PDA

View Full Version : Pedalendag 28 November in Leiden



Pagina's : [1] 2

Dirk_Hendrik
6 oktober 2004, 20:02
Na hier zonet eens door Seymour Paul op getipt te worden, Even een sticky voor het animo checken voor en nieuwe pedalendag. De vorige was ook al weer om en rond een maand of 9 geleden en er zijn vrij veel forummers met nieuwe of andere meuk die wellicht interessant kan zijn voor andere forummers om eens aan te "snuffelen" en daarnaast is het (vond ik tenminste) leuk om je medeforummers te leren kennen.

De vorige keer waren we met een man of 12. Het kan een idee zijn om het dit maal wat groter op te zetten als daar animo voor is.

Dus,
- Heb je interesse?
- Heb je voorkeur voor een plaats die voor velen gemakkelijk te bereiken is?
- Wanneer (ergens in November?)
- Heb je voorkeur voor een bepaald thema en zo ja wat?
- Heb je..... shoot...

Disclaimer: Dit is een Gitaarforum gebruikersinitiatief en valt dus niet onder de verantwoording van GitaarNet.nl

Dirk_Hendrik
6 oktober 2004, 20:08
En dan even m'n eigen ding:

- Uiteraard interesse, wat mij betreft hoe meer zielen hoe beter.
- Locatie bij voorkeur OV vriendelijk. Ik denk zelf aan Utrecht of Amersfoort.
- Ergens in November dus
- Thema.... ik zou persoonlijk voorkeur hebben voor onbekende niet boetiekspullen. Ik denk bijvoorbeeld aan m'n Morley Rotating Wah (als ik em af krijg voor die tijd), Shin Ei, m'n UMI booster etc etc. Daarnaast van verschillende forummers de zelfbouw en zelf-mod zaken.

- En verder, los van thema uiteraard wel ruimte voor mooie andere zaken die de aandacht verdienen. Een thema hoeft niet "het enige" te zijn.

marc_o
6 oktober 2004, 20:15
Lijkt me erg leuk, zeker omdat ik me meer wil concentreren op pedalen.

Heb op het moment niet veel in te brengen:
Hoewel,

Een script logo Phase Tone van Ibanez (heel oud)
Visual Sound Jekyll & Hyde mk2
Holy Grail van EH
Pedaltone van Koch
WH-10 wah van Ibanez
SS-10 Session Man van Ibanez (dist + Chorus)
PH-3 Phase Shifter van Boss

Uiteraard een goede versterker om e.e.a. op te laten horen (rivera)

Verder dan Utrecht heb ik weinig zin in vanaf Zeeland

Robbert
6 oktober 2004, 21:26
Maakt mij niet zoveel uit, Utrecht, Amersfoort, ik ben wel van de partij! Liever richting het zuiden dan naar het noorden en in verband met werk (iedere zaterdag, wanneer op..) zou ik op tijd vrij moeten vragen.


Zoals gewoonlijk heb ik wel weer leuke dingen mee. Iedergeval de ZVex Nano en mijn custom (16 ohms) cabje met de donkere Celestions. Verschrikkelijk veel nieuwe pedalen heb ik niet, maar ik denk dat Bruce Bennett's Insane gain nog erg niet bekend is :D
Mocht ik ook nog een nieuwe tape vinden voor mijn Echolette dan zou ik die ook eens kunnen meenemen :wink:

Speeddemon
6 oktober 2004, 23:30
tja, als één van de originele Die Hard crew (Luca, Hans, Michel, Robbbert, ikke; mensen die PD 1 EN 2 hebben bijgewoond) moet ik er ook bij zijn. 8-)

leuk speelgoed?
Zoom Driver 5000
Guv'nor Mk I UK
Boss PH-1r
hopelijk m'n onlangs bestelde Teese W.O.F. wah
hopelijk een werkende DOD 670 Flanger
en een Zoom PD-01 als ie dan nog nie verkocht is. :-?

fuck thema's! :x :wink:

Hoe zuidelijker, hoe beter. R'dam (PD 2) vond ik erg o.k., maar Utrecht ofzo moet ook lukken.

Mitch
7 oktober 2004, 00:49
Nou Robbert, vorige keer had je de Keeleys nog niet binnen hoor, vlak die niet uit !
Mijn eigen setup is behoorlijk veranderd: gitaar, amp, pedalen....klinkt wel wat lekkerder nu ! (Dat ik de vorige keer zo bijdehant was mijn high output gitaar in de low output van de amp te prikken deed het ook allemaal wel wat eerder oversturen, hielp niet echt mee aan de TONE :oops: )

Succes van de vorige keer vond ik de shoot outs, die moeten er wat mij betreft sowieso weer in.

November is OK.

Lokatie: hangt wat mij betreft beetje van het aantal deelnemers af. Zoals vorige keer in onze oefenruimte kan best, maar dan moet het ongeveer hetzelfde aantal deelnemers zijn, max. een man of acht.
Ruimte gratis, kleine vergoeding voor de catering was wel een succes dacht ik 8-)
Wordt het drukker dan moet het iets centraler, kunnen we misschien twee oefenruimtes of één grote regelen.

LordRiffenstein
7 oktober 2004, 07:26
Ik heb ook wel interesse in die Pedalendag als het NIET te noordelijk in Nederland is (Utrecht is echt het maximum) en vooral als het NIET in November is want dan zit ik nl. met een verbouwing/verhuis.

Ik heb tegen die tijd wel mijn nieuwe pedaaltjes binnen en heb ook nog wel bv een Arion chorus die iedereen MOET testen :-D

Mithrandir
7 oktober 2004, 09:05
Heb ook wel interesse eigenlijk, ik heb zelf niet zoveel nieuws en zeker niets wat de freaks hier nog nooit gezien of gehoord hebben, maar ik ben wel weer erg benieuwd naar wat de anderen meenemen.

Thema:.....uh, pedalen?

Amersfoort zou perfect zijn qua locatie, maar alles wat binnen een uur te bereiken is met een auto vind ik prima.

November is prima wat mij betreft, ik heb dan wel voorkeur voor een zondag , de zaterdag is eigenlijk gereserveerd voor bandrepetities e.d. Al valt daar altijd wel een mouw aan te passen.

Verder heb ik niks te melden........ja, misschien dat het een beetje een overzichtelijk clubje moet blijven.

cosmos
7 oktober 2004, 09:32
Ligt het nou aan mij of zijn hier op dit forum alleen maar mensen die van beneden de rivieren komen? Wat is er mis met Amsterdam? :)

Mithrandir
7 oktober 2004, 09:34
Amsterdam

Dirk_Hendrik
7 oktober 2004, 10:16
Wat is er mis met Amsterdam? :)

De ligging. Utrecht en Amersfoort liggen net wat centraler.

Lacrymosa
7 oktober 2004, 10:24
Ik heb ook wel intresse om te komen
zijn de ruimtes in rotterdam waar de reguliere meetingen gehouden worden geen optie

CheerS!!

cappuccino
7 oktober 2004, 12:23
klinkt goed.
november ook goed.
In het weekend dan maar ?
kheb zelf weinig speciaals mee te brengen....ben ik dan ook welkom of nie ? :oops:
Centraal = utrecht is mij best. (kom zelf uit alkmaar dus amsterdam vind ik ook okee). Ben benieuwd.

Quink
7 oktober 2004, 13:06
Lijkt me ook wel leuk om te komen. November in principe ok, maar hangt van de datum af.

Zou kunnen meenemen (indien interessant)

Monster Effects Swamp Thang;
Teese RMC2 (als binnen);
BTMB Fuzz Master;
Ibanez PH-99 (voor bij de twee Bossjes?)

Mitch
7 oktober 2004, 13:15
Zou wel cool zijn, Quink, dan hebben we volgens mij vrijwel alle Teeses bij elkaar, de PH99 wil ik als neo classic fan graag een keer horen en een extra Big Tone kan ook geen kwaad :D
Mar goed, zo zijn er al wat meer geïnteresseerden. Wellicht dan maa grotere lokatie ?
Misschien handig als we een lijst maken, à la de Amp forum meeting:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lord Riff
Mithrandir
cosmos
Quink
Lacrymosa
cappuccino

...en ik mail Lucky nog wel even.

Robbert
7 oktober 2004, 13:33
Lucky druk? Al een tijdje niet meer op het forum geweest volgens mij.

Quink
7 oktober 2004, 13:35
dan hebben we volgens mij vrijwel alle Teeses bij elkaar,

Als dat maar goed gaat met de Keeley pedalen in één ruimte :o :oops:


:-D

Robbert
7 oktober 2004, 13:37
Als dat maar goed gaat met de Keeley pedalen in één ruimte :o :oops:


:-D

:seriousf:

sash
7 oktober 2004, 13:44
Zet moi d'r ook maar bij.

Michel: Als het Utrecht of Amersfoort is oid neem ik aan dat ik mee kan rijden net als de laatste keer in Utrecht?

Ik vond die ruimte in Utrecht wel relaxed toen. Misschien dat we deze keer 2 ruimtes kunnen nemen als de opkomst groot is.

Wat ik deze keer heb te laten zien wat ik vorige keer nog niet had is een MJM London Fuzz 2 met BC108C's, Fulltone DejaVibe2 (die grote met expressiepedaal), THD Hotplate, Tokai Strat, 100W Plexi.

Misschien handig als er een lijst gemaakt wordt of een topic gemaakt wordt met dingen die mensen te koop hebben staan voor zo'n meeting?

Robbert
7 oktober 2004, 13:45
Zet moi d'r ook maar bij.

Michel: Als het Utrecht of Amersfoort is oid neem ik aan dat ik mee kan rijden net als de laatste keer in Utrecht?

Ik vond die ruimte in Utrecht wel relaxed toen. Misschien dat we deze keer 2 ruimtes kunnen nemen als de opkomst groot is.

Laatste keer was in Schiedam :wink:

Michel's oefenhok was heel ok, met loungeruimte, koelkast en broodjes :o

sash
7 oktober 2004, 14:37
Zet moi d'r ook maar bij.

Michel: Als het Utrecht of Amersfoort is oid neem ik aan dat ik mee kan rijden net als de laatste keer in Utrecht?

Ik vond die ruimte in Utrecht wel relaxed toen. Misschien dat we deze keer 2 ruimtes kunnen nemen als de opkomst groot is.

Laatste keer was in Schiedam :wink:

Michel's oefenhok was heel ok, met loungeruimte, koelkast en broodjes :o

Oh ja was ik toen niet bij, klopt :)

Quink
7 oktober 2004, 21:03
Ik weet niet of je ook requests mag doen, maar zo ja, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de MIG boost. Dus ik weet niet of Speeddemon er nog een heeft rondslingeren, of anders Robbert de zijn mee wil nemen?

marc_o
7 oktober 2004, 22:07
Ja, die mag natuurlijk niet ontbreken!!!!!

Dirk_Hendrik
7 oktober 2004, 22:21
Nog interesse voor een MigBoost cloon??? :-D :-D

marc_o
7 oktober 2004, 22:24
Eerst een Pipo-de-Kloon, dan zie ik wel verder.... :)

Speeddemon
7 oktober 2004, 22:28
Nog interesse voor een MigBoost cloon??? :-D :-D
WAT HEB IK JOU GEZEGD TOEN IK JE EEN PCB HEB GEGEVEN?!?!?!?!?

