PDA

View Full Version : Welke is de betere?



woutB
6 oktober 2004, 15:23
Epi Sheraton II

of

Ibanez as200

:???:

Lacrymosa
6 oktober 2004, 15:29
de Ibanez

CheerS!!

BramVersteeg
6 oktober 2004, 15:57
Die Ikea gitaar is altijd beter! Die moet je kopen want daar speelt superman ook op!

Lacrymosa
6 oktober 2004, 16:03
ff serieus, hoe oud is de Epiphone, als het om een nieuwe gaat, dan is de Ibanez zeker weten beter

en met beter bedoel ik dingen die je objectief kan beoordelen, zoals, lak kwaliteit, hals afwerking e.d.

mijn leraar heeft een vrij oude Epi en ik zelf heb een AS120, dus ik heb behoorlijk vergelijkings materiaal

de AS200 is prestige, dat betekend dat er extra veel aandacht is besteed aan afwerking e.d.

en naar mijn mening zijn de elementen (super 58 ) van de Ibanez 10000 keer beter dan die in de Epi, klinken veel netter en duidelijker, en tegelijkertijd ook warmer

CheerS!!

woutB
6 oktober 2004, 16:04
Thanks

K'ben toch meer van de Spiderman denk ik.
Of moet ik nu maar gaan voor het lundia starterpakket

woutB
6 oktober 2004, 16:15
ff serieus, hoe oud is de Epiphone, als het om een nieuwe gaat, dan is de Ibanez zeker weten beter

en met beter bedoel ik dingen die je objectief kan beoordelen, zoals, lak kwaliteit, hals afwerking e.d.

mijn leraar heeft een vrij oude Epi en ik zelf heb een AS120, dus ik heb behoorlijk vergelijkings materiaal

de AS200 is prestige, dat betekend dat er extra veel aandacht is besteed aan afwerking e.d.

en naar mijn mening zijn de elementen (super 58 ) van de Ibanez 10000 keer beter dan die in de Epi, klinken veel netter en duidelijker, en tegelijkertijd ook warmer

CheerS!!
Ik heb nu zo'n Epi met SD alnico II (weet nie hoe oud ze is)

Die AS200 is een artist volgens de advertentie(staat op marktplaats)

Als ik het doe is het dan nog een verbetering?
Het is geen noodzaak maar pure hebzucht!!
uuuhh GAS is ut nie


thanks

woutB
6 oktober 2004, 16:16
ff serieus, hoe oud is de Epiphone, als het om een nieuwe gaat, dan is de Ibanez zeker weten beter

en met beter bedoel ik dingen die je objectief kan beoordelen, zoals, lak kwaliteit, hals afwerking e.d.

mijn leraar heeft een vrij oude Epi en ik zelf heb een AS120, dus ik heb behoorlijk vergelijkings materiaal

de AS200 is prestige, dat betekend dat er extra veel aandacht is besteed aan afwerking e.d.

en naar mijn mening zijn de elementen (super 58 ) van de Ibanez 10000 keer beter dan die in de Epi, klinken veel netter en duidelijker, en tegelijkertijd ook warmer

CheerS!!
Ik heb nu zo'n Epi met SD alnico II (weet nie hoe oud ze is)

Die AS200 is een artist volgens de advertentie(staat op marktplaats)

Als ik het doe is het dan nog een verbetering?
Het is geen noodzaak maar pure hebzucht!!
uuuhh GAS is ut nie


thanks