PDA

View Full Version : Roland Jazz Chorus 50



Tupelo
5 oktober 2004, 18:50
Ik heb eens een tijdje op een geleende Roland Jazz Chorus 50 gespeeld en vond deze versterker erg warm & mellow klinken. Ik was er dol op. De reverb van deze versterker was stuk en sommige potmetertjes waren ook aan het einde van hun latijn. Ik kon deze versterker (1.5 jaar terug) kopen met deze gebreken voor 100,- euro. Leek me destijds niet zo verstandig gezien de reparatiekosten in het vooruitzicht. Het was ook niet noodzakelijk omdat ik thuis een Fender the Twin had staan en in de oefenruimte een Ampeg. Huidige situatie is dat mijn Fender the Twin in mijn oefenruimte staat en ik de Ampeg kwijt ben. Om thuis nog te kunnen spelen ben ik op zoek naar een niet te zware versterker. Ben nu dus op zoek naar een Roland Jazz Chorus 50. Ik zag een aanbod in NL voor 295 euro, dit lijkt me toch wel veel. Ik zag ook een aanbod in de VS voor 110 dollar. Gezien het verschil heb ik geen flauw idee wat ik nu eigenlijk moet bieden voor een in goede staat verkerende Roland Jazz Chorus; iemand een idee?