:evil: :evil: :evil: :evil:




:wink:

Quink
7 oktober 2004, 22:34
Ow jee, krijgen we nu een FSD-1 of FDH-1 boost? Iek :o



:D

Speeddemon
7 oktober 2004, 22:42
Nee. Misschien nog een NMTSFDH-1.

(No More ThreeSome For Dirk Hendrik-1. :lol: )

de vaste HC bezoekers WETEN hoe lekker mijn vriendin is. En DH weet dat ook. :wink:

Mithrandir
7 oktober 2004, 22:45
Komt ze ook? Uh....op de pedalendag.....dus

Speeddemon
7 oktober 2004, 22:46
Komt ze ook? Uh....op de pedalendag.....dus
Nee. Straks wel. paar keer. terwijl ik m'n 'shred' oefeningen doe. 8-) :wink:

Quink
7 oktober 2004, 23:41
Komt ze ook? Uh....op de pedalendag.....dus
Nee. Straks wel. paar keer. terwijl ik m'n 'shred' oefeningen doe. 8-) :wink:

Als jij wel op de pedalendag bent, en zij niet, weet je dus niet of ze wel of niet komt op de pedalendag. :-D

Robbert
8 oktober 2004, 00:02
Oef, die is geplaatst! :D

telecastermaster
8 oktober 2004, 12:31
Ik wil ook wel komen. Ik gebruik alleen geen pedalen. Is dat erg?

Lacrymosa
8 oktober 2004, 12:50
voor mij een goeie mogelijk om me to orienteren op bruibare pedalen

ik speel nu alleen maar met wah, maar misschien dat een mooie clean boost ook niet weg is e.d.

CheerS!!

Lucky
8 oktober 2004, 13:16
Lucky is van de partij!

niet zoveel nieuws. afgezien van mijn gerelicte :oops: Tele en een oud 30w Marshall transistortje :oops: waar ik nu mijn vuige klanken uit laat verschijnen.
verder:
RMC pic. wah
schript Phase90
dist pro
snapper
barber comp...

boss tunertje..
kabels...

en moi!


Liefst zo centraal mogelijk

Robbert
8 oktober 2004, 13:21
Flinke uitverkoop gehouden Luca?

Lucky
8 oktober 2004, 14:04
Mu-tron verpatst!
Was een briljant pedaal maar stond eigenlijk alleen maar duur te wezen en stof te vergaren. en de zvex SHO. sinds ik met m'n tele speel gebruik ik de vol knop voor soloboost ...
Randje...niet randje...randje...niet randje :)

oh ja en ik neem ook een Arion analoge delay mee. je weet wel...met die plastiekestuktrapbehuizingen.

Een beetje van de ...don't need it?-get rid of it! school geworden.
Maar ik wil met alle plezier jullie verblijden met de heerlijkheid named: "me"
:D :D

Speeddemon
8 oktober 2004, 17:23
Ik wil ook wel komen. Ik gebruik alleen geen pedalen. Is dat erg?
Uh ja.

Volgende week: Erotiekbeurs in Vlaardingen.

"Ik doe niet aan sex, mag ik ook komen?"

:roll:

Robbert
8 oktober 2004, 17:41
Ik wil ook wel komen. Ik gebruik alleen geen pedalen. Is dat erg?
Uh ja.

Volgende week: Erotiekbeurs in Vlaardingen.

"Ik doe niet aan sex, mag ik ook komen?"

:roll:

Flauw Speedy. Maar wel leuk :D

Je kunt van mij wel een Mig*Boost lenen als je wilt, mag je ook komen :seriousf:

sash
8 oktober 2004, 18:01
Ik wil ook wel komen. Ik gebruik alleen geen pedalen. Is dat erg?
Uh ja.

Volgende week: Erotiekbeurs in Vlaardingen.

"Ik doe niet aan sex, mag ik ook komen?"

:roll:

Bullshit! Misschien wil ie zich wel orienteren of doet ie wat toffe ideeen op om zelf ook pedalen te gaan gebruiken.

Lacrymosa
8 oktober 2004, 18:21
ja precies

en ik heb nooit pedalen weten te gebruiken, misschien dat hij en ik dan ook wat ideen op doen

want de rede waarom ik ze bijna niet gebruik, is omdat het vaak niet lekker genoeg klinkt, en aangezien iedereen hier helemaal geil is van bijzondere pedalen, die misschien wel lekker klinken

CheerS!!

Speeddemon
8 oktober 2004, 18:41
Ik wil ook wel komen. Ik gebruik alleen geen pedalen. Is dat erg?
Uh ja.

Volgende week: Erotiekbeurs in Vlaardingen.

"Ik doe niet aan sex, mag ik ook komen?"

:roll:

Bullshit! Misschien wil ie zich wel orienteren of doet ie wat toffe ideeen op om zelf ook pedalen te gaan gebruiken.
Jeez man, relax.

Which part of " :roll: " don't you understand? :-?

sash
8 oktober 2004, 19:01
Nou ik vatte die " :roll: " eigenlijk meer op als iets van 'duh, natuurlijk mag je dan niet komen'

Maar dat kan aan mij liggen :roll:














:D

Quink
8 oktober 2004, 19:03
Which part of " :roll: " don't you understand? :-?

Mmm, volgens mij begrijp ik het niet. :oops: Tenminste, zo'n roll eye smiley betekent toch zo iets van "zucht, wat een ei". Een beetje meewarig lachen om de stommigheid van iemand anders zeg maar. :???: Dat zal Speeddemon niet bedoeld hebben, maar dat dacht ik altijd dat het daar voor stond. Maar wat betekent het dan?

Speeddemon
8 oktober 2004, 19:06
bij mij betekent het
"deze post niet zo serieus nemen.... ook al is 't een reply op een oen."

:wink:

Quink
8 oktober 2004, 19:30
bij mij betekent het
"deze post niet zo serieus nemen.... ook al is 't een reply op een oen."

:wink:

Wel, in dat geval ben ik in ieder geval blij dat je :roll: niet gebruikt hebt onder de reply op mijn vraag. :-D

Robbert
8 oktober 2004, 20:10
Maar.. is Quink nu wel of niet welkom..? :roll:




:lol:

telecastermaster
8 oktober 2004, 20:16
Volgende week: Erotiekbeurs in Vlaardingen.

"Ik doe niet aan sex, mag ik ook komen?"



Het kan nooit kwaad om je eerst eens te orienteren of het wel iets voor je is.

Speeddemon
8 oktober 2004, 20:25
da snap ik ook wel.

maar wat wel zo heerste de laatste keer, was :zoveel meer mensen kunnen er eigenlijk niet bij.

a) de ruimte zou dan niet toereikend zijn.
b) sommige mensen zouden niet meer aan bod komen, of je bent echt van 11:00 tot 20:00 bezig!

Mitch
8 oktober 2004, 21:16
Ik heb nooit problemen dat mensen mijn smileys niet begrijpen

http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/AR15firing.gif


{rolleyes wordt in mijn smiley vocabulaire ook gezien als sarcastisch, Remco, maar goed}


Het peilen van de interesse is wat mij betreft ook om deze reden: als er meer interesse is en er meer mensen willen komen met hun spullen dan moet er een andere lokatie worden gekozen, bij voorkeur met twee oefenruimtes. Als er meerdere mensen versterkers gaan meenemen bijvoorbeeld is een oefenruimte al gauw vol en dat pedalen een hoop vloerruimte innemen is allebei de keren wel duidelijk geworden :D

En zowel Speedy's als mijn punt is: hoe meer zielen, hoe meer tijd je kwijt bent. Voor je het weet ben je uren bezig, dat bleek ook uit Pedalendag 1 en 2. Nou hoeft het wat mij betreft niet 'besloten' te worden, maar wat onze oefenruimte betreft: mijn geliefde mede-eigenaren van de ruimte hebben liever niet een man of twaalf die ze niet of half kennen over de vloer.

Maar de lijst zou nu kunnen zijn:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lord Riff
Mithrandir
cosmos
Quink
Lacrymosa
cappuccino
telecastermaster
sash
Lucky

Tot nu toe 14 mensen, waarvan ik van de harde kern alleen nog jpb mis. Dan zijn er wel een paar mensen die iets minder pedalen meenemen, maar als de lijst nog langer wordt zal er echt een lokatie met twee ruimtes moeten komen. Anders wordt er vaker op pedalen getrapt dan de bedoeling is.....
Wellicht in twee ruimtes verschillende shootouts installeren ???
Delay/modulatie ruimte
Overdrive/Fuzz/boost ruimte, ik noem maar wat.

sash
8 oktober 2004, 21:56
Ik zou op zich wel een soort van Fuzz/Univibe/Octavia clinicje willen houden. Misschien ook wel interessant. :)

Speeddemon
8 oktober 2004, 22:46
Mich, mijn sarcasme slaat ook om mezelf.

Dus vandaar het 'neem deze post niet zo serieus'.

Mitch
9 oktober 2004, 00:21
Is goe joh.

Maar ik wil hierbij pleiten voor duidelijk smiley gebruik. Wisten jullie dat ze een hoge voedingswaarde hebben ?

http://mindscraps.com/s/contrib/ed/kodamagnam.gif







Zou iedereen een bevestiging kunnen geven over de lijst tot nu toe ? (Zie vorige post)

Robbert
9 oktober 2004, 00:25
Zou iedereen een bevestiging kunnen geven over de lijst tot nu toe ? (Zie vorige post)

Ok.

sash
9 oktober 2004, 00:59
Zou iedereen een bevestiging kunnen geven over de lijst tot nu toe ? (Zie vorige post)

Ok.

+1

Speeddemon
9 oktober 2004, 01:06
http://members.rogers.com/pstormz/images/Okay.jpg

H.Manback
9 oktober 2004, 02:17
http://members.rogers.com/pstormz/images/Okay.jpg

Godsamme, weer die dubbele betekenis :amp:

Uchison
9 oktober 2004, 02:26
Hey jongens en meisjes (?), ik zou ook graag heen willen.
Waarschijnlijk heb ik niks waar jullie van staan te kijken. Maar er zijn wel genoeg pedaaltjes die ik graag zou willen horen en vergelijken met wat ik nu gebruik.
Deze heb ik:
-Fulldrive2
-Dist. Pro
-Fat Boost
-Vox Clyde Mc Coy reissue wah
-Java Boost met OC 44
Volgende Maxon pedaaltjes:
-AD 900
-Phase Tone
-CS505
Verder wat oude meuk:
-TS 10
-Deluxe Electric Mistriss
-Chorus Ensemble (oude, grote bak)

Mag ik ook komen dan?
Het liefst niet op zaterdag ivm optredens.

marc_o
9 oktober 2004, 10:55
prima lijst anders zeg!



Maareh Ik kom hoor!!!

LordRiffenstein
9 oktober 2004, 11:26
Ik zal er zijn maar das afhankelijk van waar en vooral WANNEER!

marc_o
9 oktober 2004, 12:18
Juist, mensen zat ondertussen.
Waar wordt het, de oefenruimte van Seymour Paul?
ergens in november dus?
Even knopen doorhakken, anders wordt dit weer een 40-paginaverhaal.

