PDA

View Full Version : Nog ruimte voor zes snaren?



Morisson
2 oktober 2004, 18:38
Hey!

Iemand nog op zoek naar een redelijk ervaren (10 jaar) gitarist in de omgeving van Amsterdam / Flevoland of 't Gooi?

Rock: Leuk
Jazz: Leuk
latin: Leuk
Exerimenteel: Graag!

Country en licht popcovers zijn niet echt mijn ding.

Thanks,

Jeroen

RaptureGirl
9 oktober 2004, 23:51
Heb je iets om ons te laten horen. Ik speel in een erg veelzijdige band en we zijn (niet echt op zoek) wel geinteresseerd in een ervaren gitarist. Is wel in gelderland.

Morisson
12 oktober 2004, 15:53
ehhh


Weinig recents

Ik zal ff kijken of ik nog iets bruikbaars heb liggen.

FLechdrop
14 oktober 2004, 16:25
Hmm, leeftijdsgroep?
Ik heb een band en ben wel geinteresseerd in een experimenteel ingestelde mensen, maar dit is wel een band van middelbare-school leeftijd (oudste leden zijn 18 ).
Is wel omgeving Amsterdam (Amstelveen).

Morisson
14 oktober 2004, 22:15
Ik ben 25

Ouwe knar dus

FLechdrop
25 oktober 2004, 01:15
Hmm ja dat is wel een verschil..

Maarten22
30 januari 2006, 09:34
Hoi Morrison,

Wij van de cover band Tikkie Terug zoeken nog een All-round gitarist. Wij treden 1 tot 2 x per maand op en oefenen elke vrijdag avond in Hensbroek (nabij Heerhugowaard)

Mail me als je meer info wilt: koppes@ecn.nl

Maarten.

Valentijn
17 februari 2006, 20:31
Als je nog steeds wat zoekt, misschien is mijn band, Inspired idee... wel weer leeftijdsverschil (tussen 17 en 20) maar als dat voor jou niet uitmaakt hoeft het voor ons ook niet uit te maken.

We komen uit Castricum (in de buurt van Amsterdam)

we spelen rock (ergens tussen emo en alternative) en zit wel t een en ander doorheen. Wel allemaal eigen werk.

bekijk onze site www.inspiredband.nl en als t je wat lijkt mail me dan op valentijn.brouwer@gmail.com

groovyB3
17 februari 2006, 22:56
Ik ben 25

Ouwe knar dus

Oh ik dacht 10 :D