PDA

View Full Version : Voor de verkopers onder ons



NeeraDJ
3 oktober 2004, 22:02
Aanradertje?:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=30091

Hmm zou het ook voor amps gelden? :lol:

DREAMMACHINE
3 oktober 2004, 22:08
mmh. vage gozer .. .op marktplaats heeft ie een les paul standard gezet voor 199 euro, adv. letterlijk gejat van iemand uit zeeland.. .beetje zielig zulke mensen!
...ach ja. .wat doe je er aan?

Bobbel
3 oktober 2004, 22:54
Is dit serieus? ik weet het namelijk niet en ik volg het niet helemaal...

NeeraDJ
4 oktober 2004, 23:01
Ja hoor, een gozer moet wel heel erg rijk zijn om zoveel gitaren in te kopen voor de hoogste prijs, dus je kunt van alles tegen hem zeggen en hij betaalt het. Kom op dude...

bert k
4 oktober 2004, 23:26
Jongens, dat is toch de standaard openingszin van iedere opkoper: Hoogste Prijs!! :-?

Franc
5 oktober 2004, 09:00
het geld is van jouw

Sorry hoor, maar laat ie eerst maar eens goed Nederlands leren.
Dit is echt een beginnersfout. :(

Jim Marshall
5 oktober 2004, 09:41
Ik geef de allerhoogste prijs voor al gitaren !


Ik geef voor al je muziekinstrumenten de allerbeste en allerhoogste prijs !!! Mail mij vandaag vandaag en het geld is van jouw.



Ik hat een 10 voor Nederlands, had je niet gedenkt hé?

lennartengel
5 oktober 2004, 14:12
Ik heb de beste man een mailtje gestuurd met de vraag of hij mijn rg wilde kopen. Na drie dagen nog steeds niets gehoord.

Tsja, wat moet je d'r van zeggen? Zo'n advertentie klinkt niet al te geloofwaardig, en dat blijkt dan dus ook waar te zijn...

MazeMouse
5 oktober 2004, 15:04
Of het is om te kijken waar hij het beste zijn gitaren kan jatten om ze daarna zo goedkoop door te verkopen :o

Lordhar
5 oktober 2004, 15:14
of hij verzameld emailadressen van mensen die apperatuur verkopen zodat je straks allemaal op zijn spamlist staat :D

SilverFoo
5 oktober 2004, 20:13
Of het is om te kijken waar hij het beste zijn gitaren kan jatten om ze daarna zo goedkoop door te verkopen :o


*slik* :o