PDA

View Full Version : Voor de 2e keer dit jaar, nieuwe gitaar



Fatal Fairytale
8 oktober 2004, 01:06
hij is eindelijk binnen, een epiphone explorer goth met een seymour duncan pearly gates bij de brug, en ik kan zeggen, hij klinkt en speelt echt super, alleen ga ik de humbuckers nog van plek wisselen, die pearly gates zit nu bij de brug, en klinkt eigenlijk als een halshumbucker, warm, vol en als ik met distortion speel best vel wollig, terwijl die halshumbucker klinkt als een brughum, scherp en vooral strak in het laag...
foto's post ik later, ga eerst lekker op vakantie :-D

Bobbel
8 oktober 2004, 08:53
Fijne vakantie! :wink:

michielv
8 oktober 2004, 09:35
Jij hebt echt geld teveel: een nieuw gitaar kopen en dan ook nog op vakantie kunnen? Had je misschien beter een Gibbo kunnen kopen en een weekje "balkonie"? ;)

Geintje natuurlijk, gefeliciteerd en ... plaatjes! :D

SiNiSTRaL
8 oktober 2004, 09:59
kijk, nog iemand die weetw at een echte gitaar is ;)

Fatal Fairytale
8 oktober 2004, 14:56
die vakantie wordt betaald door mijn ouders(gelukkig, 2 weken Amerika is niet echt goedkoop ofzo)...
maar heeft iemand suggesties voor het hum-probleem?is het van plek verwisselen een goeie oplossing of kan ik beter gelijk die andere hum ook vervangen, en zoja, wat zijn dan alternatieven?

NeeraDJ
8 oktober 2004, 15:02
Gefeliciteerd dude!
Die Pearly Gates niet verplaatsen trouwens! Dan klinkt ie nergens meer naar, een brughum in de halspositie klinkt dan altijd te bassig en vaak ongebalanceerd in de clean. Valt bijna geen goede sound meer uit te halen. De halshumbucker wordt dan nog helderder en dun en zal ook echt vreselijk klinken. Gewoon zo laten, anders krijg je ipv kleine verschillen wereldse verschillen en dan klinkt het nergens meer naar.

Die Pearly Gates is echt heerlijk vind ik zelf ook, heeft een soort van bite en houdt volheid en definitie onder high-gain.

@Sinis: Dude, denk je echt altijd dat al je gitaren geweldig zijn?

sash
8 oktober 2004, 16:22
@Sinis: Dude, denk je echt altijd dat al je gitaren geweldig zijn?


Nee hij is 'tevreden' met wat ie heeft zegt ie :D

NeeraDJ
8 oktober 2004, 17:24
Ik zeg/bedoel niet dat ie verkeerde gitaren heeft ofzo, maar ik hoor 'm altijd zeggen hoeveel beter dit of dat aspect van zijn gitaar is ofzo. Ik heb verder niks tegen Sinis, behalve dan dat ie mij heeft proberen op te lichten met m'n JCM800 :razz:

SiNiSTRaL
8 oktober 2004, 17:32
@Sinis: Dude, denk je echt altijd dat al je gitaren geweldig zijn?
neen, dat was een grapige opmerking ;)

en als je mede op die opmerking over die shadow doelt: kom m maar eens bespelen ;)

sash
8 oktober 2004, 17:38
En indeed, z'n Shadow fucking rulez.

SiNiSTRaL
8 oktober 2004, 17:39
:cool:

jaywalker
8 oktober 2004, 19:59
wou je mijn tsl nog hebben pisstral ? :-D

SiNiSTRaL
8 oktober 2004, 20:28
nop....krijg waarschijnlijk de Kitty Hawk van alhambra