PDA

View Full Version : bass kopen



Nova
7 oktober 2004, 07:37
hey een maat van me is van plan een bass te kopen, alleen lukt de zoektocht niet echt. Het is de bedoeling metal te gaan spelen en het budget is ongeveer 300 euro. Tweedehands is ook goed. Kan iemand helpen? :)

P.S.: geen sunburst...dat vinden we allebei lelijk, dus dan staat ie op het podium met zijn rug naar het publiek en dat willen we ook niet :-D

Chris Wolstenholme
7 oktober 2004, 09:12
wil je een metal uitziende bas? of een gewone bas die goed voor metal is?

voor dat budget, kijk is yamaha met humbuckers of precicion element of OLP bijv.

Lazy B.
7 oktober 2004, 09:55
Is dit wat voor je maat?

http://www.uitbeijerse.nl/graphics/instr/atk300.jpg

Dan nu het verkooppraatje: zeer universeel instrument, "groot" geluid met enorme sustain door triple coil pickup, massieve brug (snaren kunnen ook door de body worden gespannen) en actieve electronica met hoog, midden en laag regeling. Komt met mooie gigbag.

Stuur me een PM als je interesse hebt.

Mazzel, Lazy.

Anavrin
7 oktober 2004, 11:02
Spam lokt meer spam uit hè:
check m'n onderschrift ff...

Lazy B.
7 oktober 2004, 11:05
Spam lokt meer spam uit hè:
check m'n onderschrift ff...

De wereld is een marktplaats :wink: :dance:

Anavrin
7 oktober 2004, 11:09
een vrijplaats schreef Marx toch?

Lazy B.
7 oktober 2004, 11:12
schreef Marx toch?

Wie?

frenske
7 oktober 2004, 11:23
Karel op zijn Duits!

Surferboy
7 oktober 2004, 11:27
Aangezien we toch aan het spammen zijn, ik heb ook nog wel een leuke bas voor je..... Cort Curbow 4 (Voor foto's moet je maar even pb'en....)

Anavrin
7 oktober 2004, 11:31
ik zou als ik jou was dat e-mail-adres ff verwijderen...
anders heb je kans dat jij wordt gespamd...

MazeMouse
7 oktober 2004, 14:28
ik zou als ik jou was dat e-mail-adres ff verwijderen...
anders heb je kans dat jij wordt gespamd...
Te laat *evil grin* :D

Basic::
8 oktober 2004, 15:14
Lazy b.

Hoeveel vraag je voor je gitaar??
kben namelijk de maat waar nova het over heeft.

Nova
8 oktober 2004, 16:52
welkom :-D

Basic::
9 oktober 2004, 00:35
Ik zou het fijn vinden als iedereen on topic bleef dat zou me namelijk meer hulp bieden als dat iedereen gaat spammen op dit topic.
Thnx.

MazeMouse
9 oktober 2004, 09:22
Ga eens langs Staffhorst Utrecht (*shudder*) daar hangen een flink aantal BC Rich bassen. (als je dan perse metal wil)

Verder staat er op dit moment een gruwelijke mooie Gunsmoke Silver OLP Stingray 2e hands bij Feedback Utrecht (ikzelf speel ook metal op een OLP Stingray5)
Daar zullen ze je vast ook wel kunnen helpen aan de Yamaha RBX270

En een nieuwe Ibanez GSR-205BK 5-string hangt voor 275,- bij Musicmaniacs (haarlem) op je te wachten.

Verder is Marktplaats.nl en natuurlijk hier de gitaarmarkt een hele goede plaats om mooie 2e hands bassen te vinden die binnen je budget vallen :)

AntY
9 oktober 2004, 14:55
als je per se een BC Rich koopt, doe er dan IN GODSNAAM eentje van de NJ serie. die zijn rond de 500 euro en erg goed voor t geld. platinum serie is ROTZOOI.

heb ooit op een NJ beast gespeeld, die was best lekker. ik zou me dr nooit mee vertonen, maar toch :)

ouwe mockingbirds zijn wel erg mooi. als ik nog es een custom laat maken, misschien dan wel zoiets :)

MazeMouse
9 oktober 2004, 17:30
Ik zou eerder een BC Rich Wave custom laten maken :)

Basic::
10 oktober 2004, 00:20
Ik kwam op marktplaats deze bass tegen met versterker.

http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=muziek&u=basgitaren&ID=10393&ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Fbasgitaren%2F10393.htm#
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/basgitaren/2/10393.jpg

Cyclone basgitaar, van EKS Technology inc.
en een Custom Soundversterker, type Colt 65B. 240 Volt, 50/60Hz ~ 115 VA
Het is niet veel info over de bass zelf meer stond er niet in de ad. maar mss weten jullie toch wel wat het is.

Nou wou ik aan jullie vragen of deze bas geschikt is voor metal en of het een geschikte versterker is. Het hoogste bod tot nu toe is 225 ik zou ook graag willen weten wat een goed bod is. De bass is namelijk in mun eigen woonplaats te koop dus als ie geschikt is zou ik het heel graag welen weten. alvast thnx.

MazeMouse
10 oktober 2004, 08:18
Doe een bod en vraag of je mag komen proberen.
Vind je het niks kun je alsnog zeggen dat je de aankoop niet doet (je bent namelijk niet verplicht tot koop)

Basic::
10 oktober 2004, 20:35
mss doe ik idd wel gewoon een bod.
Maar ik wil liever eerst weten wat voor iets het is en of het kwaliteit is. Ik heb via marktplaats al een mail gestuurd om wat gedetailleerdere informatie. D
us ik hoop dat hij snel reageert dan heb ik wat meer info om jullie en oordeel te laten vellen.