PDA

View Full Version : welke apparatuur is dit?



jobbedoes
3 oktober 2004, 22:38
hmm ik was al een poosje opzoek naar de equip. van deze gitarist en heb nu eidelijk een foto te pakken, kunnen jullie mij helpen met het herkennen? http://www.freepgs.com/daisies/Image1.gif thanx :)

Bluesbreaker
3 oktober 2004, 22:41
ik zie een tubescreamer, een line6 delay (delay is toch groen?)

fördärvad
3 oktober 2004, 22:43
De achterste 2 herken ik zo niet, de voorste 3 zijn voor zover ik kan zien (vlnr) een Line 6 DL 4, Ibanez TS9 en een Boss TR-2.

bert k
3 oktober 2004, 22:44
Dat witte ding vooraan is een stekkerblok.

Negative K3 fan
3 oktober 2004, 22:44
dat witte ding is een boss delay of line selector (of noise supressor dacht ik maar dat lijkt me onwaarschijnlijk). Die groene is idd een line 6 dl-4. De blauwe lijkt me een boss blues driver en de groene is idd een ibanez tube screamer.

Negative K3 fan
3 oktober 2004, 22:44
dat witte ding is een boss delay of line selector (of noise supressor dacht ik maar dat lijkt me onwaarschijnlijk). Die groene is idd een line 6 dl-4. De blauwe lijkt me een boss blues driver en de groene is idd een ibanez tube screamer.

tillens
3 oktober 2004, 22:44
Hey ik zie inderdaad ook een line6, geen idee wat voor overigens, een ts9 van ibanez. nog een tu2 van boss, bovenop zeg maar. Het blauwe pedaaltje kan een compressor/limiter van boss zijn of een bluesdriver. en het bruine apparaatje zal ook van boss zijn, en dan waarschijnlijk een octaver. maar van welke gitarist is dit eigenlijk?

Groet Peter

tillens
3 oktober 2004, 22:45
Hey ik zie inderdaad ook een line6, geen idee wat voor overigens, een ts9 van ibanez. nog een tu2 van boss, bovenop zeg maar. Het blauwe pedaaltje kan een compressor/limiter van boss zijn of een bluesdriver. en het bruine apparaatje zal ook van boss zijn, en dan waarschijnlijk een octaver. maar van welke gitarist is dit eigenlijk?

Groet Peter

Bluesbreaker
3 oktober 2004, 22:45
die witte is denk ik geen tu2, volgens mij zie ik er een draaiknop bovenop zitten

fördärvad
3 oktober 2004, 22:46
Dat witte ding vooraan is een stekkerblok.
:-D

zjanke
3 oktober 2004, 22:46
Lijken me een line6 DL4, een ibanez TS9, een Boss CS2, een Boss DC3 en een Boss OC3, Heb ik een wasmachine gewonnen? 8-)

Quink
3 oktober 2004, 23:35
Dat witte ding vooraan is een stekkerblok.

Shjiiit, nou je het zegt. Maar is het de true bypass versie of niet?? Lijkt me niet onbelangrijk.

jobbedoes
4 oktober 2004, 12:43
wow te gek dit aantal reacties, :-D :-D :-D morgen maar ff naar feedback dan.... :dance:

ps: weten jullie zeker dat dat een stekkerblok is :???: :o :-D :-D :-D

jobbedoes
4 oktober 2004, 12:45
Lijken me een line6 DL4, een ibanez TS9, een Boss CS2, een Boss DC3 en een Boss OC3, Heb ik een wasmachine gewonnen? 8-)

hellaas heb ik geen wasmachine in de aanbieding, maar als je toch wat wilt winnen geef me dan ook de exacte instellingen even ;-) helaas geen prijzen hier dus

Franc
4 oktober 2004, 12:48
Dat witte ding vooraan is een stekkerblok.

Shjiiit, nou je het zegt. Maar is het de true bypass versie of niet?? Lijkt me niet onbelangrijk.

Volgens mij is dit de versie van voooor 1983, heel geliefd dus, collectors item :)

Is het de versie met 5 of 6 contacten? Heel belangrijk voor de waarde :-D

jobbedoes
4 oktober 2004, 21:31
Hey ik zie inderdaad ook een line6, geen idee wat voor overigens, een ts9 van ibanez. nog een tu2 van boss, bovenop zeg maar. Het blauwe pedaaltje kan een compressor/limiter van boss zijn of een bluesdriver. en het bruine apparaatje zal ook van boss zijn, en dan waarschijnlijk een octaver. maar van welke gitarist is dit eigenlijk?

Groet Peter

dit is de gitarist van TSTGU oftewel The Spirit That Guides Us. meningen over deze band verschillen nog al, maar waarom ik het heel gaaf vind zijn de bizare disonant chordjes die ze verzonnen hebben. zo ie zo het werken met tegen ritmes en met verwisselen van ritmes is heel sterk kunstje van muzikaal componeer vernuft in deze band.

hier is de complete foto:

http://www.freepgs.com/daisies/img.jpg

Antoon
4 oktober 2004, 22:00
Ik weet vrijwel zeker dat dat witte ding een Tu2 stemmer is. Bovenop is geen draaiknop (kijk maar eens beter naar de foto).
Maar dit pedalboard heeft volgens mij 2 verdiepingen. Onder dat grote blok staat waarschijnlijk ook nog van alles.
Kan je die gast niet gewoon een email sturen en het vragen?

jobbedoes
5 oktober 2004, 11:34
Ik weet vrijwel zeker dat dat witte ding een Tu2 stemmer is. Bovenop is geen draaiknop (kijk maar eens beter naar de foto).
Maar dit pedalboard heeft volgens mij 2 verdiepingen. Onder dat grote blok staat waarschijnlijk ook nog van alles.
Kan je die gast niet gewoon een email sturen en het vragen?

ja ik zou wel willen maar echt reacties op vragen die je stelt op het guestbook krijg ik niet. dus ik zou nie weten hoe ik er achter moet komen.

wat denken jullie overgins over deze setup, is het logisch of kan het ook anders en word het dan duurder of juist cheaper.

nogmaals bedankt voor al die reacties! :)

AART
5 oktober 2004, 11:43
mmm, volgens mij speelt die gitarist jcm 900, heb je ook wat aan :razz: