PDA

View Full Version : Pink Pop..



Echoes
20 mei 2002, 21:23
Wat ik ervan gezien heb (meestal maar paar nummers..als ze al meer uitzonden :

Di-rect: niet slecht, had alleen wel andere nummers willen horen dan de bekende

Alien Ant Farm:n iet zo speciaal

Jewel: niet veel van gezien, ze zingt wel erg goed! ze zag er wel een beetje..njaa sletterig uit zo met die heeele hoge hakjes enzo

Super furry animals: niet veel soeps

Daryll-Ann: wel geinig

E-life:niet mijn smaak, maar wel goed

Def P+Beatb: erg leuk!

Black Rebel Motorc c: heel goed!

Gomez: beetje saai, maar erg lekkere muziek

Beef: erg goed! niet mijn smaak maar echt lekkere muziek

Muse: was weer fantastisch..jammer dat ze niet veel uitzonden, heb stukje op internet gekeken nog. Weetnie of ze nog nieuwe nummers deden dus?! Interview was trouwens ook wel leuk met Matt

de rest moet ik nog zien, Rammstein werd niet uitgezonden geloof ik?!?! beetje treurig als dat echt zo is..
Hier en daar nog wat andere bandjes gezien die ik niet zo leuk vond trouwens..maarja

dirkw83
20 mei 2002, 21:26
ik heb direct gezien en Macy Gray en dat laatste was in tegenstelling tot direct GeHEEL waardeloos.

sweet
20 mei 2002, 21:39
Ik vond lenny kravitz ook best aardig ... Maar hij is wel erg Gibson getrouw:

- een gibson thunderbird
- een gibson les paul
- twee gibson flying v's
- een (overigens prachtige) gibson SG
- een gibson ES

Kitaarhiero
20 mei 2002, 22:14
nou... er zijn zat gitaristen ook fender of PRS getrouw.

Ik vind lenny Kravitz het coolst als hij een gitaar om heeft trouwens.

BRMC was vet!!!

Grandma_Placenta
20 mei 2002, 22:34
BRMC was het beste,
owja en die belgische band Millionaire vond ik eigenlijk ook niet zo slecht, beetje vage muziek maar wel lachen. En ja Muse had weer een goeie show neergezet, echt gaaf om te zien hoe Matt helemaal flipt.
Kga nu ff SOAD kijken, niet echt mijn favoriete band maar ik wil ze wel es live horen.

Echoes
20 mei 2002, 22:56
die gast van millionaire vond ik beetje homo achtig doen...beetje vage gast..
Raar dat Rammstein niet uitgezonden mag worden..wat een onzin zeg..blah

Noctiis
21 mei 2002, 08:12
is niet zo raar hoor, The Prodigy heeft aantal jaar terug zon zelfde geinte geflikt...
Wel leuk dat ze nog even wat System of a Down lieten zien.

MetalliCat
21 mei 2002, 08:18
K von die muziek van millionaire maar irritant, beetje heel erg weirde gozers. Von muse egt onwijs vet. Wat voor gitaar was dat btw, die zilverkleurige ? Owjah en AAF (so wie so al niet mijn smaak) von ik egt crap, waardeloze act gewoon.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MetalliCat op 2002-05-21 08:20 ]</font>

lars
21 mei 2002, 08:21
die ES was een epiphone!



Op 2002-05-20 21:39, schreef sweet:
Ik vond lenny kravitz ook best aardig ... Maar hij is wel erg Gibson getrouw:

- een gibson thunderbird
- een gibson les paul
- twee gibson flying v's
- een (overigens prachtige) gibson SG
- een gibson ES

lars
21 mei 2002, 08:23
mattocaster, custom made gitaar met ingebouwde effecten en allelei zooi



Op 2002-05-21 08:18, schreef MetalliCat:
Wat voor gitaar was dat btw, die zilverkleurige ?

Grandma_Placenta
21 mei 2002, 08:24
Die gitaren die hij heeft zijn speciaal voor hem ontworpen, ze worden gemaakt door Manson in Engeland
http://www.mansons.co.uk/matt/

Echoes
21 mei 2002, 09:17
in Spits! stond dat Muse toch wel het toppertje was deze Pinkpop..alleen niet erg verassend..Kan iemand verslag doen van concert van Rammstein..en ook van Muse, want ze lieten maar 4 nummers zien op tv...

BLOK182
21 mei 2002, 10:48
Muse was briljant. Ik heb alles op het scherm gezien maar plug-in baby was gewoon geweldig. Prachtig om te zien hoe Math aan het flippen was. Rammstein heb ik nix van kunnen zien, veel te druk en ze wilden niet van dichtbij gefilmd worden dus kon je op het scherm ook nix zien. Alleen tijden "Sonne" fikte het een goeie op het podium hehe.

