PDA

View Full Version : Richwood.......



Hendrix
7 oktober 2004, 19:28
Nu vind ik een aantal Richwood modellen er wel mooi uitzien.
Maarja, hoe spelen ze nou en hoe is de kwaliteit?

groeten,
Dennis

Franc
7 oktober 2004, 19:56
Lees ff een paar topics terug. Gaat over Richwood website.
Ik ga zaterdag wat Richwoods testen.

Shaggy
7 oktober 2004, 20:16
Lees ff een paar topics terug. Gaat over Richwood website.
Ik ga zaterdag wat Richwoods testen.

we zien je wel terug bij de kassa :D :razz:

Fluffy
7 oktober 2004, 20:17
kheb er een. voor de prijs zijn ze ontzettend goed, ze zijn echt beter als de squier en de pacifica. goede beginnersgitaar

Hendrix
7 oktober 2004, 20:39
Hou me op de hoogte, Franc

Franc
7 oktober 2004, 20:42
En wat mij betreft nog wel wat langer dan 'beginner' hoor.
Ik wil gewoon een duur model gitaar, maar dan voor weinig :)

Ik ben niet zo merkengeil en met mijn speelkunsten hoor je toch het verschil tussen een Richwood of een echte Gibson niet :-D

Fluffy
7 oktober 2004, 21:47
Hou me op de hoogte, Fluffy.

uhm wat bedoel je hiermee :oops:

kan er kort over zijn, zijn goede gitaren. vind ze wel de beste strat imitatie die er te krijgen zijn

Franc
7 oktober 2004, 21:50
Misschien bedoelde hij mij, vanwege zaterdag?

Fluffy
7 oktober 2004, 22:00
maar er staat fluffy achter :razz:

Franc
7 oktober 2004, 22:15
Sja...

Hendrix, slaap je al?

vester86
7 oktober 2004, 23:53
Ik heb dr zelf een, een akoestische RJ-80. voor het geld (180 euro) prachtig ding, om te zien EN om te horen.
je krijgt veel gitaar voor je geld, maar hij zal het (logisch) af moeten leggen tegen een gitaar van 1000+ euro

Squier4ever
8 oktober 2004, 17:13
En hoe zijn de duurdere LP-series?
daar ben ik zelf wel in geinteresseerd namelijk

episua
8 oktober 2004, 18:59
Om even terug te komen op mijn vorige topic :wink:

Ik ben afgelopen woensdag ff naar een gitaarwinkel geweest die heel veel van die nieuwe types van Richwood heeft.
Ik ben gelijkt de les paul custom gaan bespelen, koste 278 euro ofzo.
En aangezien ik behoorlijk vaak switch qua gitaren, dus ook wel met les pauls weet ik of een goed is. Ik heb ooit een Epiphone Les Paul custom gehad (verkocht voor een SG) waarna ik een Richwood Les Paul kocht (zo een van ongeveer twee jaar geleden, met geschroefde hals en het uiterlijk van een LP custom). De epiphone was goed hoor alleen ik zocht toen gewoon iets anders, de Richwood was; nou ja gewoon een kut gitaar). Uiteindelijk heb ik die les paul tegen een richwood strat geruild, diegene die ze nog steeds maken (RE-62). Deze gitaar heb ik nog steeds en bevalt me wel goed. De bespeelbaarheid is erg goed en het uiterlijk is erg mooi.
Maar goed ik kom nu ff terug op de nieuwe Les Paul custom.
De afwerking is gewoon erg goed, alleen de klank mocht wel wat zwaarder, ik bedoel het is een Les Paul... Gek genoeg was de LP standard qua klank wel beter dan de custom, vreemd vind ik.
Maar die nieuwe custom komt naar mijn mening erg overeen met de Epiphone Lp custom die ik ooit had. Op zich is dat een goed punt, spreek me niet over die serie les pauls van hun van ong. 2 jaar geleden.

Nou ja, een heel verhaal dus.
Ik hoop dat sommigen er iets aan hebben.

Franc
8 oktober 2004, 19:19
Het is bijna zaterdag :)
Morgen weet ik er meer van.

Hendrix
9 oktober 2004, 14:18
Sja...

Hendrix, slaap je al?
ZZZZZZZZZZZZSnurkZZZZZZZZZZZZ :D