Mitch
9 oktober 2004, 12:57
Da's juist de grap, een langlopende sticky :D
Nee, serieus, lokatie is afhankelijk van aanmeldingen. Veel mensen: andere ruimte. Anders is het niet tof hoor...

Uchison: ziet er interessant uit juist, zeker de AD900. Een delay shootout stond wel op de planning !

Mithrandir
9 oktober 2004, 13:14
Zou iedereen een bevestiging kunnen geven over de lijst tot nu toe ? (Zie vorige post)

uh...bevestiging!

Mitch
9 oktober 2004, 14:20
Ik zou op zich wel een soort van Fuzz/Univibe/Octavia clinicje willen houden. Misschien ook wel interessant. :)

Hebben we Pedalendag 1 al van je gehad :???:

Uchison
9 oktober 2004, 14:24
Leuk, klinkt alsof ik er wel bij mag :wink:
Schrijf me er maar bij.
Ik speel wel veel in november dus het zal afhankelijk zijn van waar en wanneer.

Lucky
9 oktober 2004, 14:51
Ik ben er bij

Lucky
9 oktober 2004, 15:03
Een maat van me uit Leiden is ook erg geinteresseerd en heeft de mogenlijkheid om voor een habbekrats een grote ruimte in Leiden te regelen.
2 klaslokalen voor 30 euro had hij het over.
Dat is dan natuurlijk helemaal in Leiden maar wel een optie voor als de groep te groot wordt voor seym's oefenruimte.

Wat denken jullie ervan?

Uchison
9 oktober 2004, 15:05
Hey jongens zijn er pedaaltjes van mij die er niet mee hoeven? (kijk naar mijn vorig bericht).
erder zou ik zelf heel graag een Strobostomp en een Choralflange willen uitproberen.
Neemt iemand die mee?

sash
9 oktober 2004, 16:09
Een maat van me uit Leiden is ook erg geinteresseerd en heeft de mogenlijkheid om voor een habbekrats een grote ruimte in Leiden te regelen.
2 klaslokalen voor 30 euro had hij het over.
Dat is dan natuurlijk helemaal in Leiden maar wel een optie voor als de groep te groot wordt voor seym's oefenruimte.

Wat denken jullie ervan?

Lijkt mij wel een strak plan, volgens mij is Leiden ook wel vrij goed te bereiken voor iedereen.

Maareuh... klaslokalen? Kunnen we daar wel hard spelen?

Quink
9 oktober 2004, 16:17
Zou iedereen een bevestiging kunnen geven over de lijst tot nu toe ?

Ja, bij deze. Als ik nog *mag* komen uiteraard :-(

Leiden zou wel kunnen, maar definitief ja/nee hangt van datum af.

Mitch
9 oktober 2004, 17:13
Leiden lijkt me een prima alternatief ! Klaslokalen klinkt nog beter :D
Als ze maar genoeg geaarde stopcontacten hebben.....

Anyway, alles meenemen guys ! Strobostomp en Choralflange zijn geloof ik niet bij iemand in bezit.

Als het voor bijv. Quink en Lord Riff van de datum afhangt, is dan een zondag normaal gesproken het best ? Of hangt het van de maand af ?

sash
9 oktober 2004, 17:21
Ik zou op zich wel een soort van Fuzz/Univibe/Octavia clinicje willen houden. Misschien ook wel interessant. :)

Hebben we Pedalendag 1 al van je gehad :???:

Oh ja? Okay. Slecht geheugen :D

Mithrandir
9 oktober 2004, 17:47
Leiden is wat mij betreft prima, mocht dat nodig zijn. Als er dan nog Amersfoorters mij willen rijden (Robert?) hoor ik het wel.

LordRiffenstein
9 oktober 2004, 17:54
Als het voor bijv. Quink en Lord Riff van de datum afhangt, is dan een zondag normaal gesproken het best ? Of hangt het van de maand af ?

Zondag is voor mij inderdaad het beste, ik denk dat ik op zondag toch niet veel ga verhuizen en verbouwen dus laat maar horen wanneer precies. De laatste zondag van november kan sowieso want dan ben ik al verhuisd.

Ik breng mijn setje Barbers mee en mijn Arion Chorus. Ik wil ook met mijn rackie komen (inculsief pedalen en board) en een versterker als het moet (mijn Duotone bv).

Speeddemon
9 oktober 2004, 18:14
Yoeri, kom je toevallig dan langs Breda? :wink:

LordRiffenstein
9 oktober 2004, 18:28
Yoeri, kom je toevallig dan langs Breda? :wink:

Dat kan, tenzij ik een omweg maak :razz:

Robbert
9 oktober 2004, 20:48
Twee lokalen klinkt voldoende :D

Rondje Amersfoort is geen probleem, ik maak wel vaker omweggetjes :lol:

Quink
9 oktober 2004, 23:31
Als het voor bijv. Quink en Lord Riff van de datum afhangt,

Ik zou in november een weekend weggaan, maar dat gaat naar alle waarschijnlijkheid niet door, dus het maakt mij niet zo veel uit.

Lucky
10 oktober 2004, 03:37
okidoki!

als ik een datum krijg, ga ik die dude bellen voor de locatie

Mitch
10 oktober 2004, 11:16
Nou, als Lord Riff het beste kan komen op de laatste zondag van november en iedereen kan op een zondag normaal gesproken, laten we ons dan aanpassen aan degene die de grootste reisafstand heeft:
ik stel dus voor zondag 28 november in Leiden.

Quink
10 oktober 2004, 11:48
laten we ons dan aanpassen aan degene die de grootste reisafstand heeft: ik stel dus voor zondag 28 november in Leiden.

Volgens mij scheelt het niet zo heel veel of ik ben dat. :o

Anyway, de datum is wat mij betreft akkoord.

Mitch
10 oktober 2004, 13:10
Ik zal de Bos Atlas er eens op naslaan :D






Had niet gezien van waar je moest komen Quink :oops:

Lucky
10 oktober 2004, 14:21
kilinkt prima

telecastermaster
10 oktober 2004, 17:39
Wat mij betreft is de 28e prima.

Ik heb geen Strobostomp, maar wel de gewone VS-1 waar die vanaf is geleid. Moet ik die meenemen?

Heeft er verder iemand toevallig een Roger Mayer Voodoo Vibe?? Daar ben ik altijd erg benieuwd naar geweest.

http://www.roger-mayer.co.uk/pictures/voodoo_vibe.gif

telecastermaster
10 oktober 2004, 17:41
Welke school is het trouwens in Leiden?? (Ik heb vroeger in Leiden op geschool gezet!)

Quink
10 oktober 2004, 19:10
Ik zal de Bos Atlas er eens op naslaan :D


Hi hi, ik zie het helemaal voor me. Over de kaart gebogen, meetlatje erbij, cm's omrekenen naar km's. Oei, zo ver naar het oosten :o . Hoort dat ook nog bij Nederland? :-D

sash
10 oktober 2004, 19:23
28 November it is!

Michel kan ik met jou meerijden? Mail me ff. :)

Dirk_Hendrik
10 oktober 2004, 19:30
Be there.

Telecastermaster,

ff een afspraak maken om lekker samen te reizen?

Speeddemon
10 oktober 2004, 19:58
shit, volgens mij kan ik die datum niet.

Of het weekend ervoor, dat moet ik nog effe uitzoeken. :-(

sash
10 oktober 2004, 20:04
ff een afspraak maken om lekker samen te reizen?


Oeeeh, spannend :D

telecastermaster
10 oktober 2004, 21:50
ff een afspraak maken om lekker samen te reizen?

Ja leuk!

Mitch
10 oktober 2004, 21:56
Ik zal de Bos Atlas er eens op naslaan :D


Hi hi, ik zie het helemaal voor me. Over de kaart gebogen, meetlatje erbij, cm's omrekenen naar km's. Oei, zo ver naar het oosten :o . Hoort dat ook nog bij Nederland? :-D

Ik ben nog wel eens een gitaar wezen halen uit Nijmegen, ik weet hoe ver het is. Ik weet alleen niet hoe ver Mechelen hiervandaan is.... Nijmegen is een leuke stad trouwens !

Speeddemon
10 oktober 2004, 22:49
Yoeri, kom je toevallig dan langs Breda? :wink:

Dat kan, tenzij ik een omweg maak :razz:
ik heb net effe de kaart opgezocht, maar je komt praktisch langs m'n huis!

(ik woon 400m van de A16, Prinsenbeek)

tenminste, Mechelen ligt aardig op de lijn antwerpen-rotterdam.

sash
10 oktober 2004, 23:09
Ridderkerk ligt ook op de lijn Antwerpen - Rotterdam. Ook een stop daar misschien om mij ff op te pikken? :D

Speeddemon
10 oktober 2004, 23:12
Kom op Yoeri, dat wordt GE-ZELLIG!

Sash, laten we allebei afspreken onze felste Hawaii-bloezen aan te trekken! :lol:

Ik heb een 'originele' uit de US, met knopen van kokosnoot-schil. 8-)

LordRiffenstein
10 oktober 2004, 23:22
ik heb net effe de kaart opgezocht, maar je komt praktisch langs m'n huis!

(ik woon 400m van de A16, Prinsenbeek)

tenminste, Mechelen ligt aardig op de lijn antwerpen-rotterdam.

Ik kom wel eens in Breda, lekker shoppen, pintje drinken in de Bruine Pij en zo :razz:

LordRiffenstein
10 oktober 2004, 23:22
Ridderkerk ligt ook op de lijn Antwerpen - Rotterdam. Ook een stop daar misschien om mij ff op te pikken? :D

Dan moet ik de auto van mijn vriendin meekrijgen, mijn Opel combo heeft maar plaats voor 2 tenzij eentje achterin bij de gear gaat zitten :cool:

Uchison
11 oktober 2004, 00:02
Het ziet er naar uit dat ik het niet kan meemaken. :-(
We gaan dan spelen in Dortmund, wat ik dan wel heelerg leuk vind :) .
Andere datum misschien? :roll:

Uchison
11 oktober 2004, 00:02
Het ziet er naar uit dat ik het niet kan meemaken. :-(
We gaan dan spelen in Dortmund, wat ik dan wel heelerg leuk vind :) .
Andere datum misschien? :roll:

Mitch
11 oktober 2004, 00:16
Andere datum misschien? :roll:

21e komt mij persoonlijk slecht uit, maar evt. 14e ?

Yoeri ? Anyone else ?

Uchison
11 oktober 2004, 00:18
In november kan ik wel de 14e. 21e moet ik ook al spelen.

LordRiffenstein
11 oktober 2004, 07:31
Andere datum misschien? :roll:

21e komt mij persoonlijk slecht uit, maar evt. 14e ?

Yoeri ? Anyone else ?

14de kan ik sowieso niet en de 21ste zit ik in de dozen :o

Lacrymosa
11 oktober 2004, 08:59
Ik kan alleen zondag 7 november niet, maar alle andere onzdagen moet lukken, ik moet dan meestal wel handballen, maar dat is af te zeggen

en leiden is voor mij ok, is voor mij nog lekker dichtbij ook

CheerS!!

LordRiffenstein
11 oktober 2004, 09:11
Volgens mij scheelt het niet zo heel veel of ik ben dat. :o

Anyway, de datum is wat mij betreft akkoord.