Echoes
21 mei 2002, 11:15
tjah wat een gek joh die matt, tijdens die laatste solo van Bliss lag ie op de grond in de kreukels te spelen haha..
Trouwens knap dat je dat riffje van Plug in baby goed kan blijven spelen terwijl je zo rondspringt..ik werd al dizzy als ik ernaar keek :smile:

sweet
21 mei 2002, 13:40
[quote]
Op 2002-05-21 08:21, schreef lars:
die ES was een epiphone!

[quote]

Epiphone is toch een divisie van Gibson ?

Ditmar
21 mei 2002, 16:01
Hee people, ik ben net terug en ontzettend brak.......maar het waas wel errug leuk. Ik zit nog onder de blauwe plekken van de Dropkick Murphys en System, maar dat hoort erbij. Ik heb ongeveer alles gedaan wat god verboden heeft, maar daar zijn festivals voor. Ik snap alleen niet zo goed wwat mensen nou zo leuk vonden aan Muse; toegegeven, ze speelden hun liedjes best okee, maar het kwam echt nul komma nul over (vinnikdanhe), er straalde gewoon nul energie vanaf. Waar ik wel van stond te kijken was Bush, ik heb het zelf nooit zo kunnen waarderen, maar dat optreden was echt briljant. Echt perfect........... dus ik hoop maar dat ik ooit zo'n optreden zal kunnen doen. En Rammstein was gewoon zoals het hoorde: Duits, retestrak und FEUER !!!!!

Kitaarhiero
21 mei 2002, 16:31
Er was trouwens wel een GIGANTISCH aanbod aan retro en ska

Bijna alle muziek die je hoorde had je op de eerste editie ook kunnen luisteren :wink:

Dila
21 mei 2002, 17:40
muse was gewoon zoooooo goed!!!! helemaal geweldig echt!!!! matt flipte echt helemaal ik vind dat zo cool om te zien :grin:

Noctiis
21 mei 2002, 17:53
toch gek, als ik over mn versterker zou vallen zouden mensen me een aansteller vinden :smile:
Maarja meestal val ik over mn versterker omdat ik onhandig ben en niet goed kijk waar ik loop

nilfisk
21 mei 2002, 19:43
Ik vond het wel typisch dat rammstein niet uitgezonden werd, kunnen ze dat niet in 't contract zetten ? als je daar komt optreden dan moet het uitgezonden kunnen worden

Kitaarhiero
21 mei 2002, 20:44
zéker als je behoorlijk populair bent moet je uitgezonden worden door Pinkpop... dat verdient het publiek :wink:

PeArLjAm
21 mei 2002, 20:53
Rammstein was een erg vet concert. Vond het vet toen de zanger met zn microfoon ging rondzwaaien en hem tegen de zijkant van het podium sloeg, keiharde explosie en een vuurtje aan de zijkant tot gevolg. Jammer genoeg kwamen de mannen met de blussers het weer snel uitmaken..

Voor de pinkpop gangers hiero, welke camping stonden jullie?

Echoes
21 mei 2002, 21:30
Op 2002-05-21 16:01, schreef Ditmar:
Ik snap alleen niet zo goed wwat mensen nou zo leuk vonden aan Muse; toegegeven, ze speelden hun liedjes best okee, maar het kwam echt nul komma nul over (vinnikdanhe), er straalde gewoon nul energie vanaf.


Volgens mij heb je dan naar iets anders zitten kijken want Matt was toch in de weer..kwam juist eeerg veel energie vanaf..

Kitaarhiero
22 mei 2002, 18:57
Matt is idd een grote brok energie op het podium... maar misschien is Muse leuker in een donker zaaltje dan in de openlucht.

Ditmar
22 mei 2002, 19:51
Op 2002-05-21 21:30, schreef Echoes:


Op 2002-05-21 16:01, schreef Ditmar:
Ik snap alleen niet zo goed wwat mensen nou zo leuk vonden aan Muse; toegegeven, ze speelden hun liedjes best okee, maar het kwam echt nul komma nul over (vinnikdanhe), er straalde gewoon nul energie vanaf.


Volgens mij heb je dan naar iets anders zitten kijken want Matt was toch in de weer..kwam juist eeerg veel energie vanaf..


Ehm......yep, Nikki was er ook ja &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">

Maar toch, ik heb een groot deel meegekregen van het concert, en ik vond het vrij gaar

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ditmar op 2002-05-22 19:52 ]</font>

Dila
22 mei 2002, 20:29
je kan lullen wat je wil, maar energie straalde er zeker vanaf. matt was gygantisch aan het flippen.

