PDA

View Full Version : G&L telcaster teeeeeegek



stewartfan
6 oktober 2004, 20:01
hey guys
ik heb vandaag tot groot genoegen op een G&L telecaster gespeelt
wat een zuuuuuuuuuuperrrrrr goede gitaar zeg echt top
ik heb veel teles in m,n handen gehad maar deze gitaren spannen echt de kroon
echt top elementen de gitaar was ook zeer licht kortom zijn er ergens G&L gitaren en je wilt een tele prober die G&L ze zijn te gek
http://www.jic.nl/images/Gitaren/GL/Tribute/Asat_Classic_SH_big.jpg

zo zag de tele dr uit

marc_o
6 oktober 2004, 20:02
Super zijn ze zeker, en dan is die op de foto nog niet eens een Amerikaan.

marc_o
6 oktober 2004, 20:03
Super zijn ze zeker, en dan is die op de foto nog niet eens een Amerikaan.

stewartfan
6 oktober 2004, 20:19
ik ben benieuwd hoe die americanen zijn dan als die nog beter hout en hardware enz enz hebben nou nou dan zul je een puik gitaartje hebben hor

bat
6 oktober 2004, 20:27
http://www.omroep.nl/nps/sesamstraat/gfx/fotos/tommie.jpg

soweeeee! woei! gaaf!

Voor de rest: G&L maakt hele mooie doorontwikkelingen van de Strat en de Tele.

soup
6 oktober 2004, 20:31
en wat zijn de prijzen ongeveer????

stewartfan
6 oktober 2004, 20:44
ik 500/600 euro weet ik niet presies

e_lukather
6 oktober 2004, 21:14
ik geloof dat staffhorst een hele zooi had.. maar dat weet ik niet zeker.

e_lukather
6 oktober 2004, 21:15
http://www.staffhorst.nl/aanbiedingenpaginas/electrischegitaren.htm

sash
6 oktober 2004, 21:41
Is Staffhorst niet die zaak in Utrecht waar je geeneens met een plectrum een gitaar mag testen?

Franc
6 oktober 2004, 22:14
Jaaa, is een aparte zaak.
Ik moest eens mijn broekriem afgeven toen ik wat wilde testen :)

Vervolgens koop je voor honderden euros een gitaar, slaan ze de losse plectrums die je erbij neemt gewoon aan en nog meer dan dat ik er feitelijk had!
Bovendien kreeg ik er geeneens een fatsoenlijke doos bij, laat staan een gigbag!

Ik had nog garantie en een afstelbeurt binnen een jaar, maar dat heb ik zelf maar gedaan :(

MazeMouse
6 oktober 2004, 22:43
Jaaa, is een aparte zaak.
Ik moest eens mijn broekriem afgeven toen ik wat wilde testen :)

Vervolgens koop je voor honderden euros een gitaar, slaan ze de losse plectrums die je erbij neemt gewoon aan en nog meer dan dat ik er feitelijk had!
Bovendien kreeg ik er geeneens een fatsoenlijke doos bij, laat staan een gigbag!

Ik had nog garantie en een afstelbeurt binnen een jaar, maar dat heb ik zelf maar gedaan :(
Ik heb eens bij staffhorst getest maar toen ze na 10 minuten alweer in mijn nek stonden te hijgen van 'bevalt ie?" (op een toon van "Ga je nog kopen?") had ik het wel weer gezien. :o

(en uiteindelijk de gitaar in kwestie maar ergens anders besteld :D)

Negative K3 fan
7 oktober 2004, 00:03
hmm ik hoor zo veel over die g&ls, echte fender killers. MAar ik ben ernstig benieuwd, heb hier wel een folder van ze thuis liggen met echt lijpe specs. Hun asat/bass brug die helemaal in de body verankerd ligt en de bi cut net onderandere zijn heel erg interessant.

imlikeajungle
7 oktober 2004, 14:30
een kennis van me heeft een asat special (zijn toch die met p90-achtige elementen he) en dat ding is echt wooow. speelt als een droom, klinkt als een huis. veel, heel veel ballen.
en qua prijs redelijk te doen. ik kocht een keer een gitaar bij een gast die toen op de duitse ebay (weliswaar enkele jaren geleden) een amerikaanse asat had gescoord voor 450,- maar dat was dan wel een erg goeie deal. die kennis heeft de zijne 1300,- betaald nieuw. de tributes gaan 600-700,- key music heeft ze o.a. denk ik en ze komen ook regelamtig langs op de belgische ebay, nieuw.

imlikeajungle
7 oktober 2004, 14:30
een kennis van me heeft een asat special (zijn toch die met p90-achtige elementen he) en dat ding is echt wooow. speelt als een droom, klinkt als een huis. veel, heel veel ballen.
en qua prijs redelijk te doen. ik kocht een keer een gitaar bij een gast die toen op de duitse ebay (weliswaar enkele jaren geleden) een amerikaanse asat had gescoord voor 450,- maar dat was dan wel een erg goeie deal. die kennis heeft de zijne 1300,- betaald nieuw. de tributes gaan 600-700,- key music heeft ze o.a. denk ik en ze komen ook regelamtig langs op de belgische ebay, nieuw.

Chris Wolstenholme
28 oktober 2004, 17:33
ik dus staffhorst vandaag basjes testen.

heb 3 kwartier alleen in een hok gezeten, moest alleen ff me jas afgeven, prima indruk kreeg ik, ookal was k bekend met de meningen hier