PDA

View Full Version : Neil Zaza



Dionyios
20 mei 2002, 21:33
Ik heb net een cd'tje besteld van Neil Zaza (cd heet Staring At The Sun). Had eerst een paar liedjes van hem gedownload en ben best wel onder de indruk. Zijn mooie liedjes met veel gevoel gespeeld.

Kent iemand deze gitarist? en zo ja wat is dan je mening over zijn muziek? Ben benieuwd...

http://www.neilzaza.com

Triple-Dan
22 mei 2002, 15:33
ja ik ken die gast wel ja :wink:

Best een leuke gitarist maar staat niet in mijn top 10 in ieder geval........luister liever naar bv Satriani......

Maiden Michiel
19 april 2005, 19:53
Goede gitarist, erg goede nummers ook. Persoonlijk luister ik liever naar hem dan Satriani.

Das Schaap
19 april 2005, 20:04
Is dat album erg goed ? Ik had alleen wat videoīs op zīn site bekeken, maar raakte niet echt meteen onder de indruk. Dus raad eens iets aan. :cool:

sandman4justice
19 april 2005, 20:23
ik heb die cd, wel goede cd, maar persoonlijk vind ik hem toch niet opwegen tegen vai of satriani.

sandman4justice
19 april 2005, 20:24
ik heb die cd, wel goede cd, maar persoonlijk vind ik hem toch niet opwegen tegen vai of satriani.

Maiden Michiel
19 april 2005, 21:11
Die nieuwe is best gaaf: Melodica

appeltaart
19 april 2005, 23:34
Ik was vandaag bij zo'n clinic/workshop/watdanook van em in Zwolle, die gast is echt goed man. Ik vind em trouwens ook best wel anders dan Vai en Satriani, hij heeft namelijk geeneens een whammybar en nog wel meer dingen, maarja, ik ben ook geen echte kenner ofzo ;)