Volgens Viamichelin.com:

Nijmegen -> Leiden 131km

Mechelen -> Leiden 164km

You LOOSE!!! :razz:

Quink
11 oktober 2004, 09:21
Nijmegen -> Leiden 131km

Mechelen -> Leiden 164km

You LOOSE!!! :razz:

http://www.click-smilies.de/sammlung0903/spezial/joshssmilies/34.gif Grmbl gr, prtsj, sputter http://smile.smilies.nl/460.gif

Nee, je hebt gelijk. Ik kwam uit op 134 / 156 km, maar het scheelt toch minimaal 20km enkele reis. Maar ik vond het wel grappig, jij komt uit België, en dan ga je er al snel van uit dat het veel verder is. Maar in werkelijkheid scheelt het niet zo heel gek veel.

cosmos
11 oktober 2004, 09:55
Het gaat mij (helaas) niet lukken, november is onverwachts een te drukke maand ivm mijn werk. Jammer!

cappuccino
11 oktober 2004, 11:24
Ik ben nog steeds geinteresseerd in de pedalendag, en Leiden is voor mij ook OK. Alleen heb ik geen gelegenheid in het weekend van 26-27-28 november. Helaas. Daarom hierbij de vraag of het nog een andere dag in november kan worden ? zoniet dan "count me out" want ik kan echt nie.
Ik verneem het wel weer via dit forum.
Groeten v cappuccino.

Mitch
11 oktober 2004, 13:12
Dat wordt weer lastig ! :(

Lord Riff juist wel 28/11, Uchison en cappuccino juist niet....

De lijst tot nu toe :

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink

Lord Riff
Uchison
cappuccino

De eerste groep kan 28 en 14, de tweede groep 14 of 28 als ik het goed heb.

Jeroenvanhulsteijn
11 oktober 2004, 13:43
oh ja en ik neem ook een Arion analoge delay mee. je weet wel...met die plastiekestuktrapbehuizingen.


bevaltie? :-D

laat sash er maar niet op trappen! :razz:

robzilla
11 oktober 2004, 18:07
Opzich heb ik ook wel intresse :)

Kwil me een beetje gaan richten op pedalen, Ik kan wel een oude Pearl AD-08 Analog Delay meenemne, en evt. een TU2 als het nodig is. Wat voor amps komen er te staan? :)

Ik laat nog wel wat horen!

Mitch
11 oktober 2004, 19:37
Da's cool, er is ruimte genoeg met twee lokalen ! Extra delay is leuk, kan er een delay shootout komen.

En een wah shootout. En een fuzz shootout. En nog meer leuks....ik krijg al weer helemaal zin :D

jpb
12 oktober 2004, 00:10
Da's cool, er is ruimte genoeg met twee lokalen ! Extra delay is leuk, kan er een delay shootout komen.

En een wah shootout. En een fuzz shootout. En nog meer leuks....ik krijg al weer helemaal zin :D
En een TB-box shootout :D

Ik sla een keer over. Te ver vanuit Drenthe en ik heb alleen een phase 45 als nieuw spul, verder heb ik last van ontGAS; vreemd gevoel is dat, maar wel goedkoop. Bovendien staat mijn pet op dit moment weer even op versterkers en archtops. Komt wel weer een volgende keer.

Robbert
12 oktober 2004, 00:14
TB shootout ja, haha! :seriousf:

Quink
12 oktober 2004, 00:14
Extra delay is leuk, kan er een delay shootout komen.

En een wah shootout. En een fuzz shootout. En nog meer leuks....ik krijg al weer helemaal zin :D

Ja ja hoera. Trompetten en fanfare. Wieieie. Shootout.








Ermm, :oops: :oops: ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar hoe werkt dat, zo'n shootout?

Uchison
12 oktober 2004, 02:17
7 en 14 november kan ik. De andere twee moet ik spelen.
Wat is de laatste stand :???:

Lucky
12 oktober 2004, 15:25
Guys, laat even weten welke datum het moet worden.
ff wat knopen doorhakken

Quink
12 oktober 2004, 16:11
Ermm, :oops: :oops: ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar hoe werkt dat, zo'n shootout?

Mm, gezien het gebrek aan antwoorden zou ik haast concluderen dat ik niet de enige ben die het niet weet.

Ok, ik zal mijn vraag wat anders formuleren. Ik begrijp dat het een vergelijking is tussen diverse pedalen. Maar dan. Worden ze in groepjes opgesteld en kun je e.e.a. uitproberen? Geeft er iemand een demo'tje zodat de rest beter kan luisteren? (Combinatie van) Beide? Wat??

DREAMMACHINE
12 oktober 2004, 17:07
....eeh... iemand interesse in het horen van een ce1 chorus en script logo phase 90 ... ? .. of zijn die al te bekend??? ...misschien dat het voor mij ook de moeite is om dan langs te komen!! datum maakt niet uit verwacht ik

DREAMMACHINE
12 oktober 2004, 17:07
....eeh... iemand interesse in het horen van een ce1 chorus en script logo phase 90 ... ? .. of zijn die al te bekend??? ...misschien dat het voor mij ook de moeite is om dan langs te komen!! datum maakt niet uit verwacht ik

Speeddemon
12 oktober 2004, 19:01
nee hoor! Neem maar mee.

Heb je die R28 mod gedaan?

Ik kan m'n Boss PH-1r phaser meenemen, kijken wat het verschil is.

Mitch
12 oktober 2004, 19:18
nee hoor! Neem maar mee.
Heb je die R28 mod gedaan?


R28 mod op een script logo ? Is toch juist om de reissues naar script specs te krijgen ?

Anyway, Quink, een shootout gaat als volgt: pedalen op een rij, gitaartje inprikken, iemand speelt en de pedalen worden één voor één in- en uitgeschakeld. Iedereen geeft zijn mening en als er een grote gemene deler is wordt er een 'winnaar' gekozen. Blijft hartstikke subkectief natuurlijk en er wordt gelukkig ook niet over gebitcht of zo, zijn we veel te lief voor, maar waar de meeste lachende gezichten van gaan verschijnen heeft gewonnen :)

Voorbeeld van de vorige keer:

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/verstuur/OD%20top2.jpg

Mitch
12 oktober 2004, 19:26
Ik sla een keer over. Te ver vanuit Drenthe en ik heb alleen een phase 45 als nieuw spul, verder heb ik last van ontGAS; vreemd gevoel is dat, maar wel goedkoop. Bovendien staat mijn pet op dit moment weer even op versterkers en archtops. Komt wel weer een volgende keer.

Graag een volgende keer Hans ! We zullen aan je denken :wink:



Gentlemen, als ik de balans zo opmaak denk ik dat, om het nu maar meteen goed te regelen, de 28e de definitieve datum wordt.


ZONDAG 28 NOVEMBER, LEIDEN
PEDALENDAG 3

Speeddemon
12 oktober 2004, 20:51
Jammer Hans, anders was je echt über-Die Hard, omdat je dan ook alle 3 de PD's hebt meegemaakt. :-(

Quink
12 oktober 2004, 21:15
Anyway, Quink, een shootout gaat als volgt:

Ok, bedankt, is me nu volkomen duidelijk.

En qua versterking, hoe zit dat? Wie is de klos om daarmee te gaan slepen?

Robbert
12 oktober 2004, 21:18
Anyway, Quink, een shootout gaat als volgt:

Ok, bedankt, is me nu volkomen duidelijk.

En qua versterking, hoe zit dat? Wie is de klos om daarmee te gaan slepen?

Iedereen die wilt. Zit er maar niet teveel over in, komt allemaal goed :D

robzilla
12 oktober 2004, 21:26
Ik ga strax ff checken of ik de 28ste kan! :)
Ik ben wel benieuwd wat voor amps er komen. Naja, het wordt wel grappig :)

Quink
12 oktober 2004, 21:28
Iedereen die wilt. Zit er maar niet teveel over in, komt allemaal goed :D

Er over in zitten,wat nou er over in zitten? Ik zit nergens over in. Ik ben kalm. En snoertjes? Hoe zit het daar mee? Zijn er wel genoeg snoertjes? :-D















http://www.therealmartha.com/stress/stressed.jpg


:-D :-D

marc_o
12 oktober 2004, 21:28
Het is 99% zeker dat ik kom en dan zal ik 1 van mijn rivera's meenemen en uiteraard ook mijn gitaar, maar dat is IMO ieder voor zich omdat je het toch van je eigen gitaar moet hebben.
Bedenk wel dat e.e.a. op iedere versterker anders klinkt...dus wil je weten hoe het op je eigens spullen klinkt? Dan wordt het sjouwen... :)

Mitch
12 oktober 2004, 22:00
Geloof mij dat er eerder teveel versterkers zullen staan dan te weinig.....vorige keer hebben we daar het één en ander in gecoördineerd en dat was op zich wel handig. Voor mij als busrijder is het nogal simpel om mijn amp mee te nemen.
Dus zo in de gauwigheid denk ik qua amps:
Lord Riff
(en afhankelijk van ruimte bij hem of mij ook sash)
marc odijk
Seymour Paul
Robbert
Lucky

Dan hebben wel al een aardige verzameling van 6L6 en EL34 gebaseerde amps...

NOTE:
Als iedereen die niet mijn mail adres heeft een mailtje stuurt naar mijn hotmail, dan kan ik een inventaris maken van wat er mee gaat, waar iedereen vandaan komt, hoe iedereen 'echt' heet en kan ik t.z.t. een aardige samenvatting maken (en indien nodig aanraden of afraden bepaalde spullen driedubbel mee te nemen :D)
mitch_tripper@hotmail.com

robzilla
12 oktober 2004, 22:12
Net ff gechecked, op zondag de 28ste kan ik wel :)

Robbert
12 oktober 2004, 22:12
Zeg ik lekker niet!

Ik denk dat ik mijn Deluxe reverb thuis laat. Tenzij iemand hem graag (weer?) eens wilt horen. De Nano komt natuurlijk wel mee!

sash
12 oktober 2004, 23:21
Als er een los cabinet aanwezig is gaat alleen m'n top mee, dus hoeft geen 4x12 bij. Verder een Stratje en een sporttas met fx en kabels.

Uchison
12 oktober 2004, 23:35
Het ziet er slecht uit voor mij. Geen pedalendag :-( .
28e ben ik in Duitsland aan het spelen, helaas.
Hopelijk volgende keer beter.

Robbert
13 oktober 2004, 00:02
Als er een los cabinet aanwezig is gaat alleen m'n top mee, dus hoeft geen 4x12 bij. Verder een Stratje en een sporttas met fx en kabels.

wtf. niet zomaar een stratje he, Sash! 8-)


Jammer Ulrich, je had het vast leuk gevonden!

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 07:42
Ja ik breng in principe wel wat spullen mee. Afhankelijk van de interesse is dat OF mijn Duotone OF een van mijn Engls inclusief 4x12. Ik neem in elk geval mijn rack en aanverwanten mee en natuurlijk een plankje of wat. Dus Engl of H&K Duotone???

marc_o
13 oktober 2004, 09:28
Als je de Engl toch al meeneemt, kan de Duo er toch ook wel bij? Het is een combootje en we (ik in ieder geval wel) helpen je graag uitladen en ook weer terug inladen.

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 09:52
Als je de Engl toch al meeneemt, kan de Duo er toch ook wel bij? Het is een combootje en we (ik in ieder geval wel) helpen je graag uitladen en ook weer terug inladen.

