PDA

View Full Version : Vlooienmarkt Musik-Produktiv



Strat uber alles
2 oktober 2004, 19:28
hallo,

vandaag was het weer de grote dag we gingen naar duitsland! Het
was machtig mooi, heb een boss ds-1 gekocht voor 40 euro( is dat een goeie prijs voor 2e hands zonder krasjes hij zag er nieuw uit )
Het was duz weer erg gezellig, een toffe dag nog meer mensen die hierheen zijn geweest?

gr.Gertjan

Fluffy
2 oktober 2004, 19:38
mwho lijkt me vrij matige prijs, ze duiken al vaak ook zelfde staat voor 35 op, maarja . voor de rest niks gekocht ? of geils gezien ?

Strat uber alles
2 oktober 2004, 19:43
he, mm wel toffe gitaren, verder nix gekocht, heb niet zoveel geld, hehe.
Nee maar ik kreeg dat ding toch voor m'n verjaradag van m'n pa duz naja.Oja en heb nog 2 setjes snaren gekocht en kabeltjes,

gr.Gertjan

Snaar'n Bennie
3 oktober 2004, 00:04
Ben er ook geweest. Vond het nogal tegen vallen. Ik had bijna een mooie Thinline Tele gekocht maar er zat me toch een buts in!!! Dus die koop ging niet door... Ben toen maar zwaar gefrustreerd naar Hengelo gereden en daar een Peavey Classic 30 gekocht! :-D

NeeraDJ
3 oktober 2004, 00:05
Was dat vandaag al? Damn, ik heb binnenkort geld voor een nieuwe axe en ik had daar graag nog eens willen kijken... :evil:

Strat uber alles
3 oktober 2004, 13:31
he, ik vond wel dat het wat minder druk was dan in mei
TOen waren er veel meer mensen met troep, maar toch was het wel gezellig.

jorrit
3 oktober 2004, 14:46
ben dr ook geweest met wat vrienden. heb alleen wat snaren gekocht. wel aardige gitaren maar maar eentje die ik echt vet vond. dr stond een esp(ltd) sc500 groen, string through en neck through voor 399. die gozer vertelde me dat hij losse delen af half afgewerkte overblijvende gitaren kocht van esp en ze dan zelf verder afbouwde ofzo... wij zaan later ook nog naar huigens geweest daar heeft een maat van me een spider 2 gekocht.