PDA

View Full Version : Lakken uitbesteden??



Morpheus
3 oktober 2004, 18:10
weet iemand OF je in nederland een kale gitaar (dus alleen maar t kale hout) kan laten lakken cherry sunburst? en zo ja, hoeveel kost t dan? (simpel schattinkje...)...

alle hulp+info is welkom, maar van die dooddoeners als: gebruik google/zoekfunctie, dáár heb ik geen hol aan, heb ik al gedaan....

(zo, dat argument ook weer ontkracht :wink: )

Snaar'n Bennie
3 oktober 2004, 21:00
Ga gewoon naar een bouwer bij jou in de buurt en vraag naar de opties. Wat het gaat kosten weet ik niet precies, maar het kost wel een aardige stuiver volgens mij. De Gier in Schiedam wil het zeker wel doen!

bert k
3 oktober 2004, 22:18
Hier de prijslijst van Vox Humana: http://www.voxhumana.nl/nl/dewerkplaats5.html#reparaties 260 euri dus.

gecko84
5 oktober 2004, 18:26
Ik heb laatst zelf geinformeerd hoe duur het was om je gitaar cherry burst te laten spuiten bij Vox humana.
Een echt helemaal kale gitaar is rond de 300,- euro
Als je hem zelf hebt voorbehandeld (d.w.z. 5 lagen blanke 2 componenten lak en opgeschuurd) kost het ongeveer 240,- euro.

Ik zou dus zeggen dat het niet de moeite is om hem zelf voor te behandelen. Maar misschien kan je ook andere gitaarbouwers proberen om te kijken hoe duur het daar is. Ik ben benieuwd...

Groetjes Arno

Morpheus
6 oktober 2004, 22:37
mensen, bedankt! TOP!! Ik weet weer s genoeg...

tijd voor n slotje denk ik....?