LOL, had ik het niet gedacht dat ik deze opmerking ging krijgen :cool:

Ik wou eigenlijk de Duotone meenemen maar omdat ik denk dat er mensen zijn die de Engl wel willen horen...

marc_o
13 oktober 2004, 11:11
Uiteraard en daarbij komt dat er hier ook meer op een Engl spelen, zodat ze wellicht een beter idee krijgen van de klank omdat ze al iets van de basis-sound herkennen.

Maar Youri-, ik ben heus vriendelijk en behulpzaam hoor!! :wink:

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 11:21
Uiteraard en daarbij komt dat er hier ook meer op een Engl spelen, zodat ze wellicht een beter idee krijgen van de klank omdat ze al iets van de basis-sound herkennen.

Maar Youri-, ik ben heus vriendelijk en behulpzaam hoor!! :wink:

Mmm, ik heb nog niet geantwoord in dat 'andere' topic, dadelijk ff doen.

Je hebt een punt ivm Engl. doe ik gewoon de Engl EN de Duotone mee :razz:

Mitch
13 oktober 2004, 11:24
Da's wel zo tof inderdaad. Ik heb nooit zo veel direct kunnen A/B'en met Engls en ben wel benieuwd naar de DuoTone.
En ja, in- en uitladen is op de vorige edities ook gezamenlijk gegaan, geen probleem hoor !

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 11:35
Da's wel zo tof inderdaad. Ik heb nooit zo veel direct kunnen A/B'en met Engls en ben wel benieuwd naar de DuoTone.
En ja, in- en uitladen is op de vorige edities ook gezamenlijk gegaan, geen probleem hoor !

Hulp bij laden ga ik zeker kunnen gebruiken want met wat geluk is dan ook mijn superduper pedalboard klaar. Ik vervoer dan:

Engl Savage in case (SE OF 120, iemand een voorkeur :-D )
Engl 4x12
H&K Duotone 1x12
8HE rack
Pedalboard
Kabel- en toebehoren-tas
2 gitaren
Remco 'Speeddemon'
De troep die Remco nog wil meenemen
Sash, als hij tussen al de gear wil kruipen en anders bind ik hem op het dak

:cool:

Quink
13 oktober 2004, 12:12
http://www.wilk4.com/humor/img/stupid198.jpg

Op weg naar de pedalendag. :o

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 12:13
Op weg naar de pedalendag. :o

Bwahahahaha :o

Lucky
13 oktober 2004, 13:01
de ruimte wordt geregeld!

Er komt ook nog een andere knakker uit Leiden die zelf een leuke boost en een compressor maakt...
wellicht interessant.

Het begint al een beetje op een beurs te lijken!
WE'RE GONNA BE BIGGER THAN THE BEATLES !!!!!!!!!!!

sash
13 oktober 2004, 13:05
Da's wel zo tof inderdaad. Ik heb nooit zo veel direct kunnen A/B'en met Engls en ben wel benieuwd naar de DuoTone.
En ja, in- en uitladen is op de vorige edities ook gezamenlijk gegaan, geen probleem hoor !

Hulp bij laden ga ik zeker kunnen gebruiken want met wat geluk is dan ook mijn superduper pedalboard klaar. Ik vervoer dan:

Engl Savage in case (SE OF 120, iemand een voorkeur :-D )
Engl 4x12
H&K Duotone 1x12
8HE rack
Pedalboard
Kabel- en toebehoren-tas
2 gitaren
Remco 'Speeddemon'
De troep die Remco nog wil meenemen
Sash, als hij tussen al de gear wil kruipen en anders bind ik hem op het dak

:cool:

Hehehe, kan mijn Plexi topje er ook nog bij? Kan m'n eigen zooi wel op schoot nemen. Tussen gear kruipen ben ik wel gewend.
Een vriend van me heeft een een ouwe Toyota Corolla. Daar gaat in:
-2x Fender Super Reverb in Flightcase
-3x Strat in koffer
-2x pedalentas
-3x gitaristen

Dan moet dit ook nog wel passen :D

LordRiffenstein
13 oktober 2004, 13:34
Hehehe, kan mijn Plexi topje er ook nog bij? Kan m'n eigen zooi wel op schoot nemen. Tussen gear kruipen ben ik wel gewend.
Een vriend van me heeft een een ouwe Toyota Corolla. Daar gaat in:
-2x Fender Super Reverb in Flightcase
-3x Strat in koffer
-2x pedalentas
-3x gitaristen

Dan moet dit ook nog wel passen :D

Het probleem is dat ik echt maar 2 zitplaatsen (bestuurder+1) heb want ik rij met een Opel Combo, zo'n busje dus.

marc_o
13 oktober 2004, 13:36
Geen idee waar Youri in rijdt, maar aangezien ik vanuit zeeuws-vlaanderen kom en volgens mij voor een groot deel dezelfde route rij als Youri, kan er wellicht bij mij ook nog e.e.a. ingeladen worden.

strattie
13 oktober 2004, 14:30
waar is het nou precies? in een school toch? ik moet even kijken of ik kan komen denk het wel ik woon toch 5 km er vandaan. ik heb eigenlijk nix toe te voegen, maar ik hoop niet dat dit veel uitmaakt... ik bedoel wie wil er nou naar een zoom 707 luisteren :razz: . het enige dat miss nog wel leuk is een oud vintage distortion pedaaltje van coron... dat was de tegenghanger van MXR oid.

Speeddemon
13 oktober 2004, 16:42
Hehehe, kan mijn Plexi topje er ook nog bij? Kan m'n eigen zooi wel op schoot nemen. Tussen gear kruipen ben ik wel gewend.
Een vriend van me heeft een een ouwe Toyota Corolla. Daar gaat in:
-2x Fender Super Reverb in Flightcase
-3x Strat in koffer
-2x pedalentas
-3x gitaristen

Dan moet dit ook nog wel passen :D

Het probleem is dat ik echt maar 2 zitplaatsen (bestuurder+1) heb want ik rij met een Opel Combo, zo'n busje dus.

En aangezien ik een geweldig klein pimpin' A/B boxje voor Yoeri heb gemaakt, heb ik uiteraard recht op die +1 zitplaats. :cool:

Kun je gelijk de A/B box testen op 2 amps! :)

Robbert
13 oktober 2004, 16:43
waar is het nou precies? in een school toch? ik moet even kijken of ik kan komen denk het wel ik woon toch 5 km er vandaan. ik heb eigenlijk nix toe te voegen, maar ik hoop niet dat dit veel uitmaakt... ik bedoel wie wil er nou naar een zoom 707 luisteren :razz: . het enige dat miss nog wel leuk is een oud vintage distortion pedaaltje van coron... dat was de tegenghanger van MXR oid.

Meenemen! :D

Mitch
13 oktober 2004, 16:54
Lijst van deelnemers wordt dan als volgt:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
strattie

robzilla
13 oktober 2004, 17:06
Lijst van deelnemers wordt dan als volgt:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
strattie

+1 ik! ;)

Ik zal je nog wel eens ff mailen, ik heet ook Robbert trouwens ;)

Mitch
13 oktober 2004, 17:25
Ik dacht al, ik vergeet toch iemand....

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
strattie
robzilla

sash
13 oktober 2004, 17:31
Hehehe, kan mijn Plexi topje er ook nog bij? Kan m'n eigen zooi wel op schoot nemen. Tussen gear kruipen ben ik wel gewend.
Een vriend van me heeft een een ouwe Toyota Corolla. Daar gaat in:
-2x Fender Super Reverb in Flightcase
-3x Strat in koffer
-2x pedalentas
-3x gitaristen

Dan moet dit ook nog wel passen :D

Het probleem is dat ik echt maar 2 zitplaatsen (bestuurder+1) heb want ik rij met een Opel Combo, zo'n busje dus.

No probz, ik ga wel ergens op een cab zitten. Moet wel lukken :D

sash
13 oktober 2004, 17:53
Hoe zit het trouwens met Yori? Komt die nog?

Speeddemon
13 oktober 2004, 20:27
lang niks meer van gehoord.

die heeft ondertussen toch ook een aardige meuk aan boutique zooi?

Dirk_Hendrik
13 oktober 2004, 21:45
No probz, ik ga wel ergens op een cab zitten. Moet wel lukken :D

Jaja......

Weet er iemand hoeveel gewicht de gemiddelde cab eigenlijk kan hebben ???? :razz:

strattie
13 oktober 2004, 21:45
de coron neem ik aan he? :razz: is goed.

sash
13 oktober 2004, 23:59
No probz, ik ga wel ergens op een cab zitten. Moet wel lukken :D

Jaja......

Weet er iemand hoeveel gewicht de gemiddelde cab eigenlijk kan hebben ???? :razz:

Veel, erg veel. Met m'n vorige band zaten we vaak na een optreden met z'n drieen lam paardje te rijden op m'n cab. Dus hij moet wel wat kunnen hebben :D

Lucky
14 oktober 2004, 00:21
Okidoki!

afspraak staat op 28 november vanaf ongeveer 12 uur tot het begin van de avond. begin en eindtijden zijn nog prima bespreekbaar.
er is geaarde stroom.
Er is geen drinken en eten (in tegenstelling tot de extreem goed verzorgde broodmaaltijd van Michel). dus ik stel voor dat we naast onze effect bakkies ook allemaal wat vreet en zuip meenemen dan wordt het ook nog gezellie voor de inwendige mens. er staat wel een koelkast en een magnetron en een koffiezetapparaat.
Ook mag er niet binnen gerookt worden...

twee ruimtes, een van ongeveer 60 en de andere van ongeveer 40 vierkante meter

totale kosten 30 euri.

adres:
J.P Thijsenlaan 84
2341 PD Oegstgeest (bij Leiden)

Het is niet echt een school geloof ik, ik geloof dat het het oude azielzoekerscentrum in Oegstgeest is.... anyway, genoeg ruimte en vrijstaand.

Ik stel voor dat we ook even een programmaatje maken van zaken die we echt willen laten gebeuren (shootouts, demonstraties etc.) zodat we niet weer omstebeurt oeverloos op onze eigen rigjes gitaarwinkel classics gaan staan rammen. Tussen de geplande demo's is er dan ruimte genoeg om elkaars rigs te laten zien, horen e.d.

robzilla
14 oktober 2004, 00:29
Okidoki!

afspraak staat op 28 november vanaf ongeveer 12 uur tot het begin van de avond. begin en eindtijden zijn nog prima bespreekbaar.
er is geaarde stroom.
Er is geen drinken en eten (in tegenstelling tot de extreem goed verzorgde broodmaaltijd van Michel). dus ik stel voor dat we naast onze effect bakkies ook allemaal wat vreet en zuip meenemen dan wordt het ook nog gezellie voor de inwendige mens. er staat wel een koelkast en een magnetron en een koffiezetapparaat.
Ook mag er niet binnen gerookt worden...

twee ruimtes, een van ongeveer 60 en de andere van ongeveer 40 vierkante meter

totale kosten 30 euri.

adres:
J.P Thijsenlaan 84
2341 PD Oegstgeest (bij Leiden)

Het is niet echt een school geloof ik, ik geloof dat het het oude azielzoekerscentrum in Oegstgeest is.... anyway, genoeg ruimte en vrijstaand.

