PDA

View Full Version : nieuwe gitaar!!! Ayers ACSOL-FC



iam
2 oktober 2004, 20:20
vandaag toch deze beauty binnen gehaald :)
voor 110€ goedkoper dan in oostende incl degelijke softcase!

Specs:
Auditorium shape
Solid 'A' Spruce top (bookmathcing is ni héél super maar toch wauw!)
Ovangkol Back and Sides (moooooi hout)
Bone! nut and bridge
Fishman Classic 4 preamp (klinkt mooi over mijn KC60 keyboardversterkertje :))

ik ben een blij man :D

Klinkt lekker vol voor akkoorden (niet té veel bas maar toch genoeg)
vooral fingerpicking klinkt zaaalig


Foto's (groot)

http://users.pandora.be/iam/ayers

enjoy :)

bert k
2 oktober 2004, 22:59
Strak gitaartje! Gefeliciteerd! Voor 110 euro??? :-D

iam
2 oktober 2004, 23:10
Strak gitaartje! Gefeliciteerd! Voor 110 euro??? :-D

i wish :) 670, en mn ouders hebben nog wat bijgelegd... overtrefd de taka jumbo die ik op het oog had, véél warmere klank...

jammergenoeg had ik niet genoeg geld voor de Larrivee OM-1 die er hing in promotie voor 899 :cry: die klonk nóg beter (maar had geen case, geen cutaway en geel electronics)

ik spaar dan liever een paar jaar voor een hoger model van Larrivee, schitterende gitaren trouwens!!

bert k
2 oktober 2004, 23:19
Aha, ik snap het, verkeerd gelezen :D Maar toch, het bewijst dat je een gitaar alleen maar kan kiezen als je er op speelt. Nu ff doorsparen voor een hele mooie. Larrivee is mooi. (Kijk ook eens naar Lakewood, das miujn baby...)

Picker
5 oktober 2004, 16:39
Strak gitaartje! Gefeliciteerd! Voor 110 euro??? :-D

i wish :) 670, en mn ouders hebben nog wat bijgelegd... overtrefd de taka jumbo die ik op het oog had, véél warmere klank...

jammergenoeg had ik niet genoeg geld voor de Larrivee OM-1 die er hing in promotie voor 899 :cry: die klonk nóg beter (maar had geen case, geen cutaway en geel electronics)

ik spaar dan liever een paar jaar voor een hoger model van Larrivee, schitterende gitaren trouwens!!

Zie er goed uit. Maak je maar niet druk om die Larrie-vee. je zult deze gitaar pas echt goed kunnen beoordelen als je er alles uit kan halen wat er in zit en dat duurt typische een week of wat. Als je daarna die Larrivee weer bespeelt zou het je best vies tegen kunnen vallen.

Wat die electronics betreft: zet er gewoon tzt een i-beam in. Prachtspul!

Picke.r

Picker
5 oktober 2004, 16:39
Strak gitaartje! Gefeliciteerd! Voor 110 euro??? :-D

i wish :) 670, en mn ouders hebben nog wat bijgelegd... overtrefd de taka jumbo die ik op het oog had, véél warmere klank...

jammergenoeg had ik niet genoeg geld voor de Larrivee OM-1 die er hing in promotie voor 899 :cry: die klonk nóg beter (maar had geen case, geen cutaway en geel electronics)

ik spaar dan liever een paar jaar voor een hoger model van Larrivee, schitterende gitaren trouwens!!

Zie er goed uit. Gefeliciteerd! Maak je maar niet druk om die Larrie-vee. je zult deze gitaar pas echt goed kunnen beoordelen als je er alles uit kan halen wat er in zit en dat duurt typische een week of wat. Als je daarna die Larrivee weer bespeelt zou het je best vies tegen kunnen vallen.

Wat die electronics betreft: zet er gewoon tzt een i-beam in. Prachtspul!

Picke.r

iam
5 oktober 2004, 17:03
Strak gitaartje! Gefeliciteerd! Voor 110 euro??? :-D

i wish :) 670, en mn ouders hebben nog wat bijgelegd... overtrefd de taka jumbo die ik op het oog had, véél warmere klank...

jammergenoeg had ik niet genoeg geld voor de Larrivee OM-1 die er hing in promotie voor 899 :cry: die klonk nóg beter (maar had geen case, geen cutaway en geel electronics)

ik spaar dan liever een paar jaar voor een hoger model van Larrivee, schitterende gitaren trouwens!!

Zie er goed uit. Gefeliciteerd! Maak je maar niet druk om die Larrie-vee. je zult deze gitaar pas echt goed kunnen beoordelen als je er alles uit kan halen wat er in zit en dat duurt typische een week of wat. Als je daarna die Larrivee weer bespeelt zou het je best vies tegen kunnen vallen.

Wat die electronics betreft: zet er gewoon tzt een i-beam in. Prachtspul!

Picke.r

thx voor de felicitaties :)
ik heb ook erg veel aan je site!! danku :)

over de gitaar, ik ben tevreden met wat ik heb, en zal alles proberen uit deze gitaar te halen :)
deze die ik heb nu heb, heeft al een preamp, en zal me daar dus ook niet druk over te hoeven maken :)

die larrivee probeer ik even te vergeten tot ik haar waard ben :)