Jeroenvanhulsteijn
8 oktober 2004, 09:19
hey appelmoes, k vind dat je best leuke stijl hebt. beetje ouwe rock 'n roll. maar het geluid vind ik redelijk beroerd (heb ik ook wel eens met mn xvamp :-D ). mist ballen en grease. ow en k krijg de indruk dat de gitaar ietsje te laag gestemd staat, mja...mn gehoor is er ook niet echt beter op geworden de laatste jaren. k heb altijd moeite om bas en gitaar op elkaar af te stemmen. je wah gebruik vink eigenlijk best wel weer leuk. je speelt wel netjes moek zeggen.

wat ook een heel leuk nr is om over te soleren is "The death of JB Lenoir" van "John Mayal and the Bluesbreakers". Is eenvoudig blues nr.
gewoon blijven oefenen met blues! want je kan er wel veel emotie in kwijt vind k zelf.

Shaggy
8 oktober 2004, 13:37
klasse man,

goedkope tele of niet de twang zit er goed in :) .. ik vind je geluid lekker en mist wat bottom end maar het zal wel aan de opname en/of je gear liggen ..

lekker man

appelmoes
8 oktober 2004, 20:18
opname is van 4 jaar geleden, heb mijn tele nu geladen met Seymour Duncans, het is z'n usa standard'je uit '95 orginele pickups zuigen echt.

appelmoes
8 oktober 2004, 20:43
test

The_RockeR13
8 oktober 2004, 20:56
wat een vette nickname die had ik wel gewild! 8-) appelmoes rulezzz

abbys
10 oktober 2004, 01:39
mmm, gelieve niet met voorwerpen naar men hoofd te smijten als ik iets onintelligent zeg, maar zing jij of is het opgenomen waarover je speelt? Want vind de zang zo goed :o

p.s: idd, vette nickname! (ow, en lekkere teletwang ook voor een zogenaamde goeiekope tele :razz: )

appelmoes
10 oktober 2004, 10:27
ik zing niet, de jam bestond uit gitaar,bas drums en zanger,wel in een take opgenomen in oefenruimte