Ik stel voor dat we ook even een programmaatje maken van zaken die we echt willen laten gebeuren (shootouts, demonstraties etc.) zodat we niet weer omstebeurt oeverloos op onze eigen rigjes gitaarwinkel classics gaan staan rammen. Tussen de geplande demo's is er dan ruimte genoeg om elkaars rigs te laten zien, horen e.d.

Ok!

Ik zat er al over te denken om ff wat te drinken enzo mee te nemen. Bij het CS (Leiden) zit een AH, dus dat komt goed uit. Misschien handig als iemand bekertjes meeneemt?

Hoever is die straat lopen vanaf het CS? De winkelstraat etc. weet ik wel te vinden in Oestgeest.

sash
14 oktober 2004, 00:38
Ook mag er niet binnen gerookt worden...

Ik stel voor dat we ook even een programmaatje maken van zaken die we echt willen laten gebeuren (shootouts, demonstraties etc.) zodat we niet weer omstebeurt oeverloos op onze eigen rigjes gitaarwinkel classics gaan staan rammen. Tussen de geplande demo's is er dan ruimte genoeg om elkaars rigs te laten zien, horen e.d.


HENDRIX FX DEMO VAN MOI!!!!!!111111111eeneeneenneeneeneen :D


en verder: NIET ROKEN?! KUT! :D

Robbert
14 oktober 2004, 00:46
Terug naar ..? :D

Ahja.. asielzoekerscentrum... gelijk cultureel uitstapje van maken. Zal vast beter zijn dan dat hok in Utrecht toen, haha :wink:

Zou mooi zijn wanneer iedereen wat kleingeld mee neemt om de ruimte's en voer/drank te betalen..

Mitch
14 oktober 2004, 00:56
Hmmmmmm.....ik weet niet of er belangstelling voor is, maar anders kan ik San wel eens lief aankijken en vragen of ze weer voor de catering kan zorgen. :)

Voor de mensen die er toen niet waren: euro of vijf p.p. en ik sleep dan belegde broodjes en fris/bier mee.


Lucky: geweldige locatie geregeld ! Youdaman ! Is het ook begane grond ? Zou helemaal lekker zijn...

Robbert
14 oktober 2004, 01:03
Lucky: geweldige locatie geregeld ! Youdaman ! Is het ook begane grond ? Zou helemaal lekker zijn...

Heb hem net gebeld! Het is drie hoog en alleen een brandtrap... :(































:D

sash
14 oktober 2004, 01:16
Hmmmmmm.....ik weet niet of er belangstelling voor is, maar anders kan ik San wel eens lief aankijken en vragen of ze weer voor de catering kan zorgen. :)



Neem die lijst nou eens door, ik sta er ook tussen hoor. Dat wil je haar niet aan doen :D

Lucky
14 oktober 2004, 08:09
Hoever is die straat lopen vanaf het CS? De winkelstraat etc. weet ik wel te vinden in Oestgeest.

lopen!!!!
is wel ff hoor... Ik dacht ergens in Poelgeest (als dat je wat zegt)

ik ben er zelf nog nooit geweest dus precies weet ik het niet

www.routeplanner punt enel gaat je vriend zijn.


Michel, met het cateringvoorstel zou ik persoonlijk absoluut geen moeite hebben.


ik vermoed dat er ook wel een busverbinding zal zijn....we kunnen tzt nog wel ff wat afspreken zodat de automobielers onder ons (diegenen die geen kub. aan gezaagd hout willen meenemen, dan) de treiners even van het station oppikken.

Mitch
14 oktober 2004, 12:47
Dat lijkt me geen probleem. D_H is inmiddels een beetje busservice gewend van en naar het station :D

DREAMMACHINE
14 oktober 2004, 21:24
...zo : count me in 2!
...voor mij de eerste x een pedalendag, en ik ben erg benieuwd naar al het moois!.. zoals ik al melde: het enige echt interessante wat ik te bieden heb is dus de script logo phase 90 ( geen mod idd, real thing hehe! ).. en de boss ce-1 ( wil ik graag eens met wat hierop gebaseerde chorus pedalen horen!...voodoolab etc..)
..trouwens.. DH neemt hem dan hoop ik mee, want dan is tie tb gemaakt hoop ik!

...voor mij uurtje rijden uit richting dordrecht...als mensen nog geen vervoer hebben: .. bijna alles is mogelijk, pm me maar.

DREAMMACHINE
14 oktober 2004, 21:25
-----

DREAMMACHINE
14 oktober 2004, 21:27
pff. :-? 4 x .. ja sorry hoor!.. tging weer eens niet zo als ik wilde.. maarja. .de boodschap is iig wel duidelijk overgekomen... :???:

tillens
14 oktober 2004, 21:38
Wat zijn een beetje de vereisten om naar die dag te gaan? ik ben hier nog niet echt heel lang en ik ben zeker niet een super gitarist. ik heb misschien wel wat aardige pedalen.

ibanez flanger 301
ibanez phaser jaren 80
ts 9
hydra boost
cold fusion

Ik weet niet of dat cool genoeg is ofzo? Ofdat mensen er iets aan hebben als de pedalen aanwezig zijn??

Ik woon trouwens wel valkbij mister dreammachine dus... :roll:

grtz Peter

Mitch
14 oktober 2004, 21:49
Je hoeft niet cool te zijn om naar de Pedalendag te komen, dat wordt je vanzelf ná die dag 8-) . Interessante spullen zijn ook geen vereiste, al kom je alleen maar om te luisteren: allemaal even goed.

Die Cold Fusion is al eens langs geweest op pedalendag 2, kijk nog 's naar het plaatje......... :D
http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/verstuur/OD%20top2.jpg

Wees dus welkom. Nieuwe lijst:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
strattie
DREAMMACHINE
tillens

17 man :o

robzilla
14 oktober 2004, 21:51
Je hoeft niet cool te zijn om naar de Pedalendag te komen, dat wordt je vanzelf ná die dag 8-) . Interessante spullen zijn ook geen vereiste, al kom je alleen maar om te luisteren: allemaal even goed.

Die Cold Fusion is al eens langs geweest op pedalendag 2, kijk nog 's naar het plaatje......... :D
http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/verstuur/OD%20top2.jpg

Wees dus welkom. Nieuwe lijst:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
strattie
DREAMMACHINE
tillens

17 man :o

+ Robzilla (again :P)

Moet ik je ff definitief mailen?

Speeddemon
14 oktober 2004, 21:53
Michel, komen er 2 Lucky's dan? :seriousf:

Lucky 1 en Lucky 2... :lol:

(hint: Vriend #1 van Lucky, Vriend #2 van Lucky)

:razz:

Dirk_Hendrik
14 oktober 2004, 21:53
gewoon komen.
Een pedalendag hoeft geen testosterontrip van 'kijk es wat ik heb1"te zijn maar meer een "gratis"verkenning van wat er allemaal nog meer is waar niet iedereen direct de poen voor heeft. Leer nieuwe dingen kennen!

Daarnaast staan in je lijstje meteen al dingen die ik wel interessant vind. Ik ga ook geen dingen meenemen om meteen Cool te zijn. Ik ga wel wat meenemen waar neimand qua uniekheid omheen kan.

Dirk_Hendrik
14 oktober 2004, 21:55
Die Cold Fusion is al eens langs geweest op pedalendag 2,

Maar als er iemand een ongemodde Tubeking meeneemt is dat wel leuk..... :-D

Robbert
14 oktober 2004, 21:57
Ik ga wel wat meenemen waar neimand qua uniekheid omheen kan.

Oohhhhh goodie!! :D

tillens
14 oktober 2004, 22:06
Ok als ik vrij kan krijgen van mijn werk count me in. En die cold fusion seymour paul, die op die foto staat, ik geloof dat ie nu bij mij in de studio ligt . 8-)

Peter

ps; die fl301 moet het batterij snoertje ff gefixed worden, dat zal ik ff op tijd maken. Cheers!

Speeddemon
14 oktober 2004, 22:22
Ik ga wel wat meenemen waar neimand qua uniekheid omheen kan.
Ik ook.
3 jacks, 1 3PDT, 1 9V DC aansluiting en een LED. Dat alles in 5x5x3cm.
8-)

Daar kan loooper, loop-master, keeley en wie dan ook OOK NIET OMHEEN, MWUAHAHAHAHAHHA! 8)

(oh ja, en een UK The Guv'nor, Boss PH-1r, en evt (als ie dan gefixt is), m'n DOD 670 Flanger.

DREAMMACHINE
14 oktober 2004, 23:22
trouwens, nu ik speeddemon zn onderschrift zie :
ik zal ook mn MIJ ds-1 wel even meenemen als daar interesse voor is
( @ speeddemon: misshien wat je zoekt !?...)

Rutger
15 oktober 2004, 00:12
Zet mij ook maar op de lijst!

k heb zelf geen bijzonder exclusieve pedalen, maar als iemand interesse heeft zal ik wat meenemen. keuze uit:

Keeley Compressor
EBS Dynaverb (onderweg)
Carl Martin Delayla
Dunlop Univibe UV SC-1
H&K Tubefactor
Vox Wah V847 :razz:

k heb vooral veel zin om al die andere interessante pedalen eens te beluisteren! :)

Speeddemon
15 oktober 2004, 00:22
trouwens, nu ik speeddemon zn onderschrift zie :
ik zal ook mn MIJ ds-1 wel even meenemen als daar interesse voor is
( @ speeddemon: misshien wat je zoekt !?...)

heb je het doosje er nog bij?

Dat is wel m'n vereiste.
Ik spaar de 6 3-flutehead knob Boss pedalen.
Heb al:
CS-2, DM-2, PH-1r, OC-2 en SD-1. Hoort alleen nog DS-1 bij. En van allen heb ik ook het doosje.

Robbert
15 oktober 2004, 00:24
Ho is he... het gaat nog druk worden daar! :P

robzilla
15 oktober 2004, 00:28
Dan is het lijstje al:

Dirk_Hendrik
Robbert
Speeddemon
marc_odijk
Seymour Paul
Lucky
Vriend van Lucky 1
Vriend van Lucky 2
Mithrandir
sash
Lacrymosa
telecastermaster
Quink
Lord Riffenstein
Robzilla
strattie
DREAMMACHINE
tillens
Rutger

Wordt druk, hoe groot was de ruimte ook alweer? ;)

LordRiffenstein
15 oktober 2004, 08:44
Ik zie net iemand met een Keeley compressor. Misschien tijd om een keertje een Comp-shootout te doen? Ik heb in elk geval de Barber bij.

DREAMMACHINE
15 oktober 2004, 09:06
...@speeddemon: .. helaas, geen doosje!

marc_o
15 oktober 2004, 10:14
Ja, compressors, daar wil ik e.e.a. van testen, het komt er steeds maar niet van eentje te kopen dan wel uit te kiezen.
Dus ik verwacht jullie hulp!! :)

Lucky
15 oktober 2004, 10:27
Michel, komen er 2 Lucky's dan? :seriousf:

Lucky 1 en Lucky 2... :lol:

(hint: Vriend #1 van Lucky, Vriend #2 van Lucky)

:razz:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, NIET TWEE LUCKY'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!

AAAARRRRGHGHGHGHGHGHGHG

:-D :evil: :-D

LordRiffenstein
15 oktober 2004, 10:54
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, NIET TWEE LUCKY'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET TWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!