Dolly Bird
24 mei 2002, 17:18
HEhehe, Muse was zoooooooooooo koewl!!!!! Matt flipte helemaal, en Plug In Baby en Citizen Erased waren goooooooed!!!!! Iedereen stond daarzo te freaken (en jah, ik stond er tussen) en dan zijn d'r nog mensen die zeggen dat de heren van Muse daar maar een beetje ongeďntresseerd stonden te spelen... Jah, daarom rolde Matt ook met gitaar en versterker over ut podium.... :S

Rammstein was goed, lekker Duits als altijd en weer veel vuur *JEUJ*:D

Maar Muse vond ik toch wel ut allerbeste van Pinkpop..... BRMC vond ik tegenvallen, net als Starsailor en System of a Down.... Morgan Heritage was wel koewl!!! :smile:


Owja, en ik stond op Camping D (voor de andere Pinkpop-gangers :grin:)

JV
24 mei 2002, 17:24
Op 2002-05-24 17:23, schreef Noctiis:
hmz... toch ben ik trots dat ik kan zeggen dat ik nog nooit van mn leven op Pinkpop ben geweest, en het ook niet ga doen ook &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">


jep. me 2. ik doe aan parkpop, is goedkoper

Noctiis
24 mei 2002, 17:25
graspop is ook leuk

JV
24 mei 2002, 17:35
alst maar gratis is vind ik het best

suzanne
24 mei 2002, 19:32
ik heb er drie dagen doorgebracht!
ik vond het geweldig!
jewel was ondanks haar gebroken sleutelbeen erg goed!!
live vond ik ook super!!!
dat bandje arid was ook niet slecht trouwens!
di-rect vonk niet altijd even zuiver maar toch leuk!!

sweet
24 mei 2002, 19:44
Ik heb op de radio P.O.D. gehoord en ik vond dat zo verschrikkelijk tegenvallen ... Dat geschreeuw klonk echt helemaal nergens naar terwijl ze toch al behoorlijk wat live-ervaring zouden moeten hebben ...

MetalliCat
24 mei 2002, 20:43
Dauwpop is ook wel koel, is elk jaar op hemelvaartsdag, komen wel koele bands, heideroosjes, therapy?, five horse johnson, racoon, WT, peter pan speedrock etc. kost 22 euro. ben dr dit jaar heen geweest :grin:

MetalliCat
24 mei 2002, 20:44
Owjah, site is http://www.dauwpop.nl

Electra
26 mei 2002, 19:56
Muse op pinkpop was .. HEAVEN!
ik was erbij , helemaal happy!! het publiek ging helemaal mee en Matt was helemaal in zijn eigen wereldje, het was gewoon.. SUPER!

Ditmar
26 mei 2002, 21:18
Op 2002-05-24 17:50, schreef Noctiis:
oh dat is voor mij een goeie mogelijkheid om reclame te maken voor BLEEKPOP!
Bleekpop is een jaarlijks gratis festival, met altijd goeie muziek en sfeer.
Dit jaar is het op 29 Augustus dacht ik, in Doetinchem.
En geloof me, het is leuk!


Waarom zou je een festival op die dag houden, ergens in de polder in Flevoland is op die dag het ultieme festival van deze planeet......

By the way, gasten die op pinkpop en lowlands zijn geweest, valt het jullie ook zo op dat op lowlands veel meer leuke meisjes dan op pinkpop rondlopen ???

Yorrit
26 mei 2002, 21:42
ik weet niet, al die kleine di-rect meisjes op pinkpop...:smile:

suzanne
27 mei 2002, 14:23
how how!!!!

Noctiis
27 mei 2002, 16:56
welk ultieme festival bedoel je Ditmar?
Enne, Bleekpop is gewoon relaxed. De mensen kennen elkaar daar allemaal, ultiem genoeg voor mij

Yorrit
27 mei 2002, 17:38
raad eens, begint met een L, en eindigt op owlands &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">, (maarja iets zegt me dat je het alleen maar zei om te stangen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">)

ownee dat is niet op de 29ste...of wel..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yorrit op 2002-05-27 17:40 ]</font>

brookhuis4
18 juli 2002, 20:45
Op 2002-05-20 21:23, schreef Echoes:
Wat ik ervan gezien heb (meestal maar paar nummers..als ze al meer uitzonden :

Di-rect: niet slecht, had alleen wel andere nummers willen horen dan de bekende

Alien Ant Farm:n iet zo speciaal

Jewel: niet veel van gezien, ze zingt wel erg goed! ze zag er wel een beetje..njaa sletterig uit zo met die heeele hoge hakjes enzo

Super furry animals: niet veel soeps

Daryll-Ann: wel geinig

E-life:niet mijn smaak, maar wel goed

Def P+Beatb: erg leuk!

Black Rebel Motorc c: heel goed!

Gomez: beetje saai, maar erg lekkere muziek

Beef: erg goed! niet mijn smaak maar echt lekkere muziek

Muse: was weer fantastisch..jammer dat ze niet veel uitzonden, heb stukje op internet gekeken nog. Weetnie of ze nog nieuwe nummers deden dus?! Interview was trouwens ook wel leuk met Matt

de rest moet ik nog zien, Rammstein werd niet uitgezonden geloof ik?!?! beetje treurig als dat echt zo is..
Hier en daar nog wat andere bandjes gezien die ik niet zo leuk vond trouwens..maarja


Black Rebel Motorcycleclub, nu weet ik
de naam weer, ik had ze gezien op tv
en dit was echt een band waarvan de muziek
in je hoofd bleef zitten, toch eens een
keer een ceedeetje gaan luisteren.