PDA

View Full Version : Endorser worden?



telecastermaster
4 oktober 2004, 18:44
Ik kwam net dit bericht tegen op de website van Huub Boel:
Endorsers gezocht

http://www.huubboel.nl/endorsement.htm

Negative K3 fan
4 oktober 2004, 18:48
'wat voor een gitaar je nu bespeeld'



dammmmnnn, heel nederland begint er last van te krijgen!

BelgianGuru
4 oktober 2004, 18:49
wat is een endorser ? (ben absolute newbie)

NeeraDJ
4 oktober 2004, 18:56
wat is een endorser ? (ben absolute newbie)

Iemand die je producten promoot door voor ze te adverteren, voor gitaristen is dat dus zeg maar op de gitaar spelen van dat merk. Dan denkt iemand van "hey das een coole sound" of "dat ding klinkt best wel strak" en zo stroomt er geld binnen

Negative K3 fan
4 oktober 2004, 18:57
dat ben je wanneer je als gitarist gesponsord wordt door winkels/fabrikanten die jouw spullen lenen/geven/goedkoper aanbieden voor reclame doeleinden.

BelgianGuru
4 oktober 2004, 19:02
Damn, super.

BLOK182
4 oktober 2004, 19:09
Lijkt me cool! We hebben alleen (nog) niet zoveel optredens dat die dude er wat aan zal hebben. Zou het best wel eens willen doen, te beginnen met een jaarcontract, niet langer, om te zien hoe het bevalt.

Stitch
4 oktober 2004, 19:09
Ik heb helemaal niks met die boel en zn shine shit. Maargoed ik kom zowiezo al niet in aanmerking.

Bins
4 oktober 2004, 19:11
Tja, ik treed op zich wel veel op, maar de meeste kids die naar ons komen kijken hebben toch geen geld voor gitaren :)

edit: die bo-el gitaren zien er best vet uit trouwens

Annuh
4 oktober 2004, 19:57
m'n aardige vriend Jacob van Intwine is ook endorser volgens mij...hij speelt altijd op bo-el gitaren en heeft er 2 ook van huub gekregen...huub doet ook de plectra's van Intwine... :D

tillens
4 oktober 2004, 19:59
mmm. effe gekeken. Ik weet niet hoor, sowieso weet ik niet wat een naw??? is, en dan hoor je wel wat je krijgt na een tijdje, anders bedankt voor de demo ofzo. Ik weet niet wat ze proberen te bereiken, maar ik denk dat de site eerst het maar beter moet doen, bij mij doet alleen dat kopje 'bo-el'gitaren het. En dat zijn niet mijn type gitaren, dus... Liever krijg ik van dijkmans breda een aanbod om een aantal axxess gitaren te komen ophalen , :D

Peter

Rubenios
4 oktober 2004, 20:36
endorsement mijn hol, je betaald nog evengoed dik als je nie bekend bent hoor

telecastermaster
4 oktober 2004, 20:42
sowieso weet ik niet wat een naw???

Naam Adres Woonplaats

tillens
4 oktober 2004, 20:43
uh, ik ga me maar ff schamen, en ik zal dijkmans ook nog maar even niet bellen dan. sorry! :oops:

alhambra
4 oktober 2004, 20:55
Ik heb helemaal niks met die boel en zn shine shit. Maargoed ik kom zowiezo al niet in aanmerking.

Heb je er ooit al is 1 serieus geprobeerd ?
En dan de nieuwe de oude shine was wat minder ?

alhambra
4 oktober 2004, 20:59
Wat eigenlijk erger is veel van de links op z'n site werken nu niet.

Btw Rubenios denk je nu echt dat ze gitaren gaan uitdelen tuurlijk moet je wel iets van naam hebben.

Rubenios
4 oktober 2004, 21:03
dat zei ik niet. maar het lijkt gewoon veel mooier dan het is... enige waar ze op uit zijn is puur gitaren verkopen. leuk verzonnen dat endorser gebeuren... zo fake als t maar kan

alhambra
4 oktober 2004, 21:07
dat zei ik niet. maar het lijkt gewoon veel mooier dan het is... enige waar ze op uit zijn is puur gitaren verkopen. leuk verzonnen dat endorser gebeuren... zo fake als t maar kan

Hmm okee ik heb hem, ze lokken ze dus maar het gaat om de verkoop. Wel slim :wink:

ieme
4 oktober 2004, 21:36
K heb liever een endorsement bij vd haar!

-bogner ampje
-hook ampje
-bogner cabjes

-haar stratje
-haar fat-stratje
-haar tele
-haar fat-tele
-haar musicman p90
-haar musicman hum

Neals
5 oktober 2004, 00:31
zullen ze leuk vinden, een oi-punkband die hun bo-el gitaren zo er onder stickert dat ze er niet meer uit te halen valen :D

michielv
5 oktober 2004, 11:35
'wat voor een gitaar je nu bespeeld'



dammmmnnn, heel nederland begint er last van te krijgen!

Ik denk dat het probleem is dat Nederland er geen last meer van heeft .. Als je begrijpt wat ik bedoel.

:roll:

Anders Destium
5 oktober 2004, 11:44
Als die man niet fatsoenlijk kan spellen hoef ik zijn gitaren ook niet, prutser -> :D

>Michiel
Nederland heeft er wel last van dat steeds meer mensen niet in staat zijn hun eigen taal te beheersen en dat niet eens erg vinden (vaak pure luiheid). Ik begrijp dat niet, zeker niet als er veel mensen moeilijk doen over buitenlanders, "die nie ees Nedahlans kenne". Inburgeringscursus, ook een goed idee voor Nederlanders? :wink: