PDA

View Full Version : Fender Cylone, wie heeft er een?



SilverFoo
6 oktober 2004, 14:55
Wie van jullie heeft er een? Ik wil misschien wel een cyclone aanschaffen, maar ik weet niet echt wat ik er van verwachten kan. Hij schijnt hier in NL ook niet echt makkelijk verkrijgbaar te zijn...

Nog een vraagje: je hebt in de cyclone nog 2 onderverdelingen, namelijk een deluxe (met twee humbuckers) en een "normale" cyclone (die heeft een atomic humbucker en ik meen een texas special). Is er veel verschil?

Alvast bedankt! :)

Diedo
6 oktober 2004, 15:01
je wilt em aanschaffen, maar je weet niet wat je er van kan verwachten!??!

:???: :???: :???: :???:

dejohan
6 oktober 2004, 15:20
Je hebt ook de Cyclone II met 3 Jaguar Pickups.

Geen idee hoe ze zijn. Lijken mij kopiën van de studentengitaartjes uit de jaren 60 (Fender Musicmaster enzo).

SilverFoo
6 oktober 2004, 15:40
je wilt em aanschaffen, maar je weet niet wat je er van kan verwachten!??!

:???: :???: :???: :???:

Ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten maar er is hier in de buurt geen gitaarwinkel die er een verkoopt. Vandaar mijn vraag. Misschien dat er hier iemand is die er een heeft en zijn ervaringen kan delen.

Fluffy
6 oktober 2004, 17:51
ik heb er wel eens wat bespeeld, ik vond ze best aardig klinken hoor. zo duur zijn ze ook niet.

SilverFoo
6 oktober 2004, 19:43
ik heb er wel eens wat bespeeld, ik vond ze best aardig klinken hoor. zo duur zijn ze ook niet.

Daarom wil ik er misschien ook een aanschaffen :D . Kun je misschien vertellen wat je er goed/slecht aan vond, en wat voor muziekstijl je speelt?

Bedankt voor de reacties zover :)

Fluffy
6 oktober 2004, 19:50
zoo te zien wel dezelfde als jou

eerste wat mij opviel is dat ie veel op de mustang leek. fijne vormen enzo :razz:
het cleane geluid was echt ontzettend goed, distortion niet maar dat lag denk ik aan de amp daar :oops:

de gitaar lijkt mij zeker een goed alternatoef vopor een mustang

SilverFoo
6 oktober 2004, 19:59
zoo te zien wel dezelfde als jou

eerste wat mij opviel is dat ie veel op de mustang leek. fijne vormen enzo :razz:
het cleane geluid was echt ontzettend goed, distortion niet maar dat lag denk ik aan de amp daar :oops:

de gitaar lijkt mij zeker een goed alternatoef vopor een mustang

Over wat voor amps speelde je dan? :)

Fluffy
6 oktober 2004, 20:31
geen flauw idee :-? zon ding wat in die winkel stond, niet veel byzonders hoor