PDA

View Full Version : Whatever happened to Gert de Meyer



Harald
7 oktober 2004, 20:10
Gert's Homepage is ineens verdwenen lijkt het wel. Weet iemand of die een nieuwe URL heeft. Of heeft Gert zijn gitaar aan de wilgen gehangen?

Mithrandir
7 oktober 2004, 22:46
GertDM.......die zat ook op het forum toch, acoustische gitarist he?

Harald
7 oktober 2004, 23:16
Klopt, zijn nieuwe cd zou langzaam uit moeten zijn... was toen sprake van dat dat voor het label van Steve Vai zou gaan.

sambora
8 oktober 2004, 15:53
Dit (http://people.zeelandnet.nl/gertdem/)lijkt me een goede site, het laatste nieuws dateert van oktober 2004, dus die is wel up-to-date :D . Er staat dat het nieuwe album ergens in 2005 klaar zal zijn. Je kan wel al samples luisteren in het ' music' gedeelte.

marc_o
8 oktober 2004, 16:15
Gaat prima met Gert, zie 'm wel eens en heb al wat opnames van de nieuwe CD gehoord en bijgewoond. De CD is grotendeels opgenomen door Sjak Zwier ( u mogelijk bekend als gitaarbouwer, ik heb er ook 2, en hij heeft ook een deel van mijn CD-tje opgenomen).
Gert is in mijn ogen wel een talent apart hoor, en tevens heeft ie een nieuwe Zwier Acoustische bak met een langere hals (geen bariton) laten maken die naar het schijnt bitchin' klinkt.

Harald
8 oktober 2004, 16:19
Hij doet het weer.Was geloof ik ook het adres dat ik had, maar die deed het een tijdje niet. Is in ieder geval verder wel dezelfde site. Thanks.

Luc-O
8 oktober 2004, 19:14
Staat een stuk over 'm in de nieuwe Gitarist (oktober).

stewartfan
22 december 2004, 21:12
hij maakt hele mooi muziek !
ik heb hem van de keren dat ik hem gezien eens in een kerk gezien en horen spelen, het was op een begrafenis. De hele sweer van de begrafenis de akoestiek van die kerk en zijn ongelooflijke mooie melodie en spel hebben wel een zeer grote indruk op mij gemaakt.

ik ben zeer benieuwd naar zijn nieuwe album !!