PDA

View Full Version : De Vox kant van de Guytron (2 clips)



bluegate
6 oktober 2004, 17:13
2 Clips opgenomen, met een beetje de Vox (AC15, AC30) in gedachten.

Foottapper (http://www.bluegate.nl/Music/Foottapper.mp3) van The Shadows.

Crazy little thing called love (http://www.bluegate.nl/Music/Crazy%20little%20thing%20called%20love.mp3) van Queen.

Gemaakt met backingtracks van internet, alle gitaren en zang zijn er door mij bijgedaan. :razz:

Gebruikt:
Fender CS strat
Guytron GT100 F/V
Koch TS12H
In de laptop met Cubase SX

Mocht je vinden dat de strat een beetje op een tele lijkt, er zit een schakelaar op waarbij ik het hals element kan toevoegen aan het brugelement... :cool:

Have fun...

Toffe gozer
6 oktober 2004, 19:19
Tja al mijn commentaren op jou nummers worden een beetje ééntonig maar ook deze twee nummers vind ik weer echt super :)
Jij bent voor mij echt de "cover-king"van dit forum , zoals gewoonlijk weer een supersound en lekker gespeeld , very nice :)

Bosch
6 oktober 2004, 19:44
:D Foottapper van The Shadows vind ik echt humor. Goed gedaan! Klinkt goed, maar het nr zelf blijf ik echt (te) vrolijk vinden.

Echte Bassie en Adriaan backgroundmusic 8-)

Jeroenvanhulsteijn
6 oktober 2004, 20:08
mooooooooooi! echt lekker geluid! en zeeeeeeeeer netjes gespeeld ook!

Blijepanda
6 oktober 2004, 20:10
Ik heb alleen Crazy little thing called love nog maar geluisterd, maar dat klinkt al behoorlijk lekker. Zang is ook goed in orde.

bluegate
6 oktober 2004, 22:43
Thanx...!

@ Toffe Gozer, ik weet ook niet wat het is. Speel nu in 3 coverbands.
Waarschijnlijk moet ik naar CGA (cover gitarist anoniem) om hierover te praten met lotgenoten. Bedankt voor je Toffe reactie.:-D

@Bosch, dat kan ik helemaal voor me zien aan de binnenkant van mijn ogen... :cool:

@Jeroen, ik heb de mazzel dat ik beschikking heb over een ruimte waarin ik mijn versterker flink kan laten blazen. Microfoon ervoor en gaan. :lol:

@Blijepanda, OK mijn allereerste compliment voor zang op het forum! :dance:

Negative K3 fan
7 oktober 2004, 00:14
klinkt heel goed heel mooi opgenomen. Petje af.

Maar het is niet echt een vox soound he (en ik kan het nu weten :D) een vox irl is toch een stuk minder strak, minder definitie, een stuk warmer maar toch een hele mooie sparkle in het hoog, hier zit de sparkle in het hoog er wel degelijk, maar hij mist de warmte een beetje. Kwa scheur is hij ook iets strak en te duidelijk. Maar dat maakt de sound niet slechter, deze sound is echt goed en de ene amp kan natuurlijk nooit 100% de andere zijn en ik heb denk ik toch liever de guytron :D

bluegate
7 oktober 2004, 09:38
Gefeliciteerd met je nieuwe Amp.

Heb je clips van de Vox?
Een echte vox lijkt mij een heerlijke versterker, maar ik wil altijd minimaal 2 verschillende kanalen op een amp (clean & drive)
En een heel groot voordeel van de Guytron is dat je de eindbuizenoversturing
al op lage volumes kunt krijgen.
Maar met wat volume erbij klinkt het overweldigend. :lol:

LordRiffenstein
8 oktober 2004, 15:48
Ik kan de clippies niet downloaden :cry:

bluegate
8 oktober 2004, 20:01
Sorry, had mijn website op een andere manier ingedeeld.
Daardoor links dood. (sukkel die ik ben...)

Maar goed ze werken weer! :oops:

LordRiffenstein
9 oktober 2004, 10:47
Dave,

heb net ff geluisterd en je heb een ERG goeie toon, toch wel erg veelzijdig die Guytron maar dat heeft uiteraard ook met de speler te maken. Erg goeie sound, je bent duidelijk ook een goeie gitarist, netjes!

Yoeri

bluegate
9 oktober 2004, 11:18
Bedankt voor het luisteren en de comlimenten Yoeri! :lol:

Ik ben nog steeds heel blij met de Guytron, het principe vind ik uniek.
2 kanalen, 2 eindversterkers (1 voor toon, 1 voor volume).

segers
9 oktober 2004, 13:07
Hee Bluegate
Lekker gespeeld!! Vrolijke muziek ook!!
Toppie :-D

segers
9 oktober 2004, 13:08
Hee Bluegate
Lekker gespeeld!! Vrolijke muziek ook!!
Toppie :-D

bluegate
10 oktober 2004, 02:34
Ouderwetse Rock & Roll...
Daar ben ik mee opgegroeid. :-D