PDA

View Full Version : combo of head+cabinet?



andoni
21 mei 2002, 12:23
Waarmee ben ik beter: een 2e handse combo of een 2e handse kast+head. Ik wil niet meer uitgeven dan 550 euro (of nee, ik wil wel maar kan niet). De versterker is bedoeld voor repetities met onze punk/metal-band.
En hoeveel kost een klein cabinetje voor onder een head? (nieuw of 2e hands). De vesterker zal ook thuis gebruikt worden (heb momenteel een squier sp10 thuis :sad:

Noctiis
21 mei 2002, 12:54
begin met een combootje, daarna sparen tot je geld hebt voor iets wat echt goed is... Voor 500 euro zou ik namelijk niet echt een goeie top+cabinet weten.

SteavisSmokin
21 mei 2002, 13:27
Andoni, kan je al je vragen die je hebt betreffende het kopen van een versterker in 1 onderwerp doen? Reden hiervoor is het forum netjes en overzichtelijk te houden. Ik heb wat onderwerpen verwijderd van je, ik heb ze gekopieerd dus ik paste ze hier onder weer even:


met wat ben ik beter voor punk/metal:
een Peavy Transtube Bandit 2 of een 2e handse Marshall? (bvb AVT100, die prijsklasse).

Bandit2 = 80 watt solid state, goedkoop en levert een lekkere distortion. Maar loont een duurdere Marshall (of 2e hands even duur) de moeite?


Marshall jcm 800 combo voor punk/metal repetities en thuis.
en 500 euro voor 2e handse: goede prijs?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SteavisSmokin op 2002-05-21 13:30 ]</font>