PDA

View Full Version : You Could Be Mine - (Gn'R) solo sample



Axl Rose
3 oktober 2004, 12:46
Ik heb helaas niet echt de tijd om het hele nummer op te nemen maar wel een klein demotje van de solo midden in het nummer. :razz:

http://members.lycos.nl/chineseblues/sample_ycbm_solo.mp3
right click save as...

of hiernaar toe:
http://members.lycos.nl/chineseblues/downloads.html

Suggesties over verbeteringen etc zijn welkom! :D

spanky_franky
3 oktober 2004, 17:16
hmm.. eerste deel klinkt netjes. Maar dan wordt het op de een of andere manier heel hakkelig, de overgangen van noot naar noot.

je bent verder een bezige bij ofniet? keep it up!

de nummers die je be-soleert zijn er tof, ben zelf ook een grote G `n R /Slash fan

Axl Rose
3 oktober 2004, 17:31
hmm.. eerste deel klinkt netjes. Maar dan wordt het op de een of andere manier heel hakkelig, de overgangen van noot naar noot.

je bent verder een bezige bij ofniet? keep it up!

de nummers die je be-soleert zijn er tof, ben zelf ook een grote G `n R /Slash fan

Dankje voor je reactie!! :D Ik snap wat je bedoelt! Ik had expres gekozen voor heel weinig gain waardoor je dat een beetje krijgt. Ik zal als ik wat meer tijd heb em overnieuw doen met wat meer power misschien. Bovendien waren de snaren setje .9, normaal speel ik op .10 :)

Inderdaad ben laatst best druk met dingetjes opnemen! Guns N' Roses ruleert! 8-)

belfrink
4 oktober 2004, 18:58
Je sound klinkt lekker man, speel je met Alnico`s in je gitaar?

Axl Rose
4 oktober 2004, 19:39
Je sound klinkt lekker man, speel je met Alnico`s in je gitaar?

oee, geen idee eigenlijk, Deze was opgenome met de gitaar van me broer, een Epiphone Les paul standard vintage sunburst met van die kapjes op de elementen, meer zou ik er niet over kunnen zeggen. Hij speelt er zelf amper op. :D

De gitaar van mezelf is ook een Epiphone Les Paul maar dan de slash signature uitvoering. Die heeft van die open coil humbuckers die net iets lekkerder scheuren. :)

thnx for je reactie!!! 8-)

m^rton
5 oktober 2004, 15:31
ik kan um niet downloaden :???:

Axl Rose
5 oktober 2004, 16:20
ik kan um niet downloaden :???:

klopt, ze hebbe me site geblokkeerd vanwege de downloads :D

belfrink
5 oktober 2004, 18:05
Je sound klinkt lekker man, speel je met Alnico`s in je gitaar?

oee, geen idee eigenlijk, Deze was opgenome met de gitaar van me broer, een Epiphone Les paul standard vintage sunburst met van die kapjes op de elementen, meer zou ik er niet over kunnen zeggen. Hij speelt er zelf amper op. :D

De gitaar van mezelf is ook een Epiphone Les Paul maar dan de slash signature uitvoering. Die heeft van die open coil humbuckers die net iets lekkerder scheuren. :)

thnx for je reactie!!! 8-)

Op die Epiphone signature zitten volgens mij dezelfde elementen als de Gibson uitvoering, SD Alnino II. Dezelfde die Slash ook gebruikt. :D

belfrink
5 oktober 2004, 18:05
Je sound klinkt lekker man, speel je met Alnico`s in je gitaar?

oee, geen idee eigenlijk, Deze was opgenome met de gitaar van me broer, een Epiphone Les paul standard vintage sunburst met van die kapjes op de elementen, meer zou ik er niet over kunnen zeggen. Hij speelt er zelf amper op. :D

De gitaar van mezelf is ook een Epiphone Les Paul maar dan de slash signature uitvoering. Die heeft van die open coil humbuckers die net iets lekkerder scheuren. :)

thnx for je reactie!!! 8-)

Op die Epiphone signature zitten volgens mij dezelfde elementen als de Gibson uitvoering, SD Alnico II. Dezelfde die Slash ook gebruikt. :D