AAAARRRRGHGHGHGHGHGHGHG

:-D :evil: :-D

Nee, dat kan de wereld niet aan!! :razz:

Ik bedenk me net dat ik vooral benieuwd ben naar de mensen achter de namen!!

LordRiffenstein
15 oktober 2004, 10:55
Wordt er hier nog een lijst gepost van aanwezige pedalen?

Ik wil graag wat Fuzz en octavia-achtigen testen!!!

telecastermaster
15 oktober 2004, 11:45
Nu er 17 mensen komen waarvan ik er 15 niet ken (plus ook nog eens vriendjes van forumleden), heb ik een verzoek of er misschien naambordjes gebruikt kunnen worden met daarop nickname en voornaam. Mijn ervaring is dat de socialisatie erg ten goede komt en dat is voor mij eveneens een belangrijke reden om te komen.

Voor naambordjes kun je volgens mij gewoon papieren plakband bebruiken en een stift. Oke?

marc_o
15 oktober 2004, 11:54
Nu er 17 mensen komen waarvan ik er 15 niet ken (plus ook nog eens vriendjes van forumleden), heb ik een verzoek of er misschien naambordjes gebruikt kunnen worden met daarop nickname en voornaam. Mijn ervaring is dat de socialisatie erg ten goede komt en dat is voor mij eveneens een belangrijke reden om te komen.

Voor naambordjes kun je volgens mij gewoon papieren plakband bebruiken en een stift. Oke?


Geen slecht idee, maar ik denk zeer zeker dat ook pedalen gemerkt moeten worden met een klein stickertje en dat wanneer de lijst compleet en definitief is er op lokatie niemand meer binnen mag. Klinkt wellicht kinderachtig, maar iedereen spaart hard genoeg voor z'n spullen en als het daar rondslingert, weet je maar nooit natuurlijk.

telecastermaster
15 oktober 2004, 12:12
Geen slecht idee, maar ik denk zeer zeker dat ook pedalen gemerkt moeten worden met een klein stickertje en dat wanneer de lijst compleet en definitief is er op lokatie niemand meer binnen mag. Klinkt wellicht kinderachtig, maar iedereen spaart hard genoeg voor z'n spullen en als het daar rondslingert, weet je maar nooit natuurlijk.

+1

Ook een erg goed idee.

Dirk_Hendrik
15 oktober 2004, 13:49
hoewel ik het hier mee eens ben vind ik deze nieuwe kijk op het geheel ook een jammerlijke ontwikkeling.
De vorige pedalendag was een heel gemoedelijk gebeuren waarvan ik zeker weet dat eventuele "veiligheidsperikelen" niet aan de orde waren.

Belangrijker dan pedalen is het merken van je kabels , adapters etc etc. Een vergissing is snel gemaakt. Seymour P en ik kunnen daarover meepraten

Robbert
15 oktober 2004, 14:13
Yeah, ben het met Barend eens. Het is misschien niet verstandig om alle pedalen letterlijk op een hoop te gooien, maar niemand neemt spul van een ander mee naar huis (tenzij tegen betaling), op straffe "steniging".

Want je weet het, Boss pedalen zijn niet te slopen.

:D

DREAMMACHINE
15 oktober 2004, 15:37
...naambordjes! ultiem!..
...ik ben dus vrij onbekend zeg maar ( ..kgeloof niet dat ik ooit bewust iemand in levende lijve gezien heb!...) dus zullen naambordjes of dergelijke uiteraard goed uitkomen
En inplaats van pedalen merken etc. is het misschien makkelijker gewoon een lijst te maken?

Rutger
15 oktober 2004, 16:34
op straffe "steniging".

Want je weet het, Boss pedalen zijn niet te slopen.

Gaan we dan met Bosspedalen gooien? :D


De Keeley zal van de partij zijn.

Mitch
15 oktober 2004, 17:11
Oha heel graag die Keeley. Er zijn veel te weinig mensen (vooral op HCEF) die beide vergeleken hebben. Hoog tijd dat daar verandering in komt.....

Pedalen lijst ben ik van plan om te maken, zo lang iedereen al de pedalen heeft gepost in dit forum of liever: mail het me. Hier nogmaals mijn hotmail:
mitch_tripper@hotmail.com

@robzilla: verkeerde lijstje gekopieerd, niets persoonlijks hoor :D

Naamplaatjes....euh....ik weet niet of ik het geestelijk aankan om me zo te conformeren :wink:
Mijn modulatiepedalen staan vast als een huis in hun kist, alleen de dirt/wah zijn enigszins flexibel maar wilde ik ook bij voorkeur in hun kistje laten. Maar goed, da's mijn persoonlijke oplossing. Klein stickertje is wellicht handig, maar vewarring lijkt me, zelfs met zo veel pedalen, vrij moeilijk.
Kabels, trafo's, daisy chains.....da's een stuk lastiger !

Rutger
15 oktober 2004, 17:18
Neemt Lord Riff dan z'n Barber aanwinsten mee? Hij heeft me nl heel nieuwsgierig gemaakt!

Is er ook een Fender tubeamp van de partij? Als ik een auto heb wil ik de mijne wel meenemen, maar dat is (nog) onzeker.

Lucky
15 oktober 2004, 18:18
Naamplaatjes....euh....ik weet niet of ik het geestelijk aankan om me zo te conformeren :wink:

:-D :-D :-D :-D :-D :-D

Ik zal nog eens informeren hoe het staat met de groepen.
Ik denk niet dat we twintig buizenamps tegelijk aan moeten gooien....
Ik zal Eltjo (#1 vriend uit leiden van Lucky) eens vragen om dat uit te zoeken.

Mitch
15 oktober 2004, 21:30
Ja, dat lijkt me geen overdreven voorzorgsmaatregelen.
Maar mede om deze reden nogmaals de oproep aan ieder te melden wat -ie aan amps meeneemt.
Tot nu toe weet ik, uit mijn hoofd :

Lord Riff: Engl + cab en H&K combo
sash: Marshall head
marc odijk: Rivera combo
Robbert: nano head + cab
Seymour: Rivera combo
Lucky ?? tranny ? ampman ?

Dirk_Hendrik
15 oktober 2004, 21:43
Ik kom treinen. De volgende Rivera maar thuis laten....? :D

Mithrandir
15 oktober 2004, 23:06
Ja, dat lijkt me geen overdreven voorzorgsmaatregelen.
Maar mede om deze reden nogmaals de oproep aan ieder te melden wat -ie aan amps meeneemt.
Tot nu toe weet ik, uit mijn hoofd :

Lord Riff: Engl + cab en H&K combo
sash: Marshall head
marc odijk: Rivera combo
Robbert: nano head + cab
Seymour: Rivera combo
Lucky ?? tranny ? ampman ?

Als ik geen amp meeneem hoef ik het ook niet te melden neem ik aan?

Lucky
16 oktober 2004, 00:02
Ja, dat lijkt me geen overdreven voorzorgsmaatregelen.
Maar mede om deze reden nogmaals de oproep aan ieder te melden wat -ie aan amps meeneemt.
Tot nu toe weet ik, uit mijn hoofd :

Lord Riff: Engl + cab en H&K combo
sash: Marshall head
marc odijk: Rivera combo
Robbert: nano head + cab
Seymour: Rivera combo
Lucky ?? tranny ? ampman ?

Ik neem de ampman wel mee....wellicht een nieuwe ampman...wink wink...notch.... notch

LordRiffenstein
16 oktober 2004, 09:15
Neemt Lord Riff dan z'n Barber aanwinsten mee? Hij heeft me nl heel nieuwsgierig gemaakt!

Ja de Barbers zullen er zijn!

Mitch
16 oktober 2004, 11:20
Dan lijkt het me voor de volledigheid wel aardig als Robbert zijn Fender meeneemt, of is daar als ijkpunt geen behoefte aan met die overvloed aan amps ?
Als er al zes zijn....in twee ruimtes......ja, laat ook maar :oops:

Mith, als jij geen amp meeneemt, wil je me dan nog wel mailen welke pedalen je meeneemt ? mitch_tripper@hotmail.com
De lijst pedalen is al behoorlijk indrukwekkend trouwens !

Robbert
16 oktober 2004, 11:39
Dan lijkt het me voor de volledigheid wel aardig als Robbert zijn Fender meeneemt, of is daar als ijkpunt geen behoefte aan met die overvloed aan amps ?
Als er al zes zijn....in twee ruimtes......ja, laat ook maar :oops:

Mith, als jij geen amp meeneemt, wil je me dan nog wel mailen welke pedalen je meeneemt ? mitch_tripper@hotmail.com
De lijst pedalen is al behoorlijk indrukwekkend trouwens !

Ik zal hem wel gewoon in de auto leggen :D

Kan eventueel ook die Carlton eens meenemen. El34 met transistor voorversterker, wel aardig..

Speeddemon
16 oktober 2004, 17:39
Ik ging er wel vanuit dat Lord Riff al 1 van z'n Engl's meeneemt, dus m'n Savage 60 kan thuisblijven.

En anders zou onze blues-knuffelbeer met de hawaiibloezen helemaal geen ruimte meer hebben in de wagen :D.

JV
16 oktober 2004, 17:51
joh, lees dit topic nu pas.

heb dan wel geen pedalen of iets dergelijks, maar het is voor mij toch om de hoek, dus dan kan ik er wel makkelijk bij aanwezig zijn.

en overigens, mensen die vanaf leiden cs mee willen reizen, ik heb nog wel plaats over in de auto :)

Mitch
16 oktober 2004, 22:58
Welcome to the club ! Je staat genoteerd en je carpool-kwaliteiten zullen gewaardeerd worden !

Lacrymosa
18 oktober 2004, 13:25
Ik denk dak ook mn Koch Multitone wel ga meenemen, en er kunnen ook nog wel wat mensen met mij meerijden vanuit den haag, en eventueel kan ik nog wel iemand oppikken vanaf het station, maar ik ken totaal de weg niet in die buurt

(gelukkig heb ik een routeplanner)

En het hele naambordjes verhaal lijkt me een sterk plan, maar het praten met mensen een stuk makkelijker, ook een stuk makkelijk om iemand aan te spreken

misschien is het ook wel cool om een kabel shootout te doen, en dan ff gestructureerd, gewoon 1 iemand met een gitaar in zn klauwen, die ff aan de groep verteld welke kabel hij gebruikt etc. niet dat iedereen door mekaar vanalles gaat doen

Misschien zowiezo wel een cool idee, dat er in 1 ruimte een soort van workshops/clinics worden gegevens door verschillenden mensen, en in de andere ruimte kan er dan vrij geklooit worden met diverse stuff

Doen we ook altijd op de reguliere meetings

CheerS!!

CheerS!!

