PDA

View Full Version : Uhmm



NirvAnaFan15
19 mei 2002, 23:47
mijn eerste gitaar was een b merk western
daarna heb ik een fender us strat gehaald maar nu speel ik totaal niet meer op mijn western en ben van plan die western weg te doen. Nou wil ik toch een nieuwe western maar ik vind een guild te duur maar wil toch een goede western want zit nou ongeveer 3 jaar op gitaarles en het gaat zeer goed welke merken of type gitaren zou jij mij aan raden (ik speel veel liedjes met westerns zoals acda en de munnik blof wat rock liedjes van nirvana akoestisch) ik heb ongeveer 500 gulden te besteden
GRzzzz

dirkw83
20 mei 2002, 20:09
Wat bied je voor die ouwe western?

I'm interested.

Leen Kap
20 mei 2002, 23:26
Zoek een gebruikte Seagull S6 of een A&L daar staat er een van te koop op gitaarmarkt.nl geloof ik.

Wbremer
5 juni 2002, 10:38
Nog een merk (Goed en niet TE duur) DEAN. Erg goed afgewerkt en mooie klank EN (bijna) altijd voorzien van elektronica.

sebass
6 juni 2002, 01:30
sigma van martin&co ben ik zeer tevreden over. Ik heb de DR-28. Ik heb er net iets meer dan 1000 gulden voor betaald (nieuw). Verder was ik ook erg te spreken over de yamaha's. De seagul klinkt erg mooi maar speelde niet zo lekker als de dr-28. De rest was ook niet echt wat ik zocht (allemaal 0nder de 2000 gulden). De Epiphone was ook wel aardig maar miste net iets. Het jubileum model was wel goed van epiphone. Ik heb er veel getest maar niet de taylor big baby want die hadden ze nergens. Deze is volgens mij ook wel het proberen waard.
Ga lekker wat spelen in een winkel. En kijk trouwens even in welk land ze zijn gemaakt. Bijvoorbeeld de Sigma's uit taiwan spelen veel lekkerder dan die uit ik geloof korea. Dus houd het niet bij het testen van een bepaald model van een bepaald merk maar probeer wat meer modellen per merk te testen.
Enjoy.

sebass
14 juni 2002, 19:11
En wat is het geworden. Heb je de genoemde gitaren nog getest.

Crutch
14 juni 2002, 21:45
Ik ben voor Crafter of Aria, heeeeerlijk!

alexgit
14 juni 2002, 23:21
Op 2002-05-20 19:09, schreef dirkw83:
Wat bied je voor die ouwe western?

I'm interested.


Interested in een western?
Kepper ook nog eentje te koop, een Cort.

Crutch
14 juni 2002, 23:32
Ik geloof dat er voor koop en verkoop een ander Forum gereserveerd is...........
Ik wil niet zeuren hoor.

alexgit
14 juni 2002, 23:40
Op 2002-06-14 22:32, schreef Crutch:
Ik geloof dat er voor koop en verkoop een ander Forum gereserveerd is...........
Ik wil niet zeuren hoor.



Jah, da weet ik, maar hij vraagt er toch op dit topic om, om daar nou op een ander forum op te gaan reageren...
Komt het MISSCHIEN niet helemaal over, misschien hoor..