PDA

View Full Version : Graspop!



ESPGuitarFreak
20 mei 2002, 22:16
eeeejz mensen,

wie van jullie gaan richting graspop dit jaar? Zoja, voor welke bands oa? Zeker wel aan te raden iig met deze line-up! Hier in de buurt wel HET metalfestival.

Voor de mensen die er vorig jaar waren: hoe beviel megadeth? (rip inmiddels :smile:

Dionyios
20 mei 2002, 22:38
Jaaaa... ik ga met een man of 8 afreizen naar Dessel! We wonen in de kop van Noord-Holland dus das best wel een stukkie rijden...

Maar dat is het wel waard als je de line-up ziet...
Op de eerste plaats ga ik heen voor Dream Theater, maar de andere bands ga ik ook met hééééééééééééééééél veel plezier aanschouwen :grin: .

Gr. Dennis

skapiche?!
20 mei 2002, 23:42
the beatbusters...........PARTY!!

mrg470
26 mei 2002, 15:56
ik ga ook met een hele zooi mensen naar graspop, en dan voornamelijk om DREAMTHEATER, en SYMPHONY X.

maar van de rest ga ik ook wel genieten denk ik.

gelukkig hoef ik maar vanuit zwolle te komen.

gr...

ESPGuitarFreak
26 mei 2002, 20:32
ok aan de mensen die dus gaan: :smile:

voor welke "line-up" ga je? (alle bands zien gaat namelijk errug lastig :wink: )

ik iig voor moonspell, kreator, after forever en saxon op vrijdag en op zaterdag: evergey, tristania, bruce dickinson, cannibal corpse, machine head, dream theatre, my dying bride, slayer....de rest is mooi meegenomen, ff dr langs lopen en dan heb ik t wel weer gezien :smile:

Natuurlijk daarbij nog wel n bezoek aan de metalmarket :smile:

BadEendje
28 mei 2002, 22:57
Graspop gaat mjammiiee worde!!! (maar welk festival wordt dat eigelijk ni he? die sfeer alleen al :razz:)

En voor welke bands ik zou gaan? ff denke... voornamelijk voor slayer, immortal, agnostic front, dream theater, arch enemy, after forever,my dying bride,(vandals, biohazard en less than jake zou'k eigelijk ook wel wille zien)... maar ik denk dat het mij ni gaat lukke om ze allemaal te kunne zien :razz:

Dionyios
29 mei 2002, 11:28
Ok, ik ga voor: Dream Theater, Slayer, Symphony X, Biohazard, Machine Head, Bruce Dickinson, Rob Halford, Agnostic Front, en verder alles wat ik tegenkom...
Gr. Dennis