Lacrymosa
18 oktober 2004, 13:27
Ik denk dak ook mn Koch Multitone wel ga meenemen, en er kunnen ook nog wel wat mensen met mij meerijden vanuit den haag, en eventueel kan ik nog wel iemand oppikken vanaf het station, maar ik ken totaal de weg niet in die buurt

(gelukkig heb ik een routeplanner)

En het hele naambordjes verhaal lijkt me een sterk plan, maar het praten met mensen een stuk makkelijker, ook een stuk makkelijk om iemand aan te spreken

misschien is het ook wel cool om een kabel shootout te doen, en dan ff gestructureerd, gewoon 1 iemand met een gitaar in zn klauwen, die ff aan de groep verteld welke kabel hij gebruikt etc. niet dat iedereen door mekaar vanalles gaat doen

Misschien zowiezo wel een cool idee, dat er in 1 ruimte een soort van workshops/clinics worden gegevens door verschillenden mensen, en in de andere ruimte kan er dan vrij geklooit worden met diverse stuff

Doen we ook altijd op de reguliere meetings

CheerS!!

CheerS!!

Mitch
18 oktober 2004, 13:35
Koch staat genoteerd.
Hoe we de indeling gaan doen qua ruimtes moet nog even over gebrainstormd worden. Het blijft primair een Pedalendag wat mij betreft, met wat kleine uitstapjes naar amps and axes. Maar zeker als we de shootouts willen gaan houden en er ook een 'vrije' ruimte moet komen weet ik nog niet hoe we de pedalen dan gaan verdelen.....
Iemand ideeën ?

Quink
18 oktober 2004, 15:48
misschien is het ook wel cool om een kabel shootout te doen, en dan ff gestructureerd, gewoon 1 iemand met een gitaar in zn klauwen, die ff aan de groep verteld welke kabel hij gebruikt etc. niet dat iedereen door mekaar vanalles gaat doen


Op zich een goed idee, maar het lijkt me dat je juist niet moet vertellen welke kabel je gebruikt. Sterker nog, men mag niet eens zien welke er gebruikt wordt. Op het moment dat iemand zegt: Nu "Merk dure kabel" wordt er al verschil gehoord wed ik. Pas achteraf vertellen lijkt mij. (Maar misschien bedoelde je het ook wel zo, in welk geval: negeer aub deze post).

Lacrymosa
18 oktober 2004, 15:50
Nee ik bedoelde het niet zo, maar das misschien wel een cool idee, alleen gaat et behoorlijk wat dicipline vragen van een aanzienlijk grote groep

CheerS!!

Quink
18 oktober 2004, 15:58
Nee ik bedoelde het niet zo, maar das misschien wel een cool idee, alleen gaat et behoorlijk wat dicipline vragen van een aanzienlijk grote groep

CheerS!!

'k neem wel twintig theedoeken mee... :razz:

Dirk_Hendrik
18 oktober 2004, 18:27
persoonlijk zou ik zeggen, doe maar niet. Met het grote bonte gezelschap wat we hebben en de bijbehorende pedalen denk ik dat het al een te kort middagje wordt.

BramVersteeg
18 oktober 2004, 19:56
Is er nog plaats voor een nieuw gezicht op de pedalendag??
Lijkt me wel leuk om eens te luisteren naar al die pedalen.
Ik kan niet echt veel meenemen:
-EHX Holy Grail
-Boss PS-2
-Morley Bad Horsie
-Dunlop Crybaby :oops:

Als iemand me op kan pikken wil ik m'n amp ook wel meenemen maar dat heeft weinig met pedalen te maken he :wink: .

Mitch
18 oktober 2004, 21:36
Het is nou zo tyfusdruk, daar kan je best wel bij :D
Amp is niet nodig, Morley en zeker de Dunlop Crybaby zijn zeer gewenst ! HUH !?!?
Ja, er komt namelijk een mega-wah-shootout en daar mag -ie toch eigenlijk niet ontbreken. Kijk en huiver:

Dunlop Crybaby
Ibanez Wau Wau
Ibanez WH10
Morley Bad Horsie
Morley Pro wah 2
Teese RMC1
Teese RMC2
Teese RMC3
Teese RMC3LE
Teese Picture wah
Teese Wheels of Fire wah
Teese Wizard wah
Vox V847

BramVersteeg
19 oktober 2004, 00:01
Ach, die Dunlop is zo goed. Er zijn vast veel mensen die willen genieten van het aanzicht van 2 dunlops :-D .
Maar goed ik laat ze dus thuis.
Ik zie dat zo ongeveer alle wah's er zijn die zo'n beetje verkrijgbaar zijn. Onder andere het hele Teese assortiment! Die ga ik testen :razz: .
Maar goed, tot de 28e dan he.

Mithrandir
19 oktober 2004, 08:04
Nee, je moet je wah's dus wel meenemen, die op het lijstje staan zijn die van jou. Als je ze niet meeneemt is de shoot-out niet compleet :) Hij is sowieso nit compleet natuurlijk, maar het is best een indrukwekkend arsenaal.

BramVersteeg
19 oktober 2004, 11:08
Ow, ik dacht dat het een grapje was. Al die Teese pedalen en dan ik met m'n cryBaby en morley. Maargoed, ik zal ze meenemen :) .

sash
19 oktober 2004, 20:52
Fuck! Ik neem m'n camera mee. Gewoon alle Teese pedalen. Wij zijn cool :D

sash
19 oktober 2004, 20:52
Oh ja, mag ik de wah's bedienen om de verschillen te laten horen? Pleeeeease! :D

robzilla
19 oktober 2004, 21:25
Oh ja, mag ik de wah's bedienen om de verschillen te laten horen? Pleeeeease! :D

Nee.


:wink:

sash
19 oktober 2004, 21:36
AAAAAAH pleeeeeeeeease, nu ik geen jimi fx clinic mag doen, mag ik toch wel de wah's bedienen, als jimi freak. Come oooooooon :D

Dirk_Hendrik
19 oktober 2004, 21:52
Voor jou, ... speciaal voor jou sash..... hebben we een G-major staan. Speciaal voor jou om je van "je ïk ben 40 jaar te laat geboren" trauma af te helpen. :D

sash
19 oktober 2004, 22:10
NEEEEEEEEE WAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Edit: Als ik erover nadenk, je hebt gelijk. Met m'n kop zit ik gewoon in de sixties :D

Lacrymosa
19 oktober 2004, 22:25
Je mag van mij wel mn wahtje gebruiken hoor, als je maar met je tengels van alle volume knoppen afblijft

kan me nog een meeting herrineren dat je 10km verderop nog kon horen dat sas aan het raggen was

CheerS!!

LordRiffenstein
20 oktober 2004, 10:45
Oh ja, mag ik de wah's bedienen om de verschillen te laten horen? Pleeeeease! :D

Enkel als je ze allemaal tesamen bedient :razz:

Lucky
20 oktober 2004, 10:45
Dat is eigenlijk wel een goed punt.

een beetje proberen de volumes op een menselijk niveau te houden.

LordRiffenstein
20 oktober 2004, 10:46
Dat is eigenlijk wel een goed punt.

een beetje proberen de volumes op een menselijk niveau te houden.

Oh, wat een tegenvaller :cry:

Lacrymosa
20 oktober 2004, 12:22
Mij maakt het geen fluit uit, ik neem toch oordoppen mee

Want na het avontuur van de eerste reguliere meeting, hoor ik nog steeds gepiep in mn oren van het gejengel van Sash (en lennart)

CheerS!!

Mitch
20 oktober 2004, 12:55
@Bram: ja, meenemen ! Die in de lijst zijn inderdaad die van jou ! Voor de vergelijking is het juist tof man.

@sash: we zullen er over gaan stemmen..... :wink:

En jongens, als jullie net beginnen te denken dat het niet
beter, unieker, completer etc. kan.....alle Teeses op een
rij.....nooit vertoond....dan nu een (volgens mij)
Europese primeur !!!

Bewierookt in The States, een nieuw modulatiepedaal van
niveau en ter beschikking gesteld aan de wetenschap door
donor Sander de Gier......





[tromgeroffel]






http://www.pigtronix.com/images/EP1/ep-1solocrop.jpg

Rutger
20 oktober 2004, 13:00
Cool! meenemen, dat ding. ben vooral benieuwd naar het linkerdeel. :)

Quink
20 oktober 2004, 13:07
....dan nu een (volgens mij)
Europese primeur !!!

Bewierookt in The States, een nieuw modulatiepedaal van
niveau en ter beschikking gesteld aan de wetenschap door
donor Sander de Gier......


:o Wow.

:o Had ik al wow gezegd?

Ben zeer benieuwd.

Robbert
20 oktober 2004, 13:26
Phaayzoor!

8-)

robzilla
20 oktober 2004, 14:15
Vetjes!

Lucky
20 oktober 2004, 14:21
looooove the star trek vibe !!!!

:)


cool ! erg benieuwd

Jeroenvanhulsteijn
20 oktober 2004, 14:45
tof ding die pigtronix, en dat voor $220

Lacrymosa
20 oktober 2004, 14:56
Wat moet ik me bij dat ding voorstellen?

Allemaal Spacy shit, of ook nog iets wak over ene vette shred solo kan gooien

CheerS!!

Robbert
20 oktober 2004, 15:01
http://www.pigtronix.com/products.htm

Filmpies :D

Quink
20 oktober 2004, 15:03
Wat moet ik me bij dat ding voorstellen?

Allemaal Spacy shit, of ook nog iets wak over ene vette shred solo kan gooien

CheerS!!

http://www.pigtronix.com/products.htm

Staan Audio Files.

Edit: Damn, is Robbert me weer net voor. Net al met die Vintage beurs, nou dit weer. Als tie ook zo snel gitaar speelt....... :o

:wink:

Mitch
20 oktober 2004, 15:27
Ik ga 'm zo effe uitproberen 8-)

Lacrymosa
20 oktober 2004, 15:36
Eigenlijk vreemd, dat ik al een aantal jaar gitaar speel (jaar of 6)
en hier al aanzienlijke tijd rondhang

en dat ik nog steeds de ballen verstand van pedalen heb

ik kan je alles vertellen over de verschillende elementen e.d.

maar pedalen..........hopelijk doe ik de 28ste wat meer kennis op

CheerS!!

sash
20 oktober 2004, 16:41
Dat is eigenlijk wel een goed punt.

een beetje proberen de volumes op een menselijk niveau te houden.

Hmm daar ben ik tegen. Een plexi klinkt pas lekker op 6. Draai em wel naar de muur dan. Kunnen de zielen van overleden asielzoekers meegenieten :D

Nee maar serieus, vind ik ook wel okay. Kheb m'n hotplate bij me, dus moet helemaal goed komen.

Lucky
20 oktober 2004, 16:57
laten we even een inventarisatie maken van de verschillende clinics en shootouts die gegeven\gewenst zijn:

-de Sash-doet-niet-mee-omdat-zijn-amp-te-wimpy-klinkt Wah shootout.
-de Pigtronics?
-Speedy's boosters&co ?
-Radjesh's comp en booster (#2 Lucky's vriend)
-Comp shootout?

en verder?

Ik zal het dan allemaal wel in een strak dagschema gieten zodat iedereen zijn interesses kan botvieren en afwisselen met het meer socialere gebeuren.

Lucky
20 oktober 2004, 17:10
Ik hoor net dat Ruud de Ampman uit Leiden (custom ampbuilder)
ook graag wil komen en in ieder geval een (waarschijnlijk meer) amp mee neemt.

Quink
20 oktober 2004, 17:21
-de Sash-doet-niet-mee-omdat-zijn-amp-te-wimpy-klinkt Wah shootout.

:-D Ha ha, een nieuw pedaal. De Wimpy Wah.


-de Pigtronics?

Misschien samen met